Van discussiëren met wie dan ook!quote:
Ik ben eigenlijk ook wel verzot op discussiesquote:
Ik zou het laten afhangen van de persoon in kwestie.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:12 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik zou zelfs trouwens wel gewoon ouderwets op de knietjes gaan.. Op een origineel manier, maar wel ouderwets.
Maar we zijn het eensquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk ook wel verzot op discussies.
Dan is het toch juist leuk om die ideeën te spuien en tegen de fokkers in te gaan?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:16 schreef muhammad_ali het volgende:
Hier nog een
Moet zeggen dat ik vaak ook wel POL volg. Maar niet vaak reageer omdat ik gekke hersenkronkels ofzo heb die andere fokkers niet snappen
Jullie kunnen altijd mij bashenquote:
Je bent een slet.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:17 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Jullie kunnen altijd mij bashenOokal is dat niet wenselijk natuurlijk
![]()
Nou heb probleem is dat ik toch gelijk wil krijgen.(ja ik ben echt een kutkind op dat gebied) en dan raak ik zwaar gefrustreerd. Vooral als ik weet dat ik gelijk hebquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:17 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dan is het toch juist leuk om die ideeën te spuien en tegen de fokkers in te gaan?
Vanmiddag toen ik tegenstribbelde was het veel leuker, niet waarquote:
Deel 2 tot en met 100 ja en dan een online huwelijksaanzoekquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:11 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Je wacht nog op deel 2?.
Oh, en ik ben het grotendeels met Zhenar eens.
politiek hoeft niet stijfjes en strikt maar het probleem is dat het in Nederland wel zo gaat. Weet je waarom Erik. Omdat iedereen een skelet in de kast heeft, en daarom niet op andermans tenen wil gaan staan.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kom nóóit in POL, maar dat is meer omdat ik de politiek zo ontzettend stijfjes en strikt vind. Bah.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Deel 2 tot en met 100 ja en dan een online huwelijksaanzoek![]()
Ik moet áltijd aan flauwe grapjes denken als ik het woord "kast" ziequote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:20 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
politiek hoeft niet stijfjes en strikt maar het probleem is dat het in Nederland wel zo gaat. Weet je waarom Erik. Omdat iedereen een skelet in de kast heeft, en daarom niet op andermans tenen wil gaan staan.
Daarom is er nog geen motie tegen minister verdonk....
Van jou ja.quote:
Ik zal mijn best doen het woord te vermijden dan.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik moet áltijd aan flauwe grapjes denken als ik het woord "kast" zie![]()
.
ja, maar omdat het zo overkomt, met allemaal van die grijzen en bekakt, politiek correct taalgebruik krijg ik geen zin om het te volgen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:22 schreef alwaysthebest het volgende:
Politiek is zeker niet stijfjes en strikt hoor. Het komt zo missschien over soms, maar eigenlijk is het best interessant.
Jawel, hoor, en probeer alsjeblieft geen woorden te vermijden voor mij. Zeg wat je wilt zeggen en hoe je het wilt zeggen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:23 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Ik zal mijn best doen het woord te vermijden dan.![]()
Maar je snapt wat ik bedoel toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |