Ik ontken het ook niet.quote:
Iemand ten huwelijk vragen via een topic sláát toch ook nergens op?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Bupatih,. Je komt echt over als iemand die vindt dat hijzelf gelijk heeft en de rest niet.
quote:
quote:
Bedoel je die discussie toen na de dood van frédérique? Even zoeken.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ben een realistische moraalridder.
De vorige keer in een ShowChat-discussie zat Zhenar ook al de moraalridder uit te hangen met ideeën en visies die totaal niet realistisch zijn!
Dat ging volgens mij over hulp aan anderen enzo.
Damn! Ik ben het kwijt...ik ga morgen wel ff zoeken!
Ja, die!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:55 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Bedoel je die discussie toen na de dood van frédérique? Even zoeken.
Bij mij niet nee...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:54 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb nu live messenger die het niet doet, en jij msn messenger die het niet doet.
Dat heb ik toch liever msn. Ik ben alleen nog te lui om dat weer de gaan installeren.
Maar msn doet het dus niet.
Ik bedoel met "achtegrondverhaa": wat voor mensen het zijn en hoe hun relatie in elkaar steekt. Aanzoeken doet iedereen op een eigen manier. De één vraagt het in een karaokebar. Niet mijn keus, maar hey, whatever floats your boat. De ander schrijft het met een vliegtuig in de lucht (okee, dit gebeurt meestal alleen in films). Is dat dan romantisch of onpersoonlijk, omdat de woorden niet uit direct jouw mond komen? Whatever, de boodschap komt uit het hart. (Wauw, dit is pas echt de moraalridder uithangen!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Achtergrondverhaal? Ze kennen elkaar 7 maanden.
Dat discussies bij jou alleen draaien om wie er gelijk heeft zegt al genoeg.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Iemand ten huwelijk vragen via een topic sláát toch ook nergens op?
En met die andere discussie had ik ook gelijk.(Ik zal hem morgen even opzoeken)
En er zijn best momenten dat ik mijn ongelijk erken, hoor... Maar dat zijn zeldzame momenten.
Eensquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Enne...van posten op een forum steek je nog wat van op, het is ter vermaak (en je kan potentiële echtgenotes ontmoeten)
Tuurlijk mogen Fok!kers over elkaar zeiken!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:50 schreef Bupatih het volgende:
Maar wat jij nu zegt, raakt kant noch wal. Want jij stelt dat FOK!kers niet mogen zeiken over FOK!kers. Waarom niet?
Ik vind iemand ten huwelijk vragen héél wat anders dan reacties posten.
Oftewel, je vergelijkt appels met peren.
Maar blijf lekker de moraalridder uithangen.
Dan ben ik het ook met jou eensquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Zhenar, ik ben het met je eens.
Die TT!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:02 schreef alwaysthebest het volgende:
ShowChat #720: MissBliss de liefste deel 1
Iets daaronder begint de discussie al.
Ik word er juist geil vanquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat is het toch met discussies vanavond. Ik word er een beetje gek van.
Van discussiëren met Bupatih?quote:
Je wacht nog op deel 2?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die TT!! Dat was ik al helemaal vergeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |