gaat dat geen pijn doen?quote:De finale van het WK Voetbal komende zomer in Duitsland zal gespeeld worden met een gouden bal. De Engelse krant Times meldt dit vandaag. De bal is ontworpen door Adidas.
De winnaar van de finale, en dus de uiteindelijke wereldkampioen, mag de vier opvolgende jaren alle eventuele kwalificatiewedstrijden voor zowel het continentale kampioenschap als de kwalificatiewedstrijden voor het WK 2010 in Zuid-Afrika met een gouden bal spelen. Of dat ook zal gebeuren is overigens de vraag, want sponsoren van de nationale voetbalbonden zouden kunnen protesteren tegen het gebruik van een door een concurrent geproduceerde bal.
De andere wedstrijden tijdens het kampioenschap zullen gespeeld worden met een zwart-witte bal. Een zwart-witte bal werd voor het laatst tijdens het WK in 1994 gebruikt. Specialer aan de zogenaamde 'Zeitgeist'-bal is echter misschien wel dat er voor het eerst sinds 1966 een logoloze bal wordt gebruikt op een wereldkampioenschap; in 1970 was Adidas zelf de eerste producent die een logo op de WK-bal plaatste.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:01 schreef staticdata het volgende:
je moet eerst een zuip wedstrijd tegen sickert(de clannar) houden als hij eerder boven de toiletpot hangt dan jij ben je toegelaten.
jep, en check ff onze sitequote:Op dinsdag 11 april 2006 14:00 schreef MutedFaith het volgende:
Kan iedereen gewoon lid worden van BoF?
Ik ga namelijk waarschijnlijk vanmiddag of overmorgenavond BF2 halen.. En dan is een (fun)clan altijd wel makkelijk. Heb ik iets te doen onder het "gefraggedworden".
Waarschijnlijk vanwege m'n KLB reactie van netquote:
Oftewel iedereen wordt toegelaten.quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:01 schreef staticdata het volgende:
je moet eerst een zuip wedstrijd tegen sickert(de clannar) houden als hij eerder boven de toiletpot hangt dan jij ben je toegelaten.
Ik weet het wel zekerquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:09 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vanwege m'n KLB reactie van netVolgende 1 april grap wordt vast "Fok! overgenomen door Tweakers"
Je kunt zelf natuurlijk ook even de OP in Wiki aanpassen, zodat het volgende topic weer kloptquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:58 schreef staticdata het volgende:
ik sta ondertussen 16e op de ranglijst. iemand interesse omdat te veranderen?
Ik score nu wel veel sneller punten dan met me FoD account, maar ik zal Gans onderaan zetten.quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:48 schreef staticdata het volgende:
whehehe postman hebbie jezelf maar op plek 12 gezet. daar stond natuurlijk je FOD tracker. wel onderaan beginnen he
Servernaam is inderdaad wel goed, maar wij hebben wel een ruim begrip als het komt op city maps onlyquote:Op dinsdag 11 april 2006 15:05 schreef staticdata het volgende:
jongens is de server gerest? er zit nu 10 man op en hopelijk doet de server het normaal! zou wel cool zijn dat er vanaf 15:00 gespeeld wordt
edit: inco zit erop dus zal het wel goedkomen.
wel cool dat er overdag meer mensen komen. de servernaam is toch goed gevallen dan!![]()
als je gaat commanderen kan je heel snel in rang stijgenquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:16 schreef JumperJack het volgende:
nouja, ik ben op dit moment nogal met TrackMania Nations bezig![]()
![]()
maar ergens rond pasen zal ik wel weer eens kijken of ik iets aan BF2 kan doen zodat ik weer een rankje omhoog ga![]()
ik reset em elke ochtend rond 12 uur, dus dat komt we lgoedquote:Op dinsdag 11 april 2006 15:05 schreef staticdata het volgende:
jongens is de server gerest? er zit nu 10 man op en hopelijk doet de server het normaal! zou wel cool zijn dat er vanaf 15:00 gespeeld wordt
edit: inco zit erop dus zal het wel goedkomen.
wel cool dat er overdag meer mensen komen. de servernaam is toch goed gevallen dan!![]()
quote:With a game like BF2 it is not uncommon for our release dates to change. I would like to list our tentative release dates here for your reference.
* May: Armored Fury Booster Pack
* May: Patch 1.3
* March 28th: Patch 1.22
* March 14th: Euro Force Booster Pack
* March 10th: Patch 1.21
* February 16th: Patch 1.2
Kom'er maar lekker bijquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:00 schreef MutedFaith het volgende:
Kan iedereen gewoon lid worden van BoF?
Ik ga namelijk waarschijnlijk vanmiddag of overmorgenavond BF2 halen.. En dan is een (fun)clan altijd wel makkelijk. Heb ik iets te doen onder het "gefraggedworden".
Ja die hoerige patches ik moet iedere keer bidden.dat hij hem paktquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:42 schreef Sickert het volgende:
[..]
als ie slim is download ie eerst de patches
L....quote:
... had ...quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:30 schreef staticdata het volgende:
aanvulling op lijst van escape: - Lies heeft een vriend
Ik doe ook meequote:Op zondag 9 april 2006 19:53 schreef Razorback het volgende:
[..]
We kunnen je wel wat herkenbaarder maken op fok als je dat wilt
Doen we allemaal zo leuke foto van sickert als avater![]()
Alleen Karkand & Sharqiquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:52 schreef Sickert het volgende:
opzich is een 2e server altijd leuk... als we m vol krijgen...
we krijgen deze nieteens vol afentoe
wat is precies je bedoeling dan?
intresse om een eigen server te gaan hurenquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:53 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Alleen Karkand & Sharqi
De prijzen zijn erg laag op het moment
een city map server heb je zo vol als er staat 24/7 karkandquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:59 schreef Sickert het volgende:
[..]
intresse om een eigen server te gaan huren
als we het met zn allen halen mogen er van mij best 2 servers zijn...
alleen hoe wil je ze vol gaan krijgen
Sja .. we krijgen dan misschien een verdeling van de boffers over de twee servers .. leuke is nu juist dat we met z'n allen spelen ..quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:35 schreef escape_nl het volgende:
Is er animo voor een tweede BoF server?
Een server die alleen City maps draait zonder Dalian Plant of Wake of andere mappen?
Niet allemaal gelijk in de verdediging of aangevallen voelen, het is alleen maar een vraag.
dan draaien we een tijdje karkand only overdag?quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:06 schreef escape_nl het volgende:
[..]
een city map server heb je zo vol als er staat 24/7 karkand
een Lies only server zo wel handig zijnquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:09 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Sja .. we krijgen dan misschien een verdeling van de boffers over de twee servers .. leuke is nu juist dat we met z'n allen spelen ..
Volgens mij gebeurd dat al vaak genoeg...quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:16 schreef Sickert het volgende:
[..]
dan draaien we een tijdje karkand only overdag?
is dat geen optie?
weleens op vrijdag of zaterdag avond maar de laatste maanden een vaste roulatiequote:Op dinsdag 11 april 2006 22:18 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Volgens mij gebeurd dat al vaak genoeg...
Wake is ook 3xruk en mashtuur ookquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:20 schreef -Raffie- het volgende:
kan je net zo goed wake ook weg halen. Na twee rondes wake is de server al weer voor de helft leeg.
quote:GIRO ***** J M POSTMA
GEFELICITEERD MET DE 1STE PRIJS
IN HET TRAVESTIETEN SONGFESTIVAL
TRANSACTIEDATUM* 13-03-2006
40,00 EUR
13-03-2006 39.54.83.344 stichting regroup
XIRES-1665-5962
-520,00 EUR
13-03-2006 GIRO 8340178
K Smaal en M J Smaal-van
DORDRECHT
SICKERT EN WALLIE **
TRANSACTIEDATUM* 11-03-2006
80,00 EUR
13-03-2006 ************ R. HOFMAN
********ALBLASSERDAM
REGROUP 15
40,00 EUR
13-03-2006 ***********T.J.M. VAN HULST
*********** PRINSENBEEK
JPJEDI IS EEN N00B EN BF2 LOSER
MASSEL VAN JEDIKILLER TIMMINATER
40,00 EUR
13-03-2006 *****************J.P.C. KRUIS
*********OOSTERHOUT NB
REGROUP BIJDRAGE JP KRUIS
AKA VOSKE
40,00 EUR
13-03-2006 ************* YA VAN DER VAART
*************** ALKMAAR
Geld raffie voor Regroup
40,00 EUR
10-03-2006 ************** C L M DIEKMEIJER
************ HENGELO OV
Ping Pong B.v
Voor al Uw illegale Software
:-)
IK GA OOK MEE!!!!!!quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:41 schreef jpjedi het volgende:
Je checkt je rekening en kijk eens wat een spam op je afschriften..
[..]
Nu hoort ze er helemaal bij, aangezien ze ook al met HOMO begintquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:47 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Heb 'ik' net gedaan HOMO!!!!!!!!!!
dat ben ik geweest, ik heb enkel de pingkick weer aangezet... ik zat in de chat en er waren mensen met lag... en ik zag dat er niet werd gekickt op ping, die heb ik op 200 gezet...quote:Op woensdag 12 april 2006 10:26 schreef escape_nl het volgende:
Ik heb altijd al oplossingen naar voren gedragen wat de maproulatie betreft, maar telkens komt er niets uit.
Kunnen we niet een proef starten dat we een week karkand & Sharqi draaien en de weekend avonden karkand only en dan de week erna een conclusie trekken.
Wat nu elke keer het geval is als Wake en Dalian Plant aan de beurt zijn, boem 16 mensen weg. Volgende map wordt karkand, boem server vol.
Gisteren ook heel apart, ik verander de server settings, ronde later weer de oude settings.
Weet niet welke admin dat deed, maar meldt het even als het kan.
Een kleine aanvulling op hierboven.quote:Op woensdag 12 april 2006 11:06 schreef jpjedi het volgende:
Na overleg is er besloten dat we een test gaan draaien en de server bezetting gaan monitoren. Escape zal dit projectje leiden.
Roulatie wordt dus voor de periode van 1 week: Karkand, Sharqi en Masthuur
Verdere details volgen door escape.. Nu maar hopen dat het lukt!![]()
En een TM server natuurlijk maar inderdaad Postman.. Dit is echt ideaal en ook ons streven.quote:Op woensdag 12 april 2006 11:17 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Als ik even kijk naar de ideale situatie:
Er is een mooie overzichtelijke site, met nuttige info over de clan en servers.
Er is een server welke 24/7 city maps draait.
Er is een server welke de rest draait, dus BF2/SF/EF/AF.
Als er dan nog meer actieve leden komen die ook een zakcentje bij willen dragen dan heb je toch een hele professionele funclan.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:17 schreef Sickert het volgende:
[..]
een Lies only server zo wel handig zijn
kun jij daar mooi met je claymores gaan klooien
Escape zn idee is zo gek nog niet
en nog een aanvulling, Ik zeg het maar zo, Benny Neyman heeft er een mooi nummer over:quote:
Ik kan het niet aanraden, ik heb het wel eens geprobeerd, maar ik kan je vertellen... Er zijn heel veel sterrenquote:Op woensdag 12 april 2006 12:58 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
en nog een aanvulling, Ik zeg het maar zo, Benny Neyman heeft er een mooi nummer over:
[zingmodus]"Een vrijgezel die gaat pas slapen...."[/zingmodus]
quote:Op woensdag 12 april 2006 13:29 schreef jpjedi het volgende:
Sickert vragen, die zag volgens mij afgelopen weekend ook een ster vanaf zijn matras...
FOTO!!![]()
de jouwe?quote:Op woensdag 12 april 2006 13:29 schreef jpjedi het volgende:
Sickert vragen, die zag volgens mij afgelopen weekend ook een ster vanaf zijn matras...
FOTO!!![]()
Misgegoktquote:
De komende week echt alleen maar city mapsquote:Op woensdag 12 april 2006 13:58 schreef ViPeRII het volgende:
In de map roulatie worden toch ook wel dailian plant en golf opgenomen?
quote:Op woensdag 12 april 2006 14:39 schreef staticdata het volgende:
lies probeert wanhopig de server te vullen
hmm weet je zeker dat wilt vlieghoeren? das nogal gevaarlijk nu ik weer teveel vrije tijd hebquote:Op woensdag 12 april 2006 13:58 schreef ViPeRII het volgende:
Hij ging gisteren weer lekker!
Alleen toen ik weg ging niet meer.. maar moest doorwerken...
Helaas...
In de map roulatie worden toch ook wel dailian plant en golf opgenomen?
Anders heb ik niks meer op te vlieg -hoeren
Vehicle Time Kills Deaths Ratio Road Kills
Aviator 75:48:48 5,701 1,520 3.75 602
quote:Op woensdag 12 april 2006 15:57 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
hmm weet je zeker dat wilt vlieghoeren? das nogal gevaarlijk nu ik weer teveel vrije tijd heb
Wat denk jij eigenlijk over ons server dilemma als senior Boffer?quote:Op woensdag 12 april 2006 15:57 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
hmm weet je zeker dat wilt vlieghoeren? das nogal gevaarlijk nu ik weer teveel vrije tijd heb
ja, had het een paar keer gelezen, vind het wel een leuke uitdrukking...quote:Op woensdag 12 april 2006 16:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat is dat vanilla eigenlijk?
Waarom heet het dan Vanillequote:Op woensdag 12 april 2006 16:56 schreef Incolumis het volgende:
standaard wapens, maps etc
vanilla is meestal de basis...quote:Op woensdag 12 april 2006 17:05 schreef Razorback het volgende:
[..]
Waarom heet het dan Vanille
Vanille Yoghurt is toch ook Yoghurt met een smaakje dus niet standaard
quote:va·nil·la ( P ) Pronunciation Key (v-nl)
n.
Any of various tropical American vines of the genus Vanilla in the orchid family, especially V. planifolia, cultivated for its long narrow seedpods from which a flavoring agent is obtained.
The seedpod of this plant. Also called vanilla bean.
A flavoring extract prepared from the cured seedpods of this plant or produced synthetically.
adj.
Flavored with vanilla: vanilla pudding.
Lacking adornments or special features; basic or ordinary: “We went through a period of vanilla cars” (Charles Jordan).
quote:vanilla:
It's the original of something, like the original Ice Cream flavour. In computergames the original game is called classic or vanilla when the expansion comes out.
Nooit gedacht dat ik in dit forum nog wat zou lerenquote:Op woensdag 12 april 2006 17:12 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
vanilla is meestal de basis...
[..]
[..]
![]()
quote:Op woensdag 12 april 2006 13:55 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Misgegokt![]()
ik heb wel de foto genomen echter met de camera van de "dader". Mijn vermoeden is Sickert er niks van weet!![]()
quote:Op woensdag 12 april 2006 17:39 schreef escape_nl het volgende:
en voor boffers die van andere boffers houden
ftd 79002
city mapsquote:Op woensdag 12 april 2006 16:06 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Wat denk jij eigenlijk over ons server dilemma als senior Boffer?
Wat is dat FTD eigenlijk allemaal, een download programma ofzo?quote:Op woensdag 12 april 2006 17:39 schreef escape_nl het volgende:
Voor de oorlogfilms liefhebbers,
ftd 79459
edit:
ftd 79002
quote:Op woensdag 12 april 2006 18:22 schreef Razorback het volgende:
[..]
Wat is dat FTD eigenlijk allemaal, een download programma ofzo?
en als FTD 79002 Band of Boffers is:
Die heb ik ook nog thuis lichen, moet er alleen tijd voor maken om hem een keertje te kijken.
quote:Op woensdag 12 april 2006 18:22 schreef Razorback het volgende:
[..]
en als FTD 79002 Band of Boffers is:
heb je m al binnen danquote:Op woensdag 12 april 2006 19:15 schreef UnleashMitch het volgende:
Heee homo's
Even snel pizzatje eten (kut bus), dan naar de kroeg voor de voetbalwedstrijd van vanavond en dan nog even snel oorlogje spelen.
-edit-
Ow ja, Di3ki3 nogmaals bedankt voor het aanbod voor de gameport en Sickert bedankt voor het sturen ervan
Homooooooooo's.quote:Op woensdag 12 april 2006 17:39 schreef escape_nl het volgende:
ftd 79459
edit:
ftd 79002
zeg toch gewoon eens wat de dowload is... ik heb geen ftd, wel usenet...quote:Op woensdag 12 april 2006 17:39 schreef escape_nl het volgende:
ftd 79459
edit:
ftd 79002
eigenlijk mogen we hier nieteens over ftd pratenquote:Op woensdag 12 april 2006 20:24 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
zeg toch gewoon eens wat de dowload is... ik heb geen ftd, wel usenet...
laat maar, denk niet dat ik het WIL weten...
o nee das waar...quote:Op woensdag 12 april 2006 20:39 schreef Sickert het volgende:
[..]
eigenlijk mogen we hier nieteens over ftd praten
quote:Op woensdag 12 april 2006 22:51 schreef diamondvoodoo het volgende:
Jongens er is gevoetbald hoor!!
--->AJAX<---![]()
Arme Escape...Ik zat met Raffie en Escape op TS en ik zei nog: Dalijk maken ze nog gelijk in de 90e minuut. Blijken ze nog te winnen ook
![]()
Zoals het er nu uitziet word het feuenoord - ajax in de playoffs![]()
quote:
Thanks wachtwoord klopt nog wel dus,morgen even mn headset instellenquote:Op woensdag 12 april 2006 22:55 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
![]()
![]()
85.92.128.91:8767 = TS
En idd, lekker voor NAC, mag hopen dat Sparta volgende week wint en anders mag ADO nacompetitie spelen. Die nog liever dan NAC
We kijken heel het seizoen al uit voor Ajaxquote:Op woensdag 12 april 2006 23:01 schreef Sickert het volgende:
[..]![]()
laat die feyenoobs nou maar uitkijken in de blesure tijd
Flikker....quote:Op woensdag 12 april 2006 22:55 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
![]()
![]()
85.92.128.91:8767 = TS
En idd, lekker voor NAC, mag hopen dat Sparta volgende week wint en anders mag ADO nacompetitie spelen. Die nog liever dan NAC
ff op binsearch of yabse intikken rudy dan vind je het ookquote:Op woensdag 12 april 2006 20:24 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Neem dan FTD gewoonquote:Op woensdag 12 april 2006 20:24 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Talpa heeft die rechten toch ook gekocht voor volgend jaar ?quote:Op woensdag 12 april 2006 22:57 schreef diamondvoodoo het volgende:
Volgend jaar SBS voor JEDI![]()
Volgend jaar SBS voor JEDI![]()
Volgend jaar SBS, Volgend jaar SBS, Volgend jaar SBS voor JEDI![]()
![]()
![]()
alles beter dan talpa![]()
Is dat zo? Volgens mij wel de De Beker van SBS maar niet de gouden gids? Nouja, volg het toch niet.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:38 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
Talpa heeft die rechten toch ook gekocht voor volgend jaar ?
@jp: HERACLES!!!!quote:Op woensdag 12 april 2006 22:52 schreef Sickert het volgende:
AjaX!!!
whehehe
en we zwaaien met zn allen en we zwaaien met zn allen we zwaaien met zn allen naar Breda!!
Heracles
Met Medic heb ik extreem veel gespeeld, 206.04 uur!quote:Op donderdag 13 april 2006 00:03 schreef -Raffie- het volgende:
commander staat hij 18de nog beter dus
Ik zit pas op 52:33:09 uur support![]()
Ach wat is extreem?? er zijn er bij die 635 uur commanderenquote:Op donderdag 13 april 2006 00:27 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Met Medic heb ik extreem veel gespeeld, 206.04 uur!
staan nog een paar glitchers bovenaan dus ik stijg nog een aantal plaatsenquote:Op donderdag 13 april 2006 00:03 schreef -Raffie- het volgende:
commander staat hij 18de nog beter dus
Ik zit pas op 52:33:09 uur support![]()
1 keer kwam ik je tegen, voor de rest niet want ik had een goede commander die vertelde waar jij zat en karkand ken ik zo onderhand wel.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:45 schreef ViPeRII het volgende:
Ben er wel achter gekomen dat ik ook een beetje kan tank-hoeren (gisteren: 28 - 1 )
Man man ik kwam escape en die andere in de tank vfan amerika echt niet tegen
quote:Op donderdag 13 april 2006 09:48 schreef escape_nl het volgende:
[..]
en karkand ken ik zo onderhand wel.
Hij wist mij zelfs te vertellen waar het gras het hoogst staat in Karkandquote:Op donderdag 13 april 2006 10:05 schreef staticdata het volgende:
[..]
![]()
als jij karkand niet op je dumpie ken weet ik het ook niet meer. volgens mij weet je iedere hobbel te vinden![]()
tot zover de talenknobbel van misterfoxquote:[12:23] Misterfox: hoe zeg je vernietigen in het engels
[12:23] [admin BoF] Incolumis: destroy
[12:23] Misterfox: wat engels zeggen met masswapens
[12:23] Misterfox: massdustrax weapons offzo
[12:23] [admin BoF] Incolumis: mass weapons of destruction
[12:23] Misterfox: ty
quote:Op donderdag 13 april 2006 12:28 schreef Incolumis het volgende:
[..]
tot zover de talenknobbel van misterfox![]()
Ik bibber nu alquote:Op donderdag 13 april 2006 12:42 schreef drbravo het volgende:
he
i kom vanaaf ook nog wel wa knalle ben morge toch vrij
dus kijk maar uit
quote:Op donderdag 13 april 2006 12:50 schreef staticdata het volgende:
laat ik jullie hoop op medailles dan vanavond maar wegnemen, want ik kom ook schieten
Denk Postman, want:quote:Op donderdag 13 april 2006 13:02 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik own jullie allemaal met m'n tank !! Stelletje n00bs !!
Was deze uitspraak van:
a) Postman
b) FJD
c) Sickert
d) JP
Poll toegevoegdquote:Op donderdag 13 april 2006 13:11 schreef escape_nl het volgende:
Denk Postman, want:
quote:Op donderdag 13 april 2006 13:02 schreef UnleashMitch het volgende:
Van wie is de uitspraak:"Ik own jullie allemaal met m'n tank!!! Stelletje n00bs!!!!"
» Postman
» FJD
» Sickert
» JP
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
quote:Op zondag 9 april 2006 22:08 schreef Sickert het volgende:
[..]
zag wel dat die kut telefoon ineens onder mn neus zat
alleen te lam om te reageren
maar ik OWN jullie allemaal in mn TANK!!! *wijst naar boven*
quote:
Wil! of MOET??quote:Op donderdag 13 april 2006 14:32 schreef escape_nl het volgende:
zal er wel zijn zoals gewoonlijk, heb morgen vrij maar wil ook eens tijd aan mijn vriendin besteden vanavond
ik ben soms best geniaalquote:Op donderdag 13 april 2006 14:07 schreef UnleashMitch het volgende:
Nu de lol er toch af is
Dit was dus toen Sickert dronken naar boven werd afgevoerd om te gaan slapen. Toen we hem eindelijk op z'n matras kregen keek hij nog een keer omhoog, hief z'n vinger ten hemel en ging slapen met de schitterende woorden "Ik own jullie allemaal met m'n tank! Stelletje n00bs!".
Dat en zooooooooooooooooooooooooooveel meerquote:
Ja ik heb wat gemist dus zo te lezen, ik lees eigenlijk nu pas de berichten erover...quote:Op donderdag 13 april 2006 17:24 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Dat en zooooooooooooooooooooooooooveel meer![]()
Strak plan, kom je ook ?quote:Op donderdag 13 april 2006 17:28 schreef RudyCarell het volgende:
Ik zou eindigen als Sickert na 3 biertjes denk....
Cool. Nu moet je zeker komenquote:Op donderdag 13 april 2006 17:28 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ja ik heb wat gemist dus zo te lezen, ik lees eigenlijk nu pas de berichten erover...
Wij willen Rudyquote:Op donderdag 13 april 2006 17:28 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ja ik heb wat gemist dus zo te lezen, ik lees eigenlijk nu pas de berichten erover...
Vanavond gaat de reservering voor 13 mei de deur uit...quote:Op donderdag 13 april 2006 17:41 schreef Sickert het volgende:
[..]
dat is het enige waarvan ik ZEKER weet dat ik het gezegd heb
Roger thatquote:Op donderdag 13 april 2006 18:32 schreef jpjedi het volgende:
Heeft iedereen er al een beetje zin in???![]()
Ik kom met 2. Ik neem ene Razorback mee in m'n bolide...quote:Op donderdag 13 april 2006 18:32 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Vanavond gaat de reservering voor 13 mei de deur uit...![]()
17 personen!!!![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 18:32 schreef jpjedi het volgende:
[..]
17 personen!!!![]()
ik own jullie allemaal in mn kartquote:Op donderdag 13 april 2006 18:32 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Als je net zo slecht rijdt als dat je drinkt....quote:
Hij neemt z'n hamster meequote:Op donderdag 13 april 2006 18:58 schreef Suikermais het volgende:
Als je net zo slecht rijdt als dat je drinkt....
ja nu veraad je net mn geheime wapenquote:
je heb hopelijk op de bof site gelezen dat ik helaas moet afzeggen he?quote:Op donderdag 13 april 2006 18:32 schreef jpjedi het volgende:
[..]
17 personen!!!![]()
Mja tot 3x gedaanquote:Op donderdag 13 april 2006 20:44 schreef Suikermais het volgende:
Xfire opstarten en aan een admin vragen. Er zitten er nu wel een paar admins op de server
Kom op zeg, no offence maar die discussie is ondertussen al een keer of 10 voorbij gekomenquote:Op donderdag 13 april 2006 20:38 schreef BaraCuda het volgende:
Kunnen we niet zorgen dat als je naam bekend is bij de server dat je er altijd op kan?
ik bf2 en alle games eigenlijk wel ffquote:Op donderdag 13 april 2006 22:10 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik ook wel even, heb BF2 wel weer gezien
we kunnen het altijd proberen, je weet maar nooitquote:Op donderdag 13 april 2006 21:17 schreef Suikermais het volgende:
Trouwens over dat feessie op 13 mei..
we gaan dan toch ook aan de BBQ met z'n allen..?
wat ik me nou afvraag....hé..
zo'n hamster..zou zo'n ding nog een beetje smaken als ie van de BBQ af komt ?
straks effe, na NCISquote:Op donderdag 13 april 2006 21:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wie komt er allemaal na 22:00 uur TM:N spelen op de FOK! Server?
daar hoef je bij mij geen moeite voor te doen, ik rij mezelf wel weer onder de banden.quote:Op donderdag 13 april 2006 18:59 schreef drbravo het volgende:
tuurlijk
ik rij jullie allemaal letterlijk van de baan
dus be prepared:)
ik ram je er wel uit.. ik negeer toch standaard elke vlagquote:Op donderdag 13 april 2006 22:39 schreef Razorback het volgende:
[..]
daar hoef je bij mij geen moeite voor te doen, ik rij mezelf wel weer onder de banden.
Vorige keer zat ik vrij goed vast in het begin
quote:Warning: array_unique(): The argument should be an array in <url> on line 69
Warning: Invalid argument supplied for foreach() in <url> on line 80
Ik kan mrwheels vragen (was op bof lan in breda)..Die doet zuiver PHP als werk en geeft er cursus in.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:33 schreef UnleashMitch het volgende:
Als iemand die zich ook bezig houdt met de website en enig verstand heeft van PHP mij morgen kan helpen. De clan members module heeft twee fouten:
[..]
ik kijk wel met je mee morgenquote:Op donderdag 13 april 2006 23:33 schreef UnleashMitch het volgende:
Als iemand die zich ook bezig houdt met de website en enig verstand heeft van PHP mij morgen kan helpen. De clan members module heeft twee fouten:
[..]
quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:16 schreef -Raffie- het volgende:
hmmm dat is na voor Koningingendag. Ga er nog een nachtje over slapen
quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:13 schreef jpjedi het volgende:
Volgende feestje! dient zich al weer aan!!!!!![]()
Of zo'n figuur dat bijna dood is en om een medic loopt te blerren, maar alsmaar voor je uitblijft rennen omdat ie geen Arabisch verstaatquote:Op vrijdag 14 april 2006 00:31 schreef JMPoSTMaN het volgende:
en uiteindelijk maar weer rondrennen met me shock paddles, dat ging wel redelijk, alleen was ik iedereen telkens kwijt.
Succesquote:Op vrijdag 14 april 2006 08:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Homoooooooooo's
Ik ben vrij maar moet naar het ZiekenhuisLekker vroeg
Als koninginendag de 29 word geviert kan ik dus meequote:Op vrijdag 14 april 2006 08:28 schreef staticdata het volgende:
ik denk zelf dat koninginnenacht de 28e is hoor. aangezien koninginnedag de 29e wordt gevierd dit jaar.
maar goed goedemorgen!
Gisteren lekker gespeeld! Zeker met bravo & raffie. Raffie en ik weten elkaar op sharqi altijd wel te vinden
Thnxquote:
mobiel internetquote:Op vrijdag 14 april 2006 08:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
ThnxTis niks ernstigs gelukkig
Allergietestje.
* Morpheus2002 stapt nu in de auto.
Ga toch eens aan je werk man !!quote:Op vrijdag 14 april 2006 08:44 schreef jpjedi het volgende:
Morguh!
Kreeg vorige week een algemene mail van onze Nederlandse firma dat men logs heeft geplaatst voor internet en ander dataverkeer vanaf de laptops en pc`s. Normaal zit ik in Brussel op kantoor maar bijvoorbeeld zoals vandaag ben ik op ons kantoor in Nederland. Dus ik denk hmmm geen msn of fok.. dat gaat niet lukken. Dan ga je dingen denken als proxyserver etc… maarrrrrrrrrrrrrrr
Het buurbedrijf heeft gewoon onbeveiligd internet openstaan!!![]()
![]()
Aangezien je toch nog de tijd hebt om te posten kan je baas er beter 12 uitkikken want je red je prima zo met z'n 3enquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:09 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Ga toch eens aan je werk man !!
Ik ben ook gewoon aan 't 'werk' vandaag. Op mijn afdeling waar we normaal met een man of 15 rond lopen zijn we nu met 3..ik herhaal 3 !! ..man aanwezig.
Binnen nu en niet al te lange tijd zal dat veranderen in 2
Heb nog 100 gig aan mp3's uit te zoeken, dus dat kan ik vandaag mooi doen.
MP3's uitzoeken voor je werkquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:09 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Ga toch eens aan je werk man !!
Ik ben ook gewoon aan 't 'werk' vandaag. Op mijn afdeling waar we normaal met een man of 15 rond lopen zijn we nu met 3..ik herhaal 3 !! ..man aanwezig.
Heb nog 100 gig aan mp3's uit te zoeken, dus dat kan ik vandaag mooi doen.
nog niet wakker jongens??quote:
Hji schrijft "Ik ben ook gewoon aan 't 'werk' vandaag." dus of hij werkt thuis(en liepen er daar 15??)quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:58 schreef jpjedi het volgende:
[..]
nog niet wakker jongens??
Hij gaat naar huis schrijft hij en die mp3`s uitzoeken doet hij dus thuis...![]()
zijn we nu met 3..ik herhaal 3 !! ..man aanwezig.quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:02 schreef -chiel- het volgende:
Hji schrijft "Ik ben ook gewoon aan 't 'werk' vandaag." dus of hij werkt thuis(en liepen er daar 15??)
Of jij bent nog niet wakker!![]()
Ja nu 3 dat had ik gezien hoor maar wie is die ene dan?quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:05 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
zijn we nu met 3..ik herhaal 3 !! ..man aanwezig.
3-1 = 2 en wie zou die persoon toch zijn die straks ook weggaat...
![]()
Je hebt gister te lang achter je PC gezetenquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:09 schreef -chiel- het volgende:
Ja nu 3 dat had ik gezien hoor maar wie is die ene dan?
Hji schrijft "Binnen nu en niet al te lange tijd zal dat veranderen in 2 " dat dat vandaag al is begreep ik niet!quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:10 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Je hebt gister te lang achter je PC gezeten
Er zijn op dit moment 3 mensen aanwezig.
Over korte tijd zijn er nog maar 2 mensen aanwezig.
Dat betekent dat er 1 mens weg zal gaan.
Die 1 mens is suikermais.
-edit-
De spelfouten zijn om het duidelijker te maken, niet omdat ik achterlijk ben![]()
Ik geef het hier door aan de baas...quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:21 schreef diamondvoodoo het volgende:
Komen jullie nou maar de server volmaken
quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
Is het nou onbeperkt zuipen of niet?
doe maar iets... de meeste zijn arm hierquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:08 schreef jpjedi het volgende:
KEUZE VOOR DE BOF MEET 13 MEI:
Activiteiten:
Karten - enkele heat ¤ 13,00 pp ¤ 221,00
Eten - Barbecue ¤ 19,75 pp ¤ 335,75
TOTAALBEDRAG: ¤ 556,75
(incl. BTW)
OF:
Activiteiten:
Fastest Food
(incl. 2 x karten - barbecue) ¤ 43,95 pp ¤ 747,15
TOTAALBEDRAG: ¤ 747,15
(incl. BTW)
Wat willen jullie?
Maakt mij niks uit als het maar gezellig word en dat zal het zeker wordenquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:08 schreef jpjedi het volgende:
KEUZE VOOR DE BOF MEET 13 MEI:
Activiteiten:
Karten - enkele heat ¤ 13,00 pp ¤ 221,00
Eten - Barbecue ¤ 19,75 pp ¤ 335,75
TOTAALBEDRAG: ¤ 556,75
(incl. BTW)
OF:
Activiteiten:
Fastest Food
(incl. 2 x karten - barbecue) ¤ 43,95 pp ¤ 747,15
TOTAALBEDRAG: ¤ 747,15
(incl. BTW)
Wat willen jullie?
Wil iedereen met een camera van boven de 3.2 mil pixles of een vid-camera zich hier melden??quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik hoop het wel, zeker met Kevin erbij
Same here...quote:
jammer!quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik hoop het wel, zeker met Kevin erbij
HEAUMEAUX'quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:22 schreef staticdata het volgende:
heel de server vol met mensen die niet hoeven te werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |