We kijken heel het seizoen al uit voor Ajaxquote:Op woensdag 12 april 2006 23:01 schreef Sickert het volgende:
[..]![]()
laat die feyenoobs nou maar uitkijken in de blesure tijd
Flikker....quote:Op woensdag 12 april 2006 22:55 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
![]()
![]()
85.92.128.91:8767 = TS
En idd, lekker voor NAC, mag hopen dat Sparta volgende week wint en anders mag ADO nacompetitie spelen. Die nog liever dan NAC
ff op binsearch of yabse intikken rudy dan vind je het ookquote:Op woensdag 12 april 2006 20:24 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
zeg toch gewoon eens wat de dowload is... ik heb geen ftd, wel usenet...
laat maar, denk niet dat ik het WIL weten...
Neem dan FTD gewoonquote:Op woensdag 12 april 2006 20:24 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
zeg toch gewoon eens wat de dowload is... ik heb geen ftd, wel usenet...
laat maar, denk niet dat ik het WIL weten...
Talpa heeft die rechten toch ook gekocht voor volgend jaar ?quote:Op woensdag 12 april 2006 22:57 schreef diamondvoodoo het volgende:
Volgend jaar SBS voor JEDI![]()
Volgend jaar SBS voor JEDI![]()
Volgend jaar SBS, Volgend jaar SBS, Volgend jaar SBS voor JEDI![]()
![]()
![]()
alles beter dan talpa![]()
Is dat zo? Volgens mij wel de De Beker van SBS maar niet de gouden gids? Nouja, volg het toch niet.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:38 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
Talpa heeft die rechten toch ook gekocht voor volgend jaar ?
@jp: HERACLES!!!!quote:Op woensdag 12 april 2006 22:52 schreef Sickert het volgende:
AjaX!!!
whehehe
en we zwaaien met zn allen en we zwaaien met zn allen we zwaaien met zn allen naar Breda!!
Heracles
Met Medic heb ik extreem veel gespeeld, 206.04 uur!quote:Op donderdag 13 april 2006 00:03 schreef -Raffie- het volgende:
commander staat hij 18de nog beter dus
Ik zit pas op 52:33:09 uur support![]()
Ach wat is extreem?? er zijn er bij die 635 uur commanderenquote:Op donderdag 13 april 2006 00:27 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Met Medic heb ik extreem veel gespeeld, 206.04 uur!
staan nog een paar glitchers bovenaan dus ik stijg nog een aantal plaatsenquote:Op donderdag 13 april 2006 00:03 schreef -Raffie- het volgende:
commander staat hij 18de nog beter dus
Ik zit pas op 52:33:09 uur support![]()
1 keer kwam ik je tegen, voor de rest niet want ik had een goede commander die vertelde waar jij zat en karkand ken ik zo onderhand wel.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:45 schreef ViPeRII het volgende:
Ben er wel achter gekomen dat ik ook een beetje kan tank-hoeren (gisteren: 28 - 1 )
Man man ik kwam escape en die andere in de tank vfan amerika echt niet tegen
quote:Op donderdag 13 april 2006 09:48 schreef escape_nl het volgende:
[..]
en karkand ken ik zo onderhand wel.
Hij wist mij zelfs te vertellen waar het gras het hoogst staat in Karkandquote:Op donderdag 13 april 2006 10:05 schreef staticdata het volgende:
[..]
![]()
als jij karkand niet op je dumpie ken weet ik het ook niet meer. volgens mij weet je iedere hobbel te vinden![]()
tot zover de talenknobbel van misterfoxquote:[12:23] Misterfox: hoe zeg je vernietigen in het engels
[12:23] [admin BoF] Incolumis: destroy
[12:23] Misterfox: wat engels zeggen met masswapens
[12:23] Misterfox: massdustrax weapons offzo
[12:23] [admin BoF] Incolumis: mass weapons of destruction
[12:23] Misterfox: ty
quote:Op donderdag 13 april 2006 12:28 schreef Incolumis het volgende:
[..]
tot zover de talenknobbel van misterfox![]()
Ik bibber nu alquote:Op donderdag 13 april 2006 12:42 schreef drbravo het volgende:
he
i kom vanaaf ook nog wel wa knalle ben morge toch vrij
dus kijk maar uit
quote:Op donderdag 13 april 2006 12:50 schreef staticdata het volgende:
laat ik jullie hoop op medailles dan vanavond maar wegnemen, want ik kom ook schieten
Denk Postman, want:quote:Op donderdag 13 april 2006 13:02 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik own jullie allemaal met m'n tank !! Stelletje n00bs !!
Was deze uitspraak van:
a) Postman
b) FJD
c) Sickert
d) JP
Poll toegevoegdquote:Op donderdag 13 april 2006 13:11 schreef escape_nl het volgende:
Denk Postman, want:
quote:Op donderdag 13 april 2006 13:02 schreef UnleashMitch het volgende:
Van wie is de uitspraak:"Ik own jullie allemaal met m'n tank!!! Stelletje n00bs!!!!"
» Postman
» FJD
» Sickert
» JP
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
quote:Op zondag 9 april 2006 22:08 schreef Sickert het volgende:
[..]
zag wel dat die kut telefoon ineens onder mn neus zat
alleen te lam om te reageren
maar ik OWN jullie allemaal in mn TANK!!! *wijst naar boven*
quote:
Wil! of MOET??quote:Op donderdag 13 april 2006 14:32 schreef escape_nl het volgende:
zal er wel zijn zoals gewoonlijk, heb morgen vrij maar wil ook eens tijd aan mijn vriendin besteden vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |