quote:Op woensdag 12 april 2006 13:29 schreef jpjedi het volgende:
Sickert vragen, die zag volgens mij afgelopen weekend ook een ster vanaf zijn matras...
FOTO!!![]()
de jouwe?quote:Op woensdag 12 april 2006 13:29 schreef jpjedi het volgende:
Sickert vragen, die zag volgens mij afgelopen weekend ook een ster vanaf zijn matras...
FOTO!!![]()
Misgegoktquote:
De komende week echt alleen maar city mapsquote:Op woensdag 12 april 2006 13:58 schreef ViPeRII het volgende:
In de map roulatie worden toch ook wel dailian plant en golf opgenomen?
quote:Op woensdag 12 april 2006 14:39 schreef staticdata het volgende:
lies probeert wanhopig de server te vullen
hmm weet je zeker dat wilt vlieghoeren? das nogal gevaarlijk nu ik weer teveel vrije tijd hebquote:Op woensdag 12 april 2006 13:58 schreef ViPeRII het volgende:
Hij ging gisteren weer lekker!
Alleen toen ik weg ging niet meer.. maar moest doorwerken...
Helaas...
In de map roulatie worden toch ook wel dailian plant en golf opgenomen?
Anders heb ik niks meer op te vlieg -hoeren
Vehicle Time Kills Deaths Ratio Road Kills
Aviator 75:48:48 5,701 1,520 3.75 602
quote:Op woensdag 12 april 2006 15:57 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
hmm weet je zeker dat wilt vlieghoeren? das nogal gevaarlijk nu ik weer teveel vrije tijd heb
Wat denk jij eigenlijk over ons server dilemma als senior Boffer?quote:Op woensdag 12 april 2006 15:57 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
hmm weet je zeker dat wilt vlieghoeren? das nogal gevaarlijk nu ik weer teveel vrije tijd heb
ja, had het een paar keer gelezen, vind het wel een leuke uitdrukking...quote:Op woensdag 12 april 2006 16:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat is dat vanilla eigenlijk?
Waarom heet het dan Vanillequote:Op woensdag 12 april 2006 16:56 schreef Incolumis het volgende:
standaard wapens, maps etc
vanilla is meestal de basis...quote:Op woensdag 12 april 2006 17:05 schreef Razorback het volgende:
[..]
Waarom heet het dan Vanille
Vanille Yoghurt is toch ook Yoghurt met een smaakje dus niet standaard
quote:va·nil·la ( P ) Pronunciation Key (v-nl)
n.
Any of various tropical American vines of the genus Vanilla in the orchid family, especially V. planifolia, cultivated for its long narrow seedpods from which a flavoring agent is obtained.
The seedpod of this plant. Also called vanilla bean.
A flavoring extract prepared from the cured seedpods of this plant or produced synthetically.
adj.
Flavored with vanilla: vanilla pudding.
Lacking adornments or special features; basic or ordinary: “We went through a period of vanilla cars” (Charles Jordan).
quote:vanilla:
It's the original of something, like the original Ice Cream flavour. In computergames the original game is called classic or vanilla when the expansion comes out.
Nooit gedacht dat ik in dit forum nog wat zou lerenquote:Op woensdag 12 april 2006 17:12 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
vanilla is meestal de basis...
[..]
[..]
![]()
quote:Op woensdag 12 april 2006 13:55 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Misgegokt![]()
ik heb wel de foto genomen echter met de camera van de "dader". Mijn vermoeden is Sickert er niks van weet!![]()
quote:Op woensdag 12 april 2006 17:39 schreef escape_nl het volgende:
en voor boffers die van andere boffers houden
ftd 79002
city mapsquote:Op woensdag 12 april 2006 16:06 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Wat denk jij eigenlijk over ons server dilemma als senior Boffer?
Wat is dat FTD eigenlijk allemaal, een download programma ofzo?quote:Op woensdag 12 april 2006 17:39 schreef escape_nl het volgende:
Voor de oorlogfilms liefhebbers,
ftd 79459
edit:
ftd 79002
quote:Op woensdag 12 april 2006 18:22 schreef Razorback het volgende:
[..]
Wat is dat FTD eigenlijk allemaal, een download programma ofzo?
en als FTD 79002 Band of Boffers is:
Die heb ik ook nog thuis lichen, moet er alleen tijd voor maken om hem een keertje te kijken.
quote:Op woensdag 12 april 2006 18:22 schreef Razorback het volgende:
[..]
en als FTD 79002 Band of Boffers is:
heb je m al binnen danquote:Op woensdag 12 april 2006 19:15 schreef UnleashMitch het volgende:
Heee homo's
Even snel pizzatje eten (kut bus), dan naar de kroeg voor de voetbalwedstrijd van vanavond en dan nog even snel oorlogje spelen.
-edit-
Ow ja, Di3ki3 nogmaals bedankt voor het aanbod voor de gameport en Sickert bedankt voor het sturen ervan
Homooooooooo's.quote:Op woensdag 12 april 2006 17:39 schreef escape_nl het volgende:
ftd 79459
edit:
ftd 79002
zeg toch gewoon eens wat de dowload is... ik heb geen ftd, wel usenet...quote:Op woensdag 12 april 2006 17:39 schreef escape_nl het volgende:
ftd 79459
edit:
ftd 79002
eigenlijk mogen we hier nieteens over ftd pratenquote:Op woensdag 12 april 2006 20:24 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
zeg toch gewoon eens wat de dowload is... ik heb geen ftd, wel usenet...
laat maar, denk niet dat ik het WIL weten...
o nee das waar...quote:Op woensdag 12 april 2006 20:39 schreef Sickert het volgende:
[..]
eigenlijk mogen we hier nieteens over ftd praten
quote:Op woensdag 12 april 2006 22:51 schreef diamondvoodoo het volgende:
Jongens er is gevoetbald hoor!!
--->AJAX<---![]()
Arme Escape...Ik zat met Raffie en Escape op TS en ik zei nog: Dalijk maken ze nog gelijk in de 90e minuut. Blijken ze nog te winnen ook
![]()
Zoals het er nu uitziet word het feuenoord - ajax in de playoffs![]()
quote:
Thanks wachtwoord klopt nog wel dus,morgen even mn headset instellenquote:Op woensdag 12 april 2006 22:55 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
![]()
![]()
85.92.128.91:8767 = TS
En idd, lekker voor NAC, mag hopen dat Sparta volgende week wint en anders mag ADO nacompetitie spelen. Die nog liever dan NAC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |