gaat dat geen pijn doen?quote:De finale van het WK Voetbal komende zomer in Duitsland zal gespeeld worden met een gouden bal. De Engelse krant Times meldt dit vandaag. De bal is ontworpen door Adidas.
De winnaar van de finale, en dus de uiteindelijke wereldkampioen, mag de vier opvolgende jaren alle eventuele kwalificatiewedstrijden voor zowel het continentale kampioenschap als de kwalificatiewedstrijden voor het WK 2010 in Zuid-Afrika met een gouden bal spelen. Of dat ook zal gebeuren is overigens de vraag, want sponsoren van de nationale voetbalbonden zouden kunnen protesteren tegen het gebruik van een door een concurrent geproduceerde bal.
De andere wedstrijden tijdens het kampioenschap zullen gespeeld worden met een zwart-witte bal. Een zwart-witte bal werd voor het laatst tijdens het WK in 1994 gebruikt. Specialer aan de zogenaamde 'Zeitgeist'-bal is echter misschien wel dat er voor het eerst sinds 1966 een logoloze bal wordt gebruikt op een wereldkampioenschap; in 1970 was Adidas zelf de eerste producent die een logo op de WK-bal plaatste.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:01 schreef staticdata het volgende:
je moet eerst een zuip wedstrijd tegen sickert(de clannar) houden als hij eerder boven de toiletpot hangt dan jij ben je toegelaten.
jep, en check ff onze sitequote:Op dinsdag 11 april 2006 14:00 schreef MutedFaith het volgende:
Kan iedereen gewoon lid worden van BoF?
Ik ga namelijk waarschijnlijk vanmiddag of overmorgenavond BF2 halen.. En dan is een (fun)clan altijd wel makkelijk. Heb ik iets te doen onder het "gefraggedworden".
Waarschijnlijk vanwege m'n KLB reactie van netquote:
Oftewel iedereen wordt toegelaten.quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:01 schreef staticdata het volgende:
je moet eerst een zuip wedstrijd tegen sickert(de clannar) houden als hij eerder boven de toiletpot hangt dan jij ben je toegelaten.
Ik weet het wel zekerquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:09 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vanwege m'n KLB reactie van netVolgende 1 april grap wordt vast "Fok! overgenomen door Tweakers"
Je kunt zelf natuurlijk ook even de OP in Wiki aanpassen, zodat het volgende topic weer kloptquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:58 schreef staticdata het volgende:
ik sta ondertussen 16e op de ranglijst. iemand interesse omdat te veranderen?
Ik score nu wel veel sneller punten dan met me FoD account, maar ik zal Gans onderaan zetten.quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:48 schreef staticdata het volgende:
whehehe postman hebbie jezelf maar op plek 12 gezet. daar stond natuurlijk je FOD tracker. wel onderaan beginnen he
Servernaam is inderdaad wel goed, maar wij hebben wel een ruim begrip als het komt op city maps onlyquote:Op dinsdag 11 april 2006 15:05 schreef staticdata het volgende:
jongens is de server gerest? er zit nu 10 man op en hopelijk doet de server het normaal! zou wel cool zijn dat er vanaf 15:00 gespeeld wordt
edit: inco zit erop dus zal het wel goedkomen.
wel cool dat er overdag meer mensen komen. de servernaam is toch goed gevallen dan!![]()
als je gaat commanderen kan je heel snel in rang stijgenquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:16 schreef JumperJack het volgende:
nouja, ik ben op dit moment nogal met TrackMania Nations bezig![]()
![]()
maar ergens rond pasen zal ik wel weer eens kijken of ik iets aan BF2 kan doen zodat ik weer een rankje omhoog ga![]()
ik reset em elke ochtend rond 12 uur, dus dat komt we lgoedquote:Op dinsdag 11 april 2006 15:05 schreef staticdata het volgende:
jongens is de server gerest? er zit nu 10 man op en hopelijk doet de server het normaal! zou wel cool zijn dat er vanaf 15:00 gespeeld wordt
edit: inco zit erop dus zal het wel goedkomen.
wel cool dat er overdag meer mensen komen. de servernaam is toch goed gevallen dan!![]()
quote:With a game like BF2 it is not uncommon for our release dates to change. I would like to list our tentative release dates here for your reference.
* May: Armored Fury Booster Pack
* May: Patch 1.3
* March 28th: Patch 1.22
* March 14th: Euro Force Booster Pack
* March 10th: Patch 1.21
* February 16th: Patch 1.2
Kom'er maar lekker bijquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:00 schreef MutedFaith het volgende:
Kan iedereen gewoon lid worden van BoF?
Ik ga namelijk waarschijnlijk vanmiddag of overmorgenavond BF2 halen.. En dan is een (fun)clan altijd wel makkelijk. Heb ik iets te doen onder het "gefraggedworden".
Ja die hoerige patches ik moet iedere keer bidden.dat hij hem paktquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:42 schreef Sickert het volgende:
[..]
als ie slim is download ie eerst de patches
L....quote:
... had ...quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:30 schreef staticdata het volgende:
aanvulling op lijst van escape: - Lies heeft een vriend
Ik doe ook meequote:Op zondag 9 april 2006 19:53 schreef Razorback het volgende:
[..]
We kunnen je wel wat herkenbaarder maken op fok als je dat wilt
Doen we allemaal zo leuke foto van sickert als avater![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |