ik ben soms best geniaalquote:Op donderdag 13 april 2006 14:07 schreef UnleashMitch het volgende:
Nu de lol er toch af is
Dit was dus toen Sickert dronken naar boven werd afgevoerd om te gaan slapen. Toen we hem eindelijk op z'n matras kregen keek hij nog een keer omhoog, hief z'n vinger ten hemel en ging slapen met de schitterende woorden "Ik own jullie allemaal met m'n tank! Stelletje n00bs!".
Dat en zooooooooooooooooooooooooooveel meerquote:
Ja ik heb wat gemist dus zo te lezen, ik lees eigenlijk nu pas de berichten erover...quote:Op donderdag 13 april 2006 17:24 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Dat en zooooooooooooooooooooooooooveel meer![]()
Strak plan, kom je ook ?quote:Op donderdag 13 april 2006 17:28 schreef RudyCarell het volgende:
Ik zou eindigen als Sickert na 3 biertjes denk....
Cool. Nu moet je zeker komenquote:Op donderdag 13 april 2006 17:28 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ja ik heb wat gemist dus zo te lezen, ik lees eigenlijk nu pas de berichten erover...
Wij willen Rudyquote:Op donderdag 13 april 2006 17:28 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ja ik heb wat gemist dus zo te lezen, ik lees eigenlijk nu pas de berichten erover...
Vanavond gaat de reservering voor 13 mei de deur uit...quote:Op donderdag 13 april 2006 17:41 schreef Sickert het volgende:
[..]
dat is het enige waarvan ik ZEKER weet dat ik het gezegd heb
Roger thatquote:Op donderdag 13 april 2006 18:32 schreef jpjedi het volgende:
Heeft iedereen er al een beetje zin in???![]()
Ik kom met 2. Ik neem ene Razorback mee in m'n bolide...quote:Op donderdag 13 april 2006 18:32 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Vanavond gaat de reservering voor 13 mei de deur uit...![]()
17 personen!!!![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 18:32 schreef jpjedi het volgende:
[..]
17 personen!!!![]()
ik own jullie allemaal in mn kartquote:Op donderdag 13 april 2006 18:32 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Als je net zo slecht rijdt als dat je drinkt....quote:
Hij neemt z'n hamster meequote:Op donderdag 13 april 2006 18:58 schreef Suikermais het volgende:
Als je net zo slecht rijdt als dat je drinkt....
ja nu veraad je net mn geheime wapenquote:
je heb hopelijk op de bof site gelezen dat ik helaas moet afzeggen he?quote:Op donderdag 13 april 2006 18:32 schreef jpjedi het volgende:
[..]
17 personen!!!![]()
Mja tot 3x gedaanquote:Op donderdag 13 april 2006 20:44 schreef Suikermais het volgende:
Xfire opstarten en aan een admin vragen. Er zitten er nu wel een paar admins op de server
Kom op zeg, no offence maar die discussie is ondertussen al een keer of 10 voorbij gekomenquote:Op donderdag 13 april 2006 20:38 schreef BaraCuda het volgende:
Kunnen we niet zorgen dat als je naam bekend is bij de server dat je er altijd op kan?
ik bf2 en alle games eigenlijk wel ffquote:Op donderdag 13 april 2006 22:10 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik ook wel even, heb BF2 wel weer gezien
we kunnen het altijd proberen, je weet maar nooitquote:Op donderdag 13 april 2006 21:17 schreef Suikermais het volgende:
Trouwens over dat feessie op 13 mei..
we gaan dan toch ook aan de BBQ met z'n allen..?
wat ik me nou afvraag....hé..
zo'n hamster..zou zo'n ding nog een beetje smaken als ie van de BBQ af komt ?
straks effe, na NCISquote:Op donderdag 13 april 2006 21:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wie komt er allemaal na 22:00 uur TM:N spelen op de FOK! Server?
daar hoef je bij mij geen moeite voor te doen, ik rij mezelf wel weer onder de banden.quote:Op donderdag 13 april 2006 18:59 schreef drbravo het volgende:
tuurlijk
ik rij jullie allemaal letterlijk van de baan
dus be prepared:)
ik ram je er wel uit.. ik negeer toch standaard elke vlagquote:Op donderdag 13 april 2006 22:39 schreef Razorback het volgende:
[..]
daar hoef je bij mij geen moeite voor te doen, ik rij mezelf wel weer onder de banden.
Vorige keer zat ik vrij goed vast in het begin
quote:Warning: array_unique(): The argument should be an array in <url> on line 69
Warning: Invalid argument supplied for foreach() in <url> on line 80
Ik kan mrwheels vragen (was op bof lan in breda)..Die doet zuiver PHP als werk en geeft er cursus in.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:33 schreef UnleashMitch het volgende:
Als iemand die zich ook bezig houdt met de website en enig verstand heeft van PHP mij morgen kan helpen. De clan members module heeft twee fouten:
[..]
ik kijk wel met je mee morgenquote:Op donderdag 13 april 2006 23:33 schreef UnleashMitch het volgende:
Als iemand die zich ook bezig houdt met de website en enig verstand heeft van PHP mij morgen kan helpen. De clan members module heeft twee fouten:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |