Dat is 375 punten...quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:37 schreef staticdata het volgende:
ik heb niet gezegd dat je dan op 500 punten zou zitten. ik zeg je ben een heel eind
maar minimaal 75 punten per potje moet wel lukken. dus 5 potjes dan.
Hehe ja ik snap hem. Gewoon even een goed middagje/avondje spelen dan lukt het welquote:Op dinsdag 4 april 2006 12:42 schreef staticdata het volgende:
[..]
![]()
![]()
mijn fout. maar je kan natuurlijk commander zijn en dan spelen dan gaat het wel hard![]()
bij jou doet die 7800gs het welquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:03 schreef Mr_Baus het volgende:
Mr.Baus is back![]()
Eergister het beestje eindelijk weer aan de praat gekregen, gister met de Dremel aan de slag gegaan om de 7800GS in het agp slot te krijgen![]()
Toen nog ff wat overclocken en klooien, en nu eindelijk draait alles weer acceptabel!
Ik heb nu alles op high staan in BF2, maar moet eerlijk zeggen dat het verschil tov medium settings me wel wat tegenvalt.... Ik zie wel wat verschil ofzo, maar me bek valt nou ook weer niet open..
Met F.E.A.R. en FarCry zie ik wel een behoorlijk verschil. Vooral in FarCry. CMR2005 is er ook flink op vooruit gegaan. BF2 is dus wel iets mooier geworden, maar ik vind het verschil tussen medium en high graphic settings echt nihil.
Straks nog maar even proberen met een wat hogere AA, staat nu op 2 geloof ik.
Hoe dan ook, ik ben blij dat ik eindelijk weer kan gamen!Wat de mensen ook lopen te klagen en te zeiken over BF2 of EA, ik blijf het een ultiem spel vinden! Shit wat heb ik het gemist zeg....
Gisteravond meteen maar even een gouden plak bij elkaar geschoten![]()
Nu nog even wat rommelen met teamspeak settings zodat ik goed verstaanbaar ben en als alles financieel weer even wat beter gaat dan zal ik ook nog even wat knaken overmaken voor de BoF server. Dat is wel zo netjes en ik vind het het dubbel en dwars waard.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:03 schreef Mr_Baus het volgende:
Met F.E.A.R. en FarCry zie ik wel een behoorlijk verschil. Vooral in FarCry. CMR2005 is er ook flink op vooruit gegaan. BF2 is dus wel iets mooier geworden, maar ik vind het verschil tussen medium en high graphic settings echt nihil.
Wbquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:03 schreef Mr_Baus het volgende:
Mr.Baus is back![]()
BF2 is dus wel iets mooier geworden, maar ik vind het verschil tussen medium en high graphic settings echt nihil.
Straks nog maar even proberen met een wat hogere AA, staat nu op 2 geloof ik.
Hoe dan ook, ik ben blij dat ik eindelijk weer kan gamen!Wat de mensen ook lopen te klagen en te zeiken over BF2 of EA, ik blijf het een ultiem spel vinden! Shit wat heb ik het gemist zeg....
Gisteravond meteen maar even een gouden plak bij elkaar geschoten![]()
Nu nog even wat rommelen met teamspeak settings zodat ik goed verstaanbaar ben en als alles financieel weer even wat beter gaat dan zal ik ook nog even wat knaken overmaken voor de BoF server. Dat is wel zo netjes en ik vind het het dubbel en dwars waard.
brrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:28 schreef diamondvoodoo het volgende:
Hier nog even een googleidol voor Liesje... weet niet of je hem al heb gezien
http://video.google.com/videoplay?docid=3012706379599315617&q=pomme+kelly&pl=true
Dan ben je volwassen hé![]()
Ligt er maar net aan wat je leuk vindt maar toen ik CMR 2005 speelde voelde het echt heel slecht aan. Auto leek te draaien om een as die midden in de auto zat en ik kreeg er maar niet voldoende grip op. Auto reageerde erg vaag.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:20 schreef escape_nl het volgende:
Precies CMR is veel beter, vooral de gameplay.
Zou er nog een CMR 2006 komen?
We gaan iig met een lading Boffers naar Regroup. Drome 13 komt er ook aan en ook daar zijn wel Boffers te vinden..quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:10 schreef Mr_Baus het volgende:
Nu ff wat anders, ik wil in de toekomst ook graag naar lanparty's. Nu kwam ik CampZone tegen..
Is dat bij jullie bekend? En zijn er ook BoFkonten die daar plannen voor hebben? Ik weet niet of ik deze keer kan, maar wil toch wel eens zoiets meemaken![]()
Ben je vrij en heb je Xfire?? Ik wil zo wel even knallenquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:35 schreef Mr_Baus het volgende:
schrik!
De hele dag is de server al leeg
Nog zoiets; op Tracker kan ik de server helemaal niet vinden? En als ik speel of wat andere BoF'ers die ik in mijn buddylist heb staan, dan staat er helemaal niet dat men online is.. (via Tracker dus)
Klopt dat viel mij laatst ook op, best irritant.quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:35 schreef Mr_Baus het volgende:
schrik!
De hele dag is de server al leeg
Nog zoiets; op Tracker kan ik de server helemaal niet vinden? En als ik speel of wat andere BoF'ers die ik in mijn buddylist heb staan, dan staat er helemaal niet dat men online is.. (via Tracker dus)
Tering Veel Posts... alweer in dit topicquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:02 schreef Incolumis het volgende:
deze Tukker gaat Vanavond weer Pistoleren
Tieten Vagina Penis hihihihihihihiquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:51 schreef Sickert het volgende:
[..]
Tering Veel Posts... alweer in dit topic
Ik heb wel Xfire jah.. dat gebruik ik alleen nooitquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:01 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ben je vrij en heb je Xfire?? Ik wil zo wel even knallen![]()
wat houden die nummertjes in... kan je dan zien wat je download?? en waar doen jullie dat dan etc?quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:45 schreef jpjedi het volgende:
Voor de liefhebbers...73108 (TM sunrise)
was getekend: FERDI (sms)quote:Geef gul, want deze lul kan niet online& doet best veel pijn. Daaarom zoekt deze jongen hier, wederom plezier in een glas blond schuimend bier! KUTPLANET!
http://www.ikbeneenvliegtuig.nl/ftd.phpquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:12 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
wat houden die nummertjes in... kan je dan zien wat je download?? en waar doen jullie dat dan etc?
Ja... dat zal wel gemonteerd zijnquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:33 schreef 88Wallie88 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=QvjYxa4jtaM&search=battlefield%202
Cool!quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:33 schreef 88Wallie88 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=QvjYxa4jtaM&search=battlefield%202
tja dan moeten ze dat op het moment doen dat ie weer in die jet zit..quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:36 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ja... dat zal wel gemonteerd zijnKan bijna niet anders
Heb je nix aan ,gekut met starforce enz zut... zelfs zou ik 'm niet eens in de winkel halen alleen al vanwege dat kloterige starforcequote:Op dinsdag 4 april 2006 18:45 schreef jpjedi het volgende:
Voor de liefhebbers...73108 (TM sunrise)
ik was al weg voor je kwamquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:13 schreef JK het volgende:
Ineens iedereen van de server af ? Wat is dat nou? De enige die ik nog zag (of eigenlijk niet) is Henkus... de eeuwig campende sniperZelfs op teamspeak hoorde ik niemand weggaan, ja, 'played left', niemand zegt meer doei ofzo ?!
Ja sorry, het was verder ook erg stil op TS en er kwam even visite. Uiteindelijk ben ik TS helemaal vergeten.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:13 schreef JK het volgende:
Ineens iedereen van de server af ? Wat is dat nou? De enige die ik nog zag (of eigenlijk niet) is Henkus... de eeuwig campende sniperZelfs op teamspeak hoorde ik niemand weggaan, ja, 'played left', niemand zegt meer doei ofzo ?!
Wel GVDquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:14 schreef Sickert het volgende:
@ Jedi
[afbeelding]
compleet! jij met je noob zooi
Ik heb Teaknews en Eweka en alles compleet binnen, ik kreeg wel een mailtje van tweak afgelopen week dat er storingen zijn met bepaalde newsreaders, dus het ligt niet aan jou.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:12 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Wel GVD
Nu uitzoeken of het aan mijn verbinding ligt of aan Tweaknews. Ze bebben vorig jaar de kabel gepulst een stuk er tussen uit gehaald waar ik soortgelijke problemen mee had. Zal toch niet waar zijn? Ik vond al dat ik zoveel invompleten heb de laatste tijd.![]()
Ferdi (wanneer je planet het weer doet) en Frank zouden jullie eens willen melden hoe compleet jullie leechen?
EDIT: ik probeer hem nu ff via GIGA, kijken wat dat brengt..
nope. als je 5 c4s onder een BH legt, en ook nog eens 25 aan de achterkant. eerst ontplof je de 5 hij schiet de lucht in, daarna de 25 andere, dan schiet ie het level uit, maar komt uiteindelijk ook weer terug aan de andere kantquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:36 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ja... dat zal wel gemonteerd zijnKan bijna niet anders
Nog niet helemaal. Zal het vanavond afronden.quote:
Mocht het niet lukken spreek Inco dan even aan, die kan je wel helpen. Ik zou je graag helpen maar ik heb geen internet thuisquote:Op woensdag 5 april 2006 09:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nog niet helemaal. Zal het vanavond afronden.
quote:Op woensdag 5 april 2006 10:32 schreef staticdata het volgende:
Tjeeee wat heeft escape veel punten!
quote:Op woensdag 5 april 2006 08:21 schreef staticdata het volgende:
zo lies, vroeg opgetaan om de gans te voeren?
Goed idee ja.... gisteren kon Yankees er ook 10 minuten niet op omdat de server vol zat en er geen admins waren om te kicken zover ik weetquote:Op woensdag 5 april 2006 10:39 schreef staticdata het volgende:
![]()
kan er trouwens niet ingesteld worden dat de server automatisch om 18:00 een reset krijgt? als we vaak om 19:00 de server willen vullen blijkt dat ie eerst gereset moet worden.
Idee is al eens geopperd maar een gereserveerd slot is per speler. Ik kan dus [BoF]FJD een slot geven maar niet [BoF] in het algemeen.quote:Op woensdag 5 april 2006 11:03 schreef staticdata het volgende:
Misschien is het dan een idee om 2 gereserveerde slots te nemen zodat een boffer er altijd in kan.
Ik ben zeer tevreden over Planetquote:Op woensdag 5 april 2006 11:01 schreef UnleashMitch het volgende:
@diamond: 0900-1902 en vol schelden
planet helpdesk, ik was gister nml wel aanwezig maar kon niet online
Ik zit er nu 4 maanden en heb straks al 4 dagen zonder internet gezeten en heb tijdens het spelen van BF2 steeds vaker last van lag-stoten. Waar dat precies aan ligt weet ik niet.quote:
Whehehe. Ik zit er nu 4 jaar en heb altijd internet gehad. Heb een keer even een storing meegemaakt dat sommige sites zoals fok niet goed bereikbaar waren. Is hier ook ter sprake gekomen op het forum en weblog. Was niet eens de fout van Planet.quote:Op woensdag 5 april 2006 11:25 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik zit er nu 4 maanden en heb straks al 4 dagen zonder internet gezeten en heb tijdens het spelen van BF2 steeds vaker last van lag-stoten. Waar dat precies aan ligt weet ik niet.
4 dagen is natuurlijk geen onoverkomelijke periode, maar feit is wel dat ik bij Tiscali in een jaar 0 dagen zonder internet heb gezeten en altijd een goede verbinding had naar gameservers. Ik ben er dus nog niet echt tevreden over.
Tis wel afkicken hoor. Zit ik gister op de bank voetbal te kijken, raakt m'n biertje op. Dus ik schreeuw tegen m'n moeder "I need supplies at this coordinate!". Goed m'n ma haalt dus een nieuw biertje, begin ik haar daarna te bekogelen met de bittergarnituur onder het geschreeuw van "Artillery your area !"
XFIRE! Ik reageer altijd... Ik kan het niet ruiken natuurlijk...quote:Op woensdag 5 april 2006 10:53 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Goed idee ja.... gisteren kon Yankees er ook 10 minuten niet op omdat de server vol zat en er geen admins waren om te kicken zover ik weet![]()
Moet je tegen hem zeggenquote:Op woensdag 5 april 2006 11:45 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
XFIRE! Ik reageer altijd... Ik kan het niet ruiken natuurlijk...
6 pack roelt zo hardquote:Op woensdag 5 april 2006 12:12 schreef diamondvoodoo het volgende:
http://www.6pack.tv/Default.asp?log=997&cont=viewLog&s=wmp500
![]()
access databasequote:Op woensdag 5 april 2006 13:23 schreef staticdata het volgende:
net op me werk een probleem dat ik op een andere pc niet kon inloggen. blijkbaar was me zwevende profiel te groot. ze kunnen nog genees 2 gb aan accesdatabase aan op je desktopword overal naartoe gekopieerd wehehhee
Vanwege de gans van Battlelies (Nieuwegein)quote:Op woensdag 5 april 2006 16:45 schreef RudyCarell het volgende:
de topictitel slaat zeker op "Herfst en Nieuwegein" zeker van Spinvis... en zoniet waarop dan wel...
O, die hype is denk gans aan me voorbijgegaanquote:Op woensdag 5 april 2006 16:46 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Vanwege de gans van Battlelies (Nieuwegein)
quote:Op woensdag 5 april 2006 16:47 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
O, die hype is denk gans aan me voorbijgegaan
Ik ging stuk van de lachquote:Tis wel afkicken hoor. Zit ik gister op de bank voetbal te kijken, raakt m'n biertje op. Dus ik schreeuw tegen m'n moeder "I need supplies at this coordinate!". Goed m'n ma haalt dus een nieuw biertje, begin ik haar daarna te bekogelen met de bittergarnituur onder het geschreeuw van "Artillery your area !"
zijn dat kleine gansjes?quote:Op woensdag 5 april 2006 17:14 schreef kievit19 het volgende:
onverkapte tvp
Ja en nog iets, niemand wilde gister een plekje vrijmaken op de server, terwijl er 3 admins online ingame waren (en ik dit dus ook via xfire en teamspeak vroeg !).... misschien dat er op het laatst een plekje vrij was gemaakt, maar ik moest een minuut of 5 wachten voor het 31/32 was.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:06 schreef jpjedi het volgende:
dat heb ik ook Jankees..
Soms zo vreemd..paar man op TS en dan gaan er mensen weg zonder iets te zeggen! erg vreemd en ligt onbeschoft vind ik het...ff zeggen van goedavond ofzo is toch niet heeeeeel vreemd?
![]()
als een van de admins zo lief wil zijn om de system map van bf2cc naar mij te sturen met daarbij de instellingenquote:Op woensdag 5 april 2006 18:10 schreef JK het volgende:
[..]
Ja en nog iets, niemand wilde gister een plekje vrijmaken op de server, terwijl er 3 admins online ingame waren (en ik dit dus ook via xfire en teamspeak vroeg !).... misschien dat er op het laatst een plekje vrij was gemaakt, maar ik moest een minuut of 5 wachten voor het 31/32 was.
Ik geloof dat ik daarom betaalde, om juist direct toegang te krijgen tot de server.....
Of moeten er extra admins worden aangesteld? Voorheen ging het altijd perfect en snel.
ten eerste had ik het helemaal niet gehoord, toen je eenmaal via xfire aan mij vroeg voor een spotje, heb ik gelijk iemand gekickt en via ts doorgegeven dat je erin kon.quote:Op woensdag 5 april 2006 18:10 schreef JK het volgende:
[..]
Ja en nog iets, niemand wilde gister een plekje vrijmaken op de server, terwijl er 3 admins online ingame waren (en ik dit dus ook via xfire en teamspeak vroeg !).... misschien dat er op het laatst een plekje vrij was gemaakt, maar ik moest een minuut of 5 wachten voor het 31/32 was.
Ik geloof dat ik daarom betaalde, om juist direct toegang te krijgen tot de server.....
Of moeten er extra admins worden aangesteld? Voorheen ging het altijd perfect en snel.
en ik heb geen message gehad, dus dat er niemand was is crap!quote:Op woensdag 5 april 2006 18:10 schreef JK het volgende:
[..]
Ik was er maar geen admin dus neem mij niets kwalijkquote:Op woensdag 5 april 2006 19:02 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
en ik heb geen message gehad, dus dat er niemand was is crap!
quote:Op woensdag 5 april 2006 19:02 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 april 2006 18:10 schreef JK het volgende:
[..]
hmm toen ik zelf ADSL had van planet had ik er ook nooit problemen mee. Maarja planet regelt alleen het ISP gedeelte... Het ADSL gedeelte zelf wordt nog steeds beheerd door KPN dus daar kunnen zijn problemen misschien ook wel liggen :/quote:Op woensdag 5 april 2006 17:14 schreef Sickert het volgende:
zelf trouwens al 3 jaar Planet en in die 3 jaar pas 1 keer iets meegemaakt.. door onderhouds problemen...
maarja mn buurjongen heeft Chello en heeft daar nooit problemen mee... ik ben er weggegaan je wilt niet weten wat een gezeik ik allemaal gehad heb
Je hebt ADSL + Planet?? Welke abbonement? Comfort? Economy?quote:Op woensdag 5 april 2006 20:02 schreef UnleashMitch het volgende:
Uiteindelijk bleek het hieraan te liggen:
In de wijkcentrale heeft KPN wat nieuwe kaarten geplaatst en de klanten op die nieuwe kaart overgeplaatst. Sommige klanten werkten niet lekker en die hebben ze toen handmatig gedaan. Toen bleek achteraf de Vsync (?) niet lekker te werken. Na mijn melding hebben ze de boel nogmaals ingesteld en het werkt weer.
Er zal vast een veel ingewikkeldere uitleg achter zitten maar dit was iig wat de KPN man mij vertelde. Wel goede service dat ze je even terug bellen om te vragen of t werkt, maakt het allemaal net iets dragelijker
Omdat EA EA is en EA EA blijftquote:Op woensdag 5 april 2006 20:05 schreef Drifter__ het volgende:
Waarom springt mijn BF2 steeds naar het bureaublad na install van patch 1.22 ??
De fik erinquote:Op woensdag 5 april 2006 20:06 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Omdat EA EA is en EA EA blijft![]()
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=battlefield+2+back+to+desktop+problem&btnG=Google+zoeken&meta=quote:
ge zijt geweldigquote:Op woensdag 5 april 2006 18:26 schreef UnleashMitch het volgende:
Je hebt BF2CC nu in je mailbox zitten
Je staat denk ik niet in mn xfire lijst en was je wel op teamspeak gister ?quote:Op woensdag 5 april 2006 19:02 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
das dat 2e abboquote:Op woensdag 5 april 2006 20:30 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=battlefield+2+back+to+desktop+problem&btnG=Google+zoeken&meta=
Je bent niet de enige met het probleem.
Resultaten 1 - 10 van circa 845.000 voor battlefield 2 back to desktop problem (0,37 seconden)
@Diamond, ik heb werkelijk geen idee welke aboHet kost rond de 50,-/55,- in de maand en heeft een down van 6mbps. Ik kom oorspronkelijk van Tiscali dus ik weet niet precies hoe t Planet abo heet
HEE!!! Jij ook hier?quote:Op woensdag 5 april 2006 20:07 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
De fik erin![]()
KUT PATCH
Nu ff serieus
Klopt, same herequote:Op woensdag 5 april 2006 20:46 schreef Sickert het volgende:
[..]
das dat 2e abbo
dat hem ik ook
heet comfort geloof ik
Wok is leuker...quote:Op woensdag 5 april 2006 23:24 schreef UnleashMitch het volgende:
Kevin z'n hamster krijgt de naam Grill
Grill de hamster
-edit-
Het wordt toch wat anders:
Flambeer de hamster
LOLquote:Op woensdag 5 april 2006 20:30 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=battlefield+2+back+to+desktop+problem&btnG=Google+zoeken&meta=
Je bent niet de enige met het probleem.
Resultaten 1 - 10 van circa 845.000 voor battlefield 2 back to desktop problem (0,37 seconden)
@Diamond, ik heb werkelijk geen idee welke aboHet kost rond de 50,-/55,- in de maand en heeft een down van 6mbps. Ik kom oorspronkelijk van Tiscali dus ik weet niet precies hoe t Planet abo heet
HEEEEEEEEEEEEEEEEEYquote:Op woensdag 5 april 2006 21:06 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
HEE!!! Jij ook hier?![]()
Gezellig! Maar onthou 1 ding.... Als je BF2 het straks doet heh.... Moet je niet voor me Humvee komen!![]()
![]()
Groetjes van Dorifto![]()
Wok it isquote:
Ik moest me echt ontzettend inhouden, 1 gipswandje verder slaapt m'n maquote:Op donderdag 6 april 2006 00:06 schreef Sickert het volgende:
Wok it is
vind ikzelf ook wel vet
na net heb ik zin in Zaterdagheb me kapot gelachen
![]()
Dezquote:Op woensdag 5 april 2006 22:13 schreef escape_nl het volgende:
Is net uit
TrackMania Sunrise EXtreme (c) Enlight Interactive *CLONECD*
NEEquote:Op woensdag 5 april 2006 13:53 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
access databasekan je geen centrale database er op na houden ofzo?
BF2 uninstall en dan ook je profilen enzo weggooien. Dus de BF2 map uit je mijn documenten.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:05 schreef Drifter__ het volgende:
Ja dat zou leuk zijn, weer lekker door Berlijn rennen of op Omaha beach liggen te zonnen!quote:Op donderdag 6 april 2006 11:45 schreef staticdata het volgende:
ja inderdaad of iwo jima 2007.
Of als ze slim zijn converteren ze all bf1942 en bfv mappen naar bf2 toe, dan kan je van alles de beste kiezen. zorgt er ook gelijk voor dat mensen die nog de oude meuk spelen over willen stappen als ze het slechts spelen vanwege de leuke mappen.
Dat is er al, kijk maar eens op BF2tracking.com. Bij je stats kun je dan kiezen welke ranking je wilt zien.quote:Op donderdag 6 april 2006 13:16 schreef domolanglekker het volgende:
als ze nou ook es ranked mods servers maken
Ik kan t hier niet voor je controleren aangezien ik op de uni ben maar ik neem aan dat je het geheel met Dreamweaver hebt gecontroleerd ?quote:Op donderdag 6 april 2006 13:45 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ff een HTML vraagje
de onmouse over event als javascript oproepen helpt ook niet?quote:Op donderdag 6 april 2006 13:45 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ff een HTML vraagje
<a href=" http://www.wingswebshop.nl " onMouseover="dropdownmenu(this, event, menu2, '165px')" onMouseout="delayhidemenu()">
<font color="#FF0000" face="Comic Sans MS" size="4">H</font><font color="#FF9933" face="Comic Sans MS" size="4">onden</font></a></p>
Op de website zie je dus het woord Honden staan en als je met je muis eroverheen gaat verschijnt er een menu. Wat moet ik doen om er voor te zorgen dat "Honden" zelf niet klikbaar is ?
Oftewel: Die link moet er uit maar als ik dat weghaal en je begin met onMouseoverblabla zie je dat op de website zelf staan. Het adres vervangen door een # helpt niet.
Iemand idee... site is trouwens niet van mij hoor, iemand vroeg het me,maar niets werkt wat ik heb geprobeerd
Dan opent linkt hij naar de site: javascript:quote:Op donderdag 6 april 2006 14:55 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
de onmouse over event als javascript oproepen helpt ook niet?
<a href=javascript: onMouseover="dropdownmenu(this, event, menu2, '165px')" onMouseout="delayhidemenu()"> etc....
Tis een lastige dat wel, anders maak hij het toch gewoon in Flash...quote:Op donderdag 6 april 2006 15:07 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Dan opent linkt hij naar de site: javascript:
Het woordje honden blijft klikbaar en hij linkt naar iets.. Snap het niet.
@FJD: Ik zit gewoon even via kladblok etc te proberen, weet niet hoe zij het verder maakt.
quote:Op donderdag 6 april 2006 15:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Als je niet wil dat hij linkt moet je er geen link van maken? Dus gewoon een divje welke dezelfde onmouse events heeft. Deze zullen dus ook dezelfde actie doen en je kunt klikken op het divje, maar de link zal niet openen.
Hoe maak je zoiets dan?? Wat moet je dan invullen inplaats van die <a href= etc... ??quote:Op donderdag 6 april 2006 15:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Als je niet wil dat hij linkt moet je er geen link van maken? Dus gewoon een divje welke dezelfde onmouse events heeft. Deze zullen dus ook dezelfde actie doen en je kunt klikken op het divje, maar de link zal niet openen.
quote:Op woensdag 5 april 2006 20:05 schreef Drifter__ het volgende:
Ok thanks, zo ff proberenquote:Op donderdag 6 april 2006 10:09 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
BF2 uninstall en dan ook je profilen enzo weggooien. Dus de BF2 map uit je mijn documenten.
Als dat allemaal weg is. BF2 opnieuw installeren en dan de laatste patch en dan werkt het misschien weer.
Deze oplossing heeft geholpen voor verschillende mensen.
1 2 3 4 5 | onMouseout="delayhidemenu()"> <font color="#FF0000" face="Comic Sans MS" size="4">H</font> <font color="#FF9933" face="Comic Sans MS" size="4">onden</font> </div> |
Sorry, zal het niet meer doen, ik zal nu wel weer aan het werk gaanquote:Op donderdag 6 april 2006 15:55 schreef -chiel- het volgende:
Stelletje scriptnerds!
Bij jouw oplossing krijg ik je het menu niet goed in beeld postman!?!quote:Op donderdag 6 april 2006 17:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[ code verwijderd ]
Dit zou hetzelfde moeten doen, maar dan zonder link.
En nu is mijn reactie brood na de maaltijd.
Lies laat ff al de nerdies stofhappuh..quote:Op donderdag 6 april 2006 17:03 schreef BattleLies het volgende:
Diamond!
vervang:
<a href=" http://www.wingswebshop.nl " onMouseover="dropdownmenu(this, event, menu2, '165px')" onMouseout="delayhidemenu()">
<font color="#FF0000" face="Comic Sans MS" size="4">H</font><font color="#FF9933" face="Comic Sans MS" size="4">onden</font></a></p>
voor:
<div><a onMouseover="dropdownmenu(this, event, menu2, '165px')" onMouseout="delayhidemenu()"><font color="#FF0000" face="Comic Sans MS" size="4">H</font><font color="#FF9933" face="Comic Sans MS" size="4">onden</font></a></p>
<p>
Wat heb je dan veranderd:
Je hebt er <div> voor gezet en het woordje href en de link naar de website weggehaald! Dan is het woordje honden niet meer clickable!
paar schoonheidsfoutjes in Bold en ik mis einde div </div>quote:Op donderdag 6 april 2006 17:03 schreef BattleLies het volgende:
<div><a onMouseover="dropdownmenu(this, event, menu2, '165px')" onMouseout="delayhidemenu()"><font color="#FF0000" face="Comic Sans MS" size="4">H</font><font color="#FF9933" face="Comic Sans MS" size="4">onden</font></a></p>
<p>
Hij vroeg een oplossing en als je <div> gebruikt is het vanzelfsprekend om </div> te gebruikenquote:Op donderdag 6 april 2006 17:17 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
paar schoonheidsfoutjes in Bold en ik mis einde div </div>
maar dat is mierenneukerij
Bij mij werkt het ook niet, maar dat komt omdat ik de javascript erachter niet heb, anders zou het gewoon moeten werken.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:11 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Bij jou oplossing krijg ik je het menu niet goed in beeld postman!?!
Ja maar dat heb ik niet eens gebruikt en toch werkt het..quote:Op donderdag 6 april 2006 17:32 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Hij vroeg een oplossing en als je <div> gebruikt is het vanzelfsprekend om </div> te gebruikenenz enz.
gefixt...kwam net thuis maar was al telefonisch ingelicht..quote:Op donderdag 6 april 2006 17:51 schreef diamondvoodoo het volgende:
Jezus.... weer doet de server het kut en weer geen admins.... die gasten die er nu op zitten zullen dus snel weg zijn..
[afbeelding]
Kan dus iemand de server resetten ??????
Thnx wederom.quote:Op donderdag 6 april 2006 18:13 schreef jpjedi het volgende:
[..]
gefixt...kwam net thuis maar was al telefonisch ingelicht..![]()
On my way....quote:Op donderdag 6 april 2006 18:21 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Thnx wederom.
Een hele =nG= clan op de server, nog 4 spelers... wie komt?![]()
lolquote:Op donderdag 6 april 2006 20:22 schreef JMPoSTMaN het volgende:
De [BoF]-Gans laat zich horen:
[[url=http://xs75.xs.to/pics/06144/gans1.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs75.xs.to/pics/06144/gans2.jpg]afbeelding][/url]
Wacht maar tot ik kom, dan voel je vast beter op je plaatsquote:Op donderdag 6 april 2006 22:59 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
niveau ligt jammer genoeg ( voor mij) een stukje hoger dan op andere servers.. Bak er echt absoluut niks meer van, beetje jammer
![]()
Misschien morgen beter![]()
zijn die andere twee al gebanned ofzoquote:Op vrijdag 7 april 2006 07:59 schreef staticdata het volgende:
lieve gans, die laatste ronde heb ik helemaal niet meegespeeld![]()
![]()
maar overal ben ik je regelmatig tegengekomen ja.
was een leuk avondje gisteren.
weer heeft iemand uit de US de hack gevonden om snel eerste te worden.
Vast wel. EA is normaal gesproken erg traag (denk aan minimaal een maand) maar op het moment dat het pijnlijk wordt zijn ze er als de kippen bijquote:Op vrijdag 7 april 2006 08:36 schreef JumperJack het volgende:
zijn die andere twee al gebanned ofzo
Hier is de hack van die gasten plus beschrijving, gebruik op eigen risico!!!!!!quote:Op vrijdag 7 april 2006 07:59 schreef staticdata het volgende:
lieve gans, die laatste ronde heb ik helemaal niet meegespeeld![]()
![]()
maar overal ben ik je regelmatig tegengekomen ja.
was een leuk avondje gisteren.
weer heeft iemand uit de US de hack gevonden om snel eerste te worden.
ja we zijn elkaar vaak tegen gekomen. denk dat we overal elkaar vaak genoeg gekilled hebbenquote:Op vrijdag 7 april 2006 10:31 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Damn, dat is een slecht stukje engels zeg, nu snap ik ook waarom jumper zoveel punten heeft gehaald als commander, bij hem ging het alleen per ongeluk.
@static: Ik bedoel ook niet zozeer dat ik je in die laatste ronde tegen kwam, maar meer over de gehele avond.
Overigens had ik wel een slechte K/D gisteravond, maar ik liep soms ook gewoon als een gans naar de slachtbank
Score/Hour was wel heel goed
Toen jullie nog niet precies wisten wie Gans was moest ik af en toe toch echt veel moeite doen om niet hard te lachen. Ik heb je een paar keer Gans horen "verzuchten" en ik moest mezelf echt inhouden om niet uit mijn slof te schieten, aangezien ik op een gegeven moment een AT schoot die door een BoF-voertuig ging en ik werd vervolgens gekilled door die BoF-er.quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:53 schreef staticdata het volgende:
[..]
ja we zijn elkaar vaak tegen gekomen. denk dat we overal elkaar vaak genoeg gekilled hebben![]()
mwah da's niet zo moeilijk, als werkloze ga ik standaard om 2 uur naar bed en wordt zo rond half 10 wakkerquote:Op vrijdag 7 april 2006 14:06 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik heb weleens zo'n zomer gehad. Ik voerde geen flikker uit en was dan ook nooit moe. Ging gerust om 3 uur slapen om om een uurtje of 8 weer vrolijk naast m'n bed te staanen dat een twee weken lang.
alsof ze ook maar ergens zon straatfeest de kop in gaan drukken... bedoel justitie heeft geen zin in rellen denk kquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:17 schreef UnleashMitch het volgende:
Keyword is "openbaar terrein". Je tuin/huis is toch geen openbaar terrein en dus is het toegestaan. Ook wel weer typisch Nederlands. Aan de ene kant zeiken over individualisering en vervolgens zulke initiatieven de kop indrukken door een stel achterlijke organisaties die denken rechten te kunnen heffen over ietsMet de hele straat voetbal kijken roelt
Misschien moeten we als BoFers ook maar eens een bezoekje aan Escape gaan brengen tegen die tijd
Jaquote:
Klinkt als een goed idee, maar ik bepaal niet in welk team ik zit. Meestal vecht ik dan ook tegen de meeste BoF-ers.quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:40 schreef staticdata het volgende:
gans/postmanbij mij is het ook langs me heengegaan, maar diamond zag het staan.
nou ja blijkbaar vinden ze me zo goed dat ze denken dat ik loop te hacken
trouwens kunnen we niet voortaan gaan samenwerken ipv elkaar uit te moordendan
de rest
Je bedoelt toch de file in de Joomla mapquote:Op vrijdag 7 april 2006 14:36 schreef Incolumis het volgende:
nee kan nog niet, de file is nog niet aangepast :/
Een half uurquote:Op vrijdag 7 april 2006 15:39 schreef staticdata het volgende:
Ik ben blij als ik van het weekend een half uurtje kan spelen, helemaal geen tijd. lk lijk postman wel![]()
Hoe kom je eigenlijk op die teamspeakserver?quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:54 schreef Mr_Baus het volgende:
moguh... ben net een uurtje me nest uit![]()
Ken je dat, zo'n nacht waarin je maar niet in slaap kan komen en maar een beetje ligt te draaien enzo? En dan raak je nog over je slaap heen ook...
Dus heb ik vanacht maar deel 1 t/m 5 van Band of Brothers zitten kijken![]()
Gisteravond was wel weer leuk op de server. Vraag me alleen af of ik Teamspeak nu goed heb ingesteld en verstaanbaar/te horen was? Niet dat ik veel gezegd heb, maar ik heb het idee dat ik niet doorkwam. Welke codec/instellingen gebruiken jullie eigenlijk?
alleen als je een mooie roze anus hebtquote:Op vrijdag 7 april 2006 17:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik rij mee lieverd. Als je dat goed vind?
quote:Op vrijdag 7 april 2006 18:19 schreef UnleashMitch het volgende:
aahh men en ik moet daarbij in de auto
Pas op he !quote:
wuuh! meneer vlucht al voordat de hamster er is!!quote:Op vrijdag 7 april 2006 18:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Killer Attack Hamster
Ok nu ben ik echt weg...ltrz
Zo heet de kleine overigens die we gaan houdenquote:
In de server rules staat duidelijk dat baserapen alleen verboden is voor soldaten in voertuigen (of beter gezegd baserapen is niet toegestaan BEHALVE voor Artill & Planes) Reden daarvoor ? Elk vliegtuigschip heeft twee, ik herhaal TWEE, spawnpointen. Spawn onder in het schip en probeer met een bootje weg te komen, of op Wake, spawn op het eilandje. Ja dat is misschien lastig maar ook dat hoort bij het spel. Baserapen door als soldaat op het schip te gaan liggen wordt wel bestraft als het gezien wordt.quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:38 schreef Skull-splitter het volgende:
Jeetje wat is BoF een zielig zooitje... Net in de server non stop baserapen met een vliegtuig ("Lees de regels dan" Ja, maar baserapen is wat anders dan af en toe een bommetje droppen dipsticks...), zeg je daar wat van (want je krijgt gewoon de kans niet eens om van dat schip af te komen) wordt je gekickt
Wachten op een jet of een attack heli is toch geen drama ? Tis gewoon leuk om er mee te vliegen, ik snap je probleem hier niet helemaal.quote:Nog zoiets: blijkbaar is het nog steeds in om eindeloos te blijven campen rondom voertuigen waarvan je weet dat ze gewild zijn, echt te jammer gewoon...
oja ik krijg weer de Urkel van het stel zekerquote:Op vrijdag 7 april 2006 18:59 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Zo heet de kleine overigens die we gaan houden
We hebben de beste hamster zelf gehouden, beest is echt cool. Niet bang van je, heerlijk beetje rondlopen, broekspijp in enz. en dan tegen je been in slaap vallen
je praat jezelf tegen in die zin. onze regels zijn duidelijk, geen baserapen, behalve met vliegtuig of arty. dat wordt elke minuut herhaald. toen ik je bombardeerde zat je ook te zeuren, terwijl ik in een vliegtuig zat.quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:38 schreef Skull-splitter het volgende:
Net in de server non stop baserapen met een vliegtuig ("Lees de regels dan" Ja, maar baserapen is wat anders dan af en toe een bommetje droppen dipsticks...),
Nee echt nietquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:42 schreef Sickert het volgende:
neem aan dat die van mij ook lief isanders kan ik hem altijd nog in de wok doen
Wok de hamster
quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:38 schreef Skull-splitter het volgende:
Jeetje wat is BoF een zielig zooitje... Net in de server non stop baserapen met een vliegtuig ("Lees de regels dan" Ja, maar baserapen is wat anders dan af en toe een bommetje droppen dipsticks...), zeg je daar wat van (want je krijgt gewoon de kans niet eens om van dat schip af te komen) wordt je gekickt
Echt, zielige mietjes...
Nog zoiets: blijkbaar is het nog steeds in om eindeloos te blijven campen rondom voertuigen waarvan je weet dat ze gewild zijn, echt te jammer gewoon...
Najah, ben gekicked en gebanned op de server, jullie doen me nog het meest denken aan de counterstrike community waar je ook niets mag zeggen ter feedback...
Ja, lekker. Baserapen komt dus neer op het verkrachten van een basis, en hoe je het ook wendt of keert, echt veel opties heb je dan niet als je bovendek platgebombardeerd wordt en je boot door welgeteld 2 jets en 1 helicopter onder vuur genomen wordt. Zoals ik al zei: er is een verschil tussen af en toe een bommetje om te plagen en het continu onder vuur nemen van de enige spawnground met alles wat je hebt.quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:26 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
In de server rules staat duidelijk dat baserapen alleen verboden is voor soldaten in voertuigen (of beter gezegd baserapen is niet toegestaan BEHALVE voor Artill & Planes) Reden daarvoor ? Elk vliegtuigschip heeft twee, ik herhaal TWEE, spawnpointen. Spawn onder in het schip en probeer met een bootje weg te komen, of op Wake, spawn op het eilandje. Ja dat is misschien lastig maar ook dat hoort bij het spel. Baserapen door als soldaat op het schip te gaan liggen wordt wel bestraft als het gezien wordt.
Ik haal het alleen aan omdat het in BF1942 al een bron van ergernis was als een hele groep van die hoeren onder een tank of vliegtuigplaats lagen, en dat er blijkbaar nog niets veranderd is. Tevens wordt er niet bepaald op volgorde gewerkt, wie het hardst schreeuwt zat er het eerst in... Ik vond het behoorlijk triest staan, wilde er C4 op plakken maar dacht toen dat het toch geen flikker zou schelenquote:Wachten op een jet of een attack heli is toch geen drama ? Tis gewoon leuk om er mee te vliegen, ik snap je probleem hier niet helemaal.
Het enige wat ik zei was dat ik het een beetje koos kansloos vond om non stop de spawnplekken en elke vorm van transport daarvandaan meteen de kop in te drukken. Dat is geen tactiek, dat is makkelijk scoren. (Want het waren wel de sloeries die hier pronken met hun score, maar ik kan er niet bij dat je daar trots op bent...)quote:Ik hoop dat je je post in dit topic ook niet ziet als feedback. Feedback is namelijk iets waar we wat aan hebben maar op dit moment doe je niets anders dan om je heen slaan en ons uitschelden. Verder kon ik uit je verhaal niet duidelijk opmaken wat nu precies het gedrag was van jou en van de medespelers waar je je aan stoorde maar op basis van deze post kan ik niets anders concluderen dan
Tja allemaal homo's heh die BoFkonten! Alles is al gezegd... pak een boot ofzo, spawn ergens anders, of leave the server en vind je geluk ergens anders....quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:38 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik ben anaal genomen op de BoF server![]()
Goed, anaal genomen kreeg ik zelfs de kans niet voorquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:57 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik hou van een bruine tong.
Het grote verschil, is dat een vliegtuig niet stil kan hangen. Als soldaat te voet of in een tank zou je makkelijk een goede positie uit kunnen zoeken en van daaruit de spawnpoints continue bestoken. Dat willen we tegen gaan. Met een vliegtuig kan dat niet. Tja dat je dan niet weg komt van je spawnpoint is wat ons betreft meer een kwestie van kwaliteit van het team. Ik begrijp je frustratie wel, ik heb zo ook wel eens gestaan maar het is helaas niet anders dan moet je gezamenlijk een betere poging ondernemen om weg te komenquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:45 schreef Skull-splitter het volgende:
Ja, lekker. Baserapen komt dus neer op het verkrachten van een basis, en hoe je het ook wendt of keert, echt veel opties heb je dan niet als je bovendek platgebombardeerd wordt en je boot door welgeteld 2 jets en 1 helicopter onder vuur genomen wordt. Zoals ik al zei: er is een verschil tussen af en toe een bommetje om te plagen en het continu onder vuur nemen van de enige spawnground met alles wat je hebt.
Het onderscheid tussen een "normaal" voertuig en vliegtuigen snap ik dan ook helemaal niet. Het haalt voor die partij echt alle lol uit het spel als ze na 6x onderhand wel weten dat ze niet echt weg kunnen... Tis net als in Q4 alle spawnpoints uit je hoofd leren en die non-stop aanvallen.
Ook dat heb je altijd. Ik sta zelf ook geregeld een paar minuten te wachten op een chopper om dan alsnog niet mee te kunnen omdat iemand anders net daarop spawned en er meteen in springt. Andersom gebeurt het ook wel eensquote:Ik haal het alleen aan omdat het in BF1942 al een bron van ergernis was als een hele groep van die hoeren onder een tank of vliegtuigplaats lagen, en dat er blijkbaar nog niets veranderd is. Tevens wordt er niet bepaald op volgorde gewerkt, wie het hardst schreeuwt zat er het eerst in...
Het is zeker makkelijk scoren. Er is een reden waarom dit er een beetje in is geslopen, in eerste instantie hadden we namelijk alle baserapes verboden. Ik geef daar verder liever geen uitleg over maar er was wel een goede reden voorquote:Het enige wat ik zei was dat ik het een beetje koos kansloos vond om non stop de spawnplekken en elke vorm van transport daarvandaan meteen de kop in te drukken. Dat is geen tactiek, dat is makkelijk scoren. (Want het waren wel de sloeries die hier pronken met hun score, maar ik kan er niet bij dat je daar trots op bent...)
Commentaar blijft gewenst maar zoals je zelf ook al aangaf kwam je post niet verder dan "koos kansloos" en daar kunnen we niets mee. Zelfs uit je post kon ik geen duidelijke constructieve feedback halen.quote:Magoed, commentaar op het beleid is dus niet gewenst in BoF, ik ben geband, ik wilde alleen dit even kwijt hiero. Jammer, had er meer van verwacht, zo'n eerste ronde op de BoF server
Het is dat Wake ook gewoon een best lastige map is als US zijnde.. Wanneer je een sterk China team tegenover je heb dan is het idd behoorlijk pittig om aan wal te komen.. Wanneer je die pech heb en je raakt helemaal geflipt, dan moet je switchen naar China of als dat niet lukt op zoek naar een andere server, toch?quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:02 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Goed, anaal genomen kreeg ik zelfs de kans niet voor
Mjah, en dat is nu net waar ik het over heb. Tuurlijk kan het wel anders: gewoon dat hele schip met rust laten. Het is gewoon schraal als je moet scoren met het afschermen van een vertrekpunt van een heel team. Baserapen = het verzieken van mogelijkheden van mensen die daar spawnen. Lijkt me duidelijk.quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:12 schreef Mr_Baus het volgende:
Maar zoals jij jouw pechgeval van vanavond omschrijft als zielig gedrag van de BoF kant, omschrijf ik jouw geklaag dus ook als zielig. Snap je? Het is gewoon niet anders op die map, als US zijnde. Dat ligt imho echt niet aan BoF..
Valt mee, van de 3 maps die ik vorige nacht gespeeld heb was Wake de op een na leukste. Er werd gewoon no-nonsense gespeeld op die server, geen gekut en gekat.quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Wake is gewoon een kutmap,als je niet vliegt ben je gewoon een lopende schietschijf
bla bla bla!quote:
Over het hoe en waarom ga ik niet oordelen. Jij zegt dat je netjes 2x dat hebt gezegd en Inco (ja ik kon nalezen in de log dat hij je heeft gekickt) zal het zo brengen dat jij de schuldige bent. Daar zijn we immers mensen voor. Ik was niet in de buurt, ik ga er dan ook niet over oordelen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:17 schreef Skull-splitter het volgende:
Mwach, iemand kicken EN bannen omdat ie 2x zegt dat het wel goedkoop is om non stop bombardementen en artistrikes uit te voeren kan ik ook niet echt gemotiveerd noemen. Laat staan dat je er wat van ken leren... Non stop het hele dek leegvegen of stilhangen, voor mij is dat volledig om het even. Ik ben voor minder gekickt. Waarom beperk je jezelf niet tot af en toe een bommetje ipv het complete vegen? (Hoe duidelijk wil je je feedback hebben?)
Kwaliteit van het andere team, dat jou op het schip hieldquote:Kwestie van de kwaliteit van het team? Welk team? Die lag om de 10 seconden aan alle kanten op het schip, defensie werd chronisch uitgeschakeld (niet dat die heel effectief was) en veel meer dan op en neer rennen met de tekst "we're gonna die!" boven het hoofd was er gewoon niet te doen. Had je al een lift van het schip dan werd je daarop wel uit het water of uit de lucht geschoten door niet 1, niet 2, maar 3 vliegende voertuigjes.
Wederom de vraag om daarvoor een objectieve maatstaf te verzinnen. Neem Wake; mag ik je [as aanvallen als je voet op het strand zet ? Als dat dan pas mag, hoe zit dan als je over het water tot aan het dorpje van south base vaart ? Mag ik je dan nog steeds pas aanvallen als je op het strand bent ? en wat zijn mijn opties als jij dan terug springt in het water en weer in de boot stapt ? mag ik je dan wel of niet neerschieten ?quote:Nee, dat getuigd van ballen. Geef mensen op zijn minst de kans om naar de kust te komen en verdedig je vlaggen gewoon netjes, das veel leuker, voor zowel de aanvallende partij als voor de verdedigende.
Dat is bij ons ten strengste verboden, zoals je ziet spelen we volgens de regels die wij overeengekomen zijn.quote:Viel me nog net mee dat er niemand werkelijk werd afgeknald voor een voertuig.
Je vergelijking slaat als een tang op een varkenquote:Op zaterdag 8 april 2006 00:06 schreef Sickert het volgende:
Net of die Irakezen netjes stonden te wachten tot die Amerikan netjes in Irak waren en toen pas gingen schieten....
Vliegtuigen mogen overal hoeren en spawn rapen ook op schepen... tanks hummers en ander gespuis niet...
klaar einde discussie..
Goed, quote graag?quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:28 schreef Sickert het volgende:
[..]
bla bla bla!
om dan meteen maar te zeggen dat het een noob server is gaat mij dan wat te ver...
ik zeg nu na jouw reactie toch ook niet dat je op I-spy lijkt?
Ik kan hier dus niet bij. Waarom ook het verschuiven van helemaal niet naar half wel? Dat zet sommige deuren gewoon wagenwijd open. Bij andere servers nagenoeg geen gezeik mee gehad: alleen spec-ops zijn toegestaan om dingen op te blazen, de rest gaat maar leuk elders spelen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:06 schreef Sickert het volgende:
Vliegtuigen mogen overal hoeren en spawn rapen ook op schepen... tanks hummers en ander gespuis niet...
klaar einde discussie..
quote:[01:00:20] [Trms]Rinus -> FUCKING ESCAPE al drie dagen speel ik hier en al drie dagen zit ji in die fck apc
[01:00:44] [Trms]Rinus -> heb je geen pijn in je reet
ten eerste: je taal is niet gepastquote:nol.nl 2 Global [20:24:09] don't baserape?
bortonsboys 1 Global [20:24:30] why the question mark after that?
[BoF] Incolumis 1 Global [20:24:37] maar wachten totdat jullie een vlag pakken?
[BoF] Veermans 2 Global [20:24:45] *§1DEAD§0*wtf
nol.nl 2 Global [20:24:48] *§1DEAD§0*fucking kutlag...
[BoF] Veermans 2 Global [20:24:57] hehe
Admin None ServerMessage [20:25:17] No Baseraping except planes and artil
nol.nl 2 Global [20:25:34] das nog steeds baserapen...
nol.nl 2 Global [20:26:14] fuck een eind op met die jets
[BoF] escape_nl 1 Global [20:26:47] nol als je nog meer te zeiken heb ga aub naar een andere server waar je het wel leuk vind
nol.nl 2 Global [20:28:32] *§1DEAD§0*als je nou eens stabiel vloog...
nol.nl 2 Global [20:30:13] ben je nou echt blind?
Admin None ServerMessage [20:33:23] No Baseraping except planes and artil
nol.nl 2 Global [20:33:26] *§1DEAD§0*jeetje wat een hoerenjets...
nol.nl 2 Global [20:34:29] doe eens minder hoerige jongens... dit is gewoon gedoogd baserapen...
[BoF] Incolumis 1 Global [20:34:40] kerel lees de regels eens
nol.nl 2 Global [20:34:57] flauw heeft weinig met regels te maken...
[BoF] Incolumis 1 Global [20:35:15] onze regels
nol.nl 2 Global [20:35:30] el schraalheid
[BoF] Incolumis 1 Global [20:35:49] ga maar bij een andere server zeuren
Admin None ServerMessage [20:36:10] BANNING!!! nol.nl zeuren
Ik vind zelf dat het op alle mappen moet zijn toegestaan, behalve Wake...quote:Op zaterdag 8 april 2006 01:39 schreef Skull-splitter het volgende:
"Geesh, I just don't reach you".
Goed, ik leg me erbij neer, het bombarderen van spawnpoints is volkomen normaal. Soit.
quote:Op zaterdag 8 april 2006 08:43 schreef UnleashMitch het volgende:
We hebben een optie in BF2CC zitten waarbij de teams elke ronde worden geswitched...
Ik ben er zelf groooot voorstander van, zit wel een nadeel aan: Ik stond op Masthuur de brug te verdedigen omdat ik dacht dat MEC de tegenstander was, niet dus![]()
Forceer dan gewoon balanced teams... Ik heb gisteren gewoon in een groep gezeten die ongeveer net zo groot was als die Conezen, nergens last van.quote:Op zaterdag 8 april 2006 10:10 schreef Incolumis het volgende:
enig nadeel daarvan is dat iedereen dan switched naar china, krijg je van die 22-10 potjes
Tis ook zegmaar een optie die er niet voor niets inzit...quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:08 schreef Sickert het volgende:
Ik vind het een goed idee.. dan heb je wat meer afwisseling
nu heb je te vaak dat de rondjes hetzelfde zijn
En mede om die reden is Wake een kutmapquote:Op vrijdag 7 april 2006 23:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Wake is gewoon een kutmap,als je niet vliegt ben je gewoon een lopende schietschijf
iddquote:Op zaterdag 8 april 2006 00:06 schreef Sickert het volgende:
Net of die Irakezen netjes stonden te wachten tot die Amerikan netjes in Irak waren en toen pas gingen schieten....
quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:42 schreef Skull-splitter het volgende:
Hey, ik post geen Jenna Jameson met de claim erbij dat het mijn vriendin is, vanuit Dubai met een 16 sterren hotel met 100Mbit draadloos netwerk op mijn laptop
is Jenna jowu vriendin?quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:42 schreef Skull-splitter het volgende:
Hey, ik post geen Jenna Jameson met de claim erbij dat het mijn vriendin is, vanuit Dubai met een 16 sterren hotel met 100Mbit draadloos netwerk op mijn laptop
quote:Ik stond op Masthuur de brug te verdedigen omdat ik dacht dat MEC de tegenstander was, niet dus
die doorgeragde oostblok lander?quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:55 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Hehehe, maargoed ook dat ze niet je vriendin is, lelijk oud wijf is het geworden. Neem dan Sylvia Saint![]()
Hehe, maargoed Jenna Jameson is is een lelijk oud wijf, neem dan Sylvia Saintquote:Op zaterdag 8 april 2006 11:42 schreef Skull-splitter het volgende:
I'm BoF soldier Frank Bauer, and today is the longest day of my lifequote:Op vrijdag 7 april 2006 09:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga het zwaarste weekend uit m'n leven tegemoet
Ik vrees voor een halve zaterdag en halve zondag Brabants gebrabbel en Rowwen Hèze muziek![]()
Och dat zeg je op HET moment niet hoorquote:Op zaterdag 8 april 2006 11:57 schreef Sickert het volgende:
[..]
die doorgeragde oostblok lander?
ik wil er niet zo één als vriendin zegmoet je toch niet aan denken... gatver!
daar zit wat in...quote:
sleur dr maar mee hierheen.. ik raak dr met geen vinger aanquote:Op zaterdag 8 april 2006 11:59 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Och dat zeg je op HET moment niet hoor![]()
Om het feit dat ze er 100 heb gehad of... ??quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:00 schreef Sickert het volgende:
[..]
sleur dr maar mee hierheen.. ik raak dr met geen vinger aan(en ook niet met wat anders
dat denk ik ookquote:Op zaterdag 8 april 2006 12:12 schreef Incolumis het volgende:
ik denk dat 100 wel een erg voorzichtige schatting is
Eerder andersom, kijk maar eens recente foto'squote:Op zaterdag 8 april 2006 11:58 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Hehe, maargoed Jenna Jameson is is een lelijk oud wijf, neem dan Sylvia Saint![]()
(bla vorige post edit gedaan ipv quote)
Mwach, gemakzucht... Tis juist goed voor de afwisseling dat je van beide kanten eens probeert...quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:55 schreef diamondvoodoo het volgende:
Even mijn reden over Teamswitch die ik ook op het forum heb uitgelegd:
Ik ben er GEEN voorstander van en daar heb ik een aantal redenen voor:
1. Ik vind het verwarrend. Soms zit ik op afstand bijv. op een MEC-chopper te knallen, maar wat blijkt... de vorige ronde zat je bij de US en NU bij de MEC. Oftewel ik zit op me eigen chopper te knallen. Natuurlijk zie je een rode of een blauwe naam, maar dat is niet altijd het geval, zeker niet bij afstanden.
Ook het volgende
[..]
Dit soort dingen heb ik ook vaak als je per ronde van team wisselt
2. Elke ronde kun je weer OPNIEUW squads aanmaken, best vervelend als je net zo'n leuke squad had en zeker als er rondes tussen zitten die misschien maar 5 minuten duren.
3. Je weet van te voren bij welk team je wilt zitten, dat kan voor Escape de APC zijn op Karkand, voor de ander de (betere) chopper van MEC op Sharqi en weer voor een ander dat hij bijvoorbeeld op Mashtuur liever bij US zit dan MEC (spawnpointen, routes etc)
De laatste reden weegt voor mij niet echt zwaar mee, want je wisselt tenslotte van team. Maar de eerste 2 vind ik zeer frustrerend en daarom ben ik er dus op tegen.
Amen.
Dat zei mijn ex ook eens een keerquote:Op zaterdag 8 april 2006 12:52 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Tis juist goed voor de afwisseling dat je van beide kanten eens probeert...
quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:02 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Dat zei mijn ex ook eens een keer
vandaar dus ook dat het je ex isquote:Op zaterdag 8 april 2006 13:02 schreef Suikermais het volgende:
[..]
quote:
omg NOOBLORZZquote:Op zaterdag 8 april 2006 13:33 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ah men ik heb zin in vanavondIk hoorde van Jafar dat ie hoogstwaarschijnlijk ook komt en dat ie even z'n best ging doen om wat pannekoekjes mee te nemen !
![]()
die vanmij is ook niet echt kleinquote:Op zaterdag 8 april 2006 13:38 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik neem m'n camera mee voor bij JP maar niet tijdens het stappen, daar istie te groot voor....misschien iemand anders ?
ghehequote:Op zaterdag 8 april 2006 13:40 schreef Suikermais het volgende:
Wel jammer dat ik er niet bij kan zijn. Maar ja..13 mei is er weer een dag !!
En dan kan ik ook makkelijker de weg vinden. Het NAV-systeem is besteld![]()
kom jij vanavond nou maar gewoon langsquote:Op zaterdag 8 april 2006 14:02 schreef Umm-Qasr het volgende:
Zal ik ook maar eens hier reageren ...Ik durf haast niet de letters tvp in te typen, maar ja ...
Hier nog een leuk fimpje, mochten jullie die nog niet eerder hebben gezien ...
http://www.youtube.com/watch?v=yj8j6nYjIAg&search=iraq
![]()
quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:02 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Ach zulke watjes zijn het ook niet tochquote:Op zaterdag 8 april 2006 07:50 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Ik vind zelf dat het op alle mappen moet zijn toegestaan, behalve Wake...
Want je kan gewoon alleen met die vliegtuigen/heli's snel genoeg naar het strand komen. Als je een bootje pakt word je lang voordat je het strand bereikt afgeschoten door een heli/vliegtuig/campende tank. Daarom is Wake bij de US alleen maar heel frustrerend. Zeker als ze dan ook nog eens continu lafjes met vliegtuigen gaan bombarderen...dan zit je jezelf helemaal op te vreten.
Verder is het een heel leuke map, dus als je als USA een vlag op het land hebt is het dolle pretMaar tot die tijd is het juist door al dat gecamp en gehoer echt 0,0 fun. Dus ik stem ervoor om de servermessage te veranderen in: "Baserapen is toegestaan met vliegtuigen en arti behalve op de carrier bij Wake"
![]()
Dus ik vind dat Skull-Splitter zeker een punt heeft, alleen had ie dat wel iets "beleefder" mogen brengen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |