Je vergelijking slaat als een tang op een varkenquote:Op zaterdag 8 april 2006 00:06 schreef Sickert het volgende:
Net of die Irakezen netjes stonden te wachten tot die Amerikan netjes in Irak waren en toen pas gingen schieten....
Vliegtuigen mogen overal hoeren en spawn rapen ook op schepen... tanks hummers en ander gespuis niet...
klaar einde discussie..
Goed, quote graag?quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:28 schreef Sickert het volgende:
[..]
bla bla bla!
om dan meteen maar te zeggen dat het een noob server is gaat mij dan wat te ver...
ik zeg nu na jouw reactie toch ook niet dat je op I-spy lijkt?
Ik kan hier dus niet bij. Waarom ook het verschuiven van helemaal niet naar half wel? Dat zet sommige deuren gewoon wagenwijd open. Bij andere servers nagenoeg geen gezeik mee gehad: alleen spec-ops zijn toegestaan om dingen op te blazen, de rest gaat maar leuk elders spelen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:06 schreef Sickert het volgende:
Vliegtuigen mogen overal hoeren en spawn rapen ook op schepen... tanks hummers en ander gespuis niet...
klaar einde discussie..
quote:[01:00:20] [Trms]Rinus -> FUCKING ESCAPE al drie dagen speel ik hier en al drie dagen zit ji in die fck apc
[01:00:44] [Trms]Rinus -> heb je geen pijn in je reet
ten eerste: je taal is niet gepastquote:nol.nl 2 Global [20:24:09] don't baserape?
bortonsboys 1 Global [20:24:30] why the question mark after that?
[BoF] Incolumis 1 Global [20:24:37] maar wachten totdat jullie een vlag pakken?
[BoF] Veermans 2 Global [20:24:45] *§1DEAD§0*wtf
nol.nl 2 Global [20:24:48] *§1DEAD§0*fucking kutlag...
[BoF] Veermans 2 Global [20:24:57] hehe
Admin None ServerMessage [20:25:17] No Baseraping except planes and artil
nol.nl 2 Global [20:25:34] das nog steeds baserapen...
nol.nl 2 Global [20:26:14] fuck een eind op met die jets
[BoF] escape_nl 1 Global [20:26:47] nol als je nog meer te zeiken heb ga aub naar een andere server waar je het wel leuk vind
nol.nl 2 Global [20:28:32] *§1DEAD§0*als je nou eens stabiel vloog...
nol.nl 2 Global [20:30:13] ben je nou echt blind?
Admin None ServerMessage [20:33:23] No Baseraping except planes and artil
nol.nl 2 Global [20:33:26] *§1DEAD§0*jeetje wat een hoerenjets...
nol.nl 2 Global [20:34:29] doe eens minder hoerige jongens... dit is gewoon gedoogd baserapen...
[BoF] Incolumis 1 Global [20:34:40] kerel lees de regels eens
nol.nl 2 Global [20:34:57] flauw heeft weinig met regels te maken...
[BoF] Incolumis 1 Global [20:35:15] onze regels
nol.nl 2 Global [20:35:30] el schraalheid
[BoF] Incolumis 1 Global [20:35:49] ga maar bij een andere server zeuren
Admin None ServerMessage [20:36:10] BANNING!!! nol.nl zeuren
Ik vind zelf dat het op alle mappen moet zijn toegestaan, behalve Wake...quote:Op zaterdag 8 april 2006 01:39 schreef Skull-splitter het volgende:
"Geesh, I just don't reach you".
Goed, ik leg me erbij neer, het bombarderen van spawnpoints is volkomen normaal. Soit.
quote:Op zaterdag 8 april 2006 08:43 schreef UnleashMitch het volgende:
We hebben een optie in BF2CC zitten waarbij de teams elke ronde worden geswitched...
Ik ben er zelf groooot voorstander van, zit wel een nadeel aan: Ik stond op Masthuur de brug te verdedigen omdat ik dacht dat MEC de tegenstander was, niet dus![]()
Forceer dan gewoon balanced teams... Ik heb gisteren gewoon in een groep gezeten die ongeveer net zo groot was als die Conezen, nergens last van.quote:Op zaterdag 8 april 2006 10:10 schreef Incolumis het volgende:
enig nadeel daarvan is dat iedereen dan switched naar china, krijg je van die 22-10 potjes
Tis ook zegmaar een optie die er niet voor niets inzit...quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:08 schreef Sickert het volgende:
Ik vind het een goed idee.. dan heb je wat meer afwisseling
nu heb je te vaak dat de rondjes hetzelfde zijn
En mede om die reden is Wake een kutmapquote:Op vrijdag 7 april 2006 23:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Wake is gewoon een kutmap,als je niet vliegt ben je gewoon een lopende schietschijf
iddquote:Op zaterdag 8 april 2006 00:06 schreef Sickert het volgende:
Net of die Irakezen netjes stonden te wachten tot die Amerikan netjes in Irak waren en toen pas gingen schieten....
quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:42 schreef Skull-splitter het volgende:
Hey, ik post geen Jenna Jameson met de claim erbij dat het mijn vriendin is, vanuit Dubai met een 16 sterren hotel met 100Mbit draadloos netwerk op mijn laptop
is Jenna jowu vriendin?quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:42 schreef Skull-splitter het volgende:
Hey, ik post geen Jenna Jameson met de claim erbij dat het mijn vriendin is, vanuit Dubai met een 16 sterren hotel met 100Mbit draadloos netwerk op mijn laptop
quote:Ik stond op Masthuur de brug te verdedigen omdat ik dacht dat MEC de tegenstander was, niet dus
die doorgeragde oostblok lander?quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:55 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Hehehe, maargoed ook dat ze niet je vriendin is, lelijk oud wijf is het geworden. Neem dan Sylvia Saint![]()
Hehe, maargoed Jenna Jameson is is een lelijk oud wijf, neem dan Sylvia Saintquote:Op zaterdag 8 april 2006 11:42 schreef Skull-splitter het volgende:
I'm BoF soldier Frank Bauer, and today is the longest day of my lifequote:Op vrijdag 7 april 2006 09:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga het zwaarste weekend uit m'n leven tegemoet
Ik vrees voor een halve zaterdag en halve zondag Brabants gebrabbel en Rowwen Hèze muziek![]()
Och dat zeg je op HET moment niet hoorquote:Op zaterdag 8 april 2006 11:57 schreef Sickert het volgende:
[..]
die doorgeragde oostblok lander?
ik wil er niet zo één als vriendin zegmoet je toch niet aan denken... gatver!
daar zit wat in...quote:
sleur dr maar mee hierheen.. ik raak dr met geen vinger aanquote:Op zaterdag 8 april 2006 11:59 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Och dat zeg je op HET moment niet hoor![]()
Om het feit dat ze er 100 heb gehad of... ??quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:00 schreef Sickert het volgende:
[..]
sleur dr maar mee hierheen.. ik raak dr met geen vinger aan(en ook niet met wat anders
dat denk ik ookquote:Op zaterdag 8 april 2006 12:12 schreef Incolumis het volgende:
ik denk dat 100 wel een erg voorzichtige schatting is
Eerder andersom, kijk maar eens recente foto'squote:Op zaterdag 8 april 2006 11:58 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Hehe, maargoed Jenna Jameson is is een lelijk oud wijf, neem dan Sylvia Saint![]()
(bla vorige post edit gedaan ipv quote)
Mwach, gemakzucht... Tis juist goed voor de afwisseling dat je van beide kanten eens probeert...quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:55 schreef diamondvoodoo het volgende:
Even mijn reden over Teamswitch die ik ook op het forum heb uitgelegd:
Ik ben er GEEN voorstander van en daar heb ik een aantal redenen voor:
1. Ik vind het verwarrend. Soms zit ik op afstand bijv. op een MEC-chopper te knallen, maar wat blijkt... de vorige ronde zat je bij de US en NU bij de MEC. Oftewel ik zit op me eigen chopper te knallen. Natuurlijk zie je een rode of een blauwe naam, maar dat is niet altijd het geval, zeker niet bij afstanden.
Ook het volgende
[..]
Dit soort dingen heb ik ook vaak als je per ronde van team wisselt
2. Elke ronde kun je weer OPNIEUW squads aanmaken, best vervelend als je net zo'n leuke squad had en zeker als er rondes tussen zitten die misschien maar 5 minuten duren.
3. Je weet van te voren bij welk team je wilt zitten, dat kan voor Escape de APC zijn op Karkand, voor de ander de (betere) chopper van MEC op Sharqi en weer voor een ander dat hij bijvoorbeeld op Mashtuur liever bij US zit dan MEC (spawnpointen, routes etc)
De laatste reden weegt voor mij niet echt zwaar mee, want je wisselt tenslotte van team. Maar de eerste 2 vind ik zeer frustrerend en daarom ben ik er dus op tegen.
Amen.
Dat zei mijn ex ook eens een keerquote:Op zaterdag 8 april 2006 12:52 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Tis juist goed voor de afwisseling dat je van beide kanten eens probeert...
quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:02 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Dat zei mijn ex ook eens een keer
vandaar dus ook dat het je ex isquote:Op zaterdag 8 april 2006 13:02 schreef Suikermais het volgende:
[..]
quote:
omg NOOBLORZZquote:Op zaterdag 8 april 2006 13:33 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ah men ik heb zin in vanavondIk hoorde van Jafar dat ie hoogstwaarschijnlijk ook komt en dat ie even z'n best ging doen om wat pannekoekjes mee te nemen !
![]()
die vanmij is ook niet echt kleinquote:Op zaterdag 8 april 2006 13:38 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik neem m'n camera mee voor bij JP maar niet tijdens het stappen, daar istie te groot voor....misschien iemand anders ?
ghehequote:Op zaterdag 8 april 2006 13:40 schreef Suikermais het volgende:
Wel jammer dat ik er niet bij kan zijn. Maar ja..13 mei is er weer een dag !!
En dan kan ik ook makkelijker de weg vinden. Het NAV-systeem is besteld![]()
kom jij vanavond nou maar gewoon langsquote:Op zaterdag 8 april 2006 14:02 schreef Umm-Qasr het volgende:
Zal ik ook maar eens hier reageren ...Ik durf haast niet de letters tvp in te typen, maar ja ...
Hier nog een leuk fimpje, mochten jullie die nog niet eerder hebben gezien ...
http://www.youtube.com/watch?v=yj8j6nYjIAg&search=iraq
![]()
quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:02 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Ach zulke watjes zijn het ook niet tochquote:Op zaterdag 8 april 2006 07:50 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Ik vind zelf dat het op alle mappen moet zijn toegestaan, behalve Wake...
Want je kan gewoon alleen met die vliegtuigen/heli's snel genoeg naar het strand komen. Als je een bootje pakt word je lang voordat je het strand bereikt afgeschoten door een heli/vliegtuig/campende tank. Daarom is Wake bij de US alleen maar heel frustrerend. Zeker als ze dan ook nog eens continu lafjes met vliegtuigen gaan bombarderen...dan zit je jezelf helemaal op te vreten.
Verder is het een heel leuke map, dus als je als USA een vlag op het land hebt is het dolle pretMaar tot die tijd is het juist door al dat gecamp en gehoer echt 0,0 fun. Dus ik stem ervoor om de servermessage te veranderen in: "Baserapen is toegestaan met vliegtuigen en arti behalve op de carrier bij Wake"
![]()
Dus ik vind dat Skull-Splitter zeker een punt heeft, alleen had ie dat wel iets "beleefder" mogen brengen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |