quote:Op donderdag 6 april 2006 15:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Als je niet wil dat hij linkt moet je er geen link van maken? Dus gewoon een divje welke dezelfde onmouse events heeft. Deze zullen dus ook dezelfde actie doen en je kunt klikken op het divje, maar de link zal niet openen.
Hoe maak je zoiets dan?? Wat moet je dan invullen inplaats van die <a href= etc... ??quote:Op donderdag 6 april 2006 15:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Als je niet wil dat hij linkt moet je er geen link van maken? Dus gewoon een divje welke dezelfde onmouse events heeft. Deze zullen dus ook dezelfde actie doen en je kunt klikken op het divje, maar de link zal niet openen.
quote:Op woensdag 5 april 2006 20:05 schreef Drifter__ het volgende:
Waarom springt mijn BF2 steeds naar het bureaublad na install van patch 1.22 ??
Ok thanks, zo ff proberenquote:Op donderdag 6 april 2006 10:09 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
BF2 uninstall en dan ook je profilen enzo weggooien. Dus de BF2 map uit je mijn documenten.
Als dat allemaal weg is. BF2 opnieuw installeren en dan de laatste patch en dan werkt het misschien weer.
Deze oplossing heeft geholpen voor verschillende mensen.
1 2 3 4 5 | onMouseout="delayhidemenu()"> <font color="#FF0000" face="Comic Sans MS" size="4">H</font> <font color="#FF9933" face="Comic Sans MS" size="4">onden</font> </div> |
Sorry, zal het niet meer doen, ik zal nu wel weer aan het werk gaanquote:Op donderdag 6 april 2006 15:55 schreef -chiel- het volgende:
Stelletje scriptnerds!
Bij jouw oplossing krijg ik je het menu niet goed in beeld postman!?!quote:Op donderdag 6 april 2006 17:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[ code verwijderd ]
Dit zou hetzelfde moeten doen, maar dan zonder link.
En nu is mijn reactie brood na de maaltijd.
Lies laat ff al de nerdies stofhappuh..quote:Op donderdag 6 april 2006 17:03 schreef BattleLies het volgende:
Diamond!
vervang:
<a href=" http://www.wingswebshop.nl " onMouseover="dropdownmenu(this, event, menu2, '165px')" onMouseout="delayhidemenu()">
<font color="#FF0000" face="Comic Sans MS" size="4">H</font><font color="#FF9933" face="Comic Sans MS" size="4">onden</font></a></p>
voor:
<div><a onMouseover="dropdownmenu(this, event, menu2, '165px')" onMouseout="delayhidemenu()"><font color="#FF0000" face="Comic Sans MS" size="4">H</font><font color="#FF9933" face="Comic Sans MS" size="4">onden</font></a></p>
<p>
Wat heb je dan veranderd:
Je hebt er <div> voor gezet en het woordje href en de link naar de website weggehaald! Dan is het woordje honden niet meer clickable!
paar schoonheidsfoutjes in Bold en ik mis einde div </div>quote:Op donderdag 6 april 2006 17:03 schreef BattleLies het volgende:
<div><a onMouseover="dropdownmenu(this, event, menu2, '165px')" onMouseout="delayhidemenu()"><font color="#FF0000" face="Comic Sans MS" size="4">H</font><font color="#FF9933" face="Comic Sans MS" size="4">onden</font></a></p>
<p>
Hij vroeg een oplossing en als je <div> gebruikt is het vanzelfsprekend om </div> te gebruikenquote:Op donderdag 6 april 2006 17:17 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
paar schoonheidsfoutjes in Bold en ik mis einde div </div>
maar dat is mierenneukerij
Bij mij werkt het ook niet, maar dat komt omdat ik de javascript erachter niet heb, anders zou het gewoon moeten werken.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:11 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Bij jou oplossing krijg ik je het menu niet goed in beeld postman!?!
Ja maar dat heb ik niet eens gebruikt en toch werkt het..quote:Op donderdag 6 april 2006 17:32 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Hij vroeg een oplossing en als je <div> gebruikt is het vanzelfsprekend om </div> te gebruikenenz enz.
gefixt...kwam net thuis maar was al telefonisch ingelicht..quote:Op donderdag 6 april 2006 17:51 schreef diamondvoodoo het volgende:
Jezus.... weer doet de server het kut en weer geen admins.... die gasten die er nu op zitten zullen dus snel weg zijn..
[afbeelding]
Kan dus iemand de server resetten ??????
Thnx wederom.quote:Op donderdag 6 april 2006 18:13 schreef jpjedi het volgende:
[..]
gefixt...kwam net thuis maar was al telefonisch ingelicht..![]()
On my way....quote:Op donderdag 6 april 2006 18:21 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Thnx wederom.
Een hele =nG= clan op de server, nog 4 spelers... wie komt?![]()
lolquote:Op donderdag 6 april 2006 20:22 schreef JMPoSTMaN het volgende:
De [BoF]-Gans laat zich horen:
[[url=http://xs75.xs.to/pics/06144/gans1.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs75.xs.to/pics/06144/gans2.jpg]afbeelding][/url]
Wacht maar tot ik kom, dan voel je vast beter op je plaatsquote:Op donderdag 6 april 2006 22:59 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
niveau ligt jammer genoeg ( voor mij) een stukje hoger dan op andere servers.. Bak er echt absoluut niks meer van, beetje jammer
![]()
Misschien morgen beter![]()
zijn die andere twee al gebanned ofzoquote:Op vrijdag 7 april 2006 07:59 schreef staticdata het volgende:
lieve gans, die laatste ronde heb ik helemaal niet meegespeeld![]()
![]()
maar overal ben ik je regelmatig tegengekomen ja.
was een leuk avondje gisteren.
weer heeft iemand uit de US de hack gevonden om snel eerste te worden.
Vast wel. EA is normaal gesproken erg traag (denk aan minimaal een maand) maar op het moment dat het pijnlijk wordt zijn ze er als de kippen bijquote:Op vrijdag 7 april 2006 08:36 schreef JumperJack het volgende:
zijn die andere twee al gebanned ofzo
Hier is de hack van die gasten plus beschrijving, gebruik op eigen risico!!!!!!quote:Op vrijdag 7 april 2006 07:59 schreef staticdata het volgende:
lieve gans, die laatste ronde heb ik helemaal niet meegespeeld![]()
![]()
maar overal ben ik je regelmatig tegengekomen ja.
was een leuk avondje gisteren.
weer heeft iemand uit de US de hack gevonden om snel eerste te worden.
ja we zijn elkaar vaak tegen gekomen. denk dat we overal elkaar vaak genoeg gekilled hebbenquote:Op vrijdag 7 april 2006 10:31 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Damn, dat is een slecht stukje engels zeg, nu snap ik ook waarom jumper zoveel punten heeft gehaald als commander, bij hem ging het alleen per ongeluk.
@static: Ik bedoel ook niet zozeer dat ik je in die laatste ronde tegen kwam, maar meer over de gehele avond.
Overigens had ik wel een slechte K/D gisteravond, maar ik liep soms ook gewoon als een gans naar de slachtbank
Score/Hour was wel heel goed
Toen jullie nog niet precies wisten wie Gans was moest ik af en toe toch echt veel moeite doen om niet hard te lachen. Ik heb je een paar keer Gans horen "verzuchten" en ik moest mezelf echt inhouden om niet uit mijn slof te schieten, aangezien ik op een gegeven moment een AT schoot die door een BoF-voertuig ging en ik werd vervolgens gekilled door die BoF-er.quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:53 schreef staticdata het volgende:
[..]
ja we zijn elkaar vaak tegen gekomen. denk dat we overal elkaar vaak genoeg gekilled hebben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |