abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36716627

Zo...en wie gaat er allemaal mee ?
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
pi_36716638

Hoe kom ik van de mailing list af? Ik speel geen BF2 meer
  donderdag 6 april 2006 @ 19:27:14 #178
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_36717245
Ik het het weekend van Drome al iets anders staan, dus ik ben er niet bij.
Vanavond ben ik er wel bij
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
  donderdag 6 april 2006 @ 20:22:30 #179
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_36719086
De [BoF]-Gans laat zich horen:

[ Bericht 40% gewijzigd door JMPoSTMaN op 06-04-2006 22:57:47 ]
2de in de Tour de BoF!
pi_36721397
Narf!
  donderdag 6 april 2006 @ 22:55:44 #181
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_36724567
Me laatste rondje even samen met DoMo gelopen. Gouden team al zeg ik het zelf:

Ben vooral Punisher vaak tegen gekomen
2de in de Tour de BoF!
  donderdag 6 april 2006 @ 22:59:56 #182
134716 Schotse_Hooglander
Koeien, bedaard in de wei
pi_36724752
niveau ligt jammer genoeg ( voor mij ) een stukje hoger dan op andere servers.. Bak er echt absoluut niks meer van, beetje jammer
Misschien morgen beter
En dat allemaal volledig belangeloos, zonder er iets voor terug te vragen....
pi_36725192
Server was vandaag al vroeg vol (half 7) omdat er een hoop van =nG= op zaten. Eerste rondje Karkand ging erg lekker, iets van 130 punten. De helft meer dan de nummer 2 (commander niet meegrekend) Hoop dat hij vaker eerder vol zit.
BF2: Diamond3d
  vrijdag 7 april 2006 @ 02:50:56 #184
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_36728632
Hoppa, net een heerlijke paar rondes gespeeld, die niet te kort maar zeker ook niet te lang duurden.

Klopt het dat de performance met de laatste patch enorm stabiel is geworden en ook een stukje hoger? Zou tijd worden, maar merk het hier thuis behoorlijk...

Zal eens kijken of ik morgen hier kan inhaken...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_36729263
quote:
Op donderdag 6 april 2006 22:59 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
niveau ligt jammer genoeg ( voor mij ) een stukje hoger dan op andere servers.. Bak er echt absoluut niks meer van, beetje jammer
Misschien morgen beter
Wacht maar tot ik kom, dan voel je vast beter op je plaats
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_36729283
lieve gans, die laatste ronde heb ik helemaal niet meegespeeld

maar overal ben ik je regelmatig tegengekomen ja.
was een leuk avondje gisteren.

weer heeft iemand uit de US de hack gevonden om snel eerste te worden.
pi_36729608
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 07:59 schreef staticdata het volgende:

zijn die andere twee al gebanned ofzo
pi_36729805
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 08:36 schreef JumperJack het volgende:
zijn die andere twee al gebanned ofzo
Vast wel. EA is normaal gesproken erg traag (denk aan minimaal een maand) maar op het moment dat het pijnlijk wordt zijn ze er als de kippen bij
  vrijdag 7 april 2006 @ 09:09:22 #189
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_36730101
Ik ga het zwaarste weekend uit m'n leven tegemoet

Ik vrees voor een halve zaterdag en halve zondag Brabants gebrabbel en Rowwen Hèze muziek
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_36730347
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 07:59 schreef staticdata het volgende:

Hier is de hack van die gasten plus beschrijving, gebruik op eigen risico!!!!!!
http://abdul289.tripod.com/

ATTENTION: this exploit single is used for the people who administer a payment server!

Normally when a map finishes and changes the following one takes place an interesting effect in the points of the commander who gained that game, are multiplied to him.
This problem has been coming appearing for several versions. What we can make to take advantage of to us this failure of EA is to again load the map from the program of administration of the server, the BF2CC in our case. In this way consguimos to remarkably increase the points gained by the commander in that round.
One single one can get to do it almost 10 times but also it is possible to be done between more people.

Already during days last as members of C.E.A denounced this problem publicly to be the rest of users like was of easy to pocket a ball the data of the ranking. If you pasais by any page of statistics of BF2 users and observais the maximum scores of some players vereis since there is one that takes doing divided of 1000 points long time. And there will be scores lower than they will happen unnoticed.

So there are two ways to take advantage of this bug of the game, to do disimuladamente or in a game and to forget to have to return to do that.

Just in case we return to describe its process:
- to open BF2CC
- to show Map Control

- to gain like commander the map
- to often change of map (to the himself) with right button and "Change to" upon the map

RESULT: the points of the commander are multiplied x2 so many times as changes of map you have forced

To perform this exploit you must be a admin on a paid server.

Performing the exploit:

First step is very simple, play as the commander on your team, and win.

Okay, for this exploits sake, say you win, now the other map is loading...

Now you must open BF2CC, Show Map Control and change the map to the same map you just won on. This will double your points twice. Accoring to
C.E.A, If you do it three times, you points will double 3 times.

Bron: http://forums.bf2s.com/viewtopic.php?id=20285

[ Bericht 29% gewijzigd door escape_nl op 07-04-2006 09:28:08 ]
pi_36731177
Pfff lekker bug weer zeg van EA. Het is wel erg verleidelijk aangezien ik nog maar 2k punten nodig heb maar goed, ik speel wel eerlijk.

Needless to say dat gebruik van deze exploit op de server niet wordt getolereerd maar dat hadden jullie zelf ook wel kunnen bedenken

@Frank, Rowen Heze Tis een kwestie van geduld Als je dronken bent doe je overal aan mee joh
  vrijdag 7 april 2006 @ 10:31:39 #192
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_36731947
Damn, dat is een slecht stukje engels zeg, nu snap ik ook waarom jumper zoveel punten heeft gehaald als commander, bij hem ging het alleen per ongeluk.

@static: Ik bedoel ook niet zozeer dat ik je in die laatste ronde tegen kwam, maar meer over de gehele avond.
Overigens had ik wel een slechte K/D gisteravond, maar ik liep soms ook gewoon als een gans naar de slachtbank
Score/Hour was wel heel goed
2de in de Tour de BoF!
  vrijdag 7 april 2006 @ 10:39:00 #193
67951 VeerMans
Nee! Echt?
pi_36732099
ik ging bijzonder bagger gisteravond... je hebt wel eens van die avondjes he
pi_36732415
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 10:31 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Damn, dat is een slecht stukje engels zeg, nu snap ik ook waarom jumper zoveel punten heeft gehaald als commander, bij hem ging het alleen per ongeluk.

@static: Ik bedoel ook niet zozeer dat ik je in die laatste ronde tegen kwam, maar meer over de gehele avond.
Overigens had ik wel een slechte K/D gisteravond, maar ik liep soms ook gewoon als een gans naar de slachtbank
Score/Hour was wel heel goed
ja we zijn elkaar vaak tegen gekomen. denk dat we overal elkaar vaak genoeg gekilled hebben
  vrijdag 7 april 2006 @ 12:08:27 #195
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_36734258
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 10:53 schreef staticdata het volgende:

[..]

ja we zijn elkaar vaak tegen gekomen. denk dat we overal elkaar vaak genoeg gekilled hebben
Toen jullie nog niet precies wisten wie Gans was moest ik af en toe toch echt veel moeite doen om niet hard te lachen. Ik heb je een paar keer Gans horen "verzuchten" en ik moest mezelf echt inhouden om niet uit mijn slof te schieten, aangezien ik op een gegeven moment een AT schoot die door een BoF-voertuig ging en ik werd vervolgens gekilled door die BoF-er.

Lies was degene die het verschil kon zien tussen haar eigen gans en "mijn" gans.
Jullie waren er van overtuigd dat het Sickert was, maar die speelt helemaal niet zo goed
2de in de Tour de BoF!
pi_36734477
http://www2.telegraaf.nl/(...)met_hele_straat.html

Bij mij komen er tijdens de wedstrijd zo'n 20 man.
Beamer aan, bier erbij.
pi_36734568
Keyword is "openbaar terrein". Je tuin/huis is toch geen openbaar terrein en dus is het toegestaan. Ook wel weer typisch Nederlands. Aan de ene kant zeiken over individualisering en vervolgens zulke initiatieven de kop indrukken door een stel achterlijke organisaties die denken rechten te kunnen heffen over iets Met de hele straat voetbal kijken roelt Misschien moeten we als BoFers ook maar eens een bezoekje aan Escape gaan brengen tegen die tijd
pi_36734721
wordt dan wel druk
pi_36736055
ik wil eigenlijk ook wel weten wie nou degene was die mij betichte van het gebruik maken van een wallhack
  vrijdag 7 april 2006 @ 13:25:44 #200
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_36736470
2 jaar geleden heb ik bij een vereniging voetballen gekeken met een heel stel en toen viel net voor de rust de beamer uit. Hij werd te warm. Toen ben ik met een heel stel als gek naar het huis van mijn ouders gefietst (daar woonde ik toen nog) en zijn we om mijn kamertje van 3,5x2,75 op mijn beamer gaan kijken. Erg knus, maar we konden in ieder geval de wedstrijd afkijken.

Dit jaar ga ik denk ik de kroeg weer in, of ik ga bij mij thuis met me eigen tap op mijn eigen scherm de wedstrijden kijken.

@static:Dat van die wallhack is helemaal langs mij heen gegaan, ik las af en toe wel iets in beeld, maar was druk bezig om niet al te vaak dood te gaan.
2de in de Tour de BoF!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')