abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36736939
gans/postman bij mij is het ook langs me heengegaan, maar diamond zag het staan.

nou ja blijkbaar vinden ze me zo goed dat ze denken dat ik loop te hacken

trouwens kunnen we niet voortaan gaan samenwerken ipv elkaar uit te moorden dan de rest

[ Bericht 31% gewijzigd door staticdata op 07-04-2006 13:52:38 ]
  vrijdag 7 april 2006 @ 13:54:20 #202
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_36737392
moguh... ben net een uurtje me nest uit
Ken je dat, zo'n nacht waarin je maar niet in slaap kan komen en maar een beetje ligt te draaien enzo? En dan raak je nog over je slaap heen ook...
Dus heb ik vanacht maar deel 1 t/m 5 van Band of Brothers zitten kijken

Gisteravond was wel weer leuk op de server. Vraag me alleen af of ik Teamspeak nu goed heb ingesteld en verstaanbaar/te horen was? Niet dat ik veel gezegd heb, maar ik heb het idee dat ik niet doorkwam. Welke codec/instellingen gebruiken jullie eigenlijk?
I'd rather be whacking Tango's
HK 416 D - In a world of compromise, some men don't..
pi_36737484
ja ik heb vorgie week nog zo'n nacht gehad, bleef wakker tot 6 uur
pi_36737772
Ik heb weleens zo'n zomer gehad. Ik voerde geen flikker uit en was dan ook nooit moe. Ging gerust om 3 uur slapen om om een uurtje of 8 weer vrolijk naast m'n bed te staan en dat een twee weken lang.
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_36737979
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 14:06 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik heb weleens zo'n zomer gehad. Ik voerde geen flikker uit en was dan ook nooit moe. Ging gerust om 3 uur slapen om om een uurtje of 8 weer vrolijk naast m'n bed te staan en dat een twee weken lang.
mwah da's niet zo moeilijk, als werkloze ga ik standaard om 2 uur naar bed en wordt zo rond half 10 wakker
pi_36738303
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 12:17 schreef UnleashMitch het volgende:
Keyword is "openbaar terrein". Je tuin/huis is toch geen openbaar terrein en dus is het toegestaan. Ook wel weer typisch Nederlands. Aan de ene kant zeiken over individualisering en vervolgens zulke initiatieven de kop indrukken door een stel achterlijke organisaties die denken rechten te kunnen heffen over iets Met de hele straat voetbal kijken roelt Misschien moeten we als BoFers ook maar eens een bezoekje aan Escape gaan brengen tegen die tijd
alsof ze ook maar ergens zon straatfeest de kop in gaan drukken... bedoel justitie heeft geen zin in rellen denk k
pi_36738349
Baus, was je op TS dan? Ja vannacht had ik een hele rare nacht... een iemand in me bed en een iemand naast me bed op een matras.
BF2: Diamond3d
  vrijdag 7 april 2006 @ 14:25:08 #208
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_36738356
Inco,

Als het goed is kun je nu Components installeren.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_36738491
Just curious: wat was het probleem Frank ?
pi_36738655
nee kan nog niet, de file is nog niet aangepast :/
  vrijdag 7 april 2006 @ 14:46:33 #211
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_36738991
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 14:24 schreef diamondvoodoo het volgende:
Baus, was je op TS dan?
Ja Ik heb alleen niet veel gezegd... ik had ook de "push to talk" button niet zo handig ingesteld.
Ik heb net ff wat zitten rommelen met de instellingen, vanavond maar eens even kijken wat ie doet.
  vrijdag 7 april 2006 @ 15:05:36 #212
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_36739623
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 13:40 schreef staticdata het volgende:
gans/postman bij mij is het ook langs me heengegaan, maar diamond zag het staan.

nou ja blijkbaar vinden ze me zo goed dat ze denken dat ik loop te hacken

trouwens kunnen we niet voortaan gaan samenwerken ipv elkaar uit te moorden dan de rest
Klinkt als een goed idee, maar ik bepaal niet in welk team ik zit. Meestal vecht ik dan ook tegen de meeste BoF-ers.
Op zich vind ik dat ook wel leuk om tegen de BoF-ers te strijden, al is het dan wel moeilijk om te partij te winnen.
De meeste potjes heb ik gisteren dan ook verloren. Alleen op Wake en Mashtuur wisten we de US te verslaan, maar op tijdens Mashtuur waren er ook al niet zoveel BoF-ers meer.
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_36740748
Ik ben blij als ik van het weekend een half uurtje kan spelen, helemaal geen tijd. lk lijk postman wel
  vrijdag 7 april 2006 @ 15:53:35 #214
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_36741245
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 14:36 schreef Incolumis het volgende:
nee kan nog niet, de file is nog niet aangepast :/
Je bedoelt toch de file in de Joomla map
pi_36741740
in de BoF map, configuration.php
  vrijdag 7 april 2006 @ 16:10:01 #216
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_36741820
Heb ik gedaan...

-edit- ff gecheckt en het stond gewoon weer zoals eerst Wederom aangepast, probeer het nu eens?
  vrijdag 7 april 2006 @ 16:35:18 #217
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_36742601
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 15:39 schreef staticdata het volgende:
Ik ben blij als ik van het weekend een half uurtje kan spelen, helemaal geen tijd. lk lijk postman wel
Een half uur had ik maar zoveel tijd
Straks eten, fitnessen, stappen, slapen, douchen, eten, wassen, shoppen, pokeren, stappen, slapen, douchen, eten, bios, slapen en maandag! Drinken (water, melk & bier) heb ik bewust er niet tussen geplaatst aangezien dat een constante is
Geen tijd voor BF2, maar meer dan genoeg leuke dingen te doen, mij hoor je niet klagen
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_36743623
Arie! (daarmee bedoel ik Morpheus/frank)
je gaat dus wel mee naar Breda? hoe doen we dat? rij je mee? of blijf je niet slapen?
Narf!
  vrijdag 7 april 2006 @ 17:10:41 #219
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_36743812
Ik rij mee lieverd. Als je dat goed vind?
pi_36744163
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 13:54 schreef Mr_Baus het volgende:
moguh... ben net een uurtje me nest uit
Ken je dat, zo'n nacht waarin je maar niet in slaap kan komen en maar een beetje ligt te draaien enzo? En dan raak je nog over je slaap heen ook...
Dus heb ik vanacht maar deel 1 t/m 5 van Band of Brothers zitten kijken

Gisteravond was wel weer leuk op de server. Vraag me alleen af of ik Teamspeak nu goed heb ingesteld en verstaanbaar/te horen was? Niet dat ik veel gezegd heb, maar ik heb het idee dat ik niet doorkwam. Welke codec/instellingen gebruiken jullie eigenlijk?
Hoe kom je eigenlijk op die teamspeakserver?
Ik zal hem ook is installeren
Oh laat maar,hij pakt mn vorige acount nog
Ik zie een bofserver al
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_36744621
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 17:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik rij mee lieverd. Als je dat goed vind?
alleen als je een mooie roze anus hebt
Narf!
  vrijdag 7 april 2006 @ 17:42:22 #222
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_36744785
Wat een liefde!
pi_36744917
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 17:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat een liefde!
één en al liefde voor die eckte peeps
Narf!
pi_36745879
aahh men en ik moet daarbij in de auto
pi_36746395
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 18:19 schreef UnleashMitch het volgende:
aahh men en ik moet daarbij in de auto
Narf!
pi_36746479
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 18:41 schreef Sickert het volgende:
Pas op he !

Ik heb een hamster and I'm not afraid to use it !
  vrijdag 7 april 2006 @ 18:47:17 #227
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_36746553
Killer Attack Hamster

Ok nu ben ik echt weg...ltrz
pi_36746648
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 18:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Killer Attack Hamster

Ok nu ben ik echt weg...ltrz
wuuh! meneer vlucht al voordat de hamster er is!!

i aint afraid of your little hammie

heb er nu al zin in
Narf!
pi_36746833
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 18:51 schreef Sickert het volgende:
i aint afraid of your little hammie
Zo heet de kleine overigens die we gaan houden

We hebben de beste hamster zelf gehouden, beest is echt cool. Niet bang van je, heerlijk beetje rondlopen, broekspijp in enz. en dan tegen je been in slaap vallen
  vrijdag 7 april 2006 @ 19:59:00 #230
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_36748541
  vrijdag 7 april 2006 @ 20:38:54 #231
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_36749661
Jeetje wat is BoF een zielig zooitje... Net in de server non stop baserapen met een vliegtuig ("Lees de regels dan" Ja, maar baserapen is wat anders dan af en toe een bommetje droppen dipsticks...), zeg je daar wat van (want je krijgt gewoon de kans niet eens om van dat schip af te komen) wordt je gekickt

Echt, zielige mietjes...

Nog zoiets: blijkbaar is het nog steeds in om eindeloos te blijven campen rondom voertuigen waarvan je weet dat ze gewild zijn, echt te jammer gewoon...

Najah, ben gekicked en gebanned op de server, jullie doen me nog het meest denken aan de counterstrike community waar je ook niets mag zeggen ter feedback...

[ Bericht 29% gewijzigd door Skull-splitter op 07-04-2006 20:44:44 ]
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_36750922
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 20:38 schreef Skull-splitter het volgende:
Jeetje wat is BoF een zielig zooitje... Net in de server non stop baserapen met een vliegtuig ("Lees de regels dan" Ja, maar baserapen is wat anders dan af en toe een bommetje droppen dipsticks...), zeg je daar wat van (want je krijgt gewoon de kans niet eens om van dat schip af te komen) wordt je gekickt
In de server rules staat duidelijk dat baserapen alleen verboden is voor soldaten in voertuigen (of beter gezegd baserapen is niet toegestaan BEHALVE voor Artill & Planes) Reden daarvoor ? Elk vliegtuigschip heeft twee, ik herhaal TWEE, spawnpointen. Spawn onder in het schip en probeer met een bootje weg te komen, of op Wake, spawn op het eilandje. Ja dat is misschien lastig maar ook dat hoort bij het spel. Baserapen door als soldaat op het schip te gaan liggen wordt wel bestraft als het gezien wordt.
quote:
Nog zoiets: blijkbaar is het nog steeds in om eindeloos te blijven campen rondom voertuigen waarvan je weet dat ze gewild zijn, echt te jammer gewoon...
Wachten op een jet of een attack heli is toch geen drama ? Tis gewoon leuk om er mee te vliegen, ik snap je probleem hier niet helemaal.

Ik hoop dat je je post in dit topic ook niet ziet als feedback. Feedback is namelijk iets waar we wat aan hebben maar op dit moment doe je niets anders dan om je heen slaan en ons uitschelden. Verder kon ik uit je verhaal niet duidelijk opmaken wat nu precies het gedrag was van jou en van de medespelers waar je je aan stoorde maar op basis van deze post kan ik niets anders concluderen dan
pi_36751467
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 18:59 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Zo heet de kleine overigens die we gaan houden

We hebben de beste hamster zelf gehouden, beest is echt cool. Niet bang van je, heerlijk beetje rondlopen, broekspijp in enz. en dan tegen je been in slaap vallen
oja ik krijg weer de Urkel van het stel zeker

neem aan dat die van mij ook lief is anders kan ik hem altijd nog in de wok doen
Wok de hamster
Narf!
pi_36752457
quote:
Net in de server non stop baserapen met een vliegtuig ("Lees de regels dan" Ja, maar baserapen is wat anders dan af en toe een bommetje droppen dipsticks...),
je praat jezelf tegen in die zin. onze regels zijn duidelijk, geen baserapen, behalve met vliegtuig of arty. dat wordt elke minuut herhaald. toen ik je bombardeerde zat je ook te zeuren, terwijl ik in een vliegtuig zat.
pi_36753006
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 21:42 schreef Sickert het volgende:
neem aan dat die van mij ook lief is anders kan ik hem altijd nog in de wok doen
Wok de hamster
Nee echt niet Ik ga speciaal een half uurtje eerder naar mn om een leuke hamster uit te zoeken Er zitten er twee tussen die erg schuw zijn en die moeten we dus niet nemen

Maar Hammie krijg je niet mee nee
pi_36753125
quote:

Echt, zielige mietjes...

Najah, ben gekicked en gebanned op de server, jullie doen me nog het meest denken aan de counterstrike community waar je ook niets mag zeggen ter feedback...
pi_36753161
Vrouwen. :{w
Geniaal topic
  vrijdag 7 april 2006 @ 22:45:25 #238
12888 Skull-splitter
pi_36753435
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 21:26 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

In de server rules staat duidelijk dat baserapen alleen verboden is voor soldaten in voertuigen (of beter gezegd baserapen is niet toegestaan BEHALVE voor Artill & Planes) Reden daarvoor ? Elk vliegtuigschip heeft twee, ik herhaal TWEE, spawnpointen. Spawn onder in het schip en probeer met een bootje weg te komen, of op Wake, spawn op het eilandje. Ja dat is misschien lastig maar ook dat hoort bij het spel. Baserapen door als soldaat op het schip te gaan liggen wordt wel bestraft als het gezien wordt.
Ja, lekker. Baserapen komt dus neer op het verkrachten van een basis, en hoe je het ook wendt of keert, echt veel opties heb je dan niet als je bovendek platgebombardeerd wordt en je boot door welgeteld 2 jets en 1 helicopter onder vuur genomen wordt. Zoals ik al zei: er is een verschil tussen af en toe een bommetje om te plagen en het continu onder vuur nemen van de enige spawnground met alles wat je hebt.

Het onderscheid tussen een "normaal" voertuig en vliegtuigen snap ik dan ook helemaal niet. Het haalt voor die partij echt alle lol uit het spel als ze na 6x onderhand wel weten dat ze niet echt weg kunnen... Tis net als in Q4 alle spawnpoints uit je hoofd leren en die non-stop aanvallen.
quote:
Wachten op een jet of een attack heli is toch geen drama ? Tis gewoon leuk om er mee te vliegen, ik snap je probleem hier niet helemaal.
Ik haal het alleen aan omdat het in BF1942 al een bron van ergernis was als een hele groep van die hoeren onder een tank of vliegtuigplaats lagen, en dat er blijkbaar nog niets veranderd is. Tevens wordt er niet bepaald op volgorde gewerkt, wie het hardst schreeuwt zat er het eerst in... Ik vond het behoorlijk triest staan, wilde er C4 op plakken maar dacht toen dat het toch geen flikker zou schelen
quote:
Ik hoop dat je je post in dit topic ook niet ziet als feedback. Feedback is namelijk iets waar we wat aan hebben maar op dit moment doe je niets anders dan om je heen slaan en ons uitschelden. Verder kon ik uit je verhaal niet duidelijk opmaken wat nu precies het gedrag was van jou en van de medespelers waar je je aan stoorde maar op basis van deze post kan ik niets anders concluderen dan
Het enige wat ik zei was dat ik het een beetje koos kansloos vond om non stop de spawnplekken en elke vorm van transport daarvandaan meteen de kop in te drukken. Dat is geen tactiek, dat is makkelijk scoren. (Want het waren wel de sloeries die hier pronken met hun score, maar ik kan er niet bij dat je daar trots op bent...)

Magoed, commentaar op het beleid is dus niet gewenst in BoF, ik ben geband, ik wilde alleen dit even kwijt hiero. Jammer, had er meer van verwacht, zo'n eerste ronde op de BoF server
  vrijdag 7 april 2006 @ 22:57:32 #239
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_36753738
quote:
Ik ben anaal genomen op de BoF server
Tja allemaal homo's heh die BoFkonten! Alles is al gezegd... pak een boot ofzo, spawn ergens anders, of leave the server en vind je geluk ergens anders....
Vliegdekschip val je aan met vliegtuigen of arty... PUNT. Als er nou wat enemy choppers landen op dat schip, of er liggen wat slaatjes daar te baserapen, dán is het een ander verhaal... Wat jij doet is miepen, ik heb vaak zat meegemaakt dat ik op Wake amper vooruit kan komen... Dikke pech! Tis een spelletje... SPELLETJE!!!
Kusje op je zere wond, de groetjes en tot ziens!

Ik heb vanavond EINDELIJK mijn basic commander badge gehaald
Nooit eerder de kans gehad omdat er altijd wel iemand met een hogere rang de commander werd. Nu kon ik eens een beetje de commander uithangen, voor het eerst dus! MAN o MAN, dat is nog vrij lastig!
Ik geef er zowieso niet al te veel om, maar had wel even die badge nodig voor dat rang gebeuren, dat je alle basic badges moet hebben... Nu nog "even" kniven en wat engineren en dan heb ik ze allemaal geloof ik.

Teamspeak wil alleen maar niet lukken , ik heb een nieuw moederbord en zit nog op de onboard soundchip, denk dat het daar dan maar aan moet liggen. Morgenochtend maar even mijn Audigy2 zs erin steken en weer wat rommelen, wellicht dat ik het dan wel aan de praat weet te krijgen.
Ik heb weinig ervaring met dat TS, maar het hééft gewerkt..
Op dit moment kan ik alles horen, alleen mijn eigen gebral komt er niet doorheen
Morgen dus maar eens even voor gaan zitten...
  vrijdag 7 april 2006 @ 23:02:34 #240
12888 Skull-splitter
pi_36753863
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 22:57 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik hou van een bruine tong.
Goed, anaal genomen kreeg ik zelfs de kans niet voor
pi_36753882
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 22:45 schreef Skull-splitter het volgende:
Ja, lekker. Baserapen komt dus neer op het verkrachten van een basis, en hoe je het ook wendt of keert, echt veel opties heb je dan niet als je bovendek platgebombardeerd wordt en je boot door welgeteld 2 jets en 1 helicopter onder vuur genomen wordt. Zoals ik al zei: er is een verschil tussen af en toe een bommetje om te plagen en het continu onder vuur nemen van de enige spawnground met alles wat je hebt.

Het onderscheid tussen een "normaal" voertuig en vliegtuigen snap ik dan ook helemaal niet. Het haalt voor die partij echt alle lol uit het spel als ze na 6x onderhand wel weten dat ze niet echt weg kunnen... Tis net als in Q4 alle spawnpoints uit je hoofd leren en die non-stop aanvallen.
Het grote verschil, is dat een vliegtuig niet stil kan hangen. Als soldaat te voet of in een tank zou je makkelijk een goede positie uit kunnen zoeken en van daaruit de spawnpoints continue bestoken. Dat willen we tegen gaan. Met een vliegtuig kan dat niet. Tja dat je dan niet weg komt van je spawnpoint is wat ons betreft meer een kwestie van kwaliteit van het team. Ik begrijp je frustratie wel, ik heb zo ook wel eens gestaan maar het is helaas niet anders dan moet je gezamenlijk een betere poging ondernemen om weg te komen
quote:
Ik haal het alleen aan omdat het in BF1942 al een bron van ergernis was als een hele groep van die hoeren onder een tank of vliegtuigplaats lagen, en dat er blijkbaar nog niets veranderd is. Tevens wordt er niet bepaald op volgorde gewerkt, wie het hardst schreeuwt zat er het eerst in...
Ook dat heb je altijd. Ik sta zelf ook geregeld een paar minuten te wachten op een chopper om dan alsnog niet mee te kunnen omdat iemand anders net daarop spawned en er meteen in springt. Andersom gebeurt het ook wel eens Een nummertjesautomaat staat nog niet op de lijst voor de komende patches bij EA en het zou ook niet echt goed passen in de setting
quote:
Het enige wat ik zei was dat ik het een beetje koos kansloos vond om non stop de spawnplekken en elke vorm van transport daarvandaan meteen de kop in te drukken. Dat is geen tactiek, dat is makkelijk scoren. (Want het waren wel de sloeries die hier pronken met hun score, maar ik kan er niet bij dat je daar trots op bent...)
Het is zeker makkelijk scoren. Er is een reden waarom dit er een beetje in is geslopen, in eerste instantie hadden we namelijk alle baserapes verboden. Ik geef daar verder liever geen uitleg over maar er was wel een goede reden voor
quote:
Magoed, commentaar op het beleid is dus niet gewenst in BoF, ik ben geband, ik wilde alleen dit even kwijt hiero. Jammer, had er meer van verwacht, zo'n eerste ronde op de BoF server
Commentaar blijft gewenst maar zoals je zelf ook al aangaf kwam je post niet verder dan "koos kansloos" en daar kunnen we niets mee. Zelfs uit je post kon ik geen duidelijke constructieve feedback halen.

-edit-
In je meest recente post, op de reactie van Baus laat je je overigens wel erg goed kennen Constructieve feedback
pi_36753922
@Baus: heb je wel de juiste output geselecteerd.. Dus je headset of speakers.

Wat blijft die Herman van Idols een sukkel zeg
pi_36754074
ok ik zal wat minder bf2 spelen denk ik !
nieuwe verslaving
Animal Crossing Wild world
geniaal zeg ik je GENIAAL!!
Narf!
  vrijdag 7 april 2006 @ 23:12:23 #244
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_36754082
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 23:02 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Goed, anaal genomen kreeg ik zelfs de kans niet voor
Het is dat Wake ook gewoon een best lastige map is als US zijnde.. Wanneer je een sterk China team tegenover je heb dan is het idd behoorlijk pittig om aan wal te komen.. Wanneer je die pech heb en je raakt helemaal geflipt, dan moet je switchen naar China of als dat niet lukt op zoek naar een andere server, toch?

Ik heb het zelf dus ook vaak genoeg meegemaakt, en het kan idd behoorlijk frustrerend zijn.. Maar zoals jij jouw pechgeval van vanavond omschrijft als zielig gedrag van de BoF kant, omschrijf ik jouw geklaag dus ook als zielig. Snap je? Het is gewoon niet anders op die map, als US zijnde. Dat ligt imho echt niet aan BoF..

Begrijp me goed, ik kat je niet af ofzo.. ik vind alleen dat je onterecht de BoF server en members af loopt te kraken. Het kan lullig zijn als je zo je eerste rondje moet beginnen, maar dat geeft toch niet echt een algemene indruk dunkt me?
Had je er eens bij moeten zijn met Domo tours op Mashtuur, toen de blackhawk nog een echt beest was.. Dat waren mijn eerste rondes... Nou gelóóf me, dat was pas machteloosheid
pi_36754139
Wake is gewoon een kutmap,als je niet vliegt ben je gewoon een lopende schietschijf
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  vrijdag 7 april 2006 @ 23:17:38 #246
12888 Skull-splitter
pi_36754207
Mwach, iemand kicken EN bannen omdat ie 2x zegt dat het wel goedkoop is om non stop bombardementen en artistrikes uit te voeren kan ik ook niet echt gemotiveerd noemen. Laat staan dat je er wat van ken leren... Non stop het hele dek leegvegen of stilhangen, voor mij is dat volledig om het even. Ik ben voor minder gekickt. Waarom beperk je jezelf niet tot af en toe een bommetje ipv het complete vegen? (Hoe duidelijk wil je je feedback hebben?)

Kwestie van de kwaliteit van het team? Welk team? Die lag om de 10 seconden aan alle kanten op het schip, defensie werd chronisch uitgeschakeld (niet dat die heel effectief was) en veel meer dan op en neer rennen met de tekst "we're gonna die!" boven het hoofd was er gewoon niet te doen. Had je al een lift van het schip dan werd je daarop wel uit het water of uit de lucht geschoten door niet 1, niet 2, maar 3 vliegende voertuigjes. Nee, dat getuigd van ballen. Geef mensen op zijn minst de kans om naar de kust te komen en verdedig je vlaggen gewoon netjes, das veel leuker, voor zowel de aanvallende partij als voor de verdedigende.

Dat wachten, ach, het zag er gewoon triest uit. Een Blackhawk is niet cool genoeg, we MOETEN een F35B hebben. Oh, fuck, daar kan er maar 1 in! Viel me nog net mee dat er niemand werkelijk werd afgeknald voor een voertuig.

En dan ben ik uiteindelijk wel benieuwd naar de reden waarom dit ineens wel mag, makkelijk scoren heb ik een broertje dood aan... Je zegt een goede reden, dan wil ik hem weten ook.
En als je niet begrijpend kunt lezen dan vind je iets al vrij snel koos kansloos, laten we elkaar nou geen mietje noemen...
Commentaar is dus NIET gewenst aangezien ik gewoon geband ben.
  vrijdag 7 april 2006 @ 23:22:06 #247
12888 Skull-splitter
pi_36754299
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 23:12 schreef Mr_Baus het volgende:
Maar zoals jij jouw pechgeval van vanavond omschrijft als zielig gedrag van de BoF kant, omschrijf ik jouw geklaag dus ook als zielig. Snap je? Het is gewoon niet anders op die map, als US zijnde. Dat ligt imho echt niet aan BoF..
Mjah, en dat is nu net waar ik het over heb. Tuurlijk kan het wel anders: gewoon dat hele schip met rust laten. Het is gewoon schraal als je moet scoren met het afschermen van een vertrekpunt van een heel team. Baserapen = het verzieken van mogelijkheden van mensen die daar spawnen. Lijkt me duidelijk.

Die blackhawk/engeneers combo was idd dodelijk, heb ik ook van dichtbij meegemaakt, genoeg mensen die daar de helft van hun score aan danken, maar zelfs daar kregen mensen genoeg van. Ik heb hele servers zien leeglopen als dat geintje geflikt werd.
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 23:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Wake is gewoon een kutmap,als je niet vliegt ben je gewoon een lopende schietschijf
Valt mee, van de 3 maps die ik vorige nacht gespeeld heb was Wake de op een na leukste. Er werd gewoon no-nonsense gespeeld op die server, geen gekut en gekat.
pi_36754433
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 23:22 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]
bla bla bla!
om dan meteen maar te zeggen dat het een noob server is gaat mij dan wat te ver...
ik zeg nu na jouw reactie toch ook niet dat je op I-spy lijkt?
Narf!
pi_36754535
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 23:17 schreef Skull-splitter het volgende:
Mwach, iemand kicken EN bannen omdat ie 2x zegt dat het wel goedkoop is om non stop bombardementen en artistrikes uit te voeren kan ik ook niet echt gemotiveerd noemen. Laat staan dat je er wat van ken leren... Non stop het hele dek leegvegen of stilhangen, voor mij is dat volledig om het even. Ik ben voor minder gekickt. Waarom beperk je jezelf niet tot af en toe een bommetje ipv het complete vegen? (Hoe duidelijk wil je je feedback hebben?)
Over het hoe en waarom ga ik niet oordelen. Jij zegt dat je netjes 2x dat hebt gezegd en Inco (ja ik kon nalezen in de log dat hij je heeft gekickt) zal het zo brengen dat jij de schuldige bent. Daar zijn we immers mensen voor. Ik was niet in de buurt, ik ga er dan ook niet over oordelen.

Daarnaast vergeet je 1 ding: BF2CC (BF2 server admin progje) is in theorie geweldig, in de praktijk zuigt het; kicken is onmogelijk, om iemand van de server te verwijderen moeten we die dus bannen. Zie je verwijdering van de server dan ook meer als een kick en niet als een ban.

Over het beperken tot af en toe een bommetje, geef daar eens een meetbare indicatie voor ? 1x in de 30seconden ? 1x in de 20seconden ? 1x per kwartier ? Regels zijn pas effectief als ze nageleefd kunnen worden en regels kunnen pas nageleefd worden als ze goed gecontroleerd kunnen worden. "Af en toe" is onderhevig aan subjectiviteit en daarom niet toereikend als maatstaf.

Vandaar ook deze regel. De reden voor het toestaan van jets en artill was eenvoudig: we zaten in een positie waarbij we wellicht richting de regel "baserapen is toegestaan" moesten opschuiven. Om de schok van de overgang (BoF had nml in 1e instantie al het baserapen verboden) niet te groot te maken en om te kijken of we het een acceptabele regel vonden hebben we een middenweg geprobeerd. Op die middenweg zijn we nu ook gebleven aangezien er geen noodzaak meer was om een andere regel in te stellen.
quote:
Kwestie van de kwaliteit van het team? Welk team? Die lag om de 10 seconden aan alle kanten op het schip, defensie werd chronisch uitgeschakeld (niet dat die heel effectief was) en veel meer dan op en neer rennen met de tekst "we're gonna die!" boven het hoofd was er gewoon niet te doen. Had je al een lift van het schip dan werd je daarop wel uit het water of uit de lucht geschoten door niet 1, niet 2, maar 3 vliegende voertuigjes.
Kwaliteit van het andere team, dat jou op het schip hield

Wake is simpelweg een lastig map. Ik heb daar ook wel eens gestaan om tot de conclusie te komen dat het afweergeschut elke 20sec weer stuk was en dat we niet weg kwamen. Wat ik dan doe is gewoon afwachten. Deze regels zijn we overeengekomen en dat zijn dan ook de regels van het spel.
quote:
Nee, dat getuigd van ballen. Geef mensen op zijn minst de kans om naar de kust te komen en verdedig je vlaggen gewoon netjes, das veel leuker, voor zowel de aanvallende partij als voor de verdedigende.
Wederom de vraag om daarvoor een objectieve maatstaf te verzinnen. Neem Wake; mag ik je [as aanvallen als je voet op het strand zet ? Als dat dan pas mag, hoe zit dan als je over het water tot aan het dorpje van south base vaart ? Mag ik je dan nog steeds pas aanvallen als je op het strand bent ? en wat zijn mijn opties als jij dan terug springt in het water en weer in de boot stapt ? mag ik je dan wel of niet neerschieten ?
quote:
Viel me nog net mee dat er niemand werkelijk werd afgeknald voor een voertuig.
Dat is bij ons ten strengste verboden, zoals je ziet spelen we volgens de regels die wij overeengekomen zijn.
pi_36755350
Net of die Irakezen netjes stonden te wachten tot die Amerikan netjes in Irak waren en toen pas gingen schieten....

Vliegtuigen mogen overal hoeren en spawn rapen ook op schepen... tanks hummers en ander gespuis niet...
klaar einde discussie..
Narf!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')