mwah da's niet zo moeilijk, als werkloze ga ik standaard om 2 uur naar bed en wordt zo rond half 10 wakkerquote:Op vrijdag 7 april 2006 14:06 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik heb weleens zo'n zomer gehad. Ik voerde geen flikker uit en was dan ook nooit moe. Ging gerust om 3 uur slapen om om een uurtje of 8 weer vrolijk naast m'n bed te staanen dat een twee weken lang.
alsof ze ook maar ergens zon straatfeest de kop in gaan drukken... bedoel justitie heeft geen zin in rellen denk kquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:17 schreef UnleashMitch het volgende:
Keyword is "openbaar terrein". Je tuin/huis is toch geen openbaar terrein en dus is het toegestaan. Ook wel weer typisch Nederlands. Aan de ene kant zeiken over individualisering en vervolgens zulke initiatieven de kop indrukken door een stel achterlijke organisaties die denken rechten te kunnen heffen over ietsMet de hele straat voetbal kijken roelt
Misschien moeten we als BoFers ook maar eens een bezoekje aan Escape gaan brengen tegen die tijd
Jaquote:
Klinkt als een goed idee, maar ik bepaal niet in welk team ik zit. Meestal vecht ik dan ook tegen de meeste BoF-ers.quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:40 schreef staticdata het volgende:
gans/postmanbij mij is het ook langs me heengegaan, maar diamond zag het staan.
nou ja blijkbaar vinden ze me zo goed dat ze denken dat ik loop te hacken
trouwens kunnen we niet voortaan gaan samenwerken ipv elkaar uit te moordendan
de rest
Je bedoelt toch de file in de Joomla mapquote:Op vrijdag 7 april 2006 14:36 schreef Incolumis het volgende:
nee kan nog niet, de file is nog niet aangepast :/
Een half uurquote:Op vrijdag 7 april 2006 15:39 schreef staticdata het volgende:
Ik ben blij als ik van het weekend een half uurtje kan spelen, helemaal geen tijd. lk lijk postman wel![]()
Hoe kom je eigenlijk op die teamspeakserver?quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:54 schreef Mr_Baus het volgende:
moguh... ben net een uurtje me nest uit![]()
Ken je dat, zo'n nacht waarin je maar niet in slaap kan komen en maar een beetje ligt te draaien enzo? En dan raak je nog over je slaap heen ook...
Dus heb ik vanacht maar deel 1 t/m 5 van Band of Brothers zitten kijken![]()
Gisteravond was wel weer leuk op de server. Vraag me alleen af of ik Teamspeak nu goed heb ingesteld en verstaanbaar/te horen was? Niet dat ik veel gezegd heb, maar ik heb het idee dat ik niet doorkwam. Welke codec/instellingen gebruiken jullie eigenlijk?
alleen als je een mooie roze anus hebtquote:Op vrijdag 7 april 2006 17:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik rij mee lieverd. Als je dat goed vind?
quote:Op vrijdag 7 april 2006 18:19 schreef UnleashMitch het volgende:
aahh men en ik moet daarbij in de auto
Pas op he !quote:
wuuh! meneer vlucht al voordat de hamster er is!!quote:Op vrijdag 7 april 2006 18:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Killer Attack Hamster
Ok nu ben ik echt weg...ltrz
Zo heet de kleine overigens die we gaan houdenquote:
In de server rules staat duidelijk dat baserapen alleen verboden is voor soldaten in voertuigen (of beter gezegd baserapen is niet toegestaan BEHALVE voor Artill & Planes) Reden daarvoor ? Elk vliegtuigschip heeft twee, ik herhaal TWEE, spawnpointen. Spawn onder in het schip en probeer met een bootje weg te komen, of op Wake, spawn op het eilandje. Ja dat is misschien lastig maar ook dat hoort bij het spel. Baserapen door als soldaat op het schip te gaan liggen wordt wel bestraft als het gezien wordt.quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:38 schreef Skull-splitter het volgende:
Jeetje wat is BoF een zielig zooitje... Net in de server non stop baserapen met een vliegtuig ("Lees de regels dan" Ja, maar baserapen is wat anders dan af en toe een bommetje droppen dipsticks...), zeg je daar wat van (want je krijgt gewoon de kans niet eens om van dat schip af te komen) wordt je gekickt
Wachten op een jet of een attack heli is toch geen drama ? Tis gewoon leuk om er mee te vliegen, ik snap je probleem hier niet helemaal.quote:Nog zoiets: blijkbaar is het nog steeds in om eindeloos te blijven campen rondom voertuigen waarvan je weet dat ze gewild zijn, echt te jammer gewoon...
oja ik krijg weer de Urkel van het stel zekerquote:Op vrijdag 7 april 2006 18:59 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Zo heet de kleine overigens die we gaan houden
We hebben de beste hamster zelf gehouden, beest is echt cool. Niet bang van je, heerlijk beetje rondlopen, broekspijp in enz. en dan tegen je been in slaap vallen
je praat jezelf tegen in die zin. onze regels zijn duidelijk, geen baserapen, behalve met vliegtuig of arty. dat wordt elke minuut herhaald. toen ik je bombardeerde zat je ook te zeuren, terwijl ik in een vliegtuig zat.quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:38 schreef Skull-splitter het volgende:
Net in de server non stop baserapen met een vliegtuig ("Lees de regels dan" Ja, maar baserapen is wat anders dan af en toe een bommetje droppen dipsticks...),
Nee echt nietquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:42 schreef Sickert het volgende:
neem aan dat die van mij ook lief isanders kan ik hem altijd nog in de wok doen
Wok de hamster
quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:38 schreef Skull-splitter het volgende:
Jeetje wat is BoF een zielig zooitje... Net in de server non stop baserapen met een vliegtuig ("Lees de regels dan" Ja, maar baserapen is wat anders dan af en toe een bommetje droppen dipsticks...), zeg je daar wat van (want je krijgt gewoon de kans niet eens om van dat schip af te komen) wordt je gekickt
Echt, zielige mietjes...
Nog zoiets: blijkbaar is het nog steeds in om eindeloos te blijven campen rondom voertuigen waarvan je weet dat ze gewild zijn, echt te jammer gewoon...
Najah, ben gekicked en gebanned op de server, jullie doen me nog het meest denken aan de counterstrike community waar je ook niets mag zeggen ter feedback...
Ja, lekker. Baserapen komt dus neer op het verkrachten van een basis, en hoe je het ook wendt of keert, echt veel opties heb je dan niet als je bovendek platgebombardeerd wordt en je boot door welgeteld 2 jets en 1 helicopter onder vuur genomen wordt. Zoals ik al zei: er is een verschil tussen af en toe een bommetje om te plagen en het continu onder vuur nemen van de enige spawnground met alles wat je hebt.quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:26 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
In de server rules staat duidelijk dat baserapen alleen verboden is voor soldaten in voertuigen (of beter gezegd baserapen is niet toegestaan BEHALVE voor Artill & Planes) Reden daarvoor ? Elk vliegtuigschip heeft twee, ik herhaal TWEE, spawnpointen. Spawn onder in het schip en probeer met een bootje weg te komen, of op Wake, spawn op het eilandje. Ja dat is misschien lastig maar ook dat hoort bij het spel. Baserapen door als soldaat op het schip te gaan liggen wordt wel bestraft als het gezien wordt.
Ik haal het alleen aan omdat het in BF1942 al een bron van ergernis was als een hele groep van die hoeren onder een tank of vliegtuigplaats lagen, en dat er blijkbaar nog niets veranderd is. Tevens wordt er niet bepaald op volgorde gewerkt, wie het hardst schreeuwt zat er het eerst in... Ik vond het behoorlijk triest staan, wilde er C4 op plakken maar dacht toen dat het toch geen flikker zou schelenquote:Wachten op een jet of een attack heli is toch geen drama ? Tis gewoon leuk om er mee te vliegen, ik snap je probleem hier niet helemaal.
Het enige wat ik zei was dat ik het een beetje koos kansloos vond om non stop de spawnplekken en elke vorm van transport daarvandaan meteen de kop in te drukken. Dat is geen tactiek, dat is makkelijk scoren. (Want het waren wel de sloeries die hier pronken met hun score, maar ik kan er niet bij dat je daar trots op bent...)quote:Ik hoop dat je je post in dit topic ook niet ziet als feedback. Feedback is namelijk iets waar we wat aan hebben maar op dit moment doe je niets anders dan om je heen slaan en ons uitschelden. Verder kon ik uit je verhaal niet duidelijk opmaken wat nu precies het gedrag was van jou en van de medespelers waar je je aan stoorde maar op basis van deze post kan ik niets anders concluderen dan
Tja allemaal homo's heh die BoFkonten! Alles is al gezegd... pak een boot ofzo, spawn ergens anders, of leave the server en vind je geluk ergens anders....quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:38 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik ben anaal genomen op de BoF server![]()
Goed, anaal genomen kreeg ik zelfs de kans niet voorquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:57 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik hou van een bruine tong.
Het grote verschil, is dat een vliegtuig niet stil kan hangen. Als soldaat te voet of in een tank zou je makkelijk een goede positie uit kunnen zoeken en van daaruit de spawnpoints continue bestoken. Dat willen we tegen gaan. Met een vliegtuig kan dat niet. Tja dat je dan niet weg komt van je spawnpoint is wat ons betreft meer een kwestie van kwaliteit van het team. Ik begrijp je frustratie wel, ik heb zo ook wel eens gestaan maar het is helaas niet anders dan moet je gezamenlijk een betere poging ondernemen om weg te komenquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:45 schreef Skull-splitter het volgende:
Ja, lekker. Baserapen komt dus neer op het verkrachten van een basis, en hoe je het ook wendt of keert, echt veel opties heb je dan niet als je bovendek platgebombardeerd wordt en je boot door welgeteld 2 jets en 1 helicopter onder vuur genomen wordt. Zoals ik al zei: er is een verschil tussen af en toe een bommetje om te plagen en het continu onder vuur nemen van de enige spawnground met alles wat je hebt.
Het onderscheid tussen een "normaal" voertuig en vliegtuigen snap ik dan ook helemaal niet. Het haalt voor die partij echt alle lol uit het spel als ze na 6x onderhand wel weten dat ze niet echt weg kunnen... Tis net als in Q4 alle spawnpoints uit je hoofd leren en die non-stop aanvallen.
Ook dat heb je altijd. Ik sta zelf ook geregeld een paar minuten te wachten op een chopper om dan alsnog niet mee te kunnen omdat iemand anders net daarop spawned en er meteen in springt. Andersom gebeurt het ook wel eensquote:Ik haal het alleen aan omdat het in BF1942 al een bron van ergernis was als een hele groep van die hoeren onder een tank of vliegtuigplaats lagen, en dat er blijkbaar nog niets veranderd is. Tevens wordt er niet bepaald op volgorde gewerkt, wie het hardst schreeuwt zat er het eerst in...
Het is zeker makkelijk scoren. Er is een reden waarom dit er een beetje in is geslopen, in eerste instantie hadden we namelijk alle baserapes verboden. Ik geef daar verder liever geen uitleg over maar er was wel een goede reden voorquote:Het enige wat ik zei was dat ik het een beetje koos kansloos vond om non stop de spawnplekken en elke vorm van transport daarvandaan meteen de kop in te drukken. Dat is geen tactiek, dat is makkelijk scoren. (Want het waren wel de sloeries die hier pronken met hun score, maar ik kan er niet bij dat je daar trots op bent...)
Commentaar blijft gewenst maar zoals je zelf ook al aangaf kwam je post niet verder dan "koos kansloos" en daar kunnen we niets mee. Zelfs uit je post kon ik geen duidelijke constructieve feedback halen.quote:Magoed, commentaar op het beleid is dus niet gewenst in BoF, ik ben geband, ik wilde alleen dit even kwijt hiero. Jammer, had er meer van verwacht, zo'n eerste ronde op de BoF server
Het is dat Wake ook gewoon een best lastige map is als US zijnde.. Wanneer je een sterk China team tegenover je heb dan is het idd behoorlijk pittig om aan wal te komen.. Wanneer je die pech heb en je raakt helemaal geflipt, dan moet je switchen naar China of als dat niet lukt op zoek naar een andere server, toch?quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:02 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Goed, anaal genomen kreeg ik zelfs de kans niet voor
Mjah, en dat is nu net waar ik het over heb. Tuurlijk kan het wel anders: gewoon dat hele schip met rust laten. Het is gewoon schraal als je moet scoren met het afschermen van een vertrekpunt van een heel team. Baserapen = het verzieken van mogelijkheden van mensen die daar spawnen. Lijkt me duidelijk.quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:12 schreef Mr_Baus het volgende:
Maar zoals jij jouw pechgeval van vanavond omschrijft als zielig gedrag van de BoF kant, omschrijf ik jouw geklaag dus ook als zielig. Snap je? Het is gewoon niet anders op die map, als US zijnde. Dat ligt imho echt niet aan BoF..
Valt mee, van de 3 maps die ik vorige nacht gespeeld heb was Wake de op een na leukste. Er werd gewoon no-nonsense gespeeld op die server, geen gekut en gekat.quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Wake is gewoon een kutmap,als je niet vliegt ben je gewoon een lopende schietschijf
bla bla bla!quote:
Over het hoe en waarom ga ik niet oordelen. Jij zegt dat je netjes 2x dat hebt gezegd en Inco (ja ik kon nalezen in de log dat hij je heeft gekickt) zal het zo brengen dat jij de schuldige bent. Daar zijn we immers mensen voor. Ik was niet in de buurt, ik ga er dan ook niet over oordelen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:17 schreef Skull-splitter het volgende:
Mwach, iemand kicken EN bannen omdat ie 2x zegt dat het wel goedkoop is om non stop bombardementen en artistrikes uit te voeren kan ik ook niet echt gemotiveerd noemen. Laat staan dat je er wat van ken leren... Non stop het hele dek leegvegen of stilhangen, voor mij is dat volledig om het even. Ik ben voor minder gekickt. Waarom beperk je jezelf niet tot af en toe een bommetje ipv het complete vegen? (Hoe duidelijk wil je je feedback hebben?)
Kwaliteit van het andere team, dat jou op het schip hieldquote:Kwestie van de kwaliteit van het team? Welk team? Die lag om de 10 seconden aan alle kanten op het schip, defensie werd chronisch uitgeschakeld (niet dat die heel effectief was) en veel meer dan op en neer rennen met de tekst "we're gonna die!" boven het hoofd was er gewoon niet te doen. Had je al een lift van het schip dan werd je daarop wel uit het water of uit de lucht geschoten door niet 1, niet 2, maar 3 vliegende voertuigjes.
Wederom de vraag om daarvoor een objectieve maatstaf te verzinnen. Neem Wake; mag ik je [as aanvallen als je voet op het strand zet ? Als dat dan pas mag, hoe zit dan als je over het water tot aan het dorpje van south base vaart ? Mag ik je dan nog steeds pas aanvallen als je op het strand bent ? en wat zijn mijn opties als jij dan terug springt in het water en weer in de boot stapt ? mag ik je dan wel of niet neerschieten ?quote:Nee, dat getuigd van ballen. Geef mensen op zijn minst de kans om naar de kust te komen en verdedig je vlaggen gewoon netjes, das veel leuker, voor zowel de aanvallende partij als voor de verdedigende.
Dat is bij ons ten strengste verboden, zoals je ziet spelen we volgens de regels die wij overeengekomen zijn.quote:Viel me nog net mee dat er niemand werkelijk werd afgeknald voor een voertuig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |