Het is Thomper's TT.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:17 schreef Xrenity het volgende:
re-relaunch had een beter TT geweest..
Of 'In the Navy'
MODJESSSS!
http://www.kotaku.com/gam(...)panese-tv-159585.phpquote:Nintendo Pulls DS Lite Ads from Japanese TV
READ MORE: Contest, DS, Nintendo, ds lite, japan
Due to extremely limited supplies and to prevent any further craziness, Nintendo has pulled all DS Lite ads from Japanese television. There are clearly not enough units to meet the insaine domestic demand, so Nintendo has ceased to promote the product. The company has been using ads promoting Dual Screen software instead.
The Ice Blue and Enamel Navy DS Lites go on sale tomorrow. Expect all hell to break loose. Ugh.
ZIEKquote:Just checked the Japanese boards (2ch, kakaku) and people are already lining up in the hundreds in front of the major chains nationwide. (Yodo, Bic, Toysrus...). 03.30am...
Compared to the 2nd, as this is a Friday, turn out seems to be atleast doubled...
--------------------------------
someone lining in Osaka Yodobashi kamera...said...856people lining at 11:28pm 10/3
just crazy o.o
http://www.ds-gamer.nl/article/3037p1.htmlquote:Vorige week bracht Nintendo de witte Lite al uit in Japan, morgen is het de beurt aan Enamel Navy en Ice Blue om gekocht te worden door grijpgrage Japannertjes. De rijen zijn nu al aan het vormen, en niet zo'n beetje ook. Lange rijen voor winkels, een halve dag voordat de winkels open gaan met de Lite in de schappen. Verwacht wordt dan ook dat alles eigenlijk al gelijk uitverkocht is: de Japanners zijn na al die jaren weer zo verzot op Nintendo dat ze alles kopen wat ze maar te pakken kunnen krijgen.
Om klanten niet teveel hoeven teleur te stellen heeft Nintendo dan ook besloten alle DS Lite reclames in te trekken voor de komende tijd. Dit betekent dat er op de Japanse zenders geen reclamespotjes meer getoond worden waarin de Lite wordt aangeboden; Nintendo heeft dan ook besloten deze spotjes tijdelijk te vervangen door spotjes voor DS games; daar kan Nintendo er voorlopig nog wel genoeg van produceren.
Update: De DS Lite gekte lijkt echt helemaal los gebarsten te zijn. We krijgen verhalen binnen van gamers in Japan die ooggetuigenverslagen hebben. Vergeleken met de lancering van de witte Lite op 3 maart zouden er nu al twee keer zoveel mensen staan (en toen was er al veel te veel publiek). Verder zouden er bij een Yodobashi Camera in Osaka (een Japanse stad), een grote electronica keten, op dit moment al zo'n 850 mensen staan; dat is zo'n 8 uur voor de winkel opengaat. Mochten er nog meer waanzinnige situaties ontstaan in het land van de Nintendo-gekken, dan wordt dit bericht vanzelfsprekend geupdate.
Als ik dit zo lees zou ik zelf ook wel een paar aandeeltjes willen hebben, zeker met de revo nog in t verschietquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:02 schreef Cheiron het volgende:
De aandeelhouders van Nintendo bestellen vast een nieuwe auto
Gaat lekker.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:05 schreef Thomper het volgende:
[..]
http://www.ds-gamer.nl/article/3037p1.html
Nintendo
14 maart is White Day in Japan, soort valentijnsdag. En een DS Lite is natuurlijk het kado als je bij je vriendin wilt scoren.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:05 schreef Thomper het volgende:
[..]
http://www.ds-gamer.nl/article/3037p1.html
Nintendo
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 08:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
14 maart is White Day in Japan, soort valentijnsdag. En een DS Lite is natuurlijk het kado als je bij je vriendin wilt scoren.
omfgquote:Originally Posted by Jonnyram:
I just got sent home empty-handed
There must have been 1000 people or more waiting at Bic in Shibuya. From where they were stopping the line, I guess they only got 300 or so. There were a LOT of people there at 6am anyway.
quote:4:xx AM - 1400 people
Dat vrees ik ook ja.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die launch is ziekelijk... Dit gaat ook nog weken door natuurlijk, want heel Japan wil er een en Nintendo kan niet genoeg produceren.
Hier in het westen moeten we iig nog ff wachten denk ik zo
Ik vrees van nietquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:01 schreef leopod het volgende:
hoop niet dat we hier in nederland ook in zo'n rij moeten gaan staan voor een ds LITE
@ disjfa mooie stylus pen
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:06 schreef __Saviour__ het volgende:
ja, die picpax pacpix stylus is tof.
Dat lijkt me niet.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:37 schreef Lexie het volgende:
Nintendo doe eens wat aan je productie, ik wil ook een Lite. Zou er enige kans zijn dat hij in Mei al in Amerika te koop is?
.
Kruising tussen SMB en SMB 3 imo, maar die 3d effecten zien er leuk uitquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:17 schreef RaymanNL het volgende:
New Mario Bros ziet er leuk uit! Maar ik speel op dit moment SMB 3, en ik vind het er wel erg op lijken hoor![]()
Ik vond de eerste levels al extreem lastig.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:35 schreef Yankee_One het volgende:
Ik moet wel zeggen dat de game er niet bijster moeilijk uitziet. De latere levels van SMB3 en SMW waren extreem lastig.
van SMB 1 kan ik me dat voorstellen, de besturing van die game blijft crapquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vond de eerste levels al extreem lastig.
ja dat kan, en als je ze op hard zet zou het zelfs érg moeilijk moeten zijn om ze te verslaanquote:Op zondag 12 maart 2006 10:31 schreef Goldboy het volgende:
Is 't al duidelijk of je de multiplayer van Metroid prime: hunters ook tegen de CPU kunt spelen? En of dit dan met alle functies kan? Op vakantie vrees ik namelijk zonder WIFI te zitten.
Old skool.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:07 schreef Xrenity het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
More Pics
Artwork
Op eBay kun je de hele historie van verkopers terug zien. Daaruit is wel op te maken of ze betrouwbaar zijnquote:Op zondag 12 maart 2006 15:13 schreef Étoile het volgende:
t viel me al op dat er in ieder geval veel gehandeld wordt op marktplaats en ebay, is er nog iets waar je wat dat betreft voor moet oppassen?
http://www.gcshop.nlquote:Op zondag 12 maart 2006 15:13 schreef Étoile het volgende:
Ik vroeg me af of er met de prijzen van de games wel gestunt wordt door winkels. Zijn er bijvoorbeeld webshops die goedkoop zijn?
Ligt bij mij in de buurt. Ongeveer een half uurtje met de bus.quote:Op zondag 12 maart 2006 15:49 schreef Thomper het volgende:
Mag ik weer?www.zuiderpark-computers.nl , die hebben soms onder het kopje aanbiedingen 'grote' games voor weinig geld. Nintendogs en Tony Hawk heb ik er al voor 25 euro opgepikt.
soms, moet je je vooroordelen laten varenquote:Op zondag 12 maart 2006 17:28 schreef Prior het volgende:
Die game lijkt mij iets té zoetsappig en gericht op meisjes.
SMB1 en 3 waren een eitje.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:27 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
van SMB 1 kan ik me dat voorstellen, de besturing van die game blijft crap
maar van SMB 3![]()
De hele zondag gespeeld, elk level alles gehaald wat er te vinden is en de hele shop al leeggekocht, het is wat simpel, maar wel erg vermakelijk ... ik zit nu in 5-4.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Peach is echt een heerlijk simpele platformer die lekker herkenbaar is. Tis niet super bijzonder allemaal, maar als tussendoortje perfect
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.bashers.nl/2006/03/ds_lite_op_25_mei_in_nederland.phpquote:Onlangs kreeg ik een 'officiële' releaselijst in een niet nader te noemen winkel onder ogen en wat schetst mijn verbazing? De Nintendo DS Lite staat erop met een datum van 25 mei 2006! Toevalligerwijs dezelfde dag waarop New Super Mario Bros. gepland staat op diezelfde lijst. Aangezien ik weet dat deze lijsten soms foutief zijn, is het vooralsnog gissen. Maar toch gezien het feit dat hij 'ver voor augustus' zou moeten uitkomen is er een kans dat het waar is. SPANNUUUND!
mijn zusje en schoonzusje wonen beide bij de Bart Smit, en die krijgen elke maand een nieuwsbrief bij de loonstrookjes, daar stond dus ook in dat hij in mei kwam.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:24 schreef Xrenity het volgende:
DS lite op 25 mei?
[..]
http://www.bashers.nl/2006/03/ds_lite_op_25_mei_in_nederland.php
Is Metroid Pinball niet de moeite waard?quote:Op maandag 13 maart 2006 16:58 schreef Webby het volgende:
Ik wil een losse rumble pack. Heb helaas tot nu toe alleen bij store.nintendo.com (US of CA only). gezien voor 10 dollar, of play-asia voor incl verzenden 25 euro!! Dan is hij goedkoper met metroid pinball onderhand
Iemand maybe een US store gezien die ze heeft voor een leuke prijs? Super Princess Peach support nml. rumble
Wonen? Werken bedoel je?quote:Op maandag 13 maart 2006 16:58 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
mijn zusje en schoonzusje wonen beide bij de Bart Smit, en die krijgen elke maand een nieuwsbrief bij de loonstrookjes, daar stond dus ook in dat hij in mei kwam.
meestal klopt dat...
Hij is nog zo duur voor een flipperspelletje en ik wil een rumble pack voor ik SPP heb uitgespeeldquote:Op maandag 13 maart 2006 17:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is Metroid Pinball niet de moeite waard?
Retorisch ja.quote:Op maandag 13 maart 2006 18:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bij Lik Sang is Metroid Pinball 30 dollar, en die hebben free shipping. Ik neem aan dat de rumble pack hier gewoon bij zit?
http://www.lik-sang.com/info.php?category=274&products_id=7391&
auw.. Vandaar de prijsquote:Op maandag 13 maart 2006 18:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Woei, dan bestel ik m meteen.
-edit-
Wtf, geen free shipping world wide
Hij is kleiner, scherm is beter & hij is lichter + feller.quote:Op maandag 13 maart 2006 19:46 schreef tonks het volgende:
Hoi jongens en meisjes, weten jullie wanneer de nieuwe DS komt? heb al gezien en gelezen dat hij kleiner mooier lichter en het scherm beter is.. maar zijn er nog meer dingen die het helemaal een topding maken?
Wat ik dus al zei..quote:Op maandag 13 maart 2006 19:49 schreef BMH het volgende:
[..]
Hij is kleiner, scherm is beter & hij is lichter + feller.
Dat kan goed kloppenquote:Op maandag 13 maart 2006 19:50 schreef tonks het volgende:
Ik hoorde iets over wifi ofzo en een opera browser?
De DS is nu 120 euro geloof ik. Ik neem aan dat de DS Lite ook wel zo duur zal worden.quote:Op maandag 13 maart 2006 19:53 schreef tonks het volgende:
Tof, die ga ik kopen dus. Zou wel net zo duur zijn als die oude DS? 150 euro ofzo?
Ja preciesquote:Op maandag 13 maart 2006 19:56 schreef Tomasso het volgende:
[..]
De DS is nu 120 euro geloof ik. Ik neem aan dat de DS Lite ook wel zo duur zal worden.
Die Apple looks doen het hem he![]()
Denk dat de Lite voor 120-130 in de winkels zal liggen op de release eigenlijk.quote:Op maandag 13 maart 2006 19:56 schreef Tomasso het volgende:
[..]
De DS is nu 120 euro geloof ik. Ik neem aan dat de DS Lite ook wel zo duur zal worden.
Die Apple looks doen het hem he![]()
Mss, ik weet het zo net nog niet.quote:
lol, werken jah....quote:Op maandag 13 maart 2006 17:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wonen? Werken bedoel je?
Maar okay. Tof.
Prijsverschil zal niet zo hoog zijn denk ik, vergeet niet dat de Lite voor Nintendo waarschijnlijk goedkoper is te produceren dan de normale DS in t begin (of op dit moment gelijke kosten). Klinkt onwaarschijnlijk, maar is vaak 1 van de belangrijkste redenen om een redesign te doen (naast de extra uitstraling).quote:
Die Fruit Loopsquote:Op maandag 13 maart 2006 18:32 schreef RaymanNL het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=eC-3HoPOD9I&search=Video%20review
Deel 2 van de DS lite video review, ik weet niet of jullie die al kennen
Best leuk![]()
Pfff inderdaad... Ik wil m ookquote:
Ik denk het ookquote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wedden dattie gewoon 150 wordt?Ik ga geen grote dingen inzetten als P-Style, maar ik ben er toch vrij zeker van.
Ik hoop ook 130quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:36 schreef Thomper het volgende:
Dan wed ik op 130. You'll see, ik weet het.
vertelquote:
quote:Summer for both of those in Europe - early summer is the current plan but the way it's selling in Japan at the moment might affect that.
Geniaalquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:18 schreef Strolie75 het volgende:
Stoere DS reclame
http://ds.advancedmn.com/media.php?gameid=137&medtype=2
Als ze dat hebben gedaan en alleen die versie hier in de winkels komt dan mogen ze m houden....quote:
quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:29 schreef disjfa het volgende:
[..]
Als ze dat hebben gedaan en alleen die versie hier in de winkels komt dan mogen ze m houden....
Dan maar importeren uit de States.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:28 schreef Xrenity het volgende:
Brain Training komt op 19 mei, voor 30 euro, en de game is volledig naar het Nederlands vertaald
Het speelt wel lekkerder schijnt, aangezien je als non engels persoon bij de praat gedeeltes vaak niet herkendbare woorden roept ivm. de nederlandse uitspraak ... ik twijfel.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:29 schreef disjfa het volgende:
Als ze dat hebben gedaan en alleen die versie hier in de winkels komt dan mogen ze m houden....
En dat idd. Waarom moet alles in NL zo duurquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vertaling is niet het probleem trouwens, zoals X al zegt is het de perfecte manier om een grote groep kids met ouders te lokken.
Ik vind alleen 30 euro veel geld.
Dat vind i kjuist keigoed nieuws! Dat is 15 euro goedkoper dan een normaal DS spel! En helemaal nederlands! Dat is kei fijn spelen! Ik ga het spel halenquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:28 schreef Xrenity het volgende:
Brain Training komt op 19 mei, voor 30 euro, en de game is volledig naar het Nederlands vertaald
Same here. Krijg ik mn pa nog wel aan het brein trainenquote:Op woensdag 15 maart 2006 18:27 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat vind i kjuist keigoed nieuws! Dat is 15 euro goedkoper dan een normaal DS spel! En helemaal nederlands! Dat is kei fijn spelen! Ik ga het spel halen![]()
![]()
Klinkt érg gaaf!quote:To his fans he’s a knight in shining armour; a creator of fantastic worlds where plumbers rescue princesses and young boys become sword-wielding heroes. But now Shigeru Miyamoto has become a real life knight himself, of the ‘Order of Arts and Letters’.
The title (which doesn’t make him ‘Sir Shigeru’, sadly) was bestowed upon Mr Miyamoto in Paris this week by the French Ministry of Culture. Miyamoto, along with Michel ‘Rayman’ Ancel and Frederick ‘Alone in the Dark’ Raynal, became the first videogame designers in the world to receive such an award.
The accolade is further recognition for Miyamoto’s lifetime of work that has brought pleasure to millions (and led Time Magazine to call him “The Spielberg of Video Games”). Also, for a game designer to be honoured for his contribution to the arts is great news for the whole games industry.
We joined Miyamoto in Paris after the ceremony where we got a glimpse of his shiny new medal (check out the pics in the Images gallery), drooled over his Nintendo DS Lite, and played with his new Nintendog: a Dalmatian called Luigi.
Helped by his interpreter we first ask Miyamoto how it feels to be given such a prestigious award, and in his trademark style he remains as humble and down-to-earth as ever.
“My feeling is that I have received this on behalf of many other people who have been working together with me to create videogames,” he says. “And in a much broader sense I think it’s very important for the industry that we can receive this kind of award.”
So does Miyamoto think videogames are now becoming culturally acceptable, like movies and literature?
“Videogaming has only about 20-25 years of history; in comparison movies have over 100 years, and literature has a lot longer,” says Miyamoto. “We have just come to the stage where everybody recognises videogaming, so I think we have just passed the first phase. I think videogaming is going to go forward in an exciting way. We are expecting a number of different new technologies that affect our industry, and the ability of people to deal with new technologies is going to be a vital part of how the videogame industry is going to evolve."
Listening to Miyamoto speak in his easy-going way, we forget for a second that we’re sitting in a posh Paris hotel, surrounded by journalists from across Europe who are clamouring to interview the legend himself. There’s no doubt Miyamoto is a massive star – but does he feel like one?
“Well, you know I used to commute to work by bicycle until recently,” he says, laughing. “But because I am now one of the executive board members, the company ordered me not to, for the sake of ‘risk management’!”
So what is a typical ‘day in the life’ of Shigeru Miyamoto?
“As for the morning, I’m afraid to tell you that I am not a very punctual person,” he laughs. “But every day I have to work until very late at night. People report to me via email the progress of software in development and I am always looking into what’s happening with each game and sometimes, if it’s necessary, I add my own opinions and advice. That takes up about half of my working time and as for the remainder of the time I visit each developer to see what kind of progress they are making. I often become a tester myself so that I can touch and get a feel for the project they are working on.”
So what about his latest project, New Super Mario Bros. (coming to Europe this summer)? Why did he decide to bring back Mario in the classic side-scrolling style?
“We are always challenging ourselves to make something really new and this new Super Mario Bros. game is going to be very important. Nintendo DS has been hugely successful, especially in Japan, and we owe a big part of the success to a software line-up called ‘Touch Generations’. People who have never played videogames before are purchasing Nintendo DS as their very first game machine.
“When we launch New Super Mario Bros. for DS this could be the very first videogame these people play. Of course we already have Super Mario 64 DS but it is a more advanced version of Mario. With New Super Mario Bros. we are going back to the basics. It’s going to be simple enough to control but yet have sophisticated enough content. We have been working hard to make the best Super Mario game we can.”
We’re intrigued. Can he reveal what the game’s story will be, for instance?
“That’s rather interesting because a number of our staff members came up with a number of different stories,” says Miyamoto, smiling. “I told them that we really don’t need any story behind this new Super Mario Bros. at all. I have narrowed down the whole story to about half of what my team originally came up with. Peach is kidnapped, Mario has to go and rescue her from Bowser and the Koopa Kids. That’s about all you need to know for the story!” he laughs. “But what you really need to know is that in the quest you are going to encounter some unprecedented play ideas.”
'Can you give us some examples of these ideas?' we ask.
“Well, we have drawn everything from 3D graphics,” explains Miyamoto “so that from time to time you are going to encounter something really astonishing visually but as far as the gameplay and control is concerned, that is going to be very simple.
“When it comes to Mario, sometimes you may be able to do an ultra super jump and you are going to see a very unique and unprecedented jumping style. In terms of Super Mario, everybody already expects him to become bigger but this time, with the help of a Super Giant Mushroom, Super Mario can become gigantic, taking up almost all the screen, and he can destroy everything.”
‘And Mario can also become very small, by using another type of mushroom, right?’ we add.
“Right,” says Miyamoto “and that’s not all. For example, two players can play as Mario and Luigi at the same time, in the multiplayer mode. Sometimes you have to compete with each other to reach the goal, and sometimes they can fight against each other. You remember the game Mario Bros.? In that, Mario and Luigi could sometimes cooperate, sometimes compete. I think it’s more fun to have two players play simultaneously in this New Super Mario Bros.
“And you remember in Super Mario 64 DS we incorporated a number of minigames? Each of these minigames is going to be available in New Super Mario Bros. In each minigame both Mario and Luigi can compete against each other. Some you can play in two-player or four-player mode with one cartridge.”
Sounds great! But hang on, didn’t Miyamoto mention Koopa Kids a second ago? We haven’t heard from them in a while. We inquire if the new game has the same kind of ‘Level, World, Fortress, Boss’ structure as in Super Mario Bros. 3.
“Unfortunately I am not in a position to tell you anything further, sorry, but basically yes you are right!” says Miyamoto, chuckling.
OK, consider our appetites whetted! So New Mario Bros. is a classic style game, therefore, we want to know, are there going to be classic style cheats, like warp pipes and the old ‘walking along the top of the screen’ trick?
“Well, there will be many people who play New Super Mario Bros. that have never played a Mario Bros. game before," he tells us. "But at the same time we want to evoke a kind of nostalgic feeling in those people who used to play with the past series, so we are now trying to incorporate as many old tricks and tweaks as possible into this new DS version.”
iddquote:Op woensdag 15 maart 2006 18:29 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Same here. Krijg ik mn pa nog wel aan het brein trainenEn aan de Sudoku natuurlijk
Interview over New Super mario bros
[..]
Klinkt érg gaaf!
Ik wil hemquote:Even with the evolution, Tetris DS is still Tetris at heart, and this dual screen portable version is a fantastic continuation of the classic puzzle game. The small evolutionary changes may be a turn-off to the stubborn purists out there that just want Tetris left alone, but most of the changes work to the benefit of the original game's design. And you haven't lived until you've played ten player Tetris complete with rotation-freezing lightning bolts and piece-shifting banana peels flying between the systems. And the addition of internet play, while nothing new to PC Netris gamers, is a fantastic option, even if it's just a little minimalist in options. Once again, Tetris, you do handheld gamers proud.
http://ds.ign.com/articles/696/696181p1.html
9.0
Ik koop hem denk ik tegelijk met Worms en Bust-A-Movequote:Op donderdag 16 maart 2006 07:41 schreef Strolie75 het volgende:
IGN review van Tetris DS
[..]
Ik wil hem
Beste Tetris sinds Tetrisquote:Op donderdag 16 maart 2006 07:41 schreef Strolie75 het volgende:
IGN review van Tetris DS
[..]
Ik wil hem
idd, nu moet ik die pers'e ook! mijn geld, wat doe jequote:Op donderdag 16 maart 2006 08:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Beste Tetris sinds TetrisIk wilde m eigenlijk niet halen, maar nu misschien toch maar wel...
Bust-A-Move erbij, kost maar iets van 22E op dvdboxofficequote:Op donderdag 16 maart 2006 08:20 schreef Strolie75 het volgende:
Tetris en Worms...mooie combo.
Ik heb sowieso een tik dat ik DS games per twee moet kopen
Nu ga je te verquote:Op donderdag 16 maart 2006 08:42 schreef Morthill het volgende:
[..]
Bust-A-Move erbij, kost maar iets van 22E op dvdboxoffice
Waarom dat, 5 man multiplayer, die game is bijna net zo verslavend als tetris en hij kost stukken minder. Daarbij waren de PS versies altijd hartstikke vet.quote:
Dat kan ook met Tetrisquote:Op donderdag 16 maart 2006 08:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe cool Bust a Move ook is... Ik ga m niet kopen. Als ik Bust a Move drang heb start ik dit wel op:
http://64.246.26.61/flash/bubbles.swf
Tetris Ds is gewoon ook cool door z'n nintendo dingetjes enzoquote:Op donderdag 16 maart 2006 09:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tetris is vele malen toffer dan Bust a Move. Bovendien heb ik die game ook op de GameBoy.
Tetris ook wel... maar dat is anders
'Nintendo dingetjes'quote:Op donderdag 16 maart 2006 09:32 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Tetris Ds is gewoon ook cool door z'n nintendo dingetjes enzo![]()
Je statement komt een half jaar te laat. Maar toch heb je op dit moment ook gelijk.quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:33 schreef Lexie het volgende:
Wat komen er ook ontzettend veel toffe games uit![]()
.
http://www.tetrinet.org/quote:Op donderdag 16 maart 2006 09:04 schreef Morthill het volgende:
Dat kan ook met Tetris
Deze statement klopt gewoon van het begin van de DS tot zeker in jaar in de toekomstquote:Op donderdag 16 maart 2006 11:37 schreef BMH het volgende:
[..]
Je statement komt een half jaar te laat. Maar toch heb je op dit moment ook gelijk.
aha en op die flash cards kun je daar gekraakte spellen opzetten?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:10 schreef __Saviour__ het volgende:
De DS heeft geen eigen opslagmedium zoals de memorystick op de PSP.
Wel zijn er flashcards van third parties te koop, daarop kun je homebrew spellen zetten.
Dat wordt hier niét besproken!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:19 schreef outcast-within het volgende:
aha en op die flash cards kun je daar gekraakte spellen opzetten?
Ik weet niet of dat eigenlijk al gebeurd is. dat kraken
Ik las net ergens dat De DS mss als PDA kan worden gebruikt? Iemand ervaringen mee? Of mag dit trouwens ook niet hier?quote:
Ookal zouden die er zijn, dan geven we natuurlijk geen link.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:59 schreef outcast-within het volgende:
Ok Ok. Verkeerde forum om zulke vragen te stellen ^-^
Er zijn zeker geen forums waar je wel zulke vragen kan stellen?
Er zijn zat forums voor. Je moet alleen even zoeken.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:59 schreef outcast-within het volgende:
Ok Ok. Verkeerde forum om zulke vragen te stellen ^-^
Er zijn zeker geen forums waar je wel zulke vragen kan stellen?
Er is nog geen releasedate bekend, zelfs niet voor Amerikaquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:19 schreef Strolie75 het volgende:
Wanneer komt Children of Mana eigenlijk uit?
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:40 schreef Thomper het volgende:
1 en 3 krijgen zeker al een Europese release. Alleen nummertje 2 is nog onderzeker.
Een Europese zelfs.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:42 schreef Strolie75 het volgende:
Krijgt Contact een westerse release????![]()
idd, absoluut een van de beste DS games van het momentquote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:15 schreef Thomper het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de toekomstige aankoop van een toptitel
quote:The latest installment in the Metroid series is an action-packed thrill ride, and is most notable for being the first true killer app for the Nintendo DS. For those who played the First Hunt demo, the game has gone through some major changes, most of which you'll spot almost immediately.
The Prime Universe is Expansive
Metroid Prime: Hunters takes place between the events of Metroid Prime and Metroid Prime 2: Echoes. Fittingly, you'll notice that Samus Aran still pilots the ship from Metroid Prime, but bears the armor from Echoes. The Galactic Federation has advised Samus to investigate the appearance of mysterious artifacts -- Octoliths -- that were left behind by an ancient civilization. These artifacts are spread throughout the galaxy in five different zones. You're able to freely visit each area via Samus's ship.
In-game, Hunters contains a perfect blend of puzzles, shoot-outs, and portal jumping. But in the game's sizeable environments, don't expect a straightforward, linear experience. To gather the best weapons and unlock new areas, you'll need to visit each world multiple times. When you're not spraying energy blasts in every direction, the scan visor will help you locate and examine key items -- items that will unlock doors and activate portals.
Being part of the Metroid series, Samus's Morph Ball factors into much of the gameplay. You can use the DS's stylus to scoot around, but the directional pad is a lot more intutive (and precise). At times, the camera will swing out in areas for a two-dimensional view of the surroundings, which comes in handy because the third-person view isn't always ideal for Morph Ball segments.
There's a Bounty on Your Head
You're not alone in the quest to collect all the Octoliths. Samus has some serious competition, in the form of six deadly bounty hunters. These characters are more than just cardboard cutout deathmatch opponents; they have tunique attributes, attack patterns, and sidearms. Though you'll only ever fight one at a time, the penalty for failure is significant. Fall before another hunter and you'll lose your Octolith, meaning you'll have to track down your rival to win it back. In this way, Hunter's single player experience is different every time you play.
Although the single player game will provide you with hours of entertainment, the multiplayer in Hunters could be a game all unto its own. As you defeat hunters in the single-player game, they become unlocked for multiplayer use. Playing as series mainstay Samus Aran is fun, but the multiplayer characters offer their own perks and benefits. Multiplayer features 20 arenas with seven different modes, including Survival, Bounty, and Prime Hunter in which up to four players can compete through a wireless connection -- with or without a copy of the game -- and over Nintendo's WiFi network. Nintendo is really betting on Hunters to be a key DS multiplayer title: if you engage the "rival radar" and leave the game in sleep mode, other players in the vicinity to download your stats and mark you as a rival to battle at a later time. Cool!
Pushing the Limits
Hunter's visuals shine on the DS. Upon entering Morph Ball mode, Samus armor reflects light, shimmering like a new car. But it's the environments in Hunters that really show off the visual capabilities of the Nintendo DS. Each of the five worlds follows a different theme ranging from sleek frozen ice to molten lava. Even though the frame rate typically stays smooth and consistent, you will experience some jerkiness upon entering a large room containing four or more enemies.
The first-person touch screen controls in Hunters may be impressive from a technical standpoint, but they falter when it comes to precision aiming. An auto-aim function would have been helpful, but you won't find one in the option menu. You can, however, adjust the sensitivity and choose from four different control types -- southpaws are welcome -- and setting options that enable you to play with or without the stylus.
Approximately as big as Metroid Prime on the GameCube, it's hard to imagine how Nintendo squeezed Hunters into a tiny DS cartridge. Metroid Prime: Hunters is a very polished game, suffering more from small quirks than actual flaws. Come March 20th, be prepared for one of Nintendo's greatest achievements yet.
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:15 schreef Thomper het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de toekomstige aankoop van een toptitel
Wat is er mis met het geniale Phoenix Wrightquote:
niks IMHOquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:10 schreef Morthill het volgende:
[..]
Wat is er mis met het geniale Phoenix Wright![]()
w00t, dat worden weer vele uren aan speelplezierquote:Op zondag 19 maart 2006 09:34 schreef Xrenity het volgende:
http://www.putfile.com/grantheaslip
Scans van oa New SMB
80+ levels en 8 werelden
PWN!
Vast wel.quote:Op zondag 19 maart 2006 10:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
80 levels? Als er maar warpzones zijn dan
Miyamoto zei zelfs dat er van die ouderwetse truukjes in zaten als aan de bovenkant van het scherm lopen enzoquote:Op zondag 19 maart 2006 10:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
80 levels? Als er maar warpzones zijn dan
Het zou ook geen Mario zijn als die truukjes er niet in zaten imo.:)quote:Op zondag 19 maart 2006 15:25 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Miyamoto zei zelfs dat er van die ouderwetse truukjes in zaten als aan de bovenkant van het scherm lopen enzo
idd, we willen een volledige retro Marioquote:Op zondag 19 maart 2006 15:36 schreef magnifor het volgende:
[..]
Het zou ook geen Mario zijn als die truukjes er niet in zaten imo.:)
Geef maar hierrrrquote:Op maandag 20 maart 2006 10:22 schreef Webby het volgende:
Ik ben een gaming mietje de laatste tijd. Hoe hardcore ik ook lijk op een gegeven moment kom ik vast te zitten en gaat de game na vele vruchteloze pogingen de kast in. Kut Bowser (SPP)
Haha, ik vind SPP ook niet altijd even makkelijk hoor. Komt meestal omdat ik te ongeduldig ben (en gister er pas achter kwam wat de vierde emotie deedquote:Op maandag 20 maart 2006 10:22 schreef Webby het volgende:
Ik ben een gaming mietje de laatste tijd. Hoe hardcore ik ook lijk op een gegeven moment kom ik vast te zitten en gaat de game na vele vruchteloze pogingen de kast in. Kut Bowser (SPP)
Staat er niet een soort guide op gamefaqs ofzo? Daar kan je vast vinden waar de stukjes liggen...quote:Op maandag 20 maart 2006 10:32 schreef Webby het volgende:
Ik heb de 4e niet eens gebruikt en ik sta al tegenover bowser ...
En ik mis 1 puzzelstukje, maar er is geen manier om uit te vinden in welke wereld hij zit, je kan niet zien welk stukje je mist, hooguit van welke puzzel. Als je dan nagaat dat per puzzel de stukjes over 2 werelden verspreid liggen met uitzondering van x-1, daar ligt muziek en x-6, daar is de baas ben je wel even zoet voor 1 zo'n stom stukkie
Hoe zie je dat dan? Ik zie alleen je hebt 11 van de 12 stukjes en als ik dan op de puzzel klik roept ie je hebt nog niet alle stukjes, je kan hem nog niet spelen?quote:
BTW. jat Peach haar parapluutje, Geef haar een dril boor, verbeter het leveldesign van goed tot perfect, laat de miniscule glitches weg, maak de eindbaas gevechten leuker en include rumble op de cartridge ipv. als option pack en je hebt Drill Dozerquote:Op maandag 20 maart 2006 10:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Haha, ik vind SPP ook niet altijd even makkelijk hoor. Komt meestal omdat ik te ongeduldig ben (en gister er pas achter kwam wat de vierde emotie deed).
Staat nog steeds op mn wishlist, maar eerst Tales of Phantasia op de GBA uitspelen, ben er pas net mee begonnenquote:Op maandag 20 maart 2006 16:10 schreef Webby het volgende:
[..]
BTW. jat Peach haar parapluutje, Geef haar een dril boor, verbeter het leveldesign van goed tot perfect, laat de miniscule glitches weg, maak de eindbaas gevechten leuker en include rumble op de cartridge ipv. als option pack en je hebt Drill Dozer
Alleen een trailer: klikquote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:20 schreef Strolie75 het volgende:
Is er eigenlijk al een review van Worms gesignaleerd?
Ik ben vele uren aan het zeiken geweest op hoe moeilijk Trauma Center was, toen bedacht ik me dat ik natuurlijk de Healing Touch kon gebruikenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pfff, ik heb gisternacht echt 30 keer geprobeerd om level 5-1 te halenZat vast bij die pijlen tussen die rotswanden... Toen bedacht ik me dat ik natuurlijk ook kon zweven
De powers maken de game juist zo makkelijk. Ik heb al een automatische reactie op vliegen die triggert als ik mis jumpquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pfff, ik heb gisternacht echt 30 keer geprobeerd om level 5-1 te halenZat vast bij die pijlen tussen die rotswanden... Toen bedacht ik me dat ik natuurlijk ook kon zweven
quote:Typical Nintendo. With the DS selling so well that it's practically apologetic about it, it announces a new version and releases it before anyone's had a chance to complain too bitterly.
Not so typical Nintendo: the DS Lite has virtually nothing wrong with it. It is, almost without qualification, the perfect encapsulation of all the DS's features. At least until they do the next version anyway.
AdvertisementEven so, you're probably wondering what the point is in buying one. After all, the Game Boy Micro may have been a handsome answer to a question no-one asked, but it was still a question no-one asked. Well, by that token, the DS Lite is a tall dark handsome stranger with your pants in its hand, and you can't even remember leaving the house, let alone sidling up to anyone hopefully.
Or something. Actually that's a bit sinister. It's a very pretty handheld with a very bright screen and a lot of improved design features - let's put it that way.
Comparing it to other handhelds (and we've done spent a fair bit of time doing that for our photo feature - and yes those are my hands), the footprint doesn't even cover the top screen of the original DS. It's over a centimetre smaller on each axis - but the biggest reduction is from left to right.
Little and large.
The top's very glossy, with the DS Lite's cute two-screen logo embossed on the top and the battery and Wi-Fi indicators visible at the right of the hinge - with the screen open or closed.
Moving around, the volume slider and headphone sockets remain in the same places, but the power button has now moved out from inside onto the right-hand side, where it uses a PSP or laptop-style flick-slider to switch on and off.
Next to the power button is the slot where the new stylus hides. The new stylus is a bit of a revelation - it's longer and slightly broader than the original, and, as the start of something of a theme, the change makes a big difference for good. It's not quite like holding a pen (and anybody who's adjusted to using something like Namco's Pac-Pix stylus may still find it a bit short), but it's much less like fiddling with a toothpick. If I lose this one in the pub I probably will cry.
Cartridge slots remain where they were - although the GBA slot now has a small dust protector, which even has little teeth on the inside. It's the same colour as the DS itself, and you'll need to stow it in a pocket if you're playing a GBA game. That said, you're less likely too leave a GBA game in place than you were before, as the cart protrudes about a third of the way. Amazingly, this is about the biggest complaint I have about the Lite.
Before we head inside, there's room for the others - and they're not exactly deal-breakers. Firstly, the underside is as glossy as the top, which is a bit weird since your fingertips tend to get a bit slick after a while clasping it. Or at least mine do. Eat healthily and exercise and the DS Lite has one less thing wrong with it! Yay!
Game Boy's growing out of his clothes.
Which leaves the final thing - the power connector is different to all Nintendo's previous handhelds (including the recent GB Micro, although the two appear similar in photographs). Those importing a Lite will need a step-down transformer to charge the Lite, and those waiting for the UK model will need to set aside yet another plug socket - at least until somebody does another of those handy USB charge cables.
And so to the inside. It's nice on the inside.
For a start, it's not glossy; it's just smooth, and the top-screen panel is slightly concave, whereas the lower half is flat-faced apart from the buttons and the touch-screen, which is slightly raised. The whole thing is a mass of simple, elegant lines and curves.
Another improvement is in the physical relationship between the two screens - the top screen is no longer as high above the bottom when the console's laid flat. While the gap between the two screens is about the same - with the microphone now helpfully sandwiched there instead of down on the right - the layout looks and feels less awkward to play on.
Button-wise, Start and Select are now down in the bottom-right corner, which might take a little getting use to, while the d-pad and face buttons are spongy rather than clicky, and the d-pad itself is slightly smaller on each axis. This is arguably preferable, and doesn't seem to have a negative impact anywhere - in fact, pushing in and out of turns in Mario Kart feels a touch easier.
But, after all that teasing, easily the biggest improvement of the lot is one that you might not imagine - simply, the screen is magnificently bright. No, we didn't fake that photograph. It's the best screen Nintendo's ever included in a handheld. Twice in one go. The colours are strikingly bright, and there are now four brightness settings accessed using the little lightbulb icon in the bottom-left of the menu screen, which previously toggled the backlight.
Osu!
We never really complained about the old DS screen, but put next to its younger sibling it draws howls of derision. Really, howls - we're not showing it to girls any more, they hurt our ears. It and our enemy the sun appear to have found some mutual respect, too. Unlike the PSP, when I sat in Victoria Tower Gardens on a sunny day in March (wait, the sunny day in March) with the sun beaming at me from above, it was quite possible to complete a couple of tricky levels on Ouendan using the highest brightness setting. It's not optimal, but the glare is barely distracting despite the screens' relative angles.
The screen also feels more resistant to your stylus strokes. Got your current DS handy? Pick up your stylus and run it over the original DS screen and try to bring it to a precise halt - it's relatively hard not to overrun. The new touch-screen feels a bit rougher, and while this is peculiar at first, it's very useful in games like the aforementioned Ouendan, which relies on small, precise and rhythmic strokes.
Really, I've got very few criticisms. We've not measured battery life properly yet, but I've been playing with it since last week, revisiting game after game and showing off the brightness of the screen to people, and it's still up and running on its original charge. Meanwhile my iPod has run out of juice three times.
In other words, it feels like a healthy figure. Which leaves the way GBA carts stick out of the bottom and the new power adapter. And our greasy hands.
As for colours - you may have noticed I went for the "Arctic Blue" or "Andrex puppy" colour. And you might question it. (Let us say, for the purpose of this paragraph, that you in fact have.) Well, first of all, that's a bit much coming from someone in that shirt, and second of all, I decided I wanted to surf the wave of new technology, form the vanguard, cut edges and something about envelopes; all without getting mugged on the Tube thank-you.
So ha ha indeed. I'd still rather have a DS Lite than a DS. Even if it is the Armitage Shanks edition.
Mijn Age of Empires blijft af en toe hangen. Heel irritant... Tip: vaak saven!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:43 schreef Yankee_One het volgende:
Age of Empires binnen
Weet iemand of Worms DS weer Nederlandse stemmetjes heeft?
op reviews van worms zit ik ook hevig te wachten. de game is al uit in de vs als ik me niet vergis. zal morgen wel komenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:13 schreef Strolie75 het volgende:
Bestelling van Tetris en Worms staat bij VG+ op standby...even reviewtjes afwachten voor de zekerheid.
Zijn die anti-DS dan of zo?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:57 schreef Erwtensoep het volgende:
De reviews zijn in ieder geval lovend over Tetris DS (behalve gamespot uiteraard)
dat mag ik toch niet hopen, maar ze geven wel opvallend lage punten aan DS spellen vergeken met andere sitesquote:
http://www.4colorrebellio(...)worthy-cooking-mama/quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:36 schreef inkie1010 het volgende:
IS het een beetje te spelen ondanks japans?
Gamespot is gewoon te kritisch, niks enthousiasme, nee 1 minimaal dingetje wat niet eens storend is is voor hun een extreem afzeikpunt en kost de game 3 punten. Als je gewoon de review leest, wat screens en een filmpje kijkt kan je wel goed je mening vormen, er is materiaal zat.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:46 schreef Erwtensoep het volgende:
dat mag ik toch niet hopen, maar ze geven wel opvallend lage punten aan DS spellen vergeken met andere sites
Warezhoerquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:34 schreef Thomper het volgende:
Cooking Mama is echt zoooooo tof.Dat zo'n simpel concept toch zo uitgebreid gemaakt kan worden. Erg leuk, ben blij dat ik het van een vriend mocht lenen even.
Hey, das heel niet duur. En ja, daar hoort een rumble pack bij te zitten. Je kan overigens ook Hans ff mailen hequote:Op woensdag 22 maart 2006 11:01 schreef BroesWillems het volgende:
Ik zie dat zuiderpark nu ook spellen import en daar staat metroid pinball tussen voor 22 euries,
weet iemand of daar die rumble pack bij zit?
Hans? who the f*ck is Hans?quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hey, das heel niet duur. En ja, daar hoort een rumble pack bij te zitten. Je kan overigens ook Hans ff mailen he
Mr Zuiderpark, check je mailtje maar eensquote:
Mijn vraag op DS-Gamer.nl Forum :quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mr Zuiderpark, check je mailtje maar eens
Hansquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:08 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Mijn vraag op DS-Gamer.nl Forum :
Metroid Pinball voor 21,98 is dit inclusief Rumble Pack?
Antwoord van 'Hans':
Daar krijg ik in de loop van de dag uitsluitsel over....
ff afwachten dus..
I will,quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, zodra je het weet, let us know. Ik wil m namelijk ook
Animal Crossing DS is daar maar ¤ 35.99 royquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, zodra je het weet, let us know. Ik wil m namelijk ook
Het is een Mario Bros game die eruit ziet als Yoshi's Island van de SNES. Binnenkort een uitgebreide review op FOK!quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:15 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
I will,
en nog een ander vraagje, jij hebt Princess Peach nu een tijdje he? Hoe is het spel nu je het een aantal dagen hebt? Is het meer een Mario Bros spel of meer een Yoshi Story?
quote:Closing Comments
I can still remember the uproar of applause at Nintendo’s press conference back in 2004 at the moment Metroid Prime Hunters made its debut. At the time of its premiere, no one was expecting a handheld to look as good as that game did at that moment. More than a year and a half later, the team still manages that level of impressiveness with one of the most in-depth and beautiful DS titles yet released, which makes it pretty clear that if you give developers plenty of time with a project they can crank out something on the level of current generation production. Metroid Prime Hunters is easily the best handheld first person shooter developed to date, even with its somewhat high learning curve and cramp-inducing control.
IGN's Ratings for Metroid Prime: Hunters (DS)
Rating Description
Presentation - 10
Absolutely through the roof. This is current generation console quality game design with tons of attention to detail in options, menus, and storytelling.
Graphics - 9.5
Easily some of the best 3D seen on the Nintendo DS yet. The developers push the hardware to its limits...maybe just a tad too much as there are bouts of slowdown in more intense rooms.
Sound - 9.5
Fantastic audio recreation of the Metroid Prime universe on the little handheld, reproducing all the haunting effects and music that the GameCube series introduced.
Gameplay - 8.5
The game is tailored to the hardcore FPS fan, and on the Nintendo DS it's got a high learning curve in terms of control. Learn it, and you can kick serious ass in single and multiplayer.
Lasting Appeal - 10
Single cart and multi cart local network play, and currently the beefiest online experiences on the DS, period.
OVERALL - 9.0 - Outstanding!
Ik heb hem idd vanochtend meteen per mail die vraag gesteld. Aangezien ik dan niet meer zelf hoef te importeren (wat wel incl. verzendkosten een betere prijs oplevert waarschijnlijk).quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:01 schreef BroesWillems het volgende:
Ik zie dat zuiderpark nu ook spellen import en daar staat metroid pinball tussen voor 22 euries,
weet iemand of daar die rumble pack bij zit?
Wat dacht je van FindItquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:25 schreef Strolie75 het volgende:
Nintendo moet eens een versie van zeeslag als gratis download uitbrengen. Daar lijkt de DS me ideaal voor. Twee schermen, touchscreen, wi-fi.
Daar wacht ik ook opquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:15 schreef Webby het volgende:
[..]
Ik heb hem idd vanochtend meteen per mail die vraag gesteld. Aangezien ik dan niet meer zelf hoef te importeren (wat wel incl. verzendkosten een betere prijs oplevert waarschijnlijk).
En Roy, je mag pas een review schrijven als je bowser hebt verslagen. Dan wordt het spel pas leuk, het is me idd eindelijk gelukt.
Maar ik niet!quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daar wacht ik ook opTis toch een importreview, heb de tijd tot midden mei ofzo
dvdboxoffice heeft m vandaag verzondenquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:13 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Metroid Prime: Hunters review van IGN!
[..]
Wat wil je horen?quote:
En mijn Tetris nog nietquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:57 schreef madjacksss het volgende:
dvdboxoffice heeft m vandaag verzonden![]()
Dat wou ik dus horen, en over dat mannelijkheid, ik haal hem natuurlijk dan voor mijn vriendinquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat wil je horen?Ik kan nu al wel zeggen dat het gewoon een leuke platform game is die dient als perfect tussendoortje voor het wachten op de échte nieuwe Mario Bros. Hou je van old skool Mario platformen, dan is het zeker de moeite waard, je moet alleen niet onzeker zijn over je mannelijkheid
Je...je vindt MI leuk???quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:32 schreef inkie1010 het volgende:
Ik zou wel een flopje willen met alle monkey island 1t/m 3 erop
My frothing demand for this game increases...quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:33 schreef mikando18 het volgende:
De laatste cijfers van famitsu
DS Contact 9789![]()
quote:
Niet gratis, maar met een beetje goed zoeken te vinden voor 20 dollars: Monopoly / Bobble / Yathzee / Battleship.quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:25 schreef Strolie75 het volgende:
Nintendo moet eens een versie van zeeslag als gratis download uitbrengen. Daar lijkt de DS me ideaal voor. Twee schermen, touchscreen, wi-fi.
Hans! DS-Gamer! FTW!quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:08 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Mijn vraag op DS-Gamer.nl Forum :
Metroid Pinball voor 21,98 is dit inclusief Rumble Pack?
Antwoord van 'Hans':
Daar krijg ik in de loop van de dag uitsluitsel over....
ff afwachten dus..
Sorry, hij heeft nog niet weer geantwoord...quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar, is het nu met Rumble Pack? If so, dan bestel ik m meteen
is hij in andere import shops dan zonder rumble pack te koop? zoniet, dan lijkt het me logisch dat hij bij zuiderpark er gewoon bij zit.quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lekker Hans
Ik verwacht het wel trouwens
hij is bij lik-sang ¤23,93 en als ik de reactie's daar lees hebben ze er allemaal een rumble pack bij.quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik weet het niet, hij hoort met te zijn natuurlijk, maar dit is zo goedkoop dat ik twijfel
quote:
Heb je ze wel los besteld?quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:45 schreef BroesWillems het volgende:
heb hem net 2x besteld...
haha lol, nee dat heb ik niet, ik heb extra 2 besteld met een kameraad om de kosten te delen... Nohja, dan maar 1,50 in de sloot...quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:45 schreef Webby het volgende:
[..]
Heb je ze wel los besteld?
Verzendkosten voor 1 is ¤2,00 en voor 2 ¤5.50
Ik wil er ook 2, maar bestel er 2x 1
wat een kromme regelingquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:45 schreef Webby het volgende:
[..]
Heb je ze wel los besteld?
Verzendkosten voor 1 is ¤2,00 en voor 2 ¤5.50
Ik wil er ook 2, maar bestel er 2x 1
Niet op verzendkosten.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:58 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
wat een kromme regelingmeestal krijg je juist korting als je meer dingen besteld
![]()
wat was het cijfer eerst?quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:04 schreef mikando18 het volgende:
Hmm Gamespot heeft hun MPH review weggehaald, zeker door de horde woeste N fans![]()
http://www.ds-gamer.nl/article/3106p1.htmlquote:Het is bevestigd: Spore, het nieuwe project van Sim-genie Will Wright komt naar de DS. Dit liet hij vandaag weten in een interview op de Game Developers Conference die op dit moment plaats vind in San Jose in California. In Spore beheers je alles wat met leven en evolutie te maken heeft: van microben, tot dieren, tot steden, tot hele sterrewegstels aan toe, alles komt langs in Spore. Je creëert ook zelf je dieren: na een bepaalde hoeveelheid voedsel te hebben gegeten, of na genoeg steden te hebben overgenomen, kan je 'upgraden' door nieuwe lichaamsdelen aan je kleine beestjes toe te voegen. Helaas zullen we waarschijnlijk nog tot 2007 moeten wachten tot we de game kunnen spelen.
We raden je wel aan dit filmpje te kijken. Dit is van de presentatie die Will Wright vorig jaar hield, waar Spore voor het eerst getoond werd. Erg lang, maar het toont je wel hoe in ieder geval de PC versie van deze interessante game werkt.
EA games op de DSquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:17 schreef Thomper het volgende:
Spore naar DS
[..]
http://www.ds-gamer.nl/article/3106p1.html![]()
EA is alleen de publisher, niet de developerquote:
De Sims 2 was goed, Fifa 06 was te pruimen, en als Will Wright eraan werkt, gaat hij echt wel goed zijn best doen. Die man is volgens mij best een fan van de DS.quote:
Denk dat de beste man zelf niet aan de ds versie werkt, dat zal ea wel weer overlaten aan een kleinere developer net zoals bij burnout.quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:06 schreef Thomper het volgende:
[..]
De Sims 2 was goed, Fifa 06 was te pruimen, en als Will Wright eraan werkt, gaat hij echt wel goed zijn best doen. Die man is volgens mij best een fan van de DS.
NSF: MW, Fifa Street 2, NFSU 2...quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:24 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Denk dat de beste man zelf niet aan de ds versie werkt, dat zal ea wel weer overlaten aan een kleinere developer net zoals bij burnout.
Jaweeeeel, Will Wright is best een fan van de DS, echt een platform voor hem. Hij laat zijn nieuwste projectje echt niet over aan zomaar een ander. Sowieso: het hele idee is al uitgewerkt, en als ik kijk naar dat filmpje van Spore zou het met een beetje gepruts zo op de DS overgezet kunnen worden. Zoveel kan er niet misgaan.quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:24 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Denk dat de beste man zelf niet aan de ds versie werkt, dat zal ea wel weer overlaten aan een kleinere developer net zoals bij burnout.
quote:11:29: Iwata takes the stage. There's one more new adventure for you today: Zelda DS.
w00000000000000000000000t!quote:[b]ign:]/b]
11:29: Iwata takes the stage. There's one more new adventure for you today: Zelda DS.
Cel-shaded-style graphics. Top screen: mostly maps. Action is on the lower screen. Use touch screen to draw things -- transitioning the bottom screen input to the top. Launches later this year -- from Aonuma and team (makers of Wind Waker).
Bij geen wifi was de emmer vol. Geen Holy Handgrenade is de druppel.quote:Many basic yet important weapons have also been omitted, including the parachute, baseball bat, longbow, as well as most of the over-the-top devastators such as the Holy Hand Grenade, Old Woman, Homing Pigeon, and Mad Cow - a crying shame, if you ask me.
Team17 obviously went for the simplified pick-up-and-play style of gameplay for the DS, and quite frankly, it was slimmed down way too far
.....
Compounding the issues with the single-player experience is the woefully inadequate AI. At times the computer is deadly accurate. Other times, it flops around like an imbecile, sometimes just wandering around in place as if it does not know what to do.
Collision detection is another problem, as the worms don't always behave as you would expect. It is possible to get stuck under objects as well as next to other worms. Normally you can walk through any other worm on the battlefield, but every so often we would get stuck -- usually right after planting a mine or dropping dynamite. Needless to say, it is rather annoying to walk up to a worm, drop a bomb, and then not be able to retreat to a safe distance
....
Open Warfare gives you a series of progressively more difficult levels to complete, but they are only more difficult because your opponents are given a higher starting HP on each level. None of the challenges have a specific objective, nor do any present the player with a strategic problem to solve. There is also no story tying any of the challenges together.
Ik ga het nog wel kopen, maar geen holy grenade is natuurlijk een aanfluiting!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Bij geen wifi was de emmer vol. Geen Holy Handgrenade is de druppel.
Worms
Team 17 is nog erger dan Rare. Beide zijn flink achteruit gegaan op kwaliteit, maar dit is gewoon schandalig. Hoe kan je een 2D worms zo kei hard verkrachten.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Bij geen wifi was de emmer vol. Geen Holy Handgrenade is de druppel.
Worms
Is het al bevestigd dat het Navi is en geen Tatl of Tael of nog een andere fairy?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:47 schreef BroesWillems het volgende:
in the navy, is nu dubbel toepasselijk, aangezien Navy terug is in Zelda: Phanton Hourglass
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:11 schreef Webby het volgende:
Hans heeft gereageerd, het is zonder rumble pak
Kijken of alle orders nog te cancellen vallen, want de game zelf interesseerd me niks ...
Vet, al spelen ze wel op safe imo. Heb weinig baanbrekende vernieuwingen gezienquote:
hoeft ook niet want de gameplay staat als een huisquote:Vet, al spelen ze wel op safe imo. Heb weinig baanbrekende vernieuwingen gezien
Goede gamequote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:44 schreef Tomasso het volgende:
Ik heb Mario & Luigi: Partners in Time
Zo ff spelen, m'n DS was leeg
Heerlijk!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:57 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
Vet, al spelen ze wel op safe imo. Heb weinig baanbrekende vernieuwingen gezien
Hoeft van mij ook niet als je 15 jaar hebt gewacht.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:57 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
Vet, al spelen ze wel op safe imo. Heb weinig baanbrekende vernieuwingen gezien
Juist.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:54 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Hoeft van mij ook niet als je 15 jaar hebt gewacht.
Ik wil gewoon 2d Mario actie
De game is inderdaad vrij pittig, sommige missies kosten je echt toch snel een half uur. Zelfs met de Healing Touch.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:03 schreef Egamer het volgende:
Trauma Center is lastig.Kom nu al niet langs chapter 2, waarbij je bepaalde puntjes moet stoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |