soms, moet je je vooroordelen laten varenquote:Op zondag 12 maart 2006 17:28 schreef Prior het volgende:
Die game lijkt mij iets té zoetsappig en gericht op meisjes.
SMB1 en 3 waren een eitje.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:27 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
van SMB 1 kan ik me dat voorstellen, de besturing van die game blijft crap
maar van SMB 3![]()
De hele zondag gespeeld, elk level alles gehaald wat er te vinden is en de hele shop al leeggekocht, het is wat simpel, maar wel erg vermakelijk ... ik zit nu in 5-4.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Peach is echt een heerlijk simpele platformer die lekker herkenbaar is. Tis niet super bijzonder allemaal, maar als tussendoortje perfect
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.bashers.nl/2006/03/ds_lite_op_25_mei_in_nederland.phpquote:Onlangs kreeg ik een 'officiële' releaselijst in een niet nader te noemen winkel onder ogen en wat schetst mijn verbazing? De Nintendo DS Lite staat erop met een datum van 25 mei 2006! Toevalligerwijs dezelfde dag waarop New Super Mario Bros. gepland staat op diezelfde lijst. Aangezien ik weet dat deze lijsten soms foutief zijn, is het vooralsnog gissen. Maar toch gezien het feit dat hij 'ver voor augustus' zou moeten uitkomen is er een kans dat het waar is. SPANNUUUND!
mijn zusje en schoonzusje wonen beide bij de Bart Smit, en die krijgen elke maand een nieuwsbrief bij de loonstrookjes, daar stond dus ook in dat hij in mei kwam.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:24 schreef Xrenity het volgende:
DS lite op 25 mei?
[..]
http://www.bashers.nl/2006/03/ds_lite_op_25_mei_in_nederland.php
Is Metroid Pinball niet de moeite waard?quote:Op maandag 13 maart 2006 16:58 schreef Webby het volgende:
Ik wil een losse rumble pack. Heb helaas tot nu toe alleen bij store.nintendo.com (US of CA only). gezien voor 10 dollar, of play-asia voor incl verzenden 25 euro!! Dan is hij goedkoper met metroid pinball onderhand
Iemand maybe een US store gezien die ze heeft voor een leuke prijs? Super Princess Peach support nml. rumble
Wonen? Werken bedoel je?quote:Op maandag 13 maart 2006 16:58 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
mijn zusje en schoonzusje wonen beide bij de Bart Smit, en die krijgen elke maand een nieuwsbrief bij de loonstrookjes, daar stond dus ook in dat hij in mei kwam.
meestal klopt dat...
Hij is nog zo duur voor een flipperspelletje en ik wil een rumble pack voor ik SPP heb uitgespeeldquote:Op maandag 13 maart 2006 17:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is Metroid Pinball niet de moeite waard?
Retorisch ja.quote:Op maandag 13 maart 2006 18:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bij Lik Sang is Metroid Pinball 30 dollar, en die hebben free shipping. Ik neem aan dat de rumble pack hier gewoon bij zit?
http://www.lik-sang.com/info.php?category=274&products_id=7391&
auw.. Vandaar de prijsquote:Op maandag 13 maart 2006 18:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Woei, dan bestel ik m meteen.
-edit-
Wtf, geen free shipping world wide
Hij is kleiner, scherm is beter & hij is lichter + feller.quote:Op maandag 13 maart 2006 19:46 schreef tonks het volgende:
Hoi jongens en meisjes, weten jullie wanneer de nieuwe DS komt? heb al gezien en gelezen dat hij kleiner mooier lichter en het scherm beter is.. maar zijn er nog meer dingen die het helemaal een topding maken?
Wat ik dus al zei..quote:Op maandag 13 maart 2006 19:49 schreef BMH het volgende:
[..]
Hij is kleiner, scherm is beter & hij is lichter + feller.
Dat kan goed kloppenquote:Op maandag 13 maart 2006 19:50 schreef tonks het volgende:
Ik hoorde iets over wifi ofzo en een opera browser?
De DS is nu 120 euro geloof ik. Ik neem aan dat de DS Lite ook wel zo duur zal worden.quote:Op maandag 13 maart 2006 19:53 schreef tonks het volgende:
Tof, die ga ik kopen dus. Zou wel net zo duur zijn als die oude DS? 150 euro ofzo?
Ja preciesquote:Op maandag 13 maart 2006 19:56 schreef Tomasso het volgende:
[..]
De DS is nu 120 euro geloof ik. Ik neem aan dat de DS Lite ook wel zo duur zal worden.
Die Apple looks doen het hem he![]()
Denk dat de Lite voor 120-130 in de winkels zal liggen op de release eigenlijk.quote:Op maandag 13 maart 2006 19:56 schreef Tomasso het volgende:
[..]
De DS is nu 120 euro geloof ik. Ik neem aan dat de DS Lite ook wel zo duur zal worden.
Die Apple looks doen het hem he![]()
Mss, ik weet het zo net nog niet.quote:
lol, werken jah....quote:Op maandag 13 maart 2006 17:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wonen? Werken bedoel je?
Maar okay. Tof.
Prijsverschil zal niet zo hoog zijn denk ik, vergeet niet dat de Lite voor Nintendo waarschijnlijk goedkoper is te produceren dan de normale DS in t begin (of op dit moment gelijke kosten). Klinkt onwaarschijnlijk, maar is vaak 1 van de belangrijkste redenen om een redesign te doen (naast de extra uitstraling).quote:
Die Fruit Loopsquote:Op maandag 13 maart 2006 18:32 schreef RaymanNL het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=eC-3HoPOD9I&search=Video%20review
Deel 2 van de DS lite video review, ik weet niet of jullie die al kennen
Best leuk![]()
Pfff inderdaad... Ik wil m ookquote:
Ik denk het ookquote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wedden dattie gewoon 150 wordt?Ik ga geen grote dingen inzetten als P-Style, maar ik ben er toch vrij zeker van.
Ik hoop ook 130quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:36 schreef Thomper het volgende:
Dan wed ik op 130. You'll see, ik weet het.
vertelquote:
quote:Summer for both of those in Europe - early summer is the current plan but the way it's selling in Japan at the moment might affect that.
Geniaalquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:18 schreef Strolie75 het volgende:
Stoere DS reclame
http://ds.advancedmn.com/media.php?gameid=137&medtype=2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |