op reviews van worms zit ik ook hevig te wachten. de game is al uit in de vs als ik me niet vergis. zal morgen wel komenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:13 schreef Strolie75 het volgende:
Bestelling van Tetris en Worms staat bij VG+ op standby...even reviewtjes afwachten voor de zekerheid.
Zijn die anti-DS dan of zo?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:57 schreef Erwtensoep het volgende:
De reviews zijn in ieder geval lovend over Tetris DS (behalve gamespot uiteraard)
dat mag ik toch niet hopen, maar ze geven wel opvallend lage punten aan DS spellen vergeken met andere sitesquote:
http://www.4colorrebellio(...)worthy-cooking-mama/quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:36 schreef inkie1010 het volgende:
IS het een beetje te spelen ondanks japans?
Gamespot is gewoon te kritisch, niks enthousiasme, nee 1 minimaal dingetje wat niet eens storend is is voor hun een extreem afzeikpunt en kost de game 3 punten. Als je gewoon de review leest, wat screens en een filmpje kijkt kan je wel goed je mening vormen, er is materiaal zat.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:46 schreef Erwtensoep het volgende:
dat mag ik toch niet hopen, maar ze geven wel opvallend lage punten aan DS spellen vergeken met andere sites
Warezhoerquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:34 schreef Thomper het volgende:
Cooking Mama is echt zoooooo tof.Dat zo'n simpel concept toch zo uitgebreid gemaakt kan worden. Erg leuk, ben blij dat ik het van een vriend mocht lenen even.
Hey, das heel niet duur. En ja, daar hoort een rumble pack bij te zitten. Je kan overigens ook Hans ff mailen hequote:Op woensdag 22 maart 2006 11:01 schreef BroesWillems het volgende:
Ik zie dat zuiderpark nu ook spellen import en daar staat metroid pinball tussen voor 22 euries,
weet iemand of daar die rumble pack bij zit?
Hans? who the f*ck is Hans?quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hey, das heel niet duur. En ja, daar hoort een rumble pack bij te zitten. Je kan overigens ook Hans ff mailen he
Mr Zuiderpark, check je mailtje maar eensquote:
Mijn vraag op DS-Gamer.nl Forum :quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mr Zuiderpark, check je mailtje maar eens
Hansquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:08 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Mijn vraag op DS-Gamer.nl Forum :
Metroid Pinball voor 21,98 is dit inclusief Rumble Pack?
Antwoord van 'Hans':
Daar krijg ik in de loop van de dag uitsluitsel over....
ff afwachten dus..
I will,quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, zodra je het weet, let us know. Ik wil m namelijk ook
Animal Crossing DS is daar maar ¤ 35.99 royquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, zodra je het weet, let us know. Ik wil m namelijk ook
Het is een Mario Bros game die eruit ziet als Yoshi's Island van de SNES. Binnenkort een uitgebreide review op FOK!quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:15 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
I will,
en nog een ander vraagje, jij hebt Princess Peach nu een tijdje he? Hoe is het spel nu je het een aantal dagen hebt? Is het meer een Mario Bros spel of meer een Yoshi Story?
quote:Closing Comments
I can still remember the uproar of applause at Nintendo’s press conference back in 2004 at the moment Metroid Prime Hunters made its debut. At the time of its premiere, no one was expecting a handheld to look as good as that game did at that moment. More than a year and a half later, the team still manages that level of impressiveness with one of the most in-depth and beautiful DS titles yet released, which makes it pretty clear that if you give developers plenty of time with a project they can crank out something on the level of current generation production. Metroid Prime Hunters is easily the best handheld first person shooter developed to date, even with its somewhat high learning curve and cramp-inducing control.
IGN's Ratings for Metroid Prime: Hunters (DS)
Rating Description
Presentation - 10
Absolutely through the roof. This is current generation console quality game design with tons of attention to detail in options, menus, and storytelling.
Graphics - 9.5
Easily some of the best 3D seen on the Nintendo DS yet. The developers push the hardware to its limits...maybe just a tad too much as there are bouts of slowdown in more intense rooms.
Sound - 9.5
Fantastic audio recreation of the Metroid Prime universe on the little handheld, reproducing all the haunting effects and music that the GameCube series introduced.
Gameplay - 8.5
The game is tailored to the hardcore FPS fan, and on the Nintendo DS it's got a high learning curve in terms of control. Learn it, and you can kick serious ass in single and multiplayer.
Lasting Appeal - 10
Single cart and multi cart local network play, and currently the beefiest online experiences on the DS, period.
OVERALL - 9.0 - Outstanding!
Ik heb hem idd vanochtend meteen per mail die vraag gesteld. Aangezien ik dan niet meer zelf hoef te importeren (wat wel incl. verzendkosten een betere prijs oplevert waarschijnlijk).quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:01 schreef BroesWillems het volgende:
Ik zie dat zuiderpark nu ook spellen import en daar staat metroid pinball tussen voor 22 euries,
weet iemand of daar die rumble pack bij zit?
Wat dacht je van FindItquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:25 schreef Strolie75 het volgende:
Nintendo moet eens een versie van zeeslag als gratis download uitbrengen. Daar lijkt de DS me ideaal voor. Twee schermen, touchscreen, wi-fi.
Daar wacht ik ook opquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:15 schreef Webby het volgende:
[..]
Ik heb hem idd vanochtend meteen per mail die vraag gesteld. Aangezien ik dan niet meer zelf hoef te importeren (wat wel incl. verzendkosten een betere prijs oplevert waarschijnlijk).
En Roy, je mag pas een review schrijven als je bowser hebt verslagen. Dan wordt het spel pas leuk, het is me idd eindelijk gelukt.
Maar ik niet!quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daar wacht ik ook opTis toch een importreview, heb de tijd tot midden mei ofzo
dvdboxoffice heeft m vandaag verzondenquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:13 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Metroid Prime: Hunters review van IGN!
[..]
Wat wil je horen?quote:
En mijn Tetris nog nietquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:57 schreef madjacksss het volgende:
dvdboxoffice heeft m vandaag verzonden![]()
Dat wou ik dus horen, en over dat mannelijkheid, ik haal hem natuurlijk dan voor mijn vriendinquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat wil je horen?Ik kan nu al wel zeggen dat het gewoon een leuke platform game is die dient als perfect tussendoortje voor het wachten op de échte nieuwe Mario Bros. Hou je van old skool Mario platformen, dan is het zeker de moeite waard, je moet alleen niet onzeker zijn over je mannelijkheid
Je...je vindt MI leuk???quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:32 schreef inkie1010 het volgende:
Ik zou wel een flopje willen met alle monkey island 1t/m 3 erop
My frothing demand for this game increases...quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:33 schreef mikando18 het volgende:
De laatste cijfers van famitsu
DS Contact 9789![]()
quote:
Niet gratis, maar met een beetje goed zoeken te vinden voor 20 dollars: Monopoly / Bobble / Yathzee / Battleship.quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:25 schreef Strolie75 het volgende:
Nintendo moet eens een versie van zeeslag als gratis download uitbrengen. Daar lijkt de DS me ideaal voor. Twee schermen, touchscreen, wi-fi.
Hans! DS-Gamer! FTW!quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:08 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Mijn vraag op DS-Gamer.nl Forum :
Metroid Pinball voor 21,98 is dit inclusief Rumble Pack?
Antwoord van 'Hans':
Daar krijg ik in de loop van de dag uitsluitsel over....
ff afwachten dus..
Sorry, hij heeft nog niet weer geantwoord...quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar, is het nu met Rumble Pack? If so, dan bestel ik m meteen
is hij in andere import shops dan zonder rumble pack te koop? zoniet, dan lijkt het me logisch dat hij bij zuiderpark er gewoon bij zit.quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lekker Hans
Ik verwacht het wel trouwens
hij is bij lik-sang ¤23,93 en als ik de reactie's daar lees hebben ze er allemaal een rumble pack bij.quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik weet het niet, hij hoort met te zijn natuurlijk, maar dit is zo goedkoop dat ik twijfel
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |