Heb je ze wel los besteld?quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:45 schreef BroesWillems het volgende:
heb hem net 2x besteld...
haha lol, nee dat heb ik niet, ik heb extra 2 besteld met een kameraad om de kosten te delen... Nohja, dan maar 1,50 in de sloot...quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:45 schreef Webby het volgende:
[..]
Heb je ze wel los besteld?
Verzendkosten voor 1 is ¤2,00 en voor 2 ¤5.50
Ik wil er ook 2, maar bestel er 2x 1
wat een kromme regelingquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:45 schreef Webby het volgende:
[..]
Heb je ze wel los besteld?
Verzendkosten voor 1 is ¤2,00 en voor 2 ¤5.50
Ik wil er ook 2, maar bestel er 2x 1
Niet op verzendkosten.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:58 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
wat een kromme regelingmeestal krijg je juist korting als je meer dingen besteld
![]()
wat was het cijfer eerst?quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:04 schreef mikando18 het volgende:
Hmm Gamespot heeft hun MPH review weggehaald, zeker door de horde woeste N fans![]()
http://www.ds-gamer.nl/article/3106p1.htmlquote:Het is bevestigd: Spore, het nieuwe project van Sim-genie Will Wright komt naar de DS. Dit liet hij vandaag weten in een interview op de Game Developers Conference die op dit moment plaats vind in San Jose in California. In Spore beheers je alles wat met leven en evolutie te maken heeft: van microben, tot dieren, tot steden, tot hele sterrewegstels aan toe, alles komt langs in Spore. Je creëert ook zelf je dieren: na een bepaalde hoeveelheid voedsel te hebben gegeten, of na genoeg steden te hebben overgenomen, kan je 'upgraden' door nieuwe lichaamsdelen aan je kleine beestjes toe te voegen. Helaas zullen we waarschijnlijk nog tot 2007 moeten wachten tot we de game kunnen spelen.
We raden je wel aan dit filmpje te kijken. Dit is van de presentatie die Will Wright vorig jaar hield, waar Spore voor het eerst getoond werd. Erg lang, maar het toont je wel hoe in ieder geval de PC versie van deze interessante game werkt.
EA games op de DSquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:17 schreef Thomper het volgende:
Spore naar DS
[..]
http://www.ds-gamer.nl/article/3106p1.html![]()
EA is alleen de publisher, niet de developerquote:
De Sims 2 was goed, Fifa 06 was te pruimen, en als Will Wright eraan werkt, gaat hij echt wel goed zijn best doen. Die man is volgens mij best een fan van de DS.quote:
Denk dat de beste man zelf niet aan de ds versie werkt, dat zal ea wel weer overlaten aan een kleinere developer net zoals bij burnout.quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:06 schreef Thomper het volgende:
[..]
De Sims 2 was goed, Fifa 06 was te pruimen, en als Will Wright eraan werkt, gaat hij echt wel goed zijn best doen. Die man is volgens mij best een fan van de DS.
NSF: MW, Fifa Street 2, NFSU 2...quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:24 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Denk dat de beste man zelf niet aan de ds versie werkt, dat zal ea wel weer overlaten aan een kleinere developer net zoals bij burnout.
Jaweeeeel, Will Wright is best een fan van de DS, echt een platform voor hem. Hij laat zijn nieuwste projectje echt niet over aan zomaar een ander. Sowieso: het hele idee is al uitgewerkt, en als ik kijk naar dat filmpje van Spore zou het met een beetje gepruts zo op de DS overgezet kunnen worden. Zoveel kan er niet misgaan.quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:24 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Denk dat de beste man zelf niet aan de ds versie werkt, dat zal ea wel weer overlaten aan een kleinere developer net zoals bij burnout.
quote:11:29: Iwata takes the stage. There's one more new adventure for you today: Zelda DS.
w00000000000000000000000t!quote:[b]ign:]/b]
11:29: Iwata takes the stage. There's one more new adventure for you today: Zelda DS.
Cel-shaded-style graphics. Top screen: mostly maps. Action is on the lower screen. Use touch screen to draw things -- transitioning the bottom screen input to the top. Launches later this year -- from Aonuma and team (makers of Wind Waker).
Bij geen wifi was de emmer vol. Geen Holy Handgrenade is de druppel.quote:Many basic yet important weapons have also been omitted, including the parachute, baseball bat, longbow, as well as most of the over-the-top devastators such as the Holy Hand Grenade, Old Woman, Homing Pigeon, and Mad Cow - a crying shame, if you ask me.
Team17 obviously went for the simplified pick-up-and-play style of gameplay for the DS, and quite frankly, it was slimmed down way too far
.....
Compounding the issues with the single-player experience is the woefully inadequate AI. At times the computer is deadly accurate. Other times, it flops around like an imbecile, sometimes just wandering around in place as if it does not know what to do.
Collision detection is another problem, as the worms don't always behave as you would expect. It is possible to get stuck under objects as well as next to other worms. Normally you can walk through any other worm on the battlefield, but every so often we would get stuck -- usually right after planting a mine or dropping dynamite. Needless to say, it is rather annoying to walk up to a worm, drop a bomb, and then not be able to retreat to a safe distance
....
Open Warfare gives you a series of progressively more difficult levels to complete, but they are only more difficult because your opponents are given a higher starting HP on each level. None of the challenges have a specific objective, nor do any present the player with a strategic problem to solve. There is also no story tying any of the challenges together.
Ik ga het nog wel kopen, maar geen holy grenade is natuurlijk een aanfluiting!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Bij geen wifi was de emmer vol. Geen Holy Handgrenade is de druppel.
Worms
Team 17 is nog erger dan Rare. Beide zijn flink achteruit gegaan op kwaliteit, maar dit is gewoon schandalig. Hoe kan je een 2D worms zo kei hard verkrachten.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Bij geen wifi was de emmer vol. Geen Holy Handgrenade is de druppel.
Worms
Is het al bevestigd dat het Navi is en geen Tatl of Tael of nog een andere fairy?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:47 schreef BroesWillems het volgende:
in the navy, is nu dubbel toepasselijk, aangezien Navy terug is in Zelda: Phanton Hourglass
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:11 schreef Webby het volgende:
Hans heeft gereageerd, het is zonder rumble pak
Kijken of alle orders nog te cancellen vallen, want de game zelf interesseerd me niks ...
Vet, al spelen ze wel op safe imo. Heb weinig baanbrekende vernieuwingen gezienquote:
hoeft ook niet want de gameplay staat als een huisquote:Vet, al spelen ze wel op safe imo. Heb weinig baanbrekende vernieuwingen gezien
Goede gamequote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:44 schreef Tomasso het volgende:
Ik heb Mario & Luigi: Partners in Time
Zo ff spelen, m'n DS was leeg
Heerlijk!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:57 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
Vet, al spelen ze wel op safe imo. Heb weinig baanbrekende vernieuwingen gezien
Hoeft van mij ook niet als je 15 jaar hebt gewacht.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:57 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
Vet, al spelen ze wel op safe imo. Heb weinig baanbrekende vernieuwingen gezien
Juist.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:54 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Hoeft van mij ook niet als je 15 jaar hebt gewacht.
Ik wil gewoon 2d Mario actie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |