Tipje: kijk dinsdag a.s. een keer niet in de spiegel. Laat even weten hoe dat uitpakt.quote:
Weet je, jouw argumenten worden alleen maar beter als je persoonlijk wordt.quote:Pinball is iig een nobody met een zeer sneu leven![]()
Zegt al genoeg over zijn registratie datum, hij is VER overtijd, de schimmel zit erop
Maar dan toch als een jammere newbie gaat schelden als je in een 'discussie' geen poot meer hebt om op te staan.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:49 schreef BONG4002 het volgende:
Ik flipper je zo de kast uit maargoed, ik ben te nieuw dus dat kan natuurlijk niet he![]()
Jij bent Willem Holleederquote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zie een [afbeelding] dus blijkbaar raak ik je ergens....![]()
![]()
En nee...ben niet lelijk....ook niet knap..ertussenin...en nee, werk niet voor de AIVD, maar heb zeker gegronden redenen om mijn identiteit niet prijs te geven....
Denk daar maar eens overna![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:30 schreef Wickedangel het volgende:
HET IS GVD HALF VIJF!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ach ze zitten aan de drugs enzo, ze zijn een beetje malquote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Het spelletje wie ben ik word er niet leuker op
![]()
Het word steeds gekker, sta elke keer weer verbaastquote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:36 schreef Gert het volgende:
[..]Stelletje malloten bij elkaar hier ook.
Ik wil voorkomen dat ik dalijk wéér trek krijg in nog een drankje en een sigaret.
Dus ik ga maar naar bed.
Ja dat rijmt.![]()
Truste, lieve Tanja-fans.
![]()
* ben toch wel heel benieuwd hoe de lunch uit gaat pakken morgen..![]()
Jij kan wel wat geestveruiming gebruiken, met die narrow mind van jequote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ach ze zitten aan de drugs enzo, ze zijn een beetje mal![]()
![]()
Je geeft je doel wel gemakkelijk prijs.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:30 schreef BONG4002 het volgende:
Ik zie een [afbeelding] dus blijkbaar raak ik je ergens....![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:34 schreef Pinball het volgende:
[..]
Tipje: kijk dinsdag a.s. een keer niet in de spiegel. Laat even weten hoe dat uitpakt.
Jawel he?quote:Weet je, jouw argumenten worden alleen maar beter als je persoonlijk wordt.![]()
Gersquote:Wel sneu dat je aan de ene kant gers doet:
Schelden? Heb je mij dat zien doenquote:Maar dan toch als een jammere newbie gaat schelden als je in een 'discussie' geen poot meer hebt om op te staan.![]()
quote:
quote:
Maar je was natuurlijk al een tijdje door je 'argumenten' heen, dus dat zat er aan te komen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:24 schreef BONG4002 het volgende:
Pinball is iig een nobody met een zeer sneu leven![]()
Zegt al genoeg over zijn registratie datum, hij is VER overtijd, de schimmel zit erop
betekent niet dat je me raakt -zo hoog kom je niet- maar dat ik jou en je post afkeur.
Een "nobody" noemen is schelden?quote:
Ik heb geeneens argumenten nodig, je manier van posten jegens andere users (de newbees etc. en de Jostis) zeggen genoegquote:Maar je was natuurlijk al een tijdje door je 'argumenten' heen, dus dat zat er aan te komen.![]()
Ow....dat doet me ook niet veel, gaat erom dat ik duidelijk maak waar IK voor staquote:Oh, en [afbeelding] betekent niet dat je me raakt -zo hoog kom je niet- maar dat ik jou en je post afkeur.
Dit ter info, omdat je het blijkbaar verkeerd begreep.
Nog best moeilijk hè, quoten.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dan zitten we kennelijk op een verkeerd level denk ikMaargoed je wil natuurlijk altijd gelijk hebben dus daarom deze post die je aanhaald kennelijk
[..]
Ik heb geeneens argumenten nodig, je manier van posten jegens andere users (de newbees etc. en de Jostis) zeggen genoeg
[..]
Ow....dat doet me ook niet veel, gaat erom dat ik duidelijk maak waar IK voor staEn wat jij vind boeit me verder geen uitgedrukte peuk
Is al gecorrigeerdquote:
Maar jij vond ook dat mijn uiterlijk genoeg zei, dus jouw mening daarover kunnen we best een een korrel zout nemen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:56 schreef BONG4002 het volgende:
En ja, daar ga je weer, ipv inhoudelijk op de post in te gaan, dat zegt dus genoeg imho
Ach, heb ik dat dan gezegd?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:58 schreef Pinball het volgende:
[..]
Maar jij vond ook dat mijn uiterlijk genoeg zei, dus jouw mening daarover kunnen we best een een korrel zout nemen.![]()
En zeggen dat ik sneu ben, en dat ik beschimmeld ben, ja.quote:
Oh, dus jij hebt geen argumenten nodig!quote:Ik heb geeneens argumenten nodig, je manier van posten jegens andere users (de newbees etc. en de Jostis) zeggen genoeg
PI gebruik. Weer een fijn voorbeeld van jouw manier van 'discussieren'.quote:Ow....dat doet me ook niet veel, gaat erom dat ik duidelijk maak waar IK voor staEn wat jij vind boeit me verder geen uitgedrukte peuk
Jij kan zó meedoen n de Gert Timmerman topics:quote:Op zaterdag 25 februari 2006 05:03 schreef BONG4002 het volgende:
Laat jezelf zíen...durf je te laten zien met die grote praatjes....en nee, ik kan dat niet omdat ik daar mn redenen voor heb....en ja, die zal je ooit horen maar niet nu
In jou geval wel, je bent een Hardcore user dus kun je klappen verwachten, niet miepen dusquote:Op zaterdag 25 februari 2006 05:04 schreef Pinball het volgende:
[..]
En zeggen dat ik sneu ben, en dat ik beschimmeld ben, ja.
Of vind jij het valide argumenten om een discussie mee aan te gaan?
[..]
Ik hoef geen gelijk, spreek me alleen uitquote:Oh, dus jij hebt geen argumenten nodig!
Het gelijk is reeds aan jouw zijde, maar toch doe je al pagina's lang je uiterste best om mij te 'raken' en vier je het als een overwinning als ik een [afbeelding] PI gebruik.
Voor iemand die geen argumenten nodig heeft doe je wel èrg je best om 'gelijk' te krijgen.
[..]
Wen er maar alvast aan...want je zal me nog lang zienquote:Weer een fijn voorbeeld van jouw manier van 'discussieren'.![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 05:06 schreef Pinball het volgende:
Ik ga slapen bongie, fijne hoofdpijn gewenst.
1 van jouw gebreken is dat je het verschl tussen een pittige discussie en dom schelden niet ziet.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 05:08 schreef BONG4002 het volgende:
In jou geval wel, je bent een Hardcore user dus kun je klappen verwachten, niet miepen dus
Nee hoor, je wilt dolgraag gelijk, en je schuwt geen middel om het te krijgen.quote:Ik hoef geen gelijk, spreek me alleen uitEn ja, jij wil graag stevige discussies, maar dat hoeft niet m.i., ik doe mn zegje en dan is het wel KLAAR
Nope, want jij durft èn geen foto te plaatsen, èn niet toe te geven dat je nog lelijker bent dan ik.quote:Wen er maar alvast aan...want je zal me nog lang zien![]()
Nou gelukkig maar, ik was mijn koffers al aan het pakken omdat de zoveelste newbie met een plank voor zijn kop weigert om zijn meerdere te erkennen.quote:En nee, ik wil je niet van het forum vegen ofzo...we zitten gewoon op een ander "level" niets meer, niets minder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |