Geweldige film, de waterspuwers zijn zoooo gaafquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:51 schreef VarsesteR het volgende:
Ik heb vandaag "De klokkenluider van de Notre Dame" gekeken.
Zo dacht ik er ook over. Vond het ook maar een middelmatige film. En snap niet wat iedereen er zo geweldig aan vind. En ik ben nog wel Cash-fan ook.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:07 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Walk The Line vond ik wat tegenvallen. De muziek was uiteraard geweldig en het acteerwerk van vooral Reese Witherspoon en Robert Patrick was weinig op aan te merken, maar de film steeg voor mij nooit boven het niveau van een gemiddelde biografie uit.
Waarom dan een 4 en niet een 2?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:11 schreef Timo20 het volgende:
Gisteren in de sneak:
Big Momma`s House 2
Heb deel 1 nooi gezien, en na t zien van deel 2 wil ik dat ook graag zo houden. Wat een flut film! Er zaten wel geteld 2 heel klein beetje grappige momenten in, die een kleine glimlach te voorschijn deden toveren. Verder is het het karakter van Big Momma meer irritant dan dat het leuk is, is het verhaal uiterst voorspelbaar en mist het alles dat een film een heel klein beetje leuk maakt.
De eerste in de top 10 van slechtste films van 2006 is een feit, de IMDB rating is geheel terecht.
IMDB Cijfer: 2,6/10
Mijn Cijfer: 4,0/10
zoooo slecht was ie nou ook weer niet. niet gelijk overdrijven. een 4 is toch niet overdreven hoog hequote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:18 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Waarom dan een 4 en niet een 2?![]()
dat betekent toch niet dat ik hetzelfde punt moet geven??quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:08 schreef Sokolsky het volgende:
Maar je zegt dat de IMDB rating geheel terecht is.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:11 schreef Timo20 het volgende:
de IMDB rating is geheel terecht.
IMDB Cijfer: 2,6/10
Tja.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:01 schreef Timo20 het volgende:
zoooo slecht was ie nou ook weer niet.
niets nuttigs te doen op je vrije vrijdag middag?quote:
Die in dat bad.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:20 schreef victorinox het volgende:
I Spit on Your Grave
Een vrouw wordt door een groepje mannen verkracht, mishandeld en voor dood achtergelaten.
Zij vond dit allemaal niet zo fijn en besluit om wraak te nemen.
De verkrachtingsscenes zijn behoorlijk lomp. Ik vind ze zelfs erger dan in Irreverible.
Maar gelukkig zijn de wraakacties lekker bloederig.
Hmmm, you got nice hands....quote:
hahaquote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:28 schreef Gorro het volgende:
Tom Yum Goong (Muay Thai Fighter) (Prachya Pinkaew, 2005)
Tony Jaa kan goed vechten, maar helaas wordt dit enorm slecht in beeld gebracht door Prachya Pinkaew zodat de vechtscenes niet zo indrukwekkend zijn als mogelijk zou zijn. De plot stelt niet veel voor en het acteerwerk al helemaal niet. Tony Jaa moet maar eens een film gaan maken met een regisseur. **½
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:49 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Dogville (2003)
Wow
![]()
cijfer: 9.5
Gaat wel goed komen, je bent namelijk meteen met de lastigste begonnen!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:09 schreef pascalheister het volgende:
8½
Ben zeer benieuwd naar het andere werk van Fellini
Ik heb ook het gevoel dat films tegenwoordig minimaal 2 uur moeten duren.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:28 schreef Karina het volgende:
En waarom duren de films tegenwoordig allemaal zo lang, deze is ook al weer 134 minuten? Of heb ik tegenwoordig gewoon geen geduld meer.
vooral t moeten iddquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:34 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik heb ook het gevoel dat films tegenwoordig minimaal 2 uur moeten duren.
Dat vind ik helaas een verontrustende ontwikkeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |