Laatste appel net gisteren opgegeten....quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:40 schreef Isabeau het volgende:
Je had helemaal geen beschuitjes, crackertjes, appels etc in huis?
Jee...je kan toch niet tot het avondeten niets eten op kopjes thee na? Je mag vast wel even naar een winkel/bakkertje etc toe. En hebben ze daar geen kantine met broodjes? Of is het zo'n school met alleen koeken, marsen en andere candybars![]()
Ik zit hier op mijn werk met mijn meegebrachte bakje yoghurt en allbran (staat hier in mijn laatje) maar het is echt NIET te eten.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:23 schreef ymme het volgende:
Ik heb net trouwens lekker cornflakes met melk op.
1 mandarijn en 1 kiwi...
Op naar de lunch
quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:45 schreef Brighteyes het volgende:
Ik durfde even geen topic te openen omdat ik niet wist hoe of wat met de op.
Maar goed, mijn post door het slotje:
[..]
Ik zit hier op mijn werk met mijn meegebrachte bakje yoghurt en allbran (staat hier in mijn laatje) maar het is echt NIET te eten.
Manlief heeft heel fijn zo'n citroengeurgeval in de afwasmachine gehangen en daar smaakt dus nu mijn yoghurt naar.![]()
![]()
Echt heeeeel goor!
't is al op.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:47 schreef ymme het volgende:
ON dingen, die geur dingen voor de afwasmachine.
Dat laat een laagje achter op je bestek/borden etc.. Vies![]()
Kun je op je werk niet iets lekkers gezonds kopen.
Toe maar!quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:48 schreef Sjeen het volgende:
Zo, ik ga dadelijk een kop thee doen met twee stroopwafels![]()
Daar hoef je toch ook geen ruggengraat voor te hebben...quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
't is al op.Snel doorgegeten en 'weggespoeld' met een plakje ontbijtkoek.
Hier op mijn werk had mss gekund maar aangezien ze ook kroketten en ander lekker spul hebben neem ik de laatste weken braaf maar 52 ct mee naar mijn werk zodat ik alleen een bekertje melk kan kopen.
Jaja, dit klinkt echt supertriest maar ik heb echt geen ruggegraat voor wat betreft van die meergranendriehoekjes met filet americain etc. etc.![]()
Ik neem dus die 52 ct. mee, plus 1,50 voor een kop thee op het station 's ochtends.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:50 schreef Isabeau het volgende:
Herkenbaar, BrighteyesIk nam expres geen kleingeld mee als ik met de trein moest omdat dat te snel in de snoepautomaten op de stations verdween
Ja, maar het is wel veel meer qua calorieen dan die 2 boterhammetjes met kipfilet.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:51 schreef Sjeen het volgende:
Daar hoef je toch ook geen ruggengraat voor te hebben...![]()
quote:Ow en ik ga zekerrrrrr genieten (weegschaal vanmorgen 79)
jahoor, snap je hoe het regeltje werkt?quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:48 schreef dobbey het volgende:
![]()
Ik durf het bijna niet te vragen maarreuuhhhh mag ik ook in het lijstje
![]()
![]()
Alleen een beetje jammer dat er ook zo veel zijn die gewoon veel te weinig eten.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:34 schreef Rewimo het volgende:
Typisch een dieettopic hierIedereen heeft het over eten
Ontbijt: Magere yoghurt met ongeveer 60gram crunchquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:02 schreef Isabeau het volgende:
Schrijf eens een normale dag op wat je eet en zet het eens hier neer, Levitation
Dit zei ik ook aantal topics geleden ook.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:44 schreef RedScorpion het volgende:
Wordt wat afgekletst hier. Als de kg's er nu net zo snel af zouden gaan zou het toppie zijn
Na drie boterhammen heb ik nog steeds trekquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:39 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het idee van het eten iets verdelen over de dag ook een goede tip. Levitation. Dus geen 4 boterhammen als lunch maar 3 en dan op een ander moment als je weer trek krijgt de 4e. Verder kan ik niets vreemds opmerken aan je menu, ziet er prima uit.
Het liefst eet ik donkerbruinbrood met veel pitjes enzo. Alleen heb ik dan een revolutie aan mijn broek, vriend weigert donkerder dan volkoren te eten en kan soms héél irritant zijn. Ik koop nu bij mijn bakker "boerenbruin" alleen is dat meer "donkerwit" dan "bruin". Ik geloof ook niet dat mijn bakker überhaupt echt donker brood verkoopt. Misschien moet ik meer moeite gaan doen voor een vullende boterham...quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:59 schreef pluisje het volgende:
Wat voor brood eet je? Hoe donkerder en grover, des te beter vult het natuurlijk
Bij Southbeach is mijn crunch een "no-no" evenals heerlijkheden als brood, aardappelen, couscous en pasta.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:07 schreef Isabeau het volgende:
Eiwitten en vetten vullen trouwens veel meer dan koolhydraten, dus dat je het idee hebt dat yoghurt beter vult kan wel kloppen![]()
Ik zal eens kijken of ik iets kan vinden over verzadiging, kan ook zijn dat er hormonaal iets niet helemaal in balans is bij je en dat je daarom het signaal 'verzadigd' niet goed binnen komt. Naar mijn weten is daar ook niet echt iets aan te doen.
Heb je ooit overwogen het Southbeach dieet te proberen? Niet dat ik daar nou zo'n enorme fan van ben, maar je hongergevoel wordt er wel veel beter door onderdrukt.
Uhh.. bloemkoolsoep was het eerste dat in me op kwam, mede omdat het de meeste indruk heeft gemaakt. We hebben mijn moeder na het maken van die soep een dag niet meer aangekeken.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan mijn bammetjes, pasta en aardappels ook niet missen hoor
En bloemkoolsoep klinkt wel lekker![]()
Ik wil echt niet gemeen doen, maar bedoel je nu trek of honger?quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:56 schreef Levitation het volgende:
[..]
Na drie boterhammen heb ik nog steeds trekna 4 trouwens ook. Ik heb een tijdje geprobeerd mijn lunch te verdelen in 2 porties, rond 12uur 2 boterhammen en rond 2 uur ook 2 stuks. Maar dat was ook helemaal niets, had ik 2 keer nog trek na het eten. Mijn maag is schijnbaar onverzadigbaar, de enige keren dat ik echt vol zit is bij de cinees met lopend buffet en als ik een avond ge-gourmet heb. Maar vraag me niet hoeveel kcal ik dan op heb!
Daar heb je ook een punt...quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:35 schreef pluisje het volgende:
Maar zoiets zou geen weken mogen duren.
Van welk merk heb je het gehaald?quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:11 schreef dobbey het volgende:
**meld** Ik slik nu sinds 3 weken chromium (in combinatie met CLA) en moet zeggen dat het voor mij wel werkt, ik ben de helft minder gaan eten hierdoor![]()
, moet ik er wel bij vermelden dat je af en toe echt wel zin hebt aan iets maar dat is meer gewenning dan wat anders als je even iets afleiding zoekt is die trek ook weer weg. Het is trouwens wel heel belangrijk dat je chromium probeert zoveel mogelijk op het zelfde tijdstip te nemen.
Ik heb de chromium van Optimax en de CLA van bodylab. Ik ben met chromium begonnen omdat ik ook s'middags een dood punt had, ik moest en zou zoet etenquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Van welk merk heb je het gehaald?
Dure merken doe ik ook niet aan, maar ze hebben me wel Optimax aangeraden om te gebruiken, de CLA bestel ik via internet puur omdat dat 13 euro scheelt met in de winkelquote:Op donderdag 2 februari 2006 20:44 schreef Levitation het volgende:
Ik slik chroom GTF van 't kruidvat en ook CLA (ook kruidvat). Ik geloof niet in "dure merken" chroom is chroom, denk ik maar. Ik slik nu 1 tablet per dag, misschien moet ik gewoon meer slikken.
Idd, daar moest ik ook aan denken. Heb zelf dus jarenlang alles wat lang genoeg stilstond opgegeten omdat ik constant honger had door m'n depressie. Ik wist eerst alleen niet dat ik depressief was en bovendien werd mij verteld dat dat helemaal niet kon. Bleek achteraf dus gewoon wél te kunnen. Maar dat was wel heel heftig hoor, dan werd ik 's nachts wakker van de honger en rolde echt door m'n bed van de maagkramp tot ik wat naar binnen werkte. =/quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:07 schreef Isabeau het volgende:
Ik zal eens kijken of ik iets kan vinden over verzadiging, kan ook zijn dat er hormonaal iets niet helemaal in balans is bij je en dat je daarom het signaal 'verzadigd' niet goed binnen komt. Naar mijn weten is daar ook niet echt iets aan te doen.
Ja, gewoon als man. Je bent geëmancipeerd of niet ;-) Ik voel het ondertussen echt wel goed aan m'n armen, die drillen veel minder, en ook m'n borsten zijn steviger.quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:29 schreef Isabeau het volgende:
Maeghan
Ja, drop verhoogt je bloeddruk door de werking van de stof glyzzhirizine (en ik kan dat best fout gespeld hebben) op je bijnieren. Maar meestal treedt dat effect pas in na langdurig drop gebruik en niet na 1x drop gebruik. Ook zorgt drop voor verlies van zout en dus water via je nieren en dat kan weer hoofdpijn tot gevolg hebben...
Soms sta je trouwens verrast over hoeveel je afgevallen kan zijn terwijl je wel heel veel hebt gesnoeptIk zou me stiekem wel wegen. En 20x opdrukken? Je bedoelt gewoon opdrukken als een man?? Ik haal misschien de 1x
Maar mijn borsten zijn heel snel bij de grond en dan weet ik niet of ik dan weer omhoog moet of...geen idee!
Heel flauw misschien, maar volgens mij zit dit echt tussen de oren... Bij mij is vorig jaar april de knop op een andere manier omgegaan, maar je eetpatroon vooraf en nu komen me heel bekend voor. Alleen slik ik er geen chroom en CLA bij... Maar goed, het maakt niet uit wat of wie de motivatie is, als de motivatie er maar is!quote:Op donderdag 2 februari 2006 20:20 schreef dobbey het volgende:
[..]
Ik heb de chromium van Optimax en de CLA van bodylab. Ik ben met chromium begonnen omdat ik ook s'middags een dood punt had, ik moest en zou zoet etenVoor ik hiermee begon at ik 6 boterhammen, 2 appels, 1 sinaasappel, en liga of sultana en dan s'middags nog een nuts of iets dergelijks, nu eet ik 4 boterhammen, 1 appel, 1 sinaasappel en een sultana of een liga voor de zoetigheid. s'Avonds schepte ik altijd 2 x op en (om als voorbeeld te geven) als we gehaktballen aten at ik 2 grote ballen, nu kan ik er amper 1 op als ik ook aardappels en groente eet. Na het avondeten eet ik eigenlijk helemaal niet meer, waar ik eerder nog wel is naar de chips of chocola greep. Dus al met al ben ik er wel enthousiast over
![]()
Die heb ik al gekocht!quote:Op zondag 5 februari 2006 11:10 schreef Jojogirl het volgende:
Leidschenhage? Oe, hadden ze ook nog maat 39?
* Jojogirl kan ook nooit laarzen vinden die om haar kuiten passen.
Nu nog een foto van Liejannuh + laarzen.quote:Op zondag 5 februari 2006 09:08 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb laarzen gekocht!!!![]()
Ik ben helemaal blij!
![]()
Eindelijk laarzen die passen!
![]()
[afbeelding]
En ze zitten nog geweldig ook!Het briljante aan deze laarzen is trouwens dat je daar waar die bandjes zitten, de laarzen wijder kunt maken. En zo passen ze ook om mijn übergespierde hollandse fietskuiten heen!
Je moet niet overdrijven hoor!quote:Op zondag 5 februari 2006 12:00 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nu nog een foto van Liejannuh + laarzen.
Is dat een 'nee'?quote:
Dat is een "ik kan moeilijk een foto van mezelf maken waar ik in mijn nieuwe laarzen op sta".quote:
Nou, stuur dan maar een andere.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:07 schreef Liejannuh het volgende:
Dat is een \"ik kan moeilijk een foto van mezelf maken waar ik in mijn nieuwe laarzen op sta\".
Moet je toch vaker naar meetings komen.quote:
Done!quote:
Dat is een: ik trek ze wel aan naar de meeting over twee wekenquote:Op zondag 5 februari 2006 12:07 schreef Liejannuh het volgende:
Dat is een \"ik kan moeilijk een foto van mezelf maken waar ik in mijn nieuwe laarzen op sta\".
Dat zou een oplossing zijn als ik naar die meeting zou gaan, maar dat gaat dus niet lukken.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:43 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat is een: ik trek ze wel aan naar de meeting over twee weken
Hahahahaha, ik ben gewoon een beetje raar hoor!quote:Op zondag 5 februari 2006 21:43 schreef Iksje het volgende:
![]()
Minder blij met die kilometertjes van me nu...
Gelukkig rijd ik niet met de auto en doe ik best wat te voet (én trappen)
Maar toch![]()
Dat zeg ik ook in een eerdere post.quote:Op maandag 6 februari 2006 09:31 schreef teigan het volgende:
Isa, de knop lijkt weer om bij jou of niet soms??
ymme, het is wel leuk hoor, 4 avonden in de week sporten, maar is het wel haalbaar? Je komt wel vanaf niets... Ik zou als ik jou was gewoon eerst eens rustig beginnen, je moet niet sporten alleen om het afvallen, dat gaat je zwaar tegenvallen, het moet ook voor ontspanning zijn..
Hmmm, als we de weegschaal van de sauna moeten geloven, zijn we beiden 2,5 KG zwaarderquote:Op maandag 6 februari 2006 09:02 schreef Isabeau het volgende:
Mijn update
Isabeau (1m67) (33,3) was 99,6 kg, weegt nu 92,8 kg en wil graag 77 kg wegen -6,8
Yep, het gaat allemaal weer heel eenvoudig en zonder problemen. Heb niet eens zin in snoep of gebak of wat dan ook. Zelfs niet in chocoladequote:Op maandag 6 februari 2006 09:31 schreef teigan het volgende:
Isa, de knop lijkt weer om bij jou of niet soms??
Ik train(de) ook met zo'n schema... 3 keer gelopen, vervolgens werd ik vorige week ziek. Denk dat ik maar gewoon weer opnieuw begin.quote:Op maandag 6 februari 2006 10:25 schreef kwakveense het volgende:
dank voor de tips dames, ik ga maar eesn aan de handcreme...
heb vandaag weer een nieuw loopschema aagemaakt op die asics site. Woensdag eerste trainingsdag, en deze keer wil ik het volhouden, volmaken! Over 120 dagen zou ik dan 5 km "hard" moeten kunnen lopen!
[knip]
van een sauna val je echt niet af hoor, net als die domme sauna belt. je verliest alleen water wat je daarna toch weer op drinktquote:Op maandag 6 februari 2006 09:39 schreef freecell het volgende:
[..]
Hmmm, als we de weegschaal van de sauna moeten geloven, zijn we beiden 2,5 KG zwaarder
Echt flauw, alle weegschalen geven bij mij ongeveer hetzelfde aan, maar die van de sauna zit veel hoger.... Zou dat een maniertje zijn om je er vaker te laten komen?
Ja, we wandelen vaak in het weekend, als we gaan fotograferen. Fietsen kan hij nu net goed los (als in: zelf op- en afstappen zonder schrammen of builen) dus dat zullen we van de zomer ook zeker gaan doen. En zwemmen doen we ook af en toe, al is dat meestal als we op vakantie zijn. Hij zit nu op zwemlesquote:Op maandag 6 februari 2006 10:37 schreef YPPY het volgende:
Rewimo, ga je wel eens samen met Christan sporten? En dan bedoel ik niet iets heftigs, maar zwemmen of fietsen of wandelen. Dat is ook leuk om samen te doen.
Dat weet zij ook wel, wijsneusquote:Op maandag 6 februari 2006 10:39 schreef ivosnivo het volgende:
van een sauna val je echt niet af hoor, net als die domme sauna belt. je verliest alleen water wat je daarna toch weer op drinkt![]()
Garde dansen, en streetdance (vrije dansen), momenteel ben ik nu trainster.quote:Op maandag 6 februari 2006 10:37 schreef YPPY het volgende:
Wat voor dansen heb je gedaan ymme? Ik heb twee jaar gestijldanst en daar had ik meer conditie nodig dan voor het turnen. Dat heb ik 10 jaar gedaan en ik was sleeeecht. Maar ja, de groep was gezellig en de kampen en feestjes ook.
quote:
Mijn valkuil.... Met honger naar de winkel....quote:Op maandag 6 februari 2006 12:05 schreef Isabeau het volgende:
Hmm, ik bedenk me net dat ik helemaal geen lunch in huis heb. Zo maar even naar de winkel![]()
Wie cola light drinkt wordt vaak alleen maar dikker! Je hersenen denken namelijk vanwege de zoete smaak dat je suiker binnenkrijgt, waardoor je later een enorme dip krijgt die alleen te sussen is met... juist, èchte suiker! 'Carbohydrate craving' heet dat en daarmee wordt bedoeld dat je voelt dat je heel snel suiker en/of vet wil eten ('Ik MOET chocola, NU!'). En dat is 'killing' als je jezelf zó had voorgenomen vandaag niet te snoepen... Cola light helpt daardoor mee aan vreetbuien en enorme trek, niet echt fijn als je wilt afvallen. Dit gaat trouwens niet voor iedereen op, maar als je last hebt van vreetbuien en vaak honger hebt tussen de maaltijden in dan is het niet onlogisch om de cola light een tijdje te laten staan en kijken of dat effect heeft.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:31 schreef Rewimo het volgende:
Isabeau, wil jij dat verhaal van die cola light nog eens posten hier, waar we het van de week samen over hadden? Kan een aardige eye-opener worden voor sommigen...
Ik eet nooit Allbranquote:Op maandag 6 februari 2006 13:31 schreef Rewimo het volgende:
Die fruityoghurt zal neem ik aan gewone volle fruityoghurt zijn? Dat eet niemand hier neem ik aan
Van de ketjap en de muesli wist ik ook niet![]()
Isabeau, wil jij dat verhaal van die cola light nog eens posten hier, waar we het van de week samen over hadden? Kan een aardige eye-opener worden voor sommigen...
quote:
Ketjap manis is zoetquote:Op maandag 6 februari 2006 13:40 schreef Brighteyes het volgende:
Ketjap wist ik wel idd.
Er is toch niet voor niets verschil tussen zoete of zoute ketjap...
Manis en hoe die andere weet ben ik even vergeten.
quote:Op maandag 6 februari 2006 15:25 schreef teigan het volgende:
Oh Rewimo, ik eet wel volle vruchtenyoghurt...
Eigenlijk hoor ik niet in dit topic, maar dit vind ik wel een interessant verhaal. Ik heb wel vaker gehoord dat cola light slecht is en eigenlijk nooit waarom. Wat nou als je cola light drinkt en dan geen vreetbuien krijgt, is het dan nog steeds slecht voor je of maakt het dan wél echt verschil?quote:
Ik heb toevallig van mijn moeder daar een boek over voor m'n verjaardag gekregen... 't heet "superfood".quote:Op maandag 6 februari 2006 14:51 schreef Isabeau het volgende:
Dat wordt trouwens dè trend voor dit jaar, octopussy: eten voor je gezondheid.
Het is niet zozeer de Cola-light die dit veroorzaakt, maar het gaat om de zoetstoffen (nepsuikers)quote:Op maandag 6 februari 2006 15:26 schreef Mini_rulez het volgende:
Eigenlijk hoor ik niet in dit topic, maar dit vind ik wel een interessant verhaal. Ik heb wel vaker gehoord dat cola light slecht is en eigenlijk nooit waarom. Wat nou als je cola light drinkt en dan geen vreetbuien krijgt, is het dan nog steeds slecht voor je of maakt het dan wél echt verschil?
Misschien dat er nog andere redenen zijn aan te voeren waarom Cola Light slecht zou zijn voor je,quote:Kunstmatige zoetstoffen zoals aspartaam, sacharine en cyclamaat bevatten niet of nauwelijks
calorieën of koolhydraten en passen dus prima in een dieet. Maar als je ze veel gebruikt kun je
een vaag hongergevoel krijgen, waardoor je eetlust toeneemt. Dat komt door de tegengestelde
signalen die de zoetstof naar je hersenen stuurt: wel zoet, geen energie. Daardoor wordt je
normale hongergevoel ontregeld.
Het is dus zinvol zo zuinig mogelijk met kunstmatige zoetstoffen om te gaan.
Komt door de fileserver crash. Ik heb mijn usericon opnieuw moeten uploaden...quote:Op maandag 6 februari 2006 15:36 schreef Faat het volgende:
Even een totaal offtopic vraagje, maar waarom zijn zoveel usericons (waaronder die van mijzelf)
de laatste dagen niet meer zichtbaar?![]()
Deze sites zijn wat dat betreft ook heel interessant:quote:Op maandag 6 februari 2006 15:29 schreef Levitation het volgende:
Ik heb toevallig van mijn moeder daar een boek over voor m'n verjaardag gekregen... 't heet "superfood".
[afbeelding]
Gaat over 14 voedingsmiddelen die een zeer positieve invloed op je gezondheid schijnen te hebben. Onder andere gaat 't om: tomaten, brocolli en zalm (jammie!!). Heb nog niet bepaald veel gelezen uit 't boek, heb gisteren 't voorwoord gelezen.![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 18:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik had van die magere rookworst (nog steeds 280 kcal per 100 gram) en dat smaakte prima.
Ik heb neiging om te roepen dat dit wel erg weinig is.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:59 schreef Miss_S het volgende:
vandaag onder de 1200 kcal en een half uur gesport en half uur gelopen dus gaat beter
zolang ik maar naar school ga
pleister of leukoplast aan de binnenkant? of watjes?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:23 schreef Liejannuh het volgende:
Help! Ik heb nu die geweldige nieuwe laarzen van me aan, maar omdat ik van die schattige typisch hollandse fietskuiten heb, zitten de gespjes niet helemaal dicht en als ik dan met mn benen over elkaar wil zitten (wat ik nogal automatisch doe), dan help ik mn panty om zeep op het klittenband wat op de gespjes zit!
Wat kan ik het beste op dat klittenband doen zonder dat het er al te raar uit ziet? Ik ben nu namelijk de hele tijd aan het nadenken over hoe ik moet zitten en dat is heel erg onhandig!
Het is de buitenkant van mn laars! Maar ik heb er nu plakband over heen gedaan en ga in mn lunchpauze wel even klittenband halen ofzo. Gelukkig heb ik ook allemaal inventieve collega's!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:25 schreef freecell het volgende:
[..]
pleister of leukoplast aan de binnenkant? of watjes?
Of gewoon sokken over je pantys aandoen(en dan zo hoog dat ze nèt onder de rand van je laars blijven)
Volgens mij is het wettelijk niet toegestaan om dat halvarine of margarine te noemen omdat er te weinig vet in zitquote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:23 schreef freecell het volgende:
Ik heb hier voor vandaag op stage twee volkorenbroodjes met "lekker op brood" (wat IS dat eigenlijk, halvarine? margarine?) en twee mini-elstarretjes liggen.
Je zou ook een gewone kroket kunnen nemen (los zonder broodje) die 160 kcal passen meestalquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:41 schreef kwakveense het volgende:
eigenlijk ga ik alleen mee snacken na het borrelen omdat t zo gezellig is en we de gesprekken dan nog af kunnen maken als we de kreg uitgebonjourd worden (de kroegbaas wil naar huis en doet dan gewoon t licht uit. hop! tot volgende week jongens). volgende keer neem ik dus gewoon lekker niks en maak ik alleen het gesprek af
Ja, maar... dat is ook wel errug verrukkullukquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:34 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, en mijn moeder eet brood met een dikke laag pindakaas en daarover heen pure hagelslag. Ik heb mijn mond maar gehouden.
*knufsmiley*quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:34 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, en mijn moeder eet brood met een dikke laag pindakaas en daarover heen pure hagelslag. Ik heb mijn mond maar gehouden.
Hey, dat herken ik!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:56 schreef Sjeen het volgende:
Goed van je Isa... ik heb de hele tijd zin in eten en voornamelijk chocolade. Toen ik me eens echt bedenken waarom eigenlijk, viel het kwartje... Ik moet dit weekend ongesteld worden![]()
Nou....ik heb van die grote appels die 80 kcal per stuk zijn. Daar kan ik er geen 7 van opquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:11 schreef Faat het volgende:
Als je nou nog 7 appels neemt kom je perfect uit Miss_S!!!!
Ja, maar ik had die mijlpaal al eerder bereikt, dus het telt niet vind ik. Heb vorig jaar al op 81,8 gestaan. En toen werd het december november, en toen lag het marsepein recht tegenover me op m'n werk.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:02 schreef octopussy het volgende:
ik denk dat 7 appels in de blender wel een groot glas smoothie opleveren![]()
appeltaartook lekker ja
Maeghan, een mijlpaal!![]()
Gisteren... met nootjesquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:25 schreef Maeghan het volgende:
Ja, als we hier stout zijn doen we het goed, met m&m's en chocoladerepen haha =P
Nou, ik kan je zeggen dat dat dus niet gezond is, krijg je een overvloed aan fruitsuikers, en ook die kunnen dikmaken.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:51 schreef Isabeau het volgende:
Zou 7 appels gezond zijn?
* Isabeau krijgt al buikpijn bij het idee
Ik heb ook wel stilgestaan, maar nog niet zo lang achter elkaar. Vlak voordat Rewimo stil stond heb ik een weekje stilgestaan.quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:44 schreef Isabeau het volgende:
Troel gaat lekker zegHeb je nou wel eens 1-2 weken stilgestaan of gaat het altijd maar door, het afvallen? Rewimo heeft geloof ik wel een tijdje stilgestaan.
En dat er meer afkanquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:49 schreef Rewimo het volgende:
Bij mij gaat het veel meer met horten en stoten. Tja, elk lichaam is anders. En ik ben wel een klein beetje jaloers natuurlijkmaar je kunt het verder toch niet beïnvloeden
Het feit dat Troel een heel stuk jonger is zal ook meespelen lijkt me.
quote:Tot nu toe stonden aardappelen bekend als echte dikmakers.
Of met een flinke klont boter op je bordquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:32 schreef Iksje het volgende:
Vanmorgen in de Belgische 'Metro'krant:
"Dieetaardappel telt helft minder calorieën. Londen Na negen jaar onderzoek hebben Britse wetenschappers een nieuwe aardappelsoort ontwikkeld die slechts half zo veel calorieën telt als andere soorten. Een 'vivaldi'-aardappel van 170 gram telt amper 128 calorieën. Daarmee heeft de aardappel een caloriewaarde die 33% tot 56 % lager ligt dan bij een gewone patat. Volgens de kwekers Allied Laboratory Service (ALS) verschilt het aantal vitamines en andere voedingswaarden niet van andere soorten. Tot nu toe stonden aardappelen bekend als echte dikmakers. Wereldwijd zijn er zo'n 5000 soorten."
[..]
sta mij toe cynisch toe te voegen: ja, als je ze eerst in het frietvet mikt...
2 weken geleden was ik 0,2 aangekomen.quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:27 schreef Sjeen het volgende:
Ik zit weer op mijn regeltje![]()
Sjeen (1m70) (27,4) was 105,0 kg, weegt nu 79,1 kg en wil graag <80 kg wegen - 25,9
Dat klinkt te simpel, Sjeen. Mensen denken altijd dat je heel moeilijk moet doen om te lijnen. Je moet op z'n minst één of ander pilletje slikken en allerlei moeilijke dingen met je eten doen (bepaalde combinaties, bepaalde voedingsmiddelen overdreven veel gebruiken, dingen vermijden etc etc). Als je er niet heel veel moeite voor moet doen of als het niet heel duur is dan zal het wel niet werken. Logischquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:57 schreef Sjeen het volgende:
Mijn idee... gewoon normaal eten. Eetpatroon reguleren en je niet ophouden aan allerlei 'light' en 'dieet' spul...
Beter 1 week en dan meteen goed, dan elke week 1 of 2quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:20 schreef freecell het volgende:
rampzalige week.... Gisteren grillen (feestje) vandaag fonduën (feestje) morgen bij mijn broer eten, vrijdag feestje, zaterdag klussen bij mijn broer, inclusief koffiemaaltijd. Zondag..... feestje.
* freecell heeft bijna nooit feestjes en nu een hele week.....
Wat zal jij stinken vanavondquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:15 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb net een bakje kipsatésalade naar binnen zitten werkenKlinkt ongetwijfeld gruwelijk in jullie ogen maar het is een goede eiwitbron (niet al te vaak doen natuurlijk). En op vetten hoef ik niet te letten in mijn geval.
Ik denk het haast niet.quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:39 schreef Liejannuh het volgende:
Ah, gelukkig maar.
Dus die 3 maanden houdbaarheid die ik heb bedacht klopt dan ook niet?
Ik vind dat 'simpele' lijnen al moeilijk zat anders.quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat klinkt te simpel, Sjeen. Mensen denken altijd dat je heel moeilijk moet doen om te lijnen. Je moet op z'n minst één of ander pilletje slikken en allerlei moeilijke dingen met je eten doen (bepaalde combinaties, bepaalde voedingsmiddelen overdreven veel gebruiken, dingen vermijden etc etc). Als je er niet heel veel moeite voor moet doen of als het niet heel duur is dan zal het wel niet werken. Logisch![]()
Lunchen tussen 11 en 4quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:52 schreef kwakveense het volgende:
isabeau ik probeer wel regelmatiger te eten. ik sta nu vroeger op dus ik ontbijt weer, en avondeten niet te laat meestal. lunch prop ike r nog een beetje tussen...dat kan om 11 uur zijn maar ook om 4 uur...
Ik vind het een heel leuk idee, maar ben er nog niet aan toe om in mijn halve nakie op de foto te gaan, sorry.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:04 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik ben even zo brutaal om een FOT-topic hier te spammen. Niet om zelf beter van te worden, maar omdat dat voor jullie interessant kan zijn.![]()
De Fotografische Weegschaal
Ik denk ook: mag er ook een jaar tussenzitten?quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:41 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik vind het ook een superidee... maja val de laatste tijd niet zo snel meer af.... als ze een jaartje eerder waren geweest had ik meegedaan
Ja maar bedenk wel dat als je ooit gaat stoppen met roken (en roken is een stuk ongezonder dan overgewicht, nog steeds) je dan meestal wel aankomt... Wat een rotkeuze eigenlijk.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:33 schreef Ikiskoel het volgende:
ja das waar... misschien moet ik maar gewoon weer gaan rokenLijnen gaat inderdaad hartstikke slecht sinds ik niet meer rook. En dat is NIET de bedoeling!!!
ja dan was het echt heel super geweest! had er wel graag fotos van gehad, goede fotos... van voor en dan als ik op mijn streef ben...quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk ook: mag er ook een jaar tussenzitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |