abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Licht Ontvlambaar maandag 6 februari 2006 @ 13:41:04 #151
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_34792671
quote:
Op maandag 6 februari 2006 13:40 schreef Brighteyes het volgende:
Ketjap wist ik wel idd.
Er is toch niet voor niets verschil tussen zoete of zoute ketjap...
Manis en hoe die andere weet ben ik even vergeten.
Ketjap manis is zoet
Ketjap Asin is zout
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 6 februari 2006 @ 13:44:56 #152
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34792737
Dat dus idd!
pi_34793154
Maar die Vitalinea yoghurt dan? Is dat dan ook zo vol met suiker??

Weet je waar ik vandaag pas (!) achterkwam...
Ik had altijd striae op m'n bovenbenen, aan de binnenkant, je kent het misschien wel...
Het valt me vandaag pas op dat het vrijwel allemaal is weggetrokken!! Ben zo blij!
Tralalalaaa
pi_34794397
Jeetje, en ik maar denken dat ik wel wat extra ketchup kon nemen, zo slecht is het niet...

Dat wordt dus even afkicken
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_34794516
in het tijdschrift Psychologie (erg interessant trouwens!) staat deze maand ook een artikel over wat voedingstoffen doen voor je hersenen. Heeft niet direct met afvallen te maken, maar het was wel erg interessant om te lezen. Linzen zijn bijvoorbeeld erg goed voor je, net als rozijnen en zalm. Ik kan het artikel helaas niet scannen, maar zal even kijken of ik het kan terugvinden op internet.
pi_34794558
Dat wordt trouwens dè trend voor dit jaar, octopussy: eten voor je gezondheid.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_34795693
Oh Rewimo, ik eet wel volle vruchtenyoghurt...

Mijn vriendje was het zat dat ik altijd meeat van zijn toetjes, terwijl ik voor mezelf mager spul kocht...
Dus nu kopen we gewoon volle vruchtenyoghurt als het zo uitkomt
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 6 februari 2006 @ 15:26:12 #158
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_34795725
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:25 schreef teigan het volgende:
Oh Rewimo, ik eet wel volle vruchtenyoghurt...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_34795735
quote:
Op maandag 6 februari 2006 13:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Cola Light-verhaal...
Eigenlijk hoor ik niet in dit topic, maar dit vind ik wel een interessant verhaal. Ik heb wel vaker gehoord dat cola light slecht is en eigenlijk nooit waarom. Wat nou als je cola light drinkt en dan geen vreetbuien krijgt, is het dan nog steeds slecht voor je of maakt het dan wél echt verschil?
Are you pondering what I'm pondering?
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 6 februari 2006 @ 15:27:40 #160
13151 crew  Rewimo
pi_34795771
Ik drink cola light en heb geen last van vreetaanvallen. Dan kun je dus een hoop suiker besparen ten opzichte van gewone cola
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_34795854
Dat verhaal over light-fris kende ik inderdaad. Ik drink wel light (lust geen gewone cola) maar ben me er gewoon van bewust dat 't zo werkt. Ik drink meestal 's avonds cola-light en weet me dan eigenlijk prima in te houden. Dat in tegenstelling tot de rest van de dag...
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:51 schreef Isabeau het volgende:
Dat wordt trouwens dè trend voor dit jaar, octopussy: eten voor je gezondheid.
Ik heb toevallig van mijn moeder daar een boek over voor m'n verjaardag gekregen... 't heet "superfood".

Gaat over 14 voedingsmiddelen die een zeer positieve invloed op je gezondheid schijnen te hebben. Onder andere gaat 't om: tomaten, brocolli en zalm (jammie!!). Heb nog niet bepaald veel gelezen uit 't boek, heb gisteren 't voorwoord gelezen.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  maandag 6 februari 2006 @ 15:35:17 #162
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_34796015
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:26 schreef Mini_rulez het volgende:
Eigenlijk hoor ik niet in dit topic, maar dit vind ik wel een interessant verhaal. Ik heb wel vaker gehoord dat cola light slecht is en eigenlijk nooit waarom. Wat nou als je cola light drinkt en dan geen vreetbuien krijgt, is het dan nog steeds slecht voor je of maakt het dan wél echt verschil?
Het is niet zozeer de Cola-light die dit veroorzaakt, maar het gaat om de zoetstoffen (nepsuikers)
quote:
Kunstmatige zoetstoffen zoals aspartaam, sacharine en cyclamaat bevatten niet of nauwelijks
calorieën of koolhydraten en passen dus prima in een dieet. Maar als je ze veel gebruikt kun je
een vaag hongergevoel krijgen, waardoor je eetlust toeneemt. Dat komt door de tegengestelde
signalen die de zoetstof naar je hersenen stuurt: wel zoet, geen energie. Daardoor wordt je
normale hongergevoel ontregeld.
Het is dus zinvol zo zuinig mogelijk met kunstmatige zoetstoffen om te gaan.
Misschien dat er nog andere redenen zijn aan te voeren waarom Cola Light slecht zou zijn voor je,
maar dat antwoord moet ik je helaas schuldig blijven.
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  maandag 6 februari 2006 @ 15:35:49 #163
139240 notendop
dopperdedop
pi_34796029
Nieuwe update voor deze week:

notendop (1m75) (36,6) was 121 kg, weegt nu 112 kg en wil graag 85 kg wegen -9
wordt
notendop (1m75) (36,2) was 121 kg, weegt nu 111 kg en wil graag 85 kg wegen -10

maandag 6 februari 2006 @ 15:36:37 #164
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_34796050
Even een totaal offtopic vraagje, maar waarom zijn zoveel usericons (waaronder die van mijzelf)
de laatste dagen niet meer zichtbaar?
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  maandag 6 februari 2006 @ 15:38:33 #165
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_34796106
Faat, er is een grote storing geweest, en daardoor zijn alle icons die op de FOK! server staan niet meer zichtbaar momenteel
  Licht Ontvlambaar maandag 6 februari 2006 @ 15:38:55 #166
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_34796121
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:36 schreef Faat het volgende:
Even een totaal offtopic vraagje, maar waarom zijn zoveel usericons (waaronder die van mijzelf)
de laatste dagen niet meer zichtbaar?
Komt door de fileserver crash. Ik heb mijn usericon opnieuw moeten uploaden...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_34796262
Gekke is dat mijn usericon vanmorgen er opeens weer wel was en nu is 'tie weer verdwenen. Is die server nogsteeds labiel?
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_34796289
Heb lekker een nieuwe gemaakt maar toch herkenbaar omdat m'n oude tegelijkertijd ook nog te zien is
Maar je ziet nu ook Kimi zelf in mijn nieuwe zelfgemaakte icon

*edit* overigens was de mijne gisteren ook nog te zien en vandaag was dat niet meer zo. Nouja... geeft niet.
Tralalalaaa
pi_34796626
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:29 schreef Levitation het volgende:
Ik heb toevallig van mijn moeder daar een boek over voor m'n verjaardag gekregen... 't heet "superfood".
[afbeelding]
Gaat over 14 voedingsmiddelen die een zeer positieve invloed op je gezondheid schijnen te hebben. Onder andere gaat 't om: tomaten, brocolli en zalm (jammie!!). Heb nog niet bepaald veel gelezen uit 't boek, heb gisteren 't voorwoord gelezen.
Deze sites zijn wat dat betreft ook heel interessant:

10 superfoods en World's healthiest foods

Bij die 10 superfoods staat Acaj op de eerste plaats, maar dat kent natuurlijk niemand (schijnt een tropische vrucht te zijn).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 6 februari 2006 @ 17:30:01 #170
13151 crew  Rewimo
pi_34800421
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 6 februari 2006 @ 18:11:31 #171
13151 crew  Rewimo
pi_34801574
Zo de avondhap zit er weer in. Spinaas, puree en viscuisine Een maaltje waar zelfs zoonlief van smult. Ik maak alleen altijd te veel
pi_34802057
De boerenkool stamppot lijkt hier echt een keer gelukt te zijn
Ik had van die magere rookworst (nog steeds 280 kcal per 100 gram) en dat smaakte prima. Alleen vind ik boerenkoolstamppot zonder veel jus en spekjes toch net even minder lekker dan mèt veel jus en spekjes.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 6 februari 2006 @ 18:54:50 #173
13151 crew  Rewimo
pi_34802988
Lekker hoor, boerenkool
pi_34804711
Isabeau, als ik jus maak dan pak ik van die jusblokjes en maak die aan met water ipv boter. Volgens mij is dat zo slecht nog niet.

mijn moeder maakte vroeger wel eens stamppot en dan bakte ze ernaast nog wat plakjes bacon
wij vochten altijd om de bacon, en de stamppot bleef meestal liggen (in de vorm van een vulkaan met jus als lava natuurlijk )
pi_34806125
Oeh ja, bacon waarom is dat spul toch zo ongezond en vet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')