Ketjap manis is zoetquote:Op maandag 6 februari 2006 13:40 schreef Brighteyes het volgende:
Ketjap wist ik wel idd.
Er is toch niet voor niets verschil tussen zoete of zoute ketjap...
Manis en hoe die andere weet ben ik even vergeten.
quote:Op maandag 6 februari 2006 15:25 schreef teigan het volgende:
Oh Rewimo, ik eet wel volle vruchtenyoghurt...
Eigenlijk hoor ik niet in dit topic, maar dit vind ik wel een interessant verhaal. Ik heb wel vaker gehoord dat cola light slecht is en eigenlijk nooit waarom. Wat nou als je cola light drinkt en dan geen vreetbuien krijgt, is het dan nog steeds slecht voor je of maakt het dan wél echt verschil?quote:
Ik heb toevallig van mijn moeder daar een boek over voor m'n verjaardag gekregen... 't heet "superfood".quote:Op maandag 6 februari 2006 14:51 schreef Isabeau het volgende:
Dat wordt trouwens dè trend voor dit jaar, octopussy: eten voor je gezondheid.
Het is niet zozeer de Cola-light die dit veroorzaakt, maar het gaat om de zoetstoffen (nepsuikers)quote:Op maandag 6 februari 2006 15:26 schreef Mini_rulez het volgende:
Eigenlijk hoor ik niet in dit topic, maar dit vind ik wel een interessant verhaal. Ik heb wel vaker gehoord dat cola light slecht is en eigenlijk nooit waarom. Wat nou als je cola light drinkt en dan geen vreetbuien krijgt, is het dan nog steeds slecht voor je of maakt het dan wél echt verschil?
Misschien dat er nog andere redenen zijn aan te voeren waarom Cola Light slecht zou zijn voor je,quote:Kunstmatige zoetstoffen zoals aspartaam, sacharine en cyclamaat bevatten niet of nauwelijks
calorieën of koolhydraten en passen dus prima in een dieet. Maar als je ze veel gebruikt kun je
een vaag hongergevoel krijgen, waardoor je eetlust toeneemt. Dat komt door de tegengestelde
signalen die de zoetstof naar je hersenen stuurt: wel zoet, geen energie. Daardoor wordt je
normale hongergevoel ontregeld.
Het is dus zinvol zo zuinig mogelijk met kunstmatige zoetstoffen om te gaan.
Komt door de fileserver crash. Ik heb mijn usericon opnieuw moeten uploaden...quote:Op maandag 6 februari 2006 15:36 schreef Faat het volgende:
Even een totaal offtopic vraagje, maar waarom zijn zoveel usericons (waaronder die van mijzelf)
de laatste dagen niet meer zichtbaar?![]()
Deze sites zijn wat dat betreft ook heel interessant:quote:Op maandag 6 februari 2006 15:29 schreef Levitation het volgende:
Ik heb toevallig van mijn moeder daar een boek over voor m'n verjaardag gekregen... 't heet "superfood".
[afbeelding]
Gaat over 14 voedingsmiddelen die een zeer positieve invloed op je gezondheid schijnen te hebben. Onder andere gaat 't om: tomaten, brocolli en zalm (jammie!!). Heb nog niet bepaald veel gelezen uit 't boek, heb gisteren 't voorwoord gelezen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |