abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 februari 2006 @ 21:56:07 #101
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_34775636
bekentenis:
ik fiets NOOIT! haha heb niet eens een fiets, heeft vriend ingepikt.
Maja naar mijn werk fietsen is net ff te ver (40 km) haha en als ik boodschappen ga doen, kan ik het op de fiets niet houden..

verder krijg ik overigens wel genoeg lichaamsbeweging hoor. Ik sport 2 keer per week. En ik heb lichamelijk zwaar werk.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_34775799
quote:
Op zondag 5 februari 2006 21:43 schreef Iksje het volgende:

Minder blij met die kilometertjes van me nu...
Gelukkig rijd ik niet met de auto en doe ik best wat te voet (én trappen)
Maar toch
Hahahahaha, ik ben gewoon een beetje raar hoor! Er zijn niet zo heel veel idioten die vrijwillig 20 km heen en 20 km terug gaan fietsen! Is ook best wel ver enzo!

Ik ken ook genoeg mensen die dat stukje naar het station met de auto zouden doen. Een vriend van me heeft een spartamet (zo'n fiets met motortje er aan, erg geschikt voor als je bejaard bent enzo) gekocht om de 4 km van het station naar zijn werk af te leggen! Dat is ook wel erg vind ik!

Grote grap die ik van de week trouwens meemaakte, was dat ik met 2 collega's op ziekenbezoek zouden gaan bij een andere collega die in het ziekenhuis ligt. Ik was op de fiets en zij gingen met de auto. Ik was geloof ik al 20 minuten binnen voordat zij er waren! En ze waren nog eerder weg gegaan ook!
pi_34777074
Vind het zelf erg fijn dat ik vaak voorbij die auto's kan fietsen...
Geeft mij altijd een heel erg vrij gevoel...
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 5 februari 2006 @ 22:40:49 #105
862 Arcee
Look closer
pi_34777420
En zo hard fietsen dat je brommers voor blijft is ook cool.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zondag 5 februari 2006 @ 23:26:05 #106
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_34779249
Arcee ben jij ook op dieet?
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  maandag 6 februari 2006 @ 00:14:11 #107
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_34780876
even offtopic: ik heb sinds een dag of wat ontzettende jeuk aan mijn handpalmen...vooral rechts...

had het eerst op 1 klein plekje, nu de hele zijkant van mijn rechter handpalm, ook rondom een litteken dat daar zit...rete irritant, heb t al tot blaren aan toe op mijn spijkerbroek lopen wrijven tegen de jeuk enzo...

iemand een idee hoe ik eraan kom en vooral, hoe eraf te komen?

zou t van mijn handschoenen komen? of van t weer? er lijken nu kleine blaasjes te verschijnen...ew!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_34785062
klinkt wel een beetje als een lichte allergische reactie op iets...
Geen idee hoe je er vanaf kan komen, jammer. Soms helpt koude (vb water over laten lopen) ook wel even tegen de jeuk.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 6 februari 2006 @ 07:11:53 #109
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_34785136
Probeer eens een paar dagen flink te smeren met handcrème, atrix of zo. Het kan gewoon van de kou komen.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_34785555
Bij mijn ouders in het dorp komt een nieuwe sportschool.
Als deze klaar is, dan wil ik daar gaan sporten.
Zo vaak mogelijk. Dus een onbeperkt abbonement.
Vroeger (toen ik 16 was), was ik 4 avonden in de week aan het sporten (lees dansen etc).
Dit wil ik weer gaan oppakken. In het begin een beetje lopende band, fietsen etc..
En als ik dan mijn streefgewicht heb, dan pas een beetje kracht erbij, wil geen vet om gaan zetten in spieren nu al... Dan krijg ik namelijk veel spieren.

Morgen weer een update..
Ik ben benieuwd... het hele weekend verjaardag gehad.
En 1x een tompoesje op, en best wel nootjes etc meegegeten..
Ik ben zeer benieuwd morgenavond
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 6 februari 2006 @ 08:39:33 #111
13151 crew  Rewimo
pi_34785571
Ik heb van de week geïnformeerd naar een roeiapparaat Weet nu welke ik het beste kan kopen. Nu afwachten of er een leuke betaalbare tweedehands beschikbaar komt.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_34785591
Thuis doe ik niets.
Dan zie ik weer van alles liggen, en dan denk ik... Oh ja dat moet ik nog doen, en dat..
Dus voor mij is een apparaat thuis niet geschikt.
Ik wil lekker elke dag na school, behalve maandag, 1 uurtje ontspannen in de sportschool.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 6 februari 2006 @ 08:43:47 #113
13151 crew  Rewimo
pi_34785607
Ik kan juist zo moeilijk de deur uit, omdat ik Christan heb. 's Avonds kan ik niet weg want dan ligt ie op bed. Dus voor mij is thuis sporten juist makkelijk
pi_34785762
Mijn update

Isabeau (1m67) (33,3) was 99,6 kg, weegt nu 92,8 kg en wil graag 77 kg wegen -6,8
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 6 februari 2006 @ 09:12:35 #115
13151 crew  Rewimo
pi_34785889
Flink gewandeld gisteren zeker
pi_34785965
Nice... Isa
pi_34786149
Isa, de knop lijkt weer om bij jou of niet soms??

ymme, het is wel leuk hoor, 4 avonden in de week sporten, maar is het wel haalbaar? Je komt wel vanaf niets... Ik zou als ik jou was gewoon eerst eens rustig beginnen, je moet niet sporten alleen om het afvallen, dat gaat je zwaar tegenvallen, het moet ook voor ontspanning zijn..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_34786265
quote:
Op maandag 6 februari 2006 09:31 schreef teigan het volgende:

ymme, het is wel leuk hoor, 4 avonden in de week sporten, maar is het wel haalbaar? Je komt wel vanaf niets... Ik zou als ik jou was gewoon eerst eens rustig beginnen, je moet niet sporten alleen om het afvallen, dat gaat je zwaar tegenvallen, het moet ook voor ontspanning zijn..
Dat zeg ik ook in een eerdere post.
Uurtje na school ontspannen.
Vroeger was ik elke dag aan het dansen of turnen.
Natuurlijk moet ik het eerst weer opbouwen nu.
pi_34786279
quote:
Op maandag 6 februari 2006 09:02 schreef Isabeau het volgende:
Mijn update

Isabeau (1m67) (33,3) was 99,6 kg, weegt nu 92,8 kg en wil graag 77 kg wegen -6,8
Hmmm, als we de weegschaal van de sauna moeten geloven, zijn we beiden 2,5 KG zwaarder
Echt flauw, alle weegschalen geven bij mij ongeveer hetzelfde aan, maar die van de sauna zit veel hoger.... Zou dat een maniertje zijn om je er vaker te laten komen?
pi_34786496
Ok ymme, dan heb ik niet helemaal goed gelezen, dan zal het wel goedkomen..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_34786617
Ik fiets ook veel: 13km per dag, vaak nog een beetje extra (boodschappen doen enzo).
Heb in juni 2005 een km teller gekocht en zat vanmorgen aan de 2365km, in ongeveer 8 maanden dus. Is dus op jaarbasis: (2365/8)*12 = (ongeveer) 3550 km. Is dus bijna 6 keer zoveel als gemiddeld.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_34787046
quote:
Op maandag 6 februari 2006 09:31 schreef teigan het volgende:
Yep, het gaat allemaal weer heel eenvoudig en zonder problemen. Heb niet eens zin in snoep of gebak of wat dan ook. Zelfs niet in chocolade En dat al 4 weken lang. Alleen bevat mijn geheugen soortgelijke dieetmomenten waarbij er geen wolkje aan de lucht is en ik me bijna niet kan voorstellen waarom lijnen nou zo moeilijk zou zijn....tot er iets gebeurt waardoor ik gewoon weer alles ga eten wat los en vast zit zonder ook maar een moment aan de kcal of wat dan ook te denken. Pats boem! Zo maar. En dan zit ik weer in de fase dat ik elke avond op bed denk: "morgen, morgen ga ik weer lijnen!" en de volgende dag gaat het gewoon weer verkeerd en stop ik m&m's in mijn mond terwijl ik bijna hardop denk 'Goh, dit is ook niet slim" Alleen duren die periodes dusdanig lang dat ik elke keer al het verloren vet weer heropbouw inclusief extra vet voor als mijn hersens weer zo idioot mochten zijn om weer echt te gaan lijnen

Kortom: het knopje is dan wel weer om, maar ik begrijp het knopje voor geen meter en wacht bijna angstig tot ie weer terugfloept in de vreetstand.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 6 februari 2006 @ 10:25:38 #123
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_34787172
dank voor de tips dames, ik ga maar eesn aan de handcreme...

heb vandaag weer een nieuw loopschema aagemaakt op die asics site. Woensdag eerste trainingsdag, en deze keer wil ik het volhouden, volmaken! Over 120 dagen zou ik dan 5 km "hard" moeten kunnen lopen!

Ben sowieso begonnen met wat strenger voor mezelf zijn. Ben vandaag op 1 puntje de mist in gegeaan: heb te lang uitgeslapen. Maar verder ga ik me deze week eens proberen geheel aan een schema van slapen, werken, sporten enz. te houden...

Zo aankleden en dan boodschppen doen voor de hele week (zodat ik ook een ga koken..note: dus ook netjes de afwas doen, haha) en dan de bieb in! hopsa! aan de slag!

mijn regeltje is exact hetzelfde gebleven, wat me meeviel!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_34787357
quote:
Op maandag 6 februari 2006 10:25 schreef kwakveense het volgende:
dank voor de tips dames, ik ga maar eesn aan de handcreme...

heb vandaag weer een nieuw loopschema aagemaakt op die asics site. Woensdag eerste trainingsdag, en deze keer wil ik het volhouden, volmaken! Over 120 dagen zou ik dan 5 km "hard" moeten kunnen lopen!

[knip]
Ik train(de) ook met zo'n schema... 3 keer gelopen, vervolgens werd ik vorige week ziek. Denk dat ik maar gewoon weer opnieuw begin.
Ga vandaag dus een nieuw schema aanmaken. Ben benieuwd hoe ver ik deze keer kom.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_34787456
Leuk dat je gaat lopen kwakveense! Het is erg leuk (vind ik dan). In het begin kwam ik nog niet tot de halve minuut, maar in driekwart jaar kon ik 10 km in een wedstrijd. Heb je wel goede schoenen, of had je dat al gepost?

Isabeau, misschien is het knopje door het vele heen-en-weer gaan wel gaan roesten en blijft ie nu zitten waar je zit. En anders gewoon blij zijn met deze periode en hopen dat het lekker lang duurt.

Wat voor dansen heb je gedaan ymme? Ik heb twee jaar gestijldanst en daar had ik meer conditie nodig dan voor het turnen. Dat heb ik 10 jaar gedaan en ik was sleeeecht. Maar ja, de groep was gezellig en de kampen en feestjes ook.

Rewimo, ga je wel eens samen met Christan sporten? En dan bedoel ik niet iets heftigs, maar zwemmen of fietsen of wandelen. Dat is ook leuk om samen te doen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')