Hahahahaha, ik ben gewoon een beetje raar hoor!quote:Op zondag 5 februari 2006 21:43 schreef Iksje het volgende:
![]()
Minder blij met die kilometertjes van me nu...
Gelukkig rijd ik niet met de auto en doe ik best wat te voet (én trappen)
Maar toch![]()
Dat zeg ik ook in een eerdere post.quote:Op maandag 6 februari 2006 09:31 schreef teigan het volgende:
Isa, de knop lijkt weer om bij jou of niet soms??
ymme, het is wel leuk hoor, 4 avonden in de week sporten, maar is het wel haalbaar? Je komt wel vanaf niets... Ik zou als ik jou was gewoon eerst eens rustig beginnen, je moet niet sporten alleen om het afvallen, dat gaat je zwaar tegenvallen, het moet ook voor ontspanning zijn..
Hmmm, als we de weegschaal van de sauna moeten geloven, zijn we beiden 2,5 KG zwaarderquote:Op maandag 6 februari 2006 09:02 schreef Isabeau het volgende:
Mijn update
Isabeau (1m67) (33,3) was 99,6 kg, weegt nu 92,8 kg en wil graag 77 kg wegen -6,8
Yep, het gaat allemaal weer heel eenvoudig en zonder problemen. Heb niet eens zin in snoep of gebak of wat dan ook. Zelfs niet in chocoladequote:Op maandag 6 februari 2006 09:31 schreef teigan het volgende:
Isa, de knop lijkt weer om bij jou of niet soms??
Ik train(de) ook met zo'n schema... 3 keer gelopen, vervolgens werd ik vorige week ziek. Denk dat ik maar gewoon weer opnieuw begin.quote:Op maandag 6 februari 2006 10:25 schreef kwakveense het volgende:
dank voor de tips dames, ik ga maar eesn aan de handcreme...
heb vandaag weer een nieuw loopschema aagemaakt op die asics site. Woensdag eerste trainingsdag, en deze keer wil ik het volhouden, volmaken! Over 120 dagen zou ik dan 5 km "hard" moeten kunnen lopen!
[knip]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |