Hahahahaha, ik ben gewoon een beetje raar hoor!quote:Op zondag 5 februari 2006 21:43 schreef Iksje het volgende:
![]()
Minder blij met die kilometertjes van me nu...
Gelukkig rijd ik niet met de auto en doe ik best wat te voet (én trappen)
Maar toch![]()
Dat zeg ik ook in een eerdere post.quote:Op maandag 6 februari 2006 09:31 schreef teigan het volgende:
Isa, de knop lijkt weer om bij jou of niet soms??
ymme, het is wel leuk hoor, 4 avonden in de week sporten, maar is het wel haalbaar? Je komt wel vanaf niets... Ik zou als ik jou was gewoon eerst eens rustig beginnen, je moet niet sporten alleen om het afvallen, dat gaat je zwaar tegenvallen, het moet ook voor ontspanning zijn..
Hmmm, als we de weegschaal van de sauna moeten geloven, zijn we beiden 2,5 KG zwaarderquote:Op maandag 6 februari 2006 09:02 schreef Isabeau het volgende:
Mijn update
Isabeau (1m67) (33,3) was 99,6 kg, weegt nu 92,8 kg en wil graag 77 kg wegen -6,8
Yep, het gaat allemaal weer heel eenvoudig en zonder problemen. Heb niet eens zin in snoep of gebak of wat dan ook. Zelfs niet in chocoladequote:Op maandag 6 februari 2006 09:31 schreef teigan het volgende:
Isa, de knop lijkt weer om bij jou of niet soms??
Ik train(de) ook met zo'n schema... 3 keer gelopen, vervolgens werd ik vorige week ziek. Denk dat ik maar gewoon weer opnieuw begin.quote:Op maandag 6 februari 2006 10:25 schreef kwakveense het volgende:
dank voor de tips dames, ik ga maar eesn aan de handcreme...
heb vandaag weer een nieuw loopschema aagemaakt op die asics site. Woensdag eerste trainingsdag, en deze keer wil ik het volhouden, volmaken! Over 120 dagen zou ik dan 5 km "hard" moeten kunnen lopen!
[knip]
van een sauna val je echt niet af hoor, net als die domme sauna belt. je verliest alleen water wat je daarna toch weer op drinktquote:Op maandag 6 februari 2006 09:39 schreef freecell het volgende:
[..]
Hmmm, als we de weegschaal van de sauna moeten geloven, zijn we beiden 2,5 KG zwaarder
Echt flauw, alle weegschalen geven bij mij ongeveer hetzelfde aan, maar die van de sauna zit veel hoger.... Zou dat een maniertje zijn om je er vaker te laten komen?
Ja, we wandelen vaak in het weekend, als we gaan fotograferen. Fietsen kan hij nu net goed los (als in: zelf op- en afstappen zonder schrammen of builen) dus dat zullen we van de zomer ook zeker gaan doen. En zwemmen doen we ook af en toe, al is dat meestal als we op vakantie zijn. Hij zit nu op zwemlesquote:Op maandag 6 februari 2006 10:37 schreef YPPY het volgende:
Rewimo, ga je wel eens samen met Christan sporten? En dan bedoel ik niet iets heftigs, maar zwemmen of fietsen of wandelen. Dat is ook leuk om samen te doen.
Dat weet zij ook wel, wijsneusquote:Op maandag 6 februari 2006 10:39 schreef ivosnivo het volgende:
van een sauna val je echt niet af hoor, net als die domme sauna belt. je verliest alleen water wat je daarna toch weer op drinkt![]()
Garde dansen, en streetdance (vrije dansen), momenteel ben ik nu trainster.quote:Op maandag 6 februari 2006 10:37 schreef YPPY het volgende:
Wat voor dansen heb je gedaan ymme? Ik heb twee jaar gestijldanst en daar had ik meer conditie nodig dan voor het turnen. Dat heb ik 10 jaar gedaan en ik was sleeeecht. Maar ja, de groep was gezellig en de kampen en feestjes ook.
quote:
Mijn valkuil.... Met honger naar de winkel....quote:Op maandag 6 februari 2006 12:05 schreef Isabeau het volgende:
Hmm, ik bedenk me net dat ik helemaal geen lunch in huis heb. Zo maar even naar de winkel![]()
Wie cola light drinkt wordt vaak alleen maar dikker! Je hersenen denken namelijk vanwege de zoete smaak dat je suiker binnenkrijgt, waardoor je later een enorme dip krijgt die alleen te sussen is met... juist, èchte suiker! 'Carbohydrate craving' heet dat en daarmee wordt bedoeld dat je voelt dat je heel snel suiker en/of vet wil eten ('Ik MOET chocola, NU!'). En dat is 'killing' als je jezelf zó had voorgenomen vandaag niet te snoepen... Cola light helpt daardoor mee aan vreetbuien en enorme trek, niet echt fijn als je wilt afvallen. Dit gaat trouwens niet voor iedereen op, maar als je last hebt van vreetbuien en vaak honger hebt tussen de maaltijden in dan is het niet onlogisch om de cola light een tijdje te laten staan en kijken of dat effect heeft.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:31 schreef Rewimo het volgende:
Isabeau, wil jij dat verhaal van die cola light nog eens posten hier, waar we het van de week samen over hadden? Kan een aardige eye-opener worden voor sommigen...
Ik eet nooit Allbranquote:Op maandag 6 februari 2006 13:31 schreef Rewimo het volgende:
Die fruityoghurt zal neem ik aan gewone volle fruityoghurt zijn? Dat eet niemand hier neem ik aan
Van de ketjap en de muesli wist ik ook niet![]()
Isabeau, wil jij dat verhaal van die cola light nog eens posten hier, waar we het van de week samen over hadden? Kan een aardige eye-opener worden voor sommigen...
quote:
Ketjap manis is zoetquote:Op maandag 6 februari 2006 13:40 schreef Brighteyes het volgende:
Ketjap wist ik wel idd.
Er is toch niet voor niets verschil tussen zoete of zoute ketjap...
Manis en hoe die andere weet ben ik even vergeten.
quote:Op maandag 6 februari 2006 15:25 schreef teigan het volgende:
Oh Rewimo, ik eet wel volle vruchtenyoghurt...
Eigenlijk hoor ik niet in dit topic, maar dit vind ik wel een interessant verhaal. Ik heb wel vaker gehoord dat cola light slecht is en eigenlijk nooit waarom. Wat nou als je cola light drinkt en dan geen vreetbuien krijgt, is het dan nog steeds slecht voor je of maakt het dan wél echt verschil?quote:
Ik heb toevallig van mijn moeder daar een boek over voor m'n verjaardag gekregen... 't heet "superfood".quote:Op maandag 6 februari 2006 14:51 schreef Isabeau het volgende:
Dat wordt trouwens dè trend voor dit jaar, octopussy: eten voor je gezondheid.
Het is niet zozeer de Cola-light die dit veroorzaakt, maar het gaat om de zoetstoffen (nepsuikers)quote:Op maandag 6 februari 2006 15:26 schreef Mini_rulez het volgende:
Eigenlijk hoor ik niet in dit topic, maar dit vind ik wel een interessant verhaal. Ik heb wel vaker gehoord dat cola light slecht is en eigenlijk nooit waarom. Wat nou als je cola light drinkt en dan geen vreetbuien krijgt, is het dan nog steeds slecht voor je of maakt het dan wél echt verschil?
Misschien dat er nog andere redenen zijn aan te voeren waarom Cola Light slecht zou zijn voor je,quote:Kunstmatige zoetstoffen zoals aspartaam, sacharine en cyclamaat bevatten niet of nauwelijks
calorieën of koolhydraten en passen dus prima in een dieet. Maar als je ze veel gebruikt kun je
een vaag hongergevoel krijgen, waardoor je eetlust toeneemt. Dat komt door de tegengestelde
signalen die de zoetstof naar je hersenen stuurt: wel zoet, geen energie. Daardoor wordt je
normale hongergevoel ontregeld.
Het is dus zinvol zo zuinig mogelijk met kunstmatige zoetstoffen om te gaan.
Komt door de fileserver crash. Ik heb mijn usericon opnieuw moeten uploaden...quote:Op maandag 6 februari 2006 15:36 schreef Faat het volgende:
Even een totaal offtopic vraagje, maar waarom zijn zoveel usericons (waaronder die van mijzelf)
de laatste dagen niet meer zichtbaar?![]()
Deze sites zijn wat dat betreft ook heel interessant:quote:Op maandag 6 februari 2006 15:29 schreef Levitation het volgende:
Ik heb toevallig van mijn moeder daar een boek over voor m'n verjaardag gekregen... 't heet "superfood".
[afbeelding]
Gaat over 14 voedingsmiddelen die een zeer positieve invloed op je gezondheid schijnen te hebben. Onder andere gaat 't om: tomaten, brocolli en zalm (jammie!!). Heb nog niet bepaald veel gelezen uit 't boek, heb gisteren 't voorwoord gelezen.![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 18:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik had van die magere rookworst (nog steeds 280 kcal per 100 gram) en dat smaakte prima.
Ik heb neiging om te roepen dat dit wel erg weinig is.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:59 schreef Miss_S het volgende:
vandaag onder de 1200 kcal en een half uur gesport en half uur gelopen dus gaat beter
zolang ik maar naar school ga
pleister of leukoplast aan de binnenkant? of watjes?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:23 schreef Liejannuh het volgende:
Help! Ik heb nu die geweldige nieuwe laarzen van me aan, maar omdat ik van die schattige typisch hollandse fietskuiten heb, zitten de gespjes niet helemaal dicht en als ik dan met mn benen over elkaar wil zitten (wat ik nogal automatisch doe), dan help ik mn panty om zeep op het klittenband wat op de gespjes zit!
Wat kan ik het beste op dat klittenband doen zonder dat het er al te raar uit ziet? Ik ben nu namelijk de hele tijd aan het nadenken over hoe ik moet zitten en dat is heel erg onhandig!
Het is de buitenkant van mn laars! Maar ik heb er nu plakband over heen gedaan en ga in mn lunchpauze wel even klittenband halen ofzo. Gelukkig heb ik ook allemaal inventieve collega's!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:25 schreef freecell het volgende:
[..]
pleister of leukoplast aan de binnenkant? of watjes?
Of gewoon sokken over je pantys aandoen(en dan zo hoog dat ze nèt onder de rand van je laars blijven)
Volgens mij is het wettelijk niet toegestaan om dat halvarine of margarine te noemen omdat er te weinig vet in zitquote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:23 schreef freecell het volgende:
Ik heb hier voor vandaag op stage twee volkorenbroodjes met "lekker op brood" (wat IS dat eigenlijk, halvarine? margarine?) en twee mini-elstarretjes liggen.
Je zou ook een gewone kroket kunnen nemen (los zonder broodje) die 160 kcal passen meestalquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:41 schreef kwakveense het volgende:
eigenlijk ga ik alleen mee snacken na het borrelen omdat t zo gezellig is en we de gesprekken dan nog af kunnen maken als we de kreg uitgebonjourd worden (de kroegbaas wil naar huis en doet dan gewoon t licht uit. hop! tot volgende week jongens). volgende keer neem ik dus gewoon lekker niks en maak ik alleen het gesprek af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |