Och, ontbijtkoek is toch niet zo rampzalig? Tenzij je de halve koekreep hebt opgegeten
![]()
Ik ga zo lekker wandelend naar mijn ouders. Pfff, dat is 10 km heen en terug. En mijn moeder wilde ook nog naar de winkel met mij, dus dat wordt ook nog flink wandelen/duwen. Ze is niet echt de lichtste meer sinds ze in een rolstoel zit. Ze had aan de huisarts gevraagd of ze moest afvallen en die had gezegd dat dat ècht niet hoefde.
![]()
Ik ben het daar gewoon echt niet mee eens. Ze was altijd iets van 62 kg en nu is ze (binnen 2 jaar) meer dan 80 kg met een torenhoge hoge bloeddruk en een hersenbloeding in haar voorgeschiedenis. Maar ik heb bij de artsen om haar heen sowieso wel het idee dat ze de moed hebben opgegeven en alles wel best vinden. Ik kan het moeilijk omschrijven, maar als je blijkbaar héél erg gehandicapt bent en er weinig eer aan je te behalen valt dan ben je niet interessant meer. Zo zat ze eerst bijna een jaar in een revalidatiecentrum waar ze dagelijks allerlei therapie kreeg. Toen werd ze ontsagen omdat ze niet verder vooruit ging. Maar eenmaal thuis ging ze in snel tempo achteruit. Nou, dan maar weer naar een ander revalidatiecentrum, ditmaal dagbehandeling 3 dagen in de week. Mama knapte heel erg op en het ging prima. Wel stabiel prima. Sinds eind januari gaat ze daar ook niet meer heen.....omdat ze niet vooruit gaat. En wat denk je? Ik zie nu al dat ze weer wat achteruit gaat
![]()
Kan hier zo boos over worden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."