Laatste appel net gisteren opgegeten....quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:40 schreef Isabeau het volgende:
Je had helemaal geen beschuitjes, crackertjes, appels etc in huis?
Jee...je kan toch niet tot het avondeten niets eten op kopjes thee na? Je mag vast wel even naar een winkel/bakkertje etc toe. En hebben ze daar geen kantine met broodjes? Of is het zo'n school met alleen koeken, marsen en andere candybars![]()
Ik zit hier op mijn werk met mijn meegebrachte bakje yoghurt en allbran (staat hier in mijn laatje) maar het is echt NIET te eten.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:23 schreef ymme het volgende:
Ik heb net trouwens lekker cornflakes met melk op.
1 mandarijn en 1 kiwi...
Op naar de lunch
quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:45 schreef Brighteyes het volgende:
Ik durfde even geen topic te openen omdat ik niet wist hoe of wat met de op.
Maar goed, mijn post door het slotje:
[..]
Ik zit hier op mijn werk met mijn meegebrachte bakje yoghurt en allbran (staat hier in mijn laatje) maar het is echt NIET te eten.
Manlief heeft heel fijn zo'n citroengeurgeval in de afwasmachine gehangen en daar smaakt dus nu mijn yoghurt naar.![]()
![]()
Echt heeeeel goor!
't is al op.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:47 schreef ymme het volgende:
ON dingen, die geur dingen voor de afwasmachine.
Dat laat een laagje achter op je bestek/borden etc.. Vies![]()
Kun je op je werk niet iets lekkers gezonds kopen.
Toe maar!quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:48 schreef Sjeen het volgende:
Zo, ik ga dadelijk een kop thee doen met twee stroopwafels![]()
Daar hoef je toch ook geen ruggengraat voor te hebben...quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
't is al op.Snel doorgegeten en 'weggespoeld' met een plakje ontbijtkoek.
Hier op mijn werk had mss gekund maar aangezien ze ook kroketten en ander lekker spul hebben neem ik de laatste weken braaf maar 52 ct mee naar mijn werk zodat ik alleen een bekertje melk kan kopen.
Jaja, dit klinkt echt supertriest maar ik heb echt geen ruggegraat voor wat betreft van die meergranendriehoekjes met filet americain etc. etc.![]()
Ik neem dus die 52 ct. mee, plus 1,50 voor een kop thee op het station 's ochtends.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:50 schreef Isabeau het volgende:
Herkenbaar, BrighteyesIk nam expres geen kleingeld mee als ik met de trein moest omdat dat te snel in de snoepautomaten op de stations verdween
Ja, maar het is wel veel meer qua calorieen dan die 2 boterhammetjes met kipfilet.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:51 schreef Sjeen het volgende:
Daar hoef je toch ook geen ruggengraat voor te hebben...![]()
quote:Ow en ik ga zekerrrrrr genieten (weegschaal vanmorgen 79)
jahoor, snap je hoe het regeltje werkt?quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:48 schreef dobbey het volgende:
![]()
Ik durf het bijna niet te vragen maarreuuhhhh mag ik ook in het lijstje
![]()
![]()
Alleen een beetje jammer dat er ook zo veel zijn die gewoon veel te weinig eten.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:34 schreef Rewimo het volgende:
Typisch een dieettopic hierIedereen heeft het over eten
Ontbijt: Magere yoghurt met ongeveer 60gram crunchquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:02 schreef Isabeau het volgende:
Schrijf eens een normale dag op wat je eet en zet het eens hier neer, Levitation
Dit zei ik ook aantal topics geleden ook.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:44 schreef RedScorpion het volgende:
Wordt wat afgekletst hier. Als de kg's er nu net zo snel af zouden gaan zou het toppie zijn
Na drie boterhammen heb ik nog steeds trekquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:39 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het idee van het eten iets verdelen over de dag ook een goede tip. Levitation. Dus geen 4 boterhammen als lunch maar 3 en dan op een ander moment als je weer trek krijgt de 4e. Verder kan ik niets vreemds opmerken aan je menu, ziet er prima uit.
Het liefst eet ik donkerbruinbrood met veel pitjes enzo. Alleen heb ik dan een revolutie aan mijn broek, vriend weigert donkerder dan volkoren te eten en kan soms héél irritant zijn. Ik koop nu bij mijn bakker "boerenbruin" alleen is dat meer "donkerwit" dan "bruin". Ik geloof ook niet dat mijn bakker überhaupt echt donker brood verkoopt. Misschien moet ik meer moeite gaan doen voor een vullende boterham...quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:59 schreef pluisje het volgende:
Wat voor brood eet je? Hoe donkerder en grover, des te beter vult het natuurlijk
Bij Southbeach is mijn crunch een "no-no" evenals heerlijkheden als brood, aardappelen, couscous en pasta.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:07 schreef Isabeau het volgende:
Eiwitten en vetten vullen trouwens veel meer dan koolhydraten, dus dat je het idee hebt dat yoghurt beter vult kan wel kloppen![]()
Ik zal eens kijken of ik iets kan vinden over verzadiging, kan ook zijn dat er hormonaal iets niet helemaal in balans is bij je en dat je daarom het signaal 'verzadigd' niet goed binnen komt. Naar mijn weten is daar ook niet echt iets aan te doen.
Heb je ooit overwogen het Southbeach dieet te proberen? Niet dat ik daar nou zo'n enorme fan van ben, maar je hongergevoel wordt er wel veel beter door onderdrukt.
Uhh.. bloemkoolsoep was het eerste dat in me op kwam, mede omdat het de meeste indruk heeft gemaakt. We hebben mijn moeder na het maken van die soep een dag niet meer aangekeken.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan mijn bammetjes, pasta en aardappels ook niet missen hoor
En bloemkoolsoep klinkt wel lekker![]()
Ik wil echt niet gemeen doen, maar bedoel je nu trek of honger?quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:56 schreef Levitation het volgende:
[..]
Na drie boterhammen heb ik nog steeds trekna 4 trouwens ook. Ik heb een tijdje geprobeerd mijn lunch te verdelen in 2 porties, rond 12uur 2 boterhammen en rond 2 uur ook 2 stuks. Maar dat was ook helemaal niets, had ik 2 keer nog trek na het eten. Mijn maag is schijnbaar onverzadigbaar, de enige keren dat ik echt vol zit is bij de cinees met lopend buffet en als ik een avond ge-gourmet heb. Maar vraag me niet hoeveel kcal ik dan op heb!
Daar heb je ook een punt...quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:35 schreef pluisje het volgende:
Maar zoiets zou geen weken mogen duren.
Van welk merk heb je het gehaald?quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:11 schreef dobbey het volgende:
**meld** Ik slik nu sinds 3 weken chromium (in combinatie met CLA) en moet zeggen dat het voor mij wel werkt, ik ben de helft minder gaan eten hierdoor![]()
, moet ik er wel bij vermelden dat je af en toe echt wel zin hebt aan iets maar dat is meer gewenning dan wat anders als je even iets afleiding zoekt is die trek ook weer weg. Het is trouwens wel heel belangrijk dat je chromium probeert zoveel mogelijk op het zelfde tijdstip te nemen.
Ik heb de chromium van Optimax en de CLA van bodylab. Ik ben met chromium begonnen omdat ik ook s'middags een dood punt had, ik moest en zou zoet etenquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Van welk merk heb je het gehaald?
Dure merken doe ik ook niet aan, maar ze hebben me wel Optimax aangeraden om te gebruiken, de CLA bestel ik via internet puur omdat dat 13 euro scheelt met in de winkelquote:Op donderdag 2 februari 2006 20:44 schreef Levitation het volgende:
Ik slik chroom GTF van 't kruidvat en ook CLA (ook kruidvat). Ik geloof niet in "dure merken" chroom is chroom, denk ik maar. Ik slik nu 1 tablet per dag, misschien moet ik gewoon meer slikken.
Idd, daar moest ik ook aan denken. Heb zelf dus jarenlang alles wat lang genoeg stilstond opgegeten omdat ik constant honger had door m'n depressie. Ik wist eerst alleen niet dat ik depressief was en bovendien werd mij verteld dat dat helemaal niet kon. Bleek achteraf dus gewoon wél te kunnen. Maar dat was wel heel heftig hoor, dan werd ik 's nachts wakker van de honger en rolde echt door m'n bed van de maagkramp tot ik wat naar binnen werkte. =/quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:07 schreef Isabeau het volgende:
Ik zal eens kijken of ik iets kan vinden over verzadiging, kan ook zijn dat er hormonaal iets niet helemaal in balans is bij je en dat je daarom het signaal 'verzadigd' niet goed binnen komt. Naar mijn weten is daar ook niet echt iets aan te doen.
Ja, gewoon als man. Je bent geëmancipeerd of niet ;-) Ik voel het ondertussen echt wel goed aan m'n armen, die drillen veel minder, en ook m'n borsten zijn steviger.quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:29 schreef Isabeau het volgende:
Maeghan
Ja, drop verhoogt je bloeddruk door de werking van de stof glyzzhirizine (en ik kan dat best fout gespeld hebben) op je bijnieren. Maar meestal treedt dat effect pas in na langdurig drop gebruik en niet na 1x drop gebruik. Ook zorgt drop voor verlies van zout en dus water via je nieren en dat kan weer hoofdpijn tot gevolg hebben...
Soms sta je trouwens verrast over hoeveel je afgevallen kan zijn terwijl je wel heel veel hebt gesnoeptIk zou me stiekem wel wegen. En 20x opdrukken? Je bedoelt gewoon opdrukken als een man?? Ik haal misschien de 1x
Maar mijn borsten zijn heel snel bij de grond en dan weet ik niet of ik dan weer omhoog moet of...geen idee!
Heel flauw misschien, maar volgens mij zit dit echt tussen de oren... Bij mij is vorig jaar april de knop op een andere manier omgegaan, maar je eetpatroon vooraf en nu komen me heel bekend voor. Alleen slik ik er geen chroom en CLA bij... Maar goed, het maakt niet uit wat of wie de motivatie is, als de motivatie er maar is!quote:Op donderdag 2 februari 2006 20:20 schreef dobbey het volgende:
[..]
Ik heb de chromium van Optimax en de CLA van bodylab. Ik ben met chromium begonnen omdat ik ook s'middags een dood punt had, ik moest en zou zoet etenVoor ik hiermee begon at ik 6 boterhammen, 2 appels, 1 sinaasappel, en liga of sultana en dan s'middags nog een nuts of iets dergelijks, nu eet ik 4 boterhammen, 1 appel, 1 sinaasappel en een sultana of een liga voor de zoetigheid. s'Avonds schepte ik altijd 2 x op en (om als voorbeeld te geven) als we gehaktballen aten at ik 2 grote ballen, nu kan ik er amper 1 op als ik ook aardappels en groente eet. Na het avondeten eet ik eigenlijk helemaal niet meer, waar ik eerder nog wel is naar de chips of chocola greep. Dus al met al ben ik er wel enthousiast over
![]()
Die heb ik al gekocht!quote:Op zondag 5 februari 2006 11:10 schreef Jojogirl het volgende:
Leidschenhage? Oe, hadden ze ook nog maat 39?
* Jojogirl kan ook nooit laarzen vinden die om haar kuiten passen.
Nu nog een foto van Liejannuh + laarzen.quote:Op zondag 5 februari 2006 09:08 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb laarzen gekocht!!!![]()
Ik ben helemaal blij!
![]()
Eindelijk laarzen die passen!
![]()
[afbeelding]
En ze zitten nog geweldig ook!Het briljante aan deze laarzen is trouwens dat je daar waar die bandjes zitten, de laarzen wijder kunt maken. En zo passen ze ook om mijn übergespierde hollandse fietskuiten heen!
Je moet niet overdrijven hoor!quote:Op zondag 5 februari 2006 12:00 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nu nog een foto van Liejannuh + laarzen.
Is dat een 'nee'?quote:
Dat is een "ik kan moeilijk een foto van mezelf maken waar ik in mijn nieuwe laarzen op sta".quote:
Nou, stuur dan maar een andere.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:07 schreef Liejannuh het volgende:
Dat is een \"ik kan moeilijk een foto van mezelf maken waar ik in mijn nieuwe laarzen op sta\".
Moet je toch vaker naar meetings komen.quote:
Done!quote:
Dat is een: ik trek ze wel aan naar de meeting over twee wekenquote:Op zondag 5 februari 2006 12:07 schreef Liejannuh het volgende:
Dat is een \"ik kan moeilijk een foto van mezelf maken waar ik in mijn nieuwe laarzen op sta\".
Dat zou een oplossing zijn als ik naar die meeting zou gaan, maar dat gaat dus niet lukken.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:43 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat is een: ik trek ze wel aan naar de meeting over twee weken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |