abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34736345
gaat niet echt lekker
gisteren rond de 1600kcal en vandaag zal het rond de 1800kcal worden
in het weekend kan ik echt moeilijker nee zeggen
pi_34751911
Ik heb laarzen gekocht!!! Ik ben helemaal blij! Eindelijk laarzen die passen!

En ze zitten nog geweldig ook! Het briljante aan deze laarzen is trouwens dat je daar waar die bandjes zitten, de laarzen wijder kunt maken. En zo passen ze ook om mijn übergespierde hollandse fietskuiten heen!
pi_34751918
Mooie laarzen Liejannuh!!

En Miss_S, zoveel kcal zijn dat niet, daar val je misschien zelfs nog mee af (grammetjes sprokkelen wordt dat ), maar aankomen zal je er heus niet mee!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_34752094
Ik ben er ook erg blij mee Isa! Gewoon omdat ze passen en nu kan ik ook leuk met hoge laarzen onder mn rokjes lopen!
pi_34752182
Wat eh, is jouw kuitmaat en waar heb je ze vandaan? Ik heb namelijk ook niets leuks meer voor onder rokken. Mijn oude laarzen zijn helemaal kapotgelopen En dat type kan ik nergens meer vinden (was met rits èn veters)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_34752282
Ik heb toevallig gister mijn kuiten opgemeten en ik de omtrek van mijn kuiten is 41 cm.
Het mooie aan deze laarzen is trouwens dat je ze breder kunt maken bij die gespjes, daar zit nog een hele flap met leer onder.

Ik heb deze in Leidschenhage gekocht, maar op www.helioform.nl kun je verkoooppunten vinden van dit merk. Volgens mij hebben ze best veel voor de Nederlandse kuit!
In Hoogeveen heb je iig Ziengs en Van Ossel waar ze Helioform verkopen. Met een beetje geluk vind je ze zelfs nog voor de halve prijs!
  zondag 5 februari 2006 @ 11:10:25 #82
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_34752954
Leidschenhage? Oe, hadden ze ook nog maat 39?

* Jojogirl kan ook nooit laarzen vinden die om haar kuiten passen.
pi_34753051
Mijn laarzen kwamen van de schoenenreus. Er zat maar een korte rits in (alleen aan de onderkant), maar ze waren wel super rekbaar. Jammer alleen dat ze niet goed terugrekken, ik moet nu drie paar sokken aan om ze op hun plek te houden.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zondag 5 februari 2006 @ 11:37:26 #84
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_34753429
Je had ze gekocht voor je begon met lijnen YPPY?
pi_34753452
Nee, toen kon ik helemaaaaal niks aan. Het was toen ik een kilo of 10 was afgevallen. Ze rekken dus wel goed naar buiten, maar niet naar binnen. Maar verder zitten ze heerlijk, ook met drie paar sokken.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_34753961
quote:
Op zondag 5 februari 2006 11:10 schreef Jojogirl het volgende:
Leidschenhage? Oe, hadden ze ook nog maat 39?

* Jojogirl kan ook nooit laarzen vinden die om haar kuiten passen.
Die heb ik al gekocht!
Maar ze hadden nog wel meer laarzen die ik dichtkreeg, alleen vond ik die niet lekker zitten bij mijn tenen.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 5 februari 2006 @ 12:00:28 #87
862 Arcee
Look closer
pi_34753999
quote:
Op zondag 5 februari 2006 09:08 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb laarzen gekocht!!! Ik ben helemaal blij! Eindelijk laarzen die passen!
[afbeelding]
En ze zitten nog geweldig ook! Het briljante aan deze laarzen is trouwens dat je daar waar die bandjes zitten, de laarzen wijder kunt maken. En zo passen ze ook om mijn übergespierde hollandse fietskuiten heen!
Nu nog een foto van Liejannuh + laarzen.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_34754037
quote:
Op zondag 5 februari 2006 12:00 schreef Arcee het volgende:

[..]

Nu nog een foto van Liejannuh + laarzen.
Je moet niet overdrijven hoor!
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 5 februari 2006 @ 12:04:02 #89
862 Arcee
Look closer
pi_34754085
quote:
Op zondag 5 februari 2006 12:02 schreef Liejannuh het volgende:
Je moet niet overdrijven hoor!
Is dat een 'nee'?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_34754168
quote:
Op zondag 5 februari 2006 12:04 schreef Arcee het volgende:

[..]

Is dat een \'nee\'?
Dat is een "ik kan moeilijk een foto van mezelf maken waar ik in mijn nieuwe laarzen op sta".
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 5 februari 2006 @ 12:08:08 #91
862 Arcee
Look closer
pi_34754186
quote:
Op zondag 5 februari 2006 12:07 schreef Liejannuh het volgende:
Dat is een \"ik kan moeilijk een foto van mezelf maken waar ik in mijn nieuwe laarzen op sta\".
Nou, stuur dan maar een andere.
pi_34754199
quote:
Op zondag 5 februari 2006 12:04 schreef Arcee het volgende:

[..]

Is dat een \'nee\'?
Moet je toch vaker naar meetings komen.
*OUD heilige*
pi_34754270
quote:
Op zondag 5 februari 2006 12:08 schreef Arcee het volgende:

[..]

Nou, stuur dan maar een andere.
Done!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 5 februari 2006 @ 14:43:00 #94
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_34760574
quote:
Op zondag 5 februari 2006 12:07 schreef Liejannuh het volgende:
Dat is een \"ik kan moeilijk een foto van mezelf maken waar ik in mijn nieuwe laarzen op sta\".
Dat is een: ik trek ze wel aan naar de meeting over twee weken
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 5 februari 2006 @ 15:15:46 #95
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_34761812
tvp

Ik heb even niets te melden, maar raak anders dit topic weer kwijt
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_34762107
quote:
Op zondag 5 februari 2006 14:43 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Dat is een: ik trek ze wel aan naar de meeting over twee weken
Dat zou een oplossing zijn als ik naar die meeting zou gaan, maar dat gaat dus niet lukken. Moet dan even bijkomen van 2 dagen doorgezaagd worden op een cursus en me voorbereiden op 4 dagen Helsinki.
pi_34773910
Leuke laarzen!
Las deze week in de krant dat Belgen de derde plaats innamen in de fiets-top 10 van Europa, na de Nederlanders en ? (land kwijt). Denk dat wij gemiddeld 600 km per jaar fietsen.

Dus even nageteld wat ik zeker fiets per jaar... en alleen door mijn werkverplaatsingen (station-thuis is maar 1.2 km enkel) doe ik er toch mooi 480 per jaar. En in het weekend fiets ik ook nog wel naar hier en daar... Denk dat ik die gemiddelde 600 wel haal op jaarbasis.

Zo beweeg je ongemerkt toch best veel, beetje blij hierom
pi_34774055
600? Dat fiets ik per maand! Minstens!
Toevallig is pas mijn kilometertellertje van mn fiets gejat, maar hij stond na goed anderhalf jaar een flink stuk boven de 10.000 km!
En ja, ik weet dat dat redelijk ziek is!
  zondag 5 februari 2006 @ 21:26:04 #99
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_34774483
toen ik nog op de middelbre school zat fietste ik 5 keer per week 20km (10 heen 10 terug naar school) , en dan minstens 2 keer per maand nog een keer extra heen en weer per week, en verder ales ook op de fiets....dus zeker gemiddeld 120 kilometer per week, maal 52 is, min wat zomervakantie: 5000km per jaar...

vind je t gek dat ik aankwam toen ik eenmaal ging studeren.... geez!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_34775185

Minder blij met die kilometertjes van me nu...
Gelukkig rijd ik niet met de auto en doe ik best wat te voet (én trappen)
Maar toch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')