Die heb ik al gekocht!quote:Op zondag 5 februari 2006 11:10 schreef Jojogirl het volgende:
Leidschenhage? Oe, hadden ze ook nog maat 39?
* Jojogirl kan ook nooit laarzen vinden die om haar kuiten passen.
Nu nog een foto van Liejannuh + laarzen.quote:Op zondag 5 februari 2006 09:08 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb laarzen gekocht!!!![]()
Ik ben helemaal blij!
![]()
Eindelijk laarzen die passen!
![]()
[afbeelding]
En ze zitten nog geweldig ook!Het briljante aan deze laarzen is trouwens dat je daar waar die bandjes zitten, de laarzen wijder kunt maken. En zo passen ze ook om mijn übergespierde hollandse fietskuiten heen!
Je moet niet overdrijven hoor!quote:Op zondag 5 februari 2006 12:00 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nu nog een foto van Liejannuh + laarzen.
Is dat een 'nee'?quote:
Dat is een "ik kan moeilijk een foto van mezelf maken waar ik in mijn nieuwe laarzen op sta".quote:
Nou, stuur dan maar een andere.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:07 schreef Liejannuh het volgende:
Dat is een \"ik kan moeilijk een foto van mezelf maken waar ik in mijn nieuwe laarzen op sta\".
Moet je toch vaker naar meetings komen.quote:
Done!quote:
Dat is een: ik trek ze wel aan naar de meeting over twee wekenquote:Op zondag 5 februari 2006 12:07 schreef Liejannuh het volgende:
Dat is een \"ik kan moeilijk een foto van mezelf maken waar ik in mijn nieuwe laarzen op sta\".
Dat zou een oplossing zijn als ik naar die meeting zou gaan, maar dat gaat dus niet lukken.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:43 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat is een: ik trek ze wel aan naar de meeting over twee weken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |