Ja, maar... dat is ook wel errug verrukkullukquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:34 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, en mijn moeder eet brood met een dikke laag pindakaas en daarover heen pure hagelslag. Ik heb mijn mond maar gehouden.
*knufsmiley*quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:34 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, en mijn moeder eet brood met een dikke laag pindakaas en daarover heen pure hagelslag. Ik heb mijn mond maar gehouden.
Hey, dat herken ik!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:56 schreef Sjeen het volgende:
Goed van je Isa... ik heb de hele tijd zin in eten en voornamelijk chocolade. Toen ik me eens echt bedenken waarom eigenlijk, viel het kwartje... Ik moet dit weekend ongesteld worden![]()
Nou....ik heb van die grote appels die 80 kcal per stuk zijn. Daar kan ik er geen 7 van opquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:11 schreef Faat het volgende:
Als je nou nog 7 appels neemt kom je perfect uit Miss_S!!!!
Ja, maar ik had die mijlpaal al eerder bereikt, dus het telt niet vind ik. Heb vorig jaar al op 81,8 gestaan. En toen werd het december november, en toen lag het marsepein recht tegenover me op m'n werk.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:02 schreef octopussy het volgende:
ik denk dat 7 appels in de blender wel een groot glas smoothie opleveren![]()
appeltaartook lekker ja
Maeghan, een mijlpaal!![]()
Gisteren... met nootjesquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:25 schreef Maeghan het volgende:
Ja, als we hier stout zijn doen we het goed, met m&m's en chocoladerepen haha =P
Nou, ik kan je zeggen dat dat dus niet gezond is, krijg je een overvloed aan fruitsuikers, en ook die kunnen dikmaken.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:51 schreef Isabeau het volgende:
Zou 7 appels gezond zijn?
* Isabeau krijgt al buikpijn bij het idee
Ik heb ook wel stilgestaan, maar nog niet zo lang achter elkaar. Vlak voordat Rewimo stil stond heb ik een weekje stilgestaan.quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:44 schreef Isabeau het volgende:
Troel gaat lekker zegHeb je nou wel eens 1-2 weken stilgestaan of gaat het altijd maar door, het afvallen? Rewimo heeft geloof ik wel een tijdje stilgestaan.
En dat er meer afkanquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:49 schreef Rewimo het volgende:
Bij mij gaat het veel meer met horten en stoten. Tja, elk lichaam is anders. En ik ben wel een klein beetje jaloers natuurlijkmaar je kunt het verder toch niet beïnvloeden
Het feit dat Troel een heel stuk jonger is zal ook meespelen lijkt me.
quote:Tot nu toe stonden aardappelen bekend als echte dikmakers.
Of met een flinke klont boter op je bordquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:32 schreef Iksje het volgende:
Vanmorgen in de Belgische 'Metro'krant:
"Dieetaardappel telt helft minder calorieën. Londen Na negen jaar onderzoek hebben Britse wetenschappers een nieuwe aardappelsoort ontwikkeld die slechts half zo veel calorieën telt als andere soorten. Een 'vivaldi'-aardappel van 170 gram telt amper 128 calorieën. Daarmee heeft de aardappel een caloriewaarde die 33% tot 56 % lager ligt dan bij een gewone patat. Volgens de kwekers Allied Laboratory Service (ALS) verschilt het aantal vitamines en andere voedingswaarden niet van andere soorten. Tot nu toe stonden aardappelen bekend als echte dikmakers. Wereldwijd zijn er zo'n 5000 soorten."
[..]
sta mij toe cynisch toe te voegen: ja, als je ze eerst in het frietvet mikt...
2 weken geleden was ik 0,2 aangekomen.quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:27 schreef Sjeen het volgende:
Ik zit weer op mijn regeltje![]()
Sjeen (1m70) (27,4) was 105,0 kg, weegt nu 79,1 kg en wil graag <80 kg wegen - 25,9
Dat klinkt te simpel, Sjeen. Mensen denken altijd dat je heel moeilijk moet doen om te lijnen. Je moet op z'n minst één of ander pilletje slikken en allerlei moeilijke dingen met je eten doen (bepaalde combinaties, bepaalde voedingsmiddelen overdreven veel gebruiken, dingen vermijden etc etc). Als je er niet heel veel moeite voor moet doen of als het niet heel duur is dan zal het wel niet werken. Logischquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:57 schreef Sjeen het volgende:
Mijn idee... gewoon normaal eten. Eetpatroon reguleren en je niet ophouden aan allerlei 'light' en 'dieet' spul...
Beter 1 week en dan meteen goed, dan elke week 1 of 2quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:20 schreef freecell het volgende:
rampzalige week.... Gisteren grillen (feestje) vandaag fonduën (feestje) morgen bij mijn broer eten, vrijdag feestje, zaterdag klussen bij mijn broer, inclusief koffiemaaltijd. Zondag..... feestje.
* freecell heeft bijna nooit feestjes en nu een hele week.....
Wat zal jij stinken vanavondquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:15 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb net een bakje kipsatésalade naar binnen zitten werkenKlinkt ongetwijfeld gruwelijk in jullie ogen maar het is een goede eiwitbron (niet al te vaak doen natuurlijk). En op vetten hoef ik niet te letten in mijn geval.
Ik denk het haast niet.quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:39 schreef Liejannuh het volgende:
Ah, gelukkig maar.
Dus die 3 maanden houdbaarheid die ik heb bedacht klopt dan ook niet?
Ik vind dat 'simpele' lijnen al moeilijk zat anders.quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat klinkt te simpel, Sjeen. Mensen denken altijd dat je heel moeilijk moet doen om te lijnen. Je moet op z'n minst één of ander pilletje slikken en allerlei moeilijke dingen met je eten doen (bepaalde combinaties, bepaalde voedingsmiddelen overdreven veel gebruiken, dingen vermijden etc etc). Als je er niet heel veel moeite voor moet doen of als het niet heel duur is dan zal het wel niet werken. Logisch![]()
Lunchen tussen 11 en 4quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:52 schreef kwakveense het volgende:
isabeau ik probeer wel regelmatiger te eten. ik sta nu vroeger op dus ik ontbijt weer, en avondeten niet te laat meestal. lunch prop ike r nog een beetje tussen...dat kan om 11 uur zijn maar ook om 4 uur...
Ik vind het een heel leuk idee, maar ben er nog niet aan toe om in mijn halve nakie op de foto te gaan, sorry.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:04 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik ben even zo brutaal om een FOT-topic hier te spammen. Niet om zelf beter van te worden, maar omdat dat voor jullie interessant kan zijn.![]()
De Fotografische Weegschaal
Ik denk ook: mag er ook een jaar tussenzitten?quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:41 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik vind het ook een superidee... maja val de laatste tijd niet zo snel meer af.... als ze een jaartje eerder waren geweest had ik meegedaan
Ja maar bedenk wel dat als je ooit gaat stoppen met roken (en roken is een stuk ongezonder dan overgewicht, nog steeds) je dan meestal wel aankomt... Wat een rotkeuze eigenlijk.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:33 schreef Ikiskoel het volgende:
ja das waar... misschien moet ik maar gewoon weer gaan rokenLijnen gaat inderdaad hartstikke slecht sinds ik niet meer rook. En dat is NIET de bedoeling!!!
ja dan was het echt heel super geweest! had er wel graag fotos van gehad, goede fotos... van voor en dan als ik op mijn streef ben...quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk ook: mag er ook een jaar tussenzitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |