Ja, maar... dat is ook wel errug verrukkullukquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:34 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, en mijn moeder eet brood met een dikke laag pindakaas en daarover heen pure hagelslag. Ik heb mijn mond maar gehouden.
*knufsmiley*quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:34 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, en mijn moeder eet brood met een dikke laag pindakaas en daarover heen pure hagelslag. Ik heb mijn mond maar gehouden.
Hey, dat herken ik!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:56 schreef Sjeen het volgende:
Goed van je Isa... ik heb de hele tijd zin in eten en voornamelijk chocolade. Toen ik me eens echt bedenken waarom eigenlijk, viel het kwartje... Ik moet dit weekend ongesteld worden![]()
Nou....ik heb van die grote appels die 80 kcal per stuk zijn. Daar kan ik er geen 7 van opquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:11 schreef Faat het volgende:
Als je nou nog 7 appels neemt kom je perfect uit Miss_S!!!!
Ja, maar ik had die mijlpaal al eerder bereikt, dus het telt niet vind ik. Heb vorig jaar al op 81,8 gestaan. En toen werd het december november, en toen lag het marsepein recht tegenover me op m'n werk.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:02 schreef octopussy het volgende:
ik denk dat 7 appels in de blender wel een groot glas smoothie opleveren![]()
appeltaartook lekker ja
Maeghan, een mijlpaal!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |