Waarom polariseer jij toch zo? Ik zit niet in een van beide groepen hoor. Ik probeer een rond beeld van Robbert te krijgen, hij is een mens, en niemand is perfect. Ik zou het op prijs stellen als je dit geen oorlog maakt.quote:
Ik heb het toch niet over jou?quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:21 schreef Stenny het volgende:
[..]
Waarom polariseer jij toch zo? Ik zit niet in een van beide groepen hoor. Ik probeer een rond beeld van Robbert te krijgen, hij is een mens, en niemand is perfect. Ik zou het op prijs stellen als je dit geen oorlog maakt.
natuurlijk is alles wat is normaal te noemen.quote:Maar op een andere manier is het wel interessant. Bijna iedereen behalve de paus dan weet dat homoseksualiteit normaal is, maar weten Pa en ma van den Broeke dat ook? Hij werd immers al vaker niet begrepen door zijn familie?
Jij snapt het echt niet he?quote:
Zijn er dan ook coming out meetings voor iets anders als homoseksualiteit en verwant?quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:23 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
natuurlijk is alles wat is normaal te noemen.
maar aangezien duidelijk lijkt, dat Robbert hopeloos op zoek is naar indentiteit, is de vraag of zijn comming out ook maar iets te maken heeft met homosexuele geaardheid.
"Ja, ik wil graag wat vertellen..... Ik heb er jaren stil mee geleefd maar ik hou het niet meer vol...quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:35 schreef Stenny het volgende:
[..]
Zijn er dan ook coming out meetings voor iets anders als homoseksualiteit en verwant?
nee, maar het is aannemelijk te maken dat iemand met een indentiteitscrises, indentiteit tracht te zoeken in sexuele geaardheid. Net als het zoeken naar indentiteit zoekt als medium. beide kunnen volkomen misplaatst zijn en verwarrend zijn voor dit persoon.quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:35 schreef Stenny het volgende:
[..]
Zijn er dan ook coming out meetings voor iets anders als homoseksualiteit en verwant?
Ja, daar had ik nog niet aan gedacht.quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:41 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
nee, maar het is aannemelijk te maken dat iemand met een indentiteitscrises, indentiteit tracht te zoeken in sexuele geaardheid. Net als het zoeken naar indentiteit zoekt als medium. beide kunnen volkomen misplaatst zijn en verwarrend zijn voor dit persoon.
zijn indentiteit introduceert me nietquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:41 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
nee, maar het is aannemelijk te maken dat iemand met een indentiteitscrises, indentiteit tracht te zoeken in sexuele geaardheid. Net als het zoeken naar indentiteit zoekt als medium. beide kunnen volkomen misplaatst zijn en verwarrend zijn voor dit persoon.
Identiteit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:41 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
ja sorryquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:45 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Identiteit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Mag je daar dan uit op maken dat hij zijn identiteit niet gevonden heeft in de homosexualiteit en het daarom zocht heeft bij het medium zijn?quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:41 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
Kom op zeg, "niet in word werken" is geen excuus om je eigen taal een beetje te gaan verkrachten.quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:46 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
ja sorry![]()
maar als er op elke schrijfvout een post gemaakt moet worden [en zeker in mijn geval wanneer ik niet in word werk] dan wordt het echt een chaos in dit forum.
dus bedankt maar nee bedankt.
Liever een mijn taal verkrachten dan een topic.quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:51 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Kom op zeg, "niet in word werken" is geen excuus om je eigen taal een beetje te gaan verkrachten.![]()
Toen hij op die meeting was was hij al bezig met het medium zijnquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:50 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Mag je daar dan uit op maken dat hij zijn identiteit niet gevonden heeft in de homosexualiteit en het daarom zocht heeft bij het medium zijn?
Oke, dat had ik even niet meegekregen, bedankt.quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:06 schreef renwan het volgende:
[..]
Toen hij op die meeting was was hij al bezig met het medium zijn
was hij lid van hierdan?quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:06 schreef renwan het volgende:
[..]
Toen hij op die meeting was was hij al bezig met het medium zijn
Die details weet ik allemaal niet, ik vraag het zsm na.quote:
Zit wel wat in. Er zijn veel mensen die eens wat zien of ervaren, of ergens een cursusje hebben gevolgd en zich meteen medium oid noemen zonder eea werkelijk uitgediept en onderzocht te hebben. Veel ADHD-ers noemen zich ook nieuwe tijds kinderen, althans de ouders vooral. Staat wat chiquer.quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:41 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
Ik vind jouw plaatjes net zo min gepast! Trouwens, JIJ bent de grote aanvoerder van dit hele geheel.quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:33 schreef Stenny het volgende:
[..]
Jij snapt het echt niet he?Je zet een toon die m.i. niet wenselijk is hier. We zijn geen oorlog aan het voeren, er is geen sprake van kampen. Je afbeelding vind ik dan ook ronduit smakeloos, alsof we hier in Irak zitten of zo. We zitten hier in een discussie waarin velen graag de nuance willen blijven behouden.
nou daar ben ik het niet helemaal mee eens. sec de fotofuck vindt ik best geslaagd en voor meerdere interpretaties vatbaar.quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:33 schreef Stenny het volgende:
[..]
Jij snapt het echt niet he?Je zet een toon die m.i. niet wenselijk is hier. We zijn geen oorlog aan het voeren, er is geen sprake van kampen. Je afbeelding vind ik dan ook ronduit smakeloos, alsof we hier in Irak zitten of zo. We zitten hier in een discussie waarin velen graag de nuance willen blijven behouden.
Sorrie, maar ik kan me niet echt vinden in de theorie van neuman en Jung. Daarin zitten hiaten.quote:[..]
Ja, en als je je dan bedenkt dat ik op dit forum toch ook bekend sta als skepticus
Maar goed, hij reageert precies zoals hij met die leeftijd "moet" reageren, niets mis mee, ben dat gewend (ja Rily, ik ben docent ervaringswetenschappen).
De grote ommekeer komt meestal rond het 28 ste levensjaar, dat is waarschijnlijk ook de rede dat iemand hier heeft gezegd (wie weet ik niet meer) dat Robbert te jong is om medium te zijn.
En om nou te voorkomen dat iemand gelijk begint te brullen om de bron; komt tie
- Jung
- Erich Neumann
- Portman.
Inderdaad, de theorie van neuman en Jungquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:17 schreef CarDani het volgende:
Op woensdag 25 januari 2006 09:41 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Sorrie, maar ik kan me niet echt vinden in de theorie van neuman en Jung. Daarin zitten hiaten.
Daarom vragen we dus ook om bronnen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:33 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Zoals ik al eerder gepost heb neem ik die theorieen voor kennis geving aan en gebruik alleen datgene waar ik wel wat inzie.
Tis wat he, brullen ze met z'n alle om bronnen, geef je die een keer en wordt je er gelijk op afgerekend
Of zweverigheid in general.quote:man als Robbert van den Broeke op waarde te schatten
Zucht, met jou is echt geen land te bezeilen hequote:Op woensdag 25 januari 2006 14:39 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Zijn die van jou wel altijd zo betrouwbaar?
O nee, jij doet dat anders, jij pakt informatie die al bekend was.
*proest*quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:59 schreef CarDani het volgende:
Ach jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...........
Het bewijs dat er leven na de dood is is toch wel het meest die bandopnames van stemmen denk ik.
Ik heb pas white noise gezien (topic geopend)
Nadat ze uitgelachen zijn ?quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:04 schreef CarDani het volgende:
www.evp-voices.com
Wat zeggen de sceptici hierover?
Je kan niet zomaar elke bron nemen die jij wil! Dan roep je wat en dan geef je je moeder op als bron. Klaar! Nou, zo werkt het dus niet.quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:33 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Zoals ik al eerder gepost heb neem ik die theorieen voor kennis geving aan en gebruik alleen datgene waar ik wel wat inzie.
Tis wat he, brullen ze met z'n alle om bronnen, geef je die een keer en wordt je er gelijk op afgerekend
quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:33 schreef Stenny het volgende:
[..]
Er zijn ook oorlogsfilms bvquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:24 schreef The_End het volgende:
[..]
Je kan niet zomaar elke bron nemen die jij wil! Dan roep je wat en dan geef je je moeder op als bron. Klaar! Nou, zo werkt het dus niet.
Je noemt jezelf sceptisch, maar je zit zit er wel heel ver vandaan.
@Car Dani, White Noise is een film!!!!! Geen documentaire! Bewijs dat er leven na de dood is![]()
Bedoel je niet 'tolerantie'?quote:We zitten hier in een discussie waarin velen graag de nuance willen blijven behouden.
Nou, ik geloof wel in iets na de dood.. ik geloof ook dat de zaken door elkaar kunnen lopen ( en je dus contact kan krijgen), maar die bandstemmen... die vind ikzelf daar nou niet een bijzonder bewijs/voorbeeld van.quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:59 schreef CarDani het volgende:
Ach jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...........
Het bewijs dat er leven na de dood is is toch wel het meest die bandopnames van stemmen denk ik.
Ik heb pas white noise gezien (topic geopend)
Dan zal het wel aan mij liggen, maar ik vind hem gewoon niet grappig of zo, doet me teveel aan oorlog denken. Maar ja, smaken verschillen. Het is RobbArt, toegegeven.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:33 schreef Indirah het volgende:
[..]
Sten moppert altijd op mij *sniktutuit*
WTF,... de foto is funny bedoeld nou en?
Of vind je het jammer dat jij zelf niet zoiets bedacht had?
Ik heb hem niet eens zelf gemaakt, dat deed mijn nichtje nml
![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:04 schreef CarDani het volgende:
www.evp-voices.com
Wat zeggen de sceptici hierover?
quote:Overigens, Gerard en Louis horen Nederlandse stemmen, Duitse bandstemmenspeurders horen Duitse stemmen, Britse speurders horen Engels en ga zo maar door. Raudive echter beheerste verscheidene talen en hoorde ook zinnen waarin verscheidene talen door elkaar heen gebruikt werden. Louis denkt dat de verschillende onderzoekers de 'op stemmen lijkende geluiden' steeds weer in hun eigen straatje interpreteren.
quote:Dat er op hun banden geluidsfragmenten staan waarin de gewone ruis een 'stemachtig geluid' lijkt te bevatten, dat staat buiten kijf. Maar het is natuurlijk heel goed denkbaar dat men bij het beluisteren van tientallen uren ruis - vaak 'vervuild' met aardse radiobronnen - op dergelijke 'vreemde' passages stuit. En als we die fragmenten vervolgens vaak beluisteren, dan vormt ons brein onherroepelijk daarop gelijkende spraakimpressies.
dat is ook maar een mening.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |