Oeps, sorry... je zou als het goed is nu wel weer moeten kunnen edittenquote:Op maandag 23 januari 2006 14:30 schreef teigan het volgende:
ik wilde nog ff een paar nieuwe regeltjes erin zetten, maar er was een moderator mee bezig ofzow...![]()
Maar die van notendopje is er iig bij gezet, kwakveense en flugeltje pas ik later wel ff aan
quote:Op maandag 23 januari 2006 14:20 schreef teigan het volgende:
Foei Rewimo, jij gooide hem dicht!!
En niet eens ff een nieuwe openen??![]()
![]()
Ik dacht misschien dat de pagina vertaald was uit het Engels. De zinsstructuur was ook wat raar, maar dan zou ik wel de hele tekst moeten zien eigenlijk. In ieder geval dacht ik dat, dat ze zo mss. aan 'vet' waren gekomen van 'fat'.quote:Op maandag 23 januari 2006 04:59 schreef Isabeau het volgende:
En ik vind de gebruikte woordkeuze op wikipedia behoorlijk denigrerend:
[..]
Op de één of andere manier vind ik dat niet kunnen. Of stel ik me aan?
Bij mij hetzelfde verhaal dus ik doe met je mee Droeke - volgende week zijn we weer "bij"quote:Op maandag 23 januari 2006 15:55 schreef Droeke het volgende:
Bij mij is het zo dat ik nog 1.5 kilo verwijdert ben van wat hierboven in het regeltje staat... Toch doe ik de laatste tijd wel mijn best (behalve de afgelopen 4 dagen dan -> 4 dagen friet... Tja, weekendje weg... en dan krijg je dat) Maar goed ik ga mijn best doen om toch weer snel op mjin regeltje telijken....
Hoogeveen, lieverd, Hoogeveen. Heerenveen ligt in frieslandquote:Op maandag 23 januari 2006 10:03 schreef Faithy het volgende:
ik ben nog langs Heerenveen gereden Isaheb nog even gezwaaid vrijdag
![]()
en ja, het IS koud, het is godsgruwelijk koud..
Jaja, DNS hè?quote:Op maandag 23 januari 2006 19:13 schreef Isabeau het volgende:
Hoogeveen, lieverd, Hoogeveen. Heerenveen ligt in friesland
Ach, gelukkig was het een zak japanse mix, dus het is nog te overzien!quote:Op maandag 23 januari 2006 21:04 schreef Isabeau het volgende:
Je bent de enige LiejannuhWaarom doe je dat dan ook! Stom hoor! Zo val je toch nóóit af!
Natuurlijk ben je niet de enigeIk heb ook wel eens zin om te snacken en vooral in het weekend is dat makkelijk. Ik merk gewoon dat als ik ritme en regelmaat heb ik veel normaler en gezonder eet dan als ik laat opsta en een beetje aanrommel op een dag (zoals in het weekend). Ik probeer dan te snacken op appels en dergeljke. Maar ja, als ik eenmaal één ijsje neem en weet dat de vriezer nog veel meer ijsjes heeft dan pak ik er zo nog 3.
![]()
Herkenbaar!quote:En het gaat idd lekkerMaar ik eet heel gewoon. Soms zelfs te veel voor mijn gevoel, maar als ik het dan invoer in de eetmeter zit ik meestal rond de 1200 kcal.
Ik had dat ook wel vaak, maar sinds ik het mezelf gewoon toesta om in het weekend wat te snoepen gaat het veel beter. Ik bepaal dan nl in de loop van de week al wat ik dat weekend 'mag' en leg dat soms al keurig klaar in de kast enzo, zodat ik mezelf erop kan verheugenquote:Op maandag 23 januari 2006 21:04 schreef Isabeau het volgende:
Ik merk gewoon dat als ik ritme en regelmaat heb ik veel normaler en gezonder eet dan als ik laat opsta en een beetje aanrommel op een dag (zoals in het weekend). Ik probeer dan te snacken op appels en dergeljke. Maar ja, als ik eenmaal één ijsje neem en weet dat de vriezer nog veel meer ijsjes heeft dan pak ik er zo nog 3.![]()
Gebruik je een CD of zo'n programma van 30mb? Die CD vond ik erg duidelijk, maar ik heb nu een WW-programma met flexipoints geinstalleerd waar ik totaal niet wijs uit word..quote:Op maandag 23 januari 2006 21:21 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ach, gelukkig was het een zak japanse mix, dus het is nog te overzien!Nouja, ooit leer ik het wel!
[..]
Herkenbaar!Ik heb ook dat FlexiPoints systeem van WeightWatchers geinstalleerd en ben nu lichtelijk geobsedeerd door punten!
Maar het maakt je wel bewust van wat je eet!
Oh die zijn zo lekkerquote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:51 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb nu al zin in mijn ene gebakken banaan op 18 februari(dat heb ik mijzelf tenminste beloofd)
Wow, goed hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:05 schreef Troel het volgende:
Troel (1m78) (39,4) was 163,9 kg, weegt nu 124,7 kg en wil graag 70 kg wegen - 39,2
Sorry kaputwiehund
Tja, en dan moet jij eens weten hoeveel respect ik voor de mensen heb die zonder een operatie kunnen afvallenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:06 schreef ymme het volgende:
[..]
Wow, goed hoor![]()
![]()
![]()
Voel me er niets bij. Zoveel als jij afvalt.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:28 schreef Rewimo het volgende:
Woei, we zijn met zijn allen 171,5 kilo afgevallen (gegevens lijstje openingspost)
Is misschien wel leuk om dat in de OP mee te nemen, en bij de updatelijstjes? 't Is wel even werk maar het staat wel indrukwekkendquote:
Done...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:59 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Is misschien wel leuk om dat in de OP mee te nemen, en bij de updatelijstjes? 't Is wel even werk maar het staat wel indrukwekkend
Het is je van harte gegund.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:05 schreef Troel het volgende:
Troel (1m78) (39,4) was 163,9 kg, weegt nu 124,7 kg en wil graag 70 kg wegen - 39,2
Sorry kaputwiehund
dat bedoelde ik...quote:Op maandag 23 januari 2006 19:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoogeveen, lieverd, Hoogeveen. Heerenveen ligt in friesland
Ik ben afgelopen week 1,8 kg afgevallen en weeg nu 94 (zelf ff aangepast in de openingspost).![]()
Ja die heb ik ook. Ik vind het erg onduidelijk werken! Het is wel mooi dat het erg compleet is qua producten.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:59 schreef Iksje het volgende:
notendop, heb je dat programma van hier? Want dat snap ik ook zo goed niet...
denk dat ik ook gewoon niet geschikt ben voor puntendenken![]()
Al ken ik mensen die er heel positief over zijn...
Misschien kun je wat gaan studeren dan?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:46 schreef ymme het volgende:
wat is dat toch lekker. Z'n zelf vers geperst sapje.
Oh![]()
Zin om te bagger...
Veveel me mensen. Help iemand leuke idee'tjes wat je kunt doen op internet.
heb de afgelopen maand dag en nacht liggen leren.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:21 schreef notendop het volgende:
[..]
Misschien kun je wat gaan studeren dan?Volgende week begin ik met afstuderen, 6 maandjes. Dan komt er weer wat meer regelmaat in m'n leven gelukkig!
Ik ben begonnen op 19 juli 2003. Sinds juli 2005 schommel ik rond dit gewicht. De laatste tijd heb ik het gevoel dat ik wat zwaarder wordt (ik heb me nog niet gewogen). Tijd om de broekriem weer wat strakker aan te halen dus.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:22 schreef notendop het volgende:
@kaputwiehund: hoe lang heb jij er eigenlijk over gedaan om dat gewicht te bereiken dat in je regeltje staat?
Ah, tentamenweken ook voorbij? Ik heb vorige maand mijn 2 allerlaatste tentamens gehad, en sindsdien heb ik vrij totdat ik aan het afstuderen begin en het gebrek aan regelmaat maakt dingen af en toe wel moeilijk. Ben jij ook in de buurt van het afstuderen (gezien je leeftijd)?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:26 schreef ymme het volgende:
[..]
heb de afgelopen maand dag en nacht liggen leren.
Nu doe ik ff 3 dagen niets.
(waar er al 1 van voorbij is, dus alleen morgen nog)
Ga zo dadelijk even lekker in bad met Lush.![]()
Ik vind het echt knap hoor, ik mag hopen dat ik dat ook bereik. Heb je misschien voor/erna foto's gepost ooit? Daar zou ik wel benieuwd naar zijn namelijk.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:31 schreef kaputwiehund het volgende:
[..]
Ik ben begonnen op 19 juli 2003. Sinds juli 2005 schommel ik rond dit gewicht. De laatste tijd heb ik het gevoel dat ik wat zwaarder wordt (ik heb me nog niet gewogen). Tijd om de broekriem weer wat strakker aan te halen dus.
Wel ooit gepost ja. volgens mij staat er wat in mijn fotoboek.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:35 schreef notendop het volgende:
[..]
Ik vind het echt knap hoor, ik mag hopen dat ik dat ook bereik. Heb je misschien voor/erna foto's gepost ooit? Daar zou ik wel benieuwd naar zijn namelijk.
Ik nog 20... ben allang tevreden als ik er nog 12 kwijt raak.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:17 schreef Isabeau het volgende:
Oh, ik moet nog 24 kilo voor een gezond gewichtDuurt ook nog wel even haha
Ik ben ook al tevreden als ik 18 kilo afvalquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:38 schreef Levitation het volgende:
Ik nog 20... ben allang tevreden als ik er nog 12 kwijt raak.
Dan maar een licht overgewicht, het moet wel vol te houden zijn.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:31 schreef Troel het volgende:
Rewimo en ik winnen toch wel met hoeveel kilootjes we nog moeten voor een gezond BMI
Eiwitten zijn prima voor je. Het zijn de vetten en suikers waar je op moet bezuinigen. Maar ook weer niet helemaal schrappen, want je hebt ze in beperkte mate gewoon nodig.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:07 schreef Brighteyes het volgende:
Eitje en Vlees!![]()
Daar was mijn moeder vroeger altijd zo streng in!Dubbele eiwitten en weet ik veel. Iig was het niet goed.
dat valt me nu heel erg mee, maar voordat ik op dieet ging dacht ik echt dat ik een of ander monster was, want kon echt bij geen enkele winkel normale kleren kopenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:36 schreef Isabeau het volgende:
Of als ik kleren wil kopen. Ook een mooi moment om jezelf moddervet te voelen. Met dank aan de kledingwinkels![]()
En wat als die verminderd is? Als in ca. 80% wordt gebypassed?quote:En het wordt gehinderd door bepaalde lange keten vetten, maar daar heb je alleen mee te maken als je vetabsorptie gestoord is...
Ja, dat van die 200% was een tikje overdreven, maar daar ben ik nu eenmaal heel erg goed in. Maar ik houd gewoon niet van enorme hoeveelheden bijslikken omdat iemand verzonnen heeft dat dat goed is, terwijl ik het nut er nog steeds niet van in zie.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:13 schreef Isabeau het volgende:
Om calcium op te kunnen nemen heb je 1,25-dihydroxycholecalciferol (hele mondvol) nodig. Dit wordt uit vitamine D gemaakt in je lever (en je nieren). Zonder vitamine D wordt calcium niet opgenomen. Vitamine D is daarbij ook een vetoplosbare vitamine en dat is nou net wat mensen op dieet weinig binnen krijgen. Je maakt trouwens ook zelf vitamine D uit zonlicht, maar als je in de winter weinig in de zon komt loopt dat ook een beetje gevaar.
Calciumopname wordt trouwens ook weer gehinderd door oxaalzuur wat bijvoorbeeld in spinazie en rabarber zit. En het wordt gehinderd door bepaalde lange keten vetten, maar daar heb je alleen mee te maken als je vetabsorptie gestoord is...
Ik heb inderdaad bruistabletten met 1000 mg calcium. Even mijn (Belgische) multivitamine gecheckt, daar zit 7,5 mcg vitamine D in. Ik denk dat ik dus mijn multi's het beste samen met het calcium in kan nemen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:21 schreef Isabeau het volgende:
Hmm. Calcium wordt sowieso heel matig opgenomen in je lichaam. Ik geloof maar zo'n 30-50% uit je voedsel wordt opgenomen. Het enige wat ik weet is dat bij een gestoorde vetabsorptie (en daar kunnen jullie zo te lezen ook wel last van hebben)het calcium ook gehinderd wordt in de opname. Eigenlijk heb je maar 500 m calcium per dag nodig, maar er wordt altijd een veilige marge gegeven van 800-1000 mg. Dus dat zou veilig moeten zijn.
Pas trouwens op dat je niet overdoceert met vitamine D. Je mag hier ongeveer 5 mcg (denk mcg, maar het is zeker 5) van hebben. Een goeie verhouding is 1 mcg per 250 mg calcium.
Nou ik heb officieel wel een gezond BMI maar zou best wel wat af willen vallen. Momenteel doe ik daar niet al te veel voor dus nee, ik ben niet op dieetquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb geen idee, Marloes. Ben je op dieet of eet je 'gewoon'?
Lactose wordt moeilijk zonder melk denk ik, of niet?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:29 schreef Isabeau het volgende:
Je kan sowieso wel 'losse' calciumtabletten krijgen hoor, Maeghan. Zolang je maar herinnert dat je ook vit. D nodig hebt voor de opname ervan (en eiwit en lactose helpen ook mee bij de opname...)
Maeghan, die calciumbruistabletten van mij heten Cacit. Daar zit dus alleen calcium in en verder geen vitamines. Ik moet ze wel zelf betalen (hoewel, wie weet doet mijn nieuwe zorgverzekeraar er iets mee aangezien ik ze altijd moet slikken, je weet nooit).quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:27 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ja, dat van die 200% was een tikje overdreven, maar daar ben ik nu eenmaal heel erg goed in. Maar ik houd gewoon niet van enorme hoeveelheden bijslikken omdat iemand verzonnen heeft dat dat goed is, terwijl ik het nut er nog steeds niet van in zie.
Zo vind ik het ook gruwelijk irritant dat calcium vrijwel altijd of met magnesium en zink zit gekoppeld terwijl ik ruim voldoende zink binnenkrijg, of met vitamine D terwijl je daar dus niet te veel van binnen mag krijgen en ik behalve dan weinig zuivel en noten 1 gevarieerd genoeg eet en ook nog eens veel buiten kom. Zeker in de winter ivm dreigende SAD episodes en natuurlijk sowieso voor de beweging. De calcium wil ik graag in grotere hoeveelheden bij gaan slikken omdat aan twee kanten van de familie osteoporose voorkomt. En bij m'n vader zelfs op zeldzaam jonge leeftijd door onbekende oorzaak. Hij slikt iets van 3000 mg calcium, maar het grootste gedeelte daarvan verdwijnt op mysterieuze wijze uit zijn lichaam. Ze hebben niets kunnen vinden om het te verklaren. Daarom wil ik zeker weten dat ik daar in ieder geval niet te weinig van binnen krijg.
Vandaar de .... want je mag geen melkquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:32 schreef Maeghan het volgende:
Lactose wordt moeilijk zonder melk denk ik, of niet?
Als je geen dieet volgt en niet aan topsport doet en niet zwanger, bejaard of chronisch ziek bent of een andere conditie hebt waarbij de dokter je vitamines toeschuift dan hoef je geen extra vitamines te slikkenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:31 schreef Marloes het volgende:
Nou ik heb officieel wel een gezond BMI maar zou best wel wat af willen vallen. Momenteel doe ik daar niet al te veel voor dus nee, ik ben niet op dieet![]()
Ja nou ik wist wel dat het iets met sterke botten te maken had, maar dit verklaart een boel zeg maarquote:
Misschien kan je apotheek iets voor je doen?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:35 schreef Maeghan het volgende:
Ja, ik snap jouw grapjes wel vaker niet geloof ik. =)
Weet je ook van een merk losse calcium in vaste vorm? Want in bruistabletten zit vaak zoetstof en die mag ik ook al niet. (Jeej, dat ik nog zo dik kan worden van al die dingen die ik niet mag he? =P Misschien komt dat omdat ik het stiekem toch weleens doe).
Ik heb overdag werkelijk nergens last van, en ook geen snoepbehoefte. Maar 's avonds na achtenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:31 schreef notendop het volgende:
Als ik lees hoe sommige mensen de behoefte hebben aan snoep e.d. ben ik toch heel blij dat ik vrijwel nooit zin heb in snoep. Ik lust het meeste niet eens.
Als ik een rijstwafeltje ruik dan lust ik al niks meer. Incl. snoep. Helpt prima dusquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:36 schreef pluisje het volgende:
*knaagt nog wat aan een rijstewafeltje*
Nee is geen vrouwending, doe ik normaal ook, maar omdat ik vorige week ook savonds na het eten gewogen heb zou het geen eerlijke vergelijking zijn geweest.En dus mezelf voor de gek gehouden hebben. Vanmorgen gewogen -> 83,6 kg.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:27 schreef Faat het volgende:
Ik weeg me toch echt 100x liever 's ochtends en zonder kleren...zal wel een vrouwending zijn
Gecondoleert.quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:15 schreef Sjeen het volgende:
Oma van vriendje is vanavond gestorven![]()
En mijn avondeten bestond uit anderhalf glas port en twee dubbele boterhammen
Ik ben zo blij nu, dat ik onder de 90 kilo zit.quote:Op woensdag 25 januari 2006 08:41 schreef ymme het volgende:
Ymme (1m66) (32,6) was 94,0 kg, weegt nu 90 kg en wil graag <65 kg wegen - 4,0
Ymme (1m66) (32,6) was 94,0 kg, weegt nu 89,3 kg en wil graag <65 kg wegen - 4,7
Tuurlijk ben je blij! Ondanks de vervelende tijd die je gehad hebt ben je toch lekker aan het afvallen!quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:01 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik ben zo blij nu, dat ik onder de 90 kilo zit.
Nu wil ik ook meer. Normaal na het wegen, gunde ik mezelf een koekje.
Nou heb ik gezegt tegen mezelf, geen koekje meer voordat ik onder de 80 zit.
Als ik onder de 75 zit, gaan we 1x naar de MAC nog. Om dat te vieren, en dan op naar 65.. en dan is het goed, maar gaat er dan nog meer af, is het ook ok.. maar ik ben al tevreden met 65...
Vriendje is zo lief met steunen... Hoe hij dat gisteren zei, van de MAC![]()
Ja gek he.quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:03 schreef Troel het volgende:
[..]
Tuurlijk ben je blij! Ondanks de vervelende tijd die je gehad hebt ben je toch lekker aan het afvallen!
Zie je wel, dat is hartstikke gezond! We zitten ons zorgen om niets te maken over die bananenquote:Op woensdag 25 januari 2006 09:10 schreef ymme het volgende:
[..]
Ja gek he.
Terwijl ik maandag chinees gegeten heb (gebakken bananen)
Ik heb dat dus ook met een zilveren armband. Zou je daar ook schakeltjes tussenuit kunnen laten halen? Hij glijdt nu van tijd tot tijd van mijn arm.quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:50 schreef Riann het volgende:
Troel ik had eerst ook altijd horloge om nu al 1,5 ruim niet meer als het niet al langer is ik dacht laatst laat ik hem weer om doen. Veelste groot. Hij is tussendoor al verzet het is een bandje met schakels. Ik zou er voor naar de HEMA moeten om er schakels er tussen uit te laten halen.Is eigenlijk wel een lekker gevoel toch
![]()
Maandagavond op dansles (jaja, truttig voor sommigen maar oh zo leukquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:36 schreef Isabeau het volgende:
Of als ik kleren wil kopen. Ook een mooi moment om jezelf moddervet te voelen. Met dank aan de kledingwinkels![]()
Vanavond naar de sportschool... nog zo'n spiegelfestijn.quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:57 schreef Rewimo het volgende:
Oew en ik ga hier in de lift tegenwoordig uitgebreid in de spiegel kijken (liften hebben spiegel over hele wand)
Wist je trouwens dat het verschil uitmaakt of je trap op of trap af loopt? Nee, niet alleen voor je spieren, maar voor de hoeveelheid vetten en glucose in je bloedquote:
En bedanktquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:19 schreef Isabeau het volgende:
Wist je trouwens dat het verschil uitmaakt of je trap op of trap af loopt? Nee, niet alleen voor je spieren, maar voor de hoeveelheid vetten en glucose in je bloedBij het één nemen de triglyceriden in je bloed af en bij de ander het glucose. En iemand heeft dat onderzocht
(ik weet alleen niet meer welke wanneer afneemt, dus dit is eigenlijk zinloze informatie)
Ja, dat heb ik ook in de krant gelezen een tijdje terug. Het maakt een verschil of je conditie wil opbouwen of wil verbranden. Afhankelijk van je doel ga je dan met de lift naar boven en wandelend naar beneden of omgekeerdquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat het verschil uitmaakt of je trap op of trap af loopt? Nee, niet alleen voor je spieren, maar voor de hoeveelheid vetten en glucose in je bloedBij het één nemen de triglyceriden in je bloed af en bij de ander het glucose. En iemand heeft dat onderzocht
(ik weet alleen niet meer welke wanneer afneemt, dus dit is eigenlijk zinloze informatie)
quote:De invloed van bergwandelen op de bloedglucose
In veel gevallen is het antwoord op een vraag het doel waarnaar wetenschappers streven. Het bedenken van een vraag is echter ook niet altijd eenvoudig en leidt soms tot vreemde vraagstellingen. Zoals bijvoorbeeld de volgende: is bergopwaarts of bergafwaarts gunstiger voor de glucosestofwisseling? Om een wetenschappelijk gefundeerd antwoord te kunnen geven, is een onderzoeksteam onder leiding van Professor Heinz Drexel aan het 'Lehrkrankenhaus' in Feldkirch (Oostenrijk) aan de slag gegaan.
Dat lichaamsbeweging goed is voor de glucose- en vetstofwisseling mag bekend zijn. De onderzoekers uit Feldkirch waren echter benieuwd of het zou uitmaken of de wijze van beweging nog verschil zou uitmaken. Met andere woorden: is er een verschil in de stofwisseling bij concentrische en excentrische spierbelasting? Concentrische belasting is primair aanwezig bij bergopwaarts lopen, concentrisch bij bergafwaarts.
Om dit te onderzoeken heeft een team van 45 mensen 16 weken lang een bergwandeltraining gevolgd waarbij de verschillende personen over een hoogte verschil van 600 meter uitsluitend naar boven of naar beneden wandelden. Om de weg in tegengestelde richting af te leggen werd een kabelbaan gebruikt.
Uit de meetresultaten van de steeds gehouden orale bloedglucosetest bleek dat het lipidegehalte (zoals cholesterol) van de proefpersonen voornamelijk verbeterde bij een opgaande bergwandeling. De invloed op de bloedglucose bleek echter sterker te zijn bij een bergwandeling naar beneden!
Wie dus zowel zijn lipide- als zijn glucosestofwisseling wil verbeteren, kan beter helemaal niet met de kabelbaan gaan en zowel naar boven als naar beneden wandelen. En pech hebben degenen die op het platte land leven, aldus de onderzoekers. Deze mensen moeten wellicht een vakantie naar het gebergte overwegen.
Dat vraag ik me ook wel eens af. Meestal ontbijt ik op mijn werk, om 9 uur ong. Is niet echt heel laat dus, maar is het vroeg genoeg om de motor aan te zetten voor de rest van de dag?quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:12 schreef Isabeau het volgende:
Het is excentrisch bij bergafwaarts.
"Ontbijt niet overslaan". Prima, ik heb altijd het gevoel dat ik wel ontbijt, maar ik ben nu al 2 uur uit m'n bed of zo en heb nog niets gegeten. Als ik straks brood pak dan is dat voor mijn gevoel mijn ontbijt. Hoe snel na het opstaan moet je eigenlijk ontbijten? (ik heb al wel een heel groot glas water op...zeg maar een bloemenvaasje water)
Hahahaha kon het niet laten om ff te kijken.... schrok me te barsten ...quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:29 schreef ymme het volgende:
Zit nu met een masker op mijn gezicht (voor foto zie meeting topic:D),:)
Was dit je sportprogramma voor vandaag ymme?quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:29 schreef ymme het volgende:
.....Heb de ramen even opengezet........Ramen weer dicht gedaan
Volgens mij bestaat dat al Sjeen!!quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:46 schreef Sjeen het volgende:
Nah, ik ga een portdieet uitvinden ofzo...
Sterkte trouwens a.s. zaterdag!! Denk dat niemand een begrafenis leuk vind, blijft naarquote:De sherrykuur en alle variaties daarop (wijn, rosé, port), is een kuur waarbij 900 kcal
(3780 kjoules) per dag worden gebruikt. Door veel zwarte koffie en 2 tot 6 glazen
drank per dag, kunt u zich staande houden. Het is een slechte manier van afvallen!
Jaquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:48 schreef Faat het volgende:
[..]
Was dit je sportprogramma voor vandaag ymme?
Mijn vriend heeft daar last vanquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:11 schreef Iksje het volgende:
Zowel de dokter als de diëtiste vertelden me dat je best kan ontbijten tussen het moment van opstaan en 2uur later.
Da's vooral handig voor mensen die weleens de deur uit hollen omdat ze weer eens door de wekker geslapen zijn, of voor degenen die 's morgens niet meteen een hap door de keel krijgen.
Als je opstaat om 10u kan je nog ontbijten om 12u, maar dat heet technisch gezien lunch dan
Verder nog een vraagje...
wie van jullie heeft een vriendin/vriend die te veel weegt? (als in geliefde)
Ik ken dat soort mensen, heeeeel irritant. Vriendin van me verbaast zich altijd over hoe "weinig" ik eet... zij leeft op een dieet van Haribo en frituur... ze is iets van 1,60 en weeg rond de 50kg.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:17 schreef Maeghan het volgende:
Nee, ik ben helaas al bijna drie jaar single. Daarvoor had ik zo'n hele vervelende vriend, die alles op kon eten zonder aan te komen. Echt. Iedere dag een liter bier, een zak pistachenoten, een BK menu bovenop z'n warm eten (en dat was al een hoeveelheid waar drie neushoorns een jaar op konden overleven), chocola, en laaaadingen Haribosnoep. Heel irritant. Ik wil nooit meer een dunne vriend. Bah.
Meer dan af en toe eens wijzen op gezonde dingen of er juist voor zorgen dat er altijd eenquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:03 schreef Iksje het volgende:
Ik vroeg het omdat mijn vriend te zwaar is, zo'n 15kg boven het bmi van 25.
Hij is al van kindsaf mollig en de laatste jaren echt dikker (flinke buik)
Maar hoewel dat niet telt,ben echt gek op hem
, vind ik het een beetje jammer voor zijn gezondheid.
Hij geeft zelf af en toe aan dat hij niet lekker in zijn vel zit , maar hij ziet niet dat hij niet gezond leeft...
Als ik bijvoorbeeld een avond later thuis ben en gewoon wat soep zal eten, gaat hij langs de winkel en neemt een vette diepvriesmaaltijd mee of hij gaat om friet of pizza. En ook z'n broodbeleg is nogal aan de vette kant.
Nu snap ik ook wel dat ik niet kan pushen dat hij dieet of op z'n eten let zoals ik dat doe, maar ik ben vooral bezorgd om zijn gezondheid.
Hij heeft af en toe last van z'n knie of enkels en zoals ik al zei, geeft hij zelf aan dat hij niet helemaal goed in z'n vel zit.
Jeetje, ik had niet door dat het zo ernstig wasquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:23 schreef Faithy het volgende:
Zo, ook even voor Isa:
Doodsbedreigingen zijn goed voor de lijn: heb maar 2 boterhammen op vandaag..
*shaket nog na*
vanmiddag zo'n boze klant aan de deur die de deur heeft INGETRAPT, door het draadjesglas heen en mij en mn collega's achterna kwam met doodsbedreigingen enzo, opgeheven vuist, omdat hij morgen zijn bedrijfsruimte wordt uitgezet..
hele dag politie, morgen en de komende dagen erna beveiliging op het werk, *rilt*wat een kutdag, en ik ben erg bang dat ik straks in een vreetpatroon ga vallen omdat ik echt friggin' gestressed ben..
![]()
blerg!
Die van mij is te zwaar, maar niet extreem. HIj is lang, dat scheelt.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:11 schreef Iksje het volgende:
Verder nog een vraagje...
wie van jullie heeft een vriendin/vriend die te veel weegt? (als in geliefde)
vette diepvriesmaaltijd: chinees eten met heel veel saus, lasagne (kaas, gehakt), nu ja, dingen met een calorierijk sausje erover of met veel kaas.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:51 schreef Faat het volgende:
Wat beschouw jij eigenlijk als een vette diepvriesmaaltijd? Ik kan me er weinig bij voorstellen?
Ikzelf wil nog weleens een grote pan stamppot of macaroni maken en in porties verdelen
en invriezen (in zakjes trouwens, want ik kan zoveel bakjes in mijn vriezer niet kwijt)
Je bent wel effe een hele ochtend ermee bezig dan, maar dan kunnen de heren weer
een tijdje vooruit als ik rond het avondeten niet thuis ben ofzo. Zij blij, ik blij
Slecht geslapen vannacht? Ikke wel...quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:31 schreef heaven7 het volgende:
Iksje, ik heb de moeite genomen jouw vraag te beantwoorden, misschien kun je even reageren?
't waren marsmannetjes... ik zeg het je... marsmannetjes (lichtelijk aan het doordraaien isquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:09 schreef Isabeau het volgende:
Oh, ik heb een maf verhaal
Ik wilde gaan wandelen en wilde een spijkerbroek aandoen. Dus ik pak mijn spijkerbroek die nog over een stoel hing. Maar ondertussen was ik mijn hartslagmeter kwijt en ga op zoek naar dat ding. Gevonden, omgedaan en nu mijn broek aan. Spijkerbroek weg. Met z'n tweeën een hele tijd gezocht, maar het ding is in rook opgegaan of zo. Zo vaagIk heb echt op de mafste plaatsen gezocht. Weg.
ik werk bij de commerciele afdeling van een woningbouwvereniging in het centrum van Den haag en verhuur onder andere bedrijfsruimtes waar nogal veel geldproblemen ook zijn, incassozaken, dus wel vaker lastige klanten.. maar nog niet zo erg als dit meegemaakt...quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:50 schreef teigan het volgende:
Faithy, getsie zeg, maar als ik vragen mag, wat voor werk doe je op dit moment dan eigenlijk?
Misschien hebben zij wel een 'logische' verklaringquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:19 schreef Isabeau het volgende:
Ik begon ook op een gegeven moment maar te lachen dat we spoken hadden. Zo sta je met een broek in je handen en zo is ie weg.
Zal ik een topic in het Truth forum openen?
ja sorry hoor...quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:31 schreef heaven7 het volgende:
Iksje, ik heb de moeite genomen jouw vraag te beantwoorden, misschien kun je even reageren?
Stond je raam open?quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:19 schreef Isabeau het volgende:
Ik begon ook op een gegeven moment maar te lachen dat we spoken hadden. Zo sta je met een broek in je handen en zo is ie weg.
Zal ik een topic in het Truth forum openen?
Raarder dan hem in de koelkast proppen?quote:Op donderdag 26 januari 2006 08:58 schreef Isabeau het volgende:
Maeghan: ik heb nog niet buiten gekeken![]()
Dat zou raar zijn, dat ik mijn broek HOP naar buiten heb gegooid.
Leuk he, kleding aan kunnen waar je vroeger met een boogje omheen liep?quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:07 schreef ymme het volgende:
Oh gisteren een nieuw setje gekocht.
EIgenlijk zonde, omdat ik deze over een paar maanden niet meer aan kan, maar ja ik moet er op de verjaardagen toch een keer anders uitzien.
En hele mooie rok met een leuk truitje, en leuke laarzen eronder.
En maatje 44.
Het truitje is een xl.
Zo gaaf gewoon.
Heb al 2 jaar geen rok maar aan gehad, omdat ik het zelf geen gezicht vond.
Ik weet niet waarom, maar ik moest even stiekem lachen toen ik jou post las.quote:Op donderdag 26 januari 2006 08:58 schreef Isabeau het volgende:
Pandorah: M'n broek is nog steeds zoek. Ik heb zelfs in de koelkast gekeken. En ik wilde gisteravond op de fiets naar mijn ouders, maar door het weer ben ik maar thuis gebleven. Ik zag me op de terugweg al naar huis glibberen. En dat 10 km langEn dat NoDiet doe ik denk ik ook haha. Ik heb gewoon mijn eetgewoontes hardhandig aangepakt. Een beetje door elkaar gerammeld en helemaal fris en heropgevoed uit de kast gehaald. Ik heb niet het idee dat ik op dieet ben en zoals ik nu eet zou ik in principe de rest van mijn leven wel kunnen eten. Nou ja, ik weeg alleen alles, maar dat is voor mijn "achterafcontrole" en als ik dan teveel heb gehad kan ik daar niets meer aan veranderen. Als ik te weinig heb gehad moet ik nog iets eten en als ik bijv. calcium te weinig heb gehad dan neem ik nog een beker optimel of neem een calciumtablet. Maar wat dat boek betreft, ik hou niet zo van onderzoekjes die gewoon een halve bevolkingsgroep over één kam scheren. Dikkere mensen minder flexiblel
Wat een onzin. En dat ze slechtere eetgewoontes hebben daar hoef je geen Sherlock Holmes voor te zijn. Maar ik ken ook genoeg mensen van het type bonenstaak die heel erg slechte eetgewoontes hebben. Maar die worden er niet dik van. Life's not fair.
Iksje: heaven mist een beetje sociale vaardigheden, maar dat is niet erg, verder is ze heel aardig. PS: ik heb ook nog geen reacti eop mijn stukje gehad(nee nee, dat hoeft niet
)
BrightEyes: Oeh, je hebt de stap gezet! Ik ga niet eens naar de sportschool omdat ik me daar niet wil vertonen met mijn dikke kontIk geloof dat ik op mijn cadeautjes-voor-het-afvallen lijstje ergens bij 75 kg 'sportschool abonnement' heb staan. Maar dat duurt nog wel even.
octopussy: Dat is stiekem mijn allereerste streefgewicht, namelijk lichter zijn dan DennisNiet vertellen hoor! En wat betreft je zeurmodus: zeur maar lekker tegen ons aan
Ik herken je gevoel helaas al te goed en ik begreep mezelf op die momenten domweg niet. Ik wilde toch dunner en fitter worden? Waarom stop ik dan al die ongezone dikmakende troep mijn mond in en kom niet van de bank af? Het sloeg allemaal nergens op. Nu zit ik weer in een fase dat ik heel gezond doe, maar ik maak me geen enkele illusie: dat kan zo weer omslaan. Nu begrijp ik niet hoe ik zo ongezond en onverstandig kan doen, maar straks als ik weer een pizza met warme chocolademelk met slagroom naar binnen stouw dan begrijp ik niet hoe ik in hemelsnaam gezond kon doen. Het slaat nergens op. Dus ik hoop alleen maar voor je dat je snel weer omslaat richting gezondheidsfreak
Hoelang duurt je studie trouwens nog? Je klinkt er niet bepaald happy bij.
Maeghan: ik heb nog niet buiten gekeken![]()
Dat zou raar zijn, dat ik mijn broek HOP naar buiten heb gegooid.
RedScorpion: appeltaart valt wel mee en zoals Rewimo al zegt: er zit fruit in(en in chips zitten aardappels, lieverd
) Ik hoop maar dat je schoonvader niet je lievelingsgebak in huis haalt
Nou ja, daar had ik mijn portemonnaie al een keer teruggevondenquote:Op donderdag 26 januari 2006 09:12 schreef pluisje het volgende:
Raarder dan hem in de koelkast proppen?
Had je trouwens de diepvriezer gecheckt, Isa?quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:12 schreef pluisje het volgende:
Raarder dan hem in de koelkast proppen?
Ach, toen ik zwanger was vond ik een pakje boter in de keukenla. Maar ja, toen had ik een excuusquote:Op donderdag 26 januari 2006 09:18 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, daar had ik mijn portemonnaie al een keer teruggevonden
Misschien ben ik wel zwanger!!quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:20 schreef Rewimo het volgende:
Ach, toen ik zwanger was vond ik een pakje boter in de keukenla. Maar ja, toen had ik een excuus
Ik doe het dadelijk aan. Dan zal ik snel een foto posten.quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, daar had ik mijn portemonnaie al een keer teruggevonden
En lach me niet uit, ymme![]()
En waar blijft de foto van je nieuwe setje
(hoeft niet hoor, lekker dat je een rok aan kan)
Oh leuk!quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:22 schreef ymme het volgende:
Ik doe het dadelijk aan. Dan zal ik snel een foto posten.
![]()
Ach dan kun je die broek binnenkort toch niet meer aanquote:
hihihihihi... zal ik mezelf dan maar voorblijven houden dat er fruit in zit, maakt het wat minder erg inderdaad. En denk niet dat ik er bang voor hoef te zijn dat schoonvader favo gebak in huis haalt, hebben meestal andere dingen, wat ook lekker is, maar ik veel makkelijker kan laten staanquote:Op donderdag 26 januari 2006 08:58 schreef Isabeau het volgende:
RedScorpion: appeltaart valt wel mee en zoals Rewimo al zegt: er zit fruit in(en in chips zitten aardappels, lieverd
) Ik hoop maar dat je schoonvader niet je lievelingsgebak in huis haalt
Dat komt mij heel erg bekent voor jaquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:48 schreef octopussy het volgende:
bij mij worden er wel eens dingen opgevreten door het beddengoed. Dan vind ik een maand later ofzo vaak een prop kleding in het hoeslaken wat netjes opgevouwen in de kast ligt![]()
UHm, nee, ik denk dat ik wel begrijp waarom die vraag daar staatquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:05 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Slecht geslapen vannacht? Ikke wel...
Ik heb vanacht heerlijk geslapen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:05 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ontopic:
Net terug van volleybalwedstrijd... verlorenMaakt mijn toch al niet beste humeur er niet beter op...
Hee Cheer Upquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:21 schreef Livy het volgende:
Ik kan wel huilen.. wist dat ik iets te zwaar was, maar toen ik vanmorgen sinds lange tijd op de weegschaal stond was het echt toch een schok!
Ik hoop dat dit me een beetje motiveert om af te vallen![]()
Ik woog vanmorgen 78 kilo bij een lengte van 1.68m, das dus een BMI van 28
Liefs
Tja zo kun je het natuurlijk ook bekijkenquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:32 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Hee Cheer Up
Ik woog vanmorgen 78,9 bij 1.70m en ik was er heeeeeeeel blij mee
Is toch een mooi streven... onder de 70,5 zou voor jou al een gezond gewicht zijn. Heb je al een idee hoe je het wil gaan aanpakken?quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:37 schreef Livy het volgende:
[..]
Tja zo kun je het natuurlijk ook bekijken![]()
Ik heb nogal een gare weegschaal dus kan niet zo nauwkeurig zien hoeveel ik af ga vallen, maar ga sowieso m'n best doen! Wil naar de 65 kilo..
Mijn streef BMI!quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:21 schreef Livy het volgende:
Ik kan wel huilen.. wist dat ik iets te zwaar was, maar toen ik vanmorgen sinds lange tijd op de weegschaal stond was het echt toch een schok!
Ik hoop dat dit me een beetje motiveert om af te vallen![]()
Ik woog vanmorgen 78 kilo bij een lengte van 1.68m, das dus een BMI van 28
Liefs
Nergens last van. ik vind het alleen onbeleefd als mensen de moeite nemen een heel verhaal als antwoord op jouw vraag te tikken om er niet op te reageren.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:05 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ontopic:
Net terug van volleybalwedstrijd... verlorenMaakt mijn toch al niet beste humeur er niet beter op...
Het is opzich ook niet zo heeeel dramatisch, vooral als ik in de spiegel kijk vind ik het allemaal wel meevallen, maar tis toch gezonder om wat minder te wegen en daarnaast hoop ik dat ik iets beter in m'n vel ga zitten.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:45 schreef Levitation het volgende:
[..]
Mijn streef BMI!![]()
Hihi, flauw van me...
Welkom in 't dieet topic! Weet je al hoe je het wilt gaan aanpakken? 13kg moet te doen zijn! Succes ermee!![]()
Isabeau, bedoelde het waarschijnlijk niet rot, maar meer als een grapje.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:19 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Nergens last van. ik vind het alleen onbeleefd als mensen de moeite nemen een heel verhaal als antwoord op jouw vraag te tikken om er niet op te reageren.
Isabeau, doe niet zo rot
Moest je daarom zo lachen?quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:35 schreef ymme het volgende:
[..]
Isabeau, bedoelde het waarschijnlijk niet rot, maar meer als een grapje.
Misschien een idee om eens na te denken over dingen die mensen zeggen, dan zou je bepaalde reacties misschien beter begrijpen...quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:19 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Nergens last van. ik vind het alleen onbeleefd als mensen de moeite nemen een heel verhaal als antwoord op jouw vraag te tikken om er niet op te reageren.
Isabeau, doe niet zo rot
Ach ja, ik zie de lol er maar van in.quote:
Misschien een idee om je even in te lezen in de persoon in kwestie zodat het duidelijk wordt waarom er op een bepaalde manier gereageerd wordt?quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:07 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Misschien een idee om eens na te denken over dingen die mensen zeggen, dan zou je bepaalde reacties misschien beter begrijpen...
Daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:20 schreef Troel het volgende:
[..]
Misschien een idee om je even in te lezen in de persoon in kwestie zodat het duidelijk wordt waarom er op een bepaalde manier gereageerd wordt?
Wat mij betreft dus niet.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:21 schreef Marloes het volgende:
Krijgen we hier nou ook alweer van die lush taferelen
Ik begrijp niet wat je bedoelt?quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:07 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Misschien een idee om eens na te denken over dingen die mensen zeggen, dan zou je bepaalde reacties misschien beter begrijpen...
En wat, in godsnaam, is heel erg.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:23 schreef ymme het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in.
Maar dat is natuurlijk geen excuus om altijd maar "begrepen" te worden.
Begrijp mij niet verkeert, het is heel erg.. Maar op bepaalde momenten een beetje beter nadenken is ook niet verkeerd lijkt mij.
Verder heb ik mijn woordje hierover gedaan. Het Lush-geouwehoer begint alweer.
Kan ook helemaal niets meer zeggen.
Never mind.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:25 schreef heaven7 het volgende:
[..]
En wat, in godsnaam, is heel erg.
Misschien komt het omdat ik me goed kan verplaatsen in heaven07, ik snap waarom ze die opmerking maakte. En op het moment zoiets voor jou een kwestie van overleven is kan het verdomd vervelend zijn als er dan geintjes over gemaakt worden.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:23 schreef ymme het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in.
Maar dat is natuurlijk geen excuus om altijd maar "begrepen" te worden.
Begrijp mij niet verkeert, het is heel erg.. Maar op bepaalde momenten een beetje beter nadenken is ook niet verkeerd lijkt mij.
Verder heb ik mijn woordje hierover gedaan. Het Lush-geouwehoer begint alweer.
Kan ook helemaal niets meer zeggen.
En ik kan me daar niet in verplaatsen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:28 schreef Troel het volgende:
[..]
Misschien komt het omdat ik me goed kan verplaatsen in heaven07, ik snap waarom ze die opmerking maakte. En op het moment zoiets voor jou een kwestie van overleven is kan het verdomd vervelend zijn als er dan geintjes over gemaakt worden.
En dat bedoelde ik er ook mee te zeggen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:28 schreef heaven7 het volgende:
"Dat gedoe wat ik heb" is helemaal niet ergAlsjeblieft Ymme, hou je mond.
Het enige waar ik over viel was dat ik de moeite had genomen een verhaal te tikken waar niet op gereageerd werd en dat vond ik onbeleefd.
Het was niet eens rot bedoeld al snap ik wel dat die post van mij zo overkwam.
Ik ben er van overtuigd dat pashokjes en de bijbehorden spiegels gemaakt zijn om je extra dik te laten lijken!quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:33 schreef ymme het volgende:
Als ik jiust in de spiegel kijk, dan vind ik het helemaal niet meevallen.
Vooral als ik kleren aan het passen ben ik winkels, jeetje denk ik dan, die is dik (tegen mezelf)
Meten heb ik nog niet gedaan, ga ik vanavond maar eens doen, dan kan ik idd mooi het begin vastleggen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 07:52 schreef YPPY het volgende:
Die eerste keer op de weegschaal is erg BE, maar de volgende keren krijg je vast beter nieuws. Doe je ook jezelf meten? Dat kan ook motiverend zijn als je geen kilo’s afvalt, maar wel centimeters.
Ja, maar zonder die sportschool gaat het me helemaal niet lukken.quote:Op donderdag 26 januari 2006 08:58 schreef Isabeau het volgende:
BrightEyes: Oeh, je hebt de stap gezet! Ik ga niet eens naar de sportschool omdat ik me daar niet wil vertonen met mijn dikke kontIk geloof dat ik op mijn cadeautjes-voor-het-afvallen lijstje ergens bij 75 kg 'sportschool abonnement' heb staan. Maar dat duurt nog wel even.
Deze keer was het zo, dat ik het voor Isa opnam.quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:00 schreef heaven7 het volgende:
Het laatste wat ik erover wil zeggen is dat ik überhaupt niet snap waarom jij je altijd overal mee bemoeit Emmy, helemaal als je steeds zegt dat het geen "bick" deal is en "einde discussie" Ondertussen ben jij wel degene die er het meest over zegt, spreek jezelf dan niet zo tegen.
Sorry.. .dat is dus juist wat ik nou niet wou hebben.quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:51 schreef octopussy het volgende:
BE weegschalen kunnen zo hard zijn![]()
ik wil een roze pluche weegschaal, eentje die liegt tegen me (zo van: het valt best mee hoor)![]()
Dat dacht ik dus ook.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:45 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat pashokjes en de bijbehorden spiegels gemaakt zijn om je extra dik te laten lijken!
Misschien komt het ook wel omdat je ineens op 30 cm van de spiegel staat ipv anderhalve meter die je thuis waarschijnlijk aanhoudt.
Da's frustreren he... maar er is hoop!quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:12 schreef Brighteyes het volgende:Bijna overheen gelezen...
[..]
* Brighteyes weegt ook zwaarder dan haarsinds deze week en tot mijn grote verdriet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |