abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34440645
Als je nou eens begint met kleine dingetjes, zoals op de fiets of lopend boodschappen doen en dergelijke, dan is de stap naar sporten al een stuk kleiner Isabeau
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  woensdag 25 januari 2006 @ 11:24:16 #177
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34440688
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 11:12 schreef Isabeau het volgende:
Het is excentrisch bij bergafwaarts.

"Ontbijt niet overslaan". Prima, ik heb altijd het gevoel dat ik wel ontbijt, maar ik ben nu al 2 uur uit m'n bed of zo en heb nog niets gegeten. Als ik straks brood pak dan is dat voor mijn gevoel mijn ontbijt. Hoe snel na het opstaan moet je eigenlijk ontbijten? (ik heb al wel een heel groot glas water op...zeg maar een bloemenvaasje water)
Dat vraag ik me ook wel eens af. Meestal ontbijt ik op mijn werk, om 9 uur ong. Is niet echt heel laat dus, maar is het vroeg genoeg om de motor aan te zetten voor de rest van de dag?
pi_34440826
Ik heb nu nog geen ontbijt op.
Oh ben 08.00 uur opgestaan. Heb de ramen even opengezet.
Poes eten gegeven. Ramen weer dicht gedaan.
Toen achter de pc gaan zitten. Tussen door nog een beetje was opgeruimt en meer niet.
Zit nu met een masker op mijn gezicht (voor foto zie meeting topic:D), en ga dadelijk douche.
En dan naar beneden wat eten. En een beetje stoffen ofzo.
pi_34441078
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 11:29 schreef ymme het volgende:
Zit nu met een masker op mijn gezicht (voor foto zie meeting topic:D),:)
Hahahaha kon het niet laten om ff te kijken.... schrok me te barsten ...
= What else do you have to do on a saterdaynight =
  Licht Ontvlambaar woensdag 25 januari 2006 @ 12:46:42 #180
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_34443299
Dankjewel allemaal

Nah, ik ga een portdieet uitvinden ofzo...

Oud:
Sjeen (1m70) (27,7) was 105,0 kg, weegt nu 80 kg en wil graag <80 kg wegen - 25

Nieuw:
Sjeen (1m70) (27,4) was 105,0 kg, weegt nu 79,1 kg en wil graag <75 kg wegen - 25,9

Zaterdag begrafenis daar heb ik altijd een gruwelijke hekel aan...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  woensdag 25 januari 2006 @ 12:48:34 #181
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_34443362
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 11:29 schreef ymme het volgende:
.....Heb de ramen even opengezet........Ramen weer dicht gedaan
Was dit je sportprogramma voor vandaag ymme?
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_34443432
Sjeen en vriendje: gecondoleerd en sterkte zaterdag!
  woensdag 25 januari 2006 @ 12:58:54 #183
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_34443715
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 12:46 schreef Sjeen het volgende:
Nah, ik ga een portdieet uitvinden ofzo...
Volgens mij bestaat dat al Sjeen!!
quote:
De sherrykuur en alle variaties daarop (wijn, rosé, port), is een kuur waarbij 900 kcal
(3780 kjoules) per dag worden gebruikt. Door veel zwarte koffie en 2 tot 6 glazen
drank per dag, kunt u zich staande houden. Het is een slechte manier van afvallen!
Sterkte trouwens a.s. zaterdag!! Denk dat niemand een begrafenis leuk vind, blijft naar
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_34443949
Hey, ik wist niet dat je ipv sherry ook port mocht hebben! Wordt dat dieet een stuk aangenamer van
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_34445155
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 12:48 schreef Faat het volgende:

[..]

Was dit je sportprogramma voor vandaag ymme?
Ja Intensief he.
pi_34447562
Heej, een dieet met wijn, dat klinkt fijn! =P Alleen 900 kcal klinkt wat minder, en zoveel koffie hoeft ook niet. Mag ik niet gewoon wat meer wijn dan? ;-)

Score vandaag: 3 koppen Twinings Baía thee, anderhalve bak met AllBran, en zowaar 100 ml volle melk. M'n soyamelk was niet goed meer, en droge AllBran eten gaat me net wat te ver. En buikpijn had ik toch al van de chocola en yoghurtsnoepjes. Die kunnen me vandaag trouwens niet meer verleiden, want ik heb ze gisteren verorberd, stout he? =P

Ik wil weer zomer. Vorige zomer waren m'n ouders weg en ik was zo stressvrij dat ik alles gegeten heb wat ik wilde, twee flessen wijn op had en slechts 2 minuten lichaamsbeweging per dag had (touwtjespringen) en die week toch mooi een kilo afgevallen was. Volgens die theorie zouden mijn ouders dus vier maanden op vakantie moeten gaan.

Zou ik dat trouwens als dieet kunnen verkopen? Het gevaarlijke gek-dieet: zet alle stressgevende factoren de deur uit, zet een dvd op en drink net zo lang witte wijn tot je denkt dat je kunt vliegen. =P Man, ik zou het kopen.

En ja, ontbijten. Ik heb net om 14.00 ontbeten. Ik vind dat ontbijt, want dat is het eerste wat ik eet. Ik lunch dalijk om 16.30 want ik moet om 18.00 werken, en dan eet ik om 21.30 als ik thuis kom warm. Beetje verschoven ritme he? Maar als ik college heb eet ik wel gewoon 's ochtends.
Sanity is (not) statistical
pi_34448033
Zowel de dokter als de diëtiste vertelden me dat je best kan ontbijten tussen het moment van opstaan en 2uur later.
Da's vooral handig voor mensen die weleens de deur uit hollen omdat ze weer eens door de wekker geslapen zijn, of voor degenen die 's morgens niet meteen een hap door de keel krijgen.
Als je opstaat om 10u kan je nog ontbijten om 12u, maar dat heet technisch gezien lunch dan

Verder nog een vraagje...
wie van jullie heeft een vriendin/vriend die te veel weegt? (als in geliefde)
pi_34448229
Nee, ik ben helaas al bijna drie jaar single. Daarvoor had ik zo'n hele vervelende vriend, die alles op kon eten zonder aan te komen. Echt. Iedere dag een liter bier, een zak pistachenoten, een BK menu bovenop z'n warm eten (en dat was al een hoeveelheid waar drie neushoorns een jaar op konden overleven), chocola, en laaaadingen Haribosnoep. Heel irritant. Ik wil nooit meer een dunne vriend. Bah.
  woensdag 25 januari 2006 @ 15:21:18 #189
35189 Troel
scherp en bot
pi_34448368
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 15:11 schreef Iksje het volgende:
Zowel de dokter als de diëtiste vertelden me dat je best kan ontbijten tussen het moment van opstaan en 2uur later.
Da's vooral handig voor mensen die weleens de deur uit hollen omdat ze weer eens door de wekker geslapen zijn, of voor degenen die 's morgens niet meteen een hap door de keel krijgen.
Als je opstaat om 10u kan je nog ontbijten om 12u, maar dat heet technisch gezien lunch dan

Verder nog een vraagje...
wie van jullie heeft een vriendin/vriend die te veel weegt? (als in geliefde)
Mijn vriend heeft daar last van

Overigens klopt dat wel met die stressfactoren hoor, maar niet alleen qua dieten.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_34448476
Mijn geliefde heeft een gezond gewicht, BMI iets van 24 of zo. Maar hij kan niet alles eten dan wordt-ie ook te dik.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_34448517
mijn vriendje is een en al spier en bot, met misschien een milimeter vet erbij...
Errug vervelend, hij moet aankomen, ik moet afvallen..
Maar we weten nog steeds de middenweg te vinden..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_34448542
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 15:17 schreef Maeghan het volgende:
Nee, ik ben helaas al bijna drie jaar single. Daarvoor had ik zo'n hele vervelende vriend, die alles op kon eten zonder aan te komen. Echt. Iedere dag een liter bier, een zak pistachenoten, een BK menu bovenop z'n warm eten (en dat was al een hoeveelheid waar drie neushoorns een jaar op konden overleven), chocola, en laaaadingen Haribosnoep. Heel irritant. Ik wil nooit meer een dunne vriend. Bah.
Ik ken dat soort mensen, heeeeel irritant. Vriendin van me verbaast zich altijd over hoe "weinig" ik eet... zij leeft op een dieet van Haribo en frituur... ze is iets van 1,60 en weeg rond de 50kg.

Mijn vriend is niet echt mager, hij heeft een BMI van 25,1. Net een kilootje of wat te zwaar dus. Soms besluit hij dat hij te zwaar is en snoept dan een weekje niet, om vervolgens trots te komen vertellen dat er 2kg af is. Hij sport nóóit, daar houdt hij niet van... zucht... Je zou er haast jaloers op worden.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_34449373
Nou ik heb dus zo'n vriendin... als je ziet wat die eet. Smorgens begint ze met fruit, dan tussen de middag rustig een boterham of 6, savond's een bord groente+aardappelen waar je u tegen zegt. Zijn al ruim 12,5 jaar bij elkaar, en toen had ze al maatje 34-36 en nu nog steeds. Al zal dit wel gaan verandere de as maanden want ze is zwanger. Maar ik durf te wedden dat ze na de zwanger-schap ook weer snel terug zal zijn hierop.

Zelf ook eigenlijk niet zo heel veel problemen met wat ik eet, als ik er maar bij sport en dat is het afgelopen jaar gewoon weinig tot niets geweest.
pi_34449443
Ja jeetje, groente, fruit, brood, aardappels, dat is nou niet echt schokkend. Van fruit en groente word je niet dik, en je moet van het voedingscentrum 5 a 7 boterhammen per dag eten, dus dan eet ze niet bepaald te veel.

[ Bericht 2% gewijzigd door Maeghan op 25-01-2006 15:55:33 ]
pi_34449573
Lijkt mij ook een gezond eetpatroon...
Enne gefeliciteerd met de zwangerschap
pi_34450149
Ja, leuk! Een baby Gefeliciteerd hoor

En zo te lezen eet ze heel normaal Het gaat ook om de keuzes die je maakt natuurlijk. Heel erg veel eten hoeft niet energierijk eten te zijn. Ik eet ook héél erg veel als ik lijn. Al sje ziet wat ik 's avonds op mijn bord heb liggen, vaak past het niet eens en doe ik de groente in een aparte schaal Gisteravond ook 3 stronken witlof gegeten en dat is véél witlof.
pi_34450432
Proficiat met de zwangerschap

En het over geliefdes te hebben mijn vriend is ook een beetje te zwaar hoor. Maar hij kan bijv niet zo goed van een softijs afblijven. En zijn ouders koken niet zo gezond. maar hij heeft niet echt een buik een kleintje een lekker zacht. Hij is gewoon een grote en brede man. 1.97 en hij weegt iets over de 100.
pi_34450638
Dankje wel ... en nee is inderdaad niet echt een ongezond eet patroon, maar als je haar ziet, dun en gewoon kunnen eten wat ze maar wil (dus ook ongezond), geen grammetje aankomen. Heerlijk is dat.
  woensdag 25 januari 2006 @ 16:45:20 #199
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_34451410
Sjeen (en vriend) heel veel sterkte met het verlies .....

en mijn vriend eet ook alles wat los en vast zit en is niets te dik.... het is niet eerlijk
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_34451921
Ik vroeg het omdat mijn vriend te zwaar is, zo'n 15kg boven het bmi van 25.
Hij is al van kindsaf mollig en de laatste jaren echt dikker (flinke buik)
Maar hoewel dat niet telt, ben echt gek op hem , vind ik het een beetje jammer voor zijn gezondheid.
Hij geeft zelf af en toe aan dat hij niet lekker in zijn vel zit , maar hij ziet niet dat hij niet gezond leeft...
Als ik bijvoorbeeld een avond later thuis ben en gewoon wat soep zal eten, gaat hij langs de winkel en neemt een vette diepvriesmaaltijd mee of hij gaat om friet of pizza. En ook z'n broodbeleg is nogal aan de vette kant.
Nu snap ik ook wel dat ik niet kan pushen dat hij dieet of op z'n eten let zoals ik dat doe, maar ik ben vooral bezorgd om zijn gezondheid.
Hij heeft af en toe last van z'n knie of enkels en zoals ik al zei, geeft hij zelf aan dat hij niet helemaal goed in z'n vel zit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')