abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34350149
Beessie-Jen, waar haal je in Hoogeveen het liefst je kleren? Ik ging het liefst naar Didi, maar ja, die is afgebrand. En toen ze weer gingen bouwen was ik heel erg blij. Wordt het een CoolKat winkel (en als je als dikkertje èrgens niet inpast...)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_34350219
CoolCat is toch kinderkleding?
Sanity is (not) statistical
  zondag 22 januari 2006 @ 18:23:16 #253
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_34350623
uhhh hoe heet die winkel: patent? en uh spring garden? en verder winkel ik in Emmen ... en dan vooral esprit.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_34351021
Spring garden vind ik ook wel prettig maar die ander ken ik niet.

En waarom denk je dat je er als te dikke vrouw niet inpast, Maeghan

Ik heb trouwens weer vreselijk lekker gegeten. De pompoensoep was reuze simpel (als je de pompoen eenmaal onder de duim had) en héél erg lekker. Dat ga ik dus vaker maken Ik ben nog steeds heel erg blij met mijn 'nieuwe dieet' en ga er absoluut mee door. Alleen jammer dat ik bijna dagelijks bosui in mijn eten moet doen (en ik heb de bloemkool maar overgeslagen en broccoli genomen, de bloemkool was gier 2,99 voor een klein lelijk dingetje)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 22 januari 2006 @ 18:41:12 #255
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_34351159
Ik heb pas weer wat kleding bij Bonprix besteld. Ik vind dat een ideale winkel voor tijdelijke maten Ze hebben leuke dingen, kwaliteit is goed t.o.v. de prijzen en de prijzen zijn alleszins redelijk. Ik begin nu toch een beetje genoeg te krijgen van die slobberende fleecevesten Al zijn ze wel erg lekker warm, ik heb het zo koud zonder al mijn isolatie...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 22 januari 2006 @ 18:46:24 #256
1762 YPPY
Yppiaans
pi_34351320
quote:
Op zondag 22 januari 2006 17:47 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Klein vraagje dan (ik begrijp waarom het andere topic gestart is), voel je je als ex-dittopicer daar thuis?
Het gaat er heel anders aan toe dan hier. Een tijdje geleden was het wel gezellig, maar dat is meestal bij vlagen. Ik kom er maar weinig, hier zitten meer bekenden, dat is leuker om af en toe te lezen hoe het daarmee gaat.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_34351377
Ze zijn er ook wat sneller op streefgewicht hè, Yppy, dus de groep verandert heel veel. Alhoewel je daar, net als hier, ook vaak dezelfde mensen ziet terugkomen
  zondag 22 januari 2006 @ 19:02:08 #258
1762 YPPY
Yppiaans
pi_34351874
Eigenlijk komen er maar weinig op hun streefgewicht. Veel komen er na een tijd gewoon niet meer. Net wat je hier ook regelmatig ziet. Het is vaak aanmelden en niet meer langskomen. Dat is wel jammer.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_34352103
Ik denk dat de meesten het na een weekje lijnen wel weer gezien hebben. Die 2 kilo is dan ineens niet zo interessant meer.
  Licht Ontvlambaar zondag 22 januari 2006 @ 19:16:18 #260
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_34352432
Yppy, dankjewel voor het antwoord. Ik kom hier nu sinds april vorig jaar en heb inderdaad ook genoeg mensen zien komen en gaan. Maar ik vind de groep erg relaxed moet ik zeggen...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zondag 22 januari 2006 @ 20:24:53 #261
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_34355181
ik ben wel gebleven! ik post alleen neit zo heeel erg vaak..*drukdrukdruk*
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  † In Memoriam † zondag 22 januari 2006 @ 20:40:51 #262
43556 miss_dynastie
pi_34355937
quote:
Op zondag 22 januari 2006 18:10 schreef Maeghan het volgende:
CoolCat is toch kinderkleding?
Nou, het zijn dingen waarin ik mijn kinderen niet zou laten lopen hoor
Hier is het gewoon zo'n echte breezerslettenwinkel
pi_34356546
Ik was dan ook behoorlijk teleurgesteld dat er zo'n vreselijke winkel in de plaats van de afgebrande Didi kwam
pi_34357108
quote:
Op zondag 22 januari 2006 20:40 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nou, het zijn dingen waarin ik mijn kinderen niet zou laten lopen hoor
Hier is het gewoon zo'n echte breezerslettenwinkel
Nee ik weet wat je bedoelt. Ik had eigenlijk moeten zeggen, "Cool Cat is toch een winkel voor kinderprostituees?" Het ergste wat ik ooit gezien heb was op m'n werk, een meisje van een jaar of tien, met een halftransparant minirokje en een string eronder... En als ze pappa hielp met boodschappen inpakken trok haar rokje nog op.
Sanity is (not) statistical
pi_34359835
Coolcat

Didi heeft best leuke dingen soms, en het is allemaal net ff 'anders' dan in andere winkels. Ik vind het ook wel prettig dat de broekmaten daar voor de Nederlandse dames geschikt zijn (hoewel ik de meeste net niet meer pas). Alleen zijn de truitjes vaak zo extreem kort Ik denk dat je dan laagjes over elkaar hoort te doen, maar daar ben ik niet zo goed in

Ik ga denk ik van de week weer eens de Didi opzoeken
De ene winkel is trouwens wel vaak heel anders dan de andere winkel.

Bonprix is ook een prima winkel voor de basisdingen! Soms vind ik bij Wehkamp de kleding van Liefs Bo ook wel aardig.

We zouden eens een soort van kledingruil-dagje moeten doen met de dieetclub. Ik durf te wedden dat er bij heel veel meiden hier dingen in de kast hangen die niet meer gedragen worden! Ik vind het altijd zo zonde om goede kleding weg te doen.
  zondag 22 januari 2006 @ 22:16:18 #266
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_34360264
Didi kom ik eigenlijk nooit. maar dat heeft meer met mijn lange benen te maken. Heb lengte 36 en kan net de lengte 36 van Esprit aan. Lastig dus.

En ik kom hier ook al vanaf april vorig jaar en post ook regelmatig
en ik heb alweer genoeg leuke nieuwe broeken die alweer te groot zijn dus wie heeft nog wat nodig haha ?
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zondag 22 januari 2006 @ 23:19:06 #267
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_34362842
Ik haal behoorlijk wat gewoon bij de H&M...spijkerbroeken daar willen nog weleens passen (bij de grote maten) en veel truitjes van de gewone afdeling pas ik in maat xl of zelfs l....al hangt er ook veel troela spul tussen de grote maten, soms vind ik er best leuke dingen...

oh, en voor topjes en truien kan ik bij ver moda en only terecht, die aan nl. tot xl...
pi_34364731
Zo ik voel me vandaag echt helemaal fabulous!

Vanavond wezen bowlen, 2x Icetea op, en de bittergarnituur gewoon overgeslagen!
Ik was trotsss op mezelf!!! En toen ik thuiskwam weer 2 liter water in een uurtje achterover geslagen... ik voel me vandaag helemaal fabulous!
Tralalalaaa
pi_34364747
Nog wat geraakt bij het bowlen dan?
pi_34364913
Haha, jawel, 1 keer gewonnen en 2 keer als laatste ge eindigd
Tja, je moet de anderen ook wat laten winnen he
Tralalalaaa
pi_34365072
Heel sportief hoor

Ik raak nooit wat bij bowlen of alleen per ongeluk.
pi_34365272
Hahaha, nou je moet ervanuit gaan dat je gaat verliezen en dan raak je wel wat hoor
Tralalalaaa
pi_34368086
Wikipedia over afvallen en water drinken:
quote:
Elk goed dieet zal adviseren dagelijks 1,5 tot 2 liter water te drinken. Voor iedere 10 kilo overgewicht 1 liter extra. Het wordt overigens afgeraden om meer dan 10 liter per dag te drinken.
Waar ik heb geleerd dat 2 liter water al onzin is, wil wikipedia dat ik minstens 4,5-5 liter water per dag drink. Ik moet er niet aan denken! De hele dag op de wc.
pi_34368100
En ik vind de gebruikte woordkeuze op wikipedia behoorlijk denigrerend:
quote:
Terwijl het vaak vrij duidelijk is waarom een bepaald individu vet wordt, is het veel moeilijker om te begrijpen waarom het gemiddelde gewicht in bepaalde maatschappijen recent is toegenomen.
Op de één of andere manier vind ik dat niet kunnen. Of stel ik me aan?
  maandag 23 januari 2006 @ 06:08:48 #275
35189 Troel
scherp en bot
pi_34368242
quote:
Op maandag 23 januari 2006 04:59 schreef Isabeau het volgende:
En ik vind de gebruikte woordkeuze op wikipedia behoorlijk denigrerend:
[..]

Op de één of andere manier vind ik dat niet kunnen. Of stel ik me aan?
Ik vind het woord vet nog niet eens het ergste.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 23 januari 2006 @ 06:11:16 #276
84524 Morwen
I got life
pi_34368249
Wikipedia kan je zelf aanpassen
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_34368254
quote:
Op maandag 23 januari 2006 06:11 schreef Morwen het volgende:
Wikipedia kan je zelf aanpassen
Ja, vandaar veel tenenkrommende informatie.

Ik ben trouwens helemaal op en ik heb het heel heel erg koud. Ik zit met m'n winterjas aan op m'n werk, maar moet zo ook naar buiten en dan is het natuurlijk nog veel koude
  maandag 23 januari 2006 @ 06:20:14 #278
84524 Morwen
I got life
pi_34368263
quote:
Op maandag 23 januari 2006 06:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben trouwens helemaal op en ik heb het heel heel erg koud. Ik zit met m'n winterjas aan op m'n werk, maar moet zo ook naar buiten en dan is het natuurlijk nog veel koude
Daarom kijk ik er zelden op

Wel thuis, het is inderdaad gigakoud
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  maandag 23 januari 2006 @ 06:23:40 #279
35189 Troel
scherp en bot
pi_34368272
quote:
Op maandag 23 januari 2006 06:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wees blij, dan mag je zo naar bed.

Ik heb vannacht dus echt slecht geslapen. Toen ik in slaap viel was mijn maag al aan het klagen dat ie leeg was, vervolgens ben ik elke keer dat ik me omdraaide met een pijnscheut in mijn rug wakkergeworden, plus nog twee keer toen ik echt heel nodig naar het toilet moest. Toen maar water gedronken, simpel omdat mijn maag gewoon pijn deed van het leeg zijn.
Om 6 uur maar besloten eruit te gaan, half uurtje eerder dan normaal, maar wakker liggen houd ik niet van. Mijn rug is nog steeds verschrikkelijk, ik ben moe en ik vraag me af hoe ik de dag door ga komen
Ik ben vandaag officieel zielig.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_34368285
Och, Troel Dat klinkt nog rampzaliger zeg. Heb je veel te doen vandaag?
  maandag 23 januari 2006 @ 06:34:40 #281
35189 Troel
scherp en bot
pi_34368306
quote:
Op maandag 23 januari 2006 06:28 schreef Isabeau het volgende:
Och, Troel Dat klinkt nog rampzaliger zeg. Heb je veel te doen vandaag?
Ik heb stage (groep 3,4 en 5)

Dus het zal wel de hele dag bukken worden. En ik sta dus echt op het punt om af te bellen, maar ik heb al zo vaak afgebeld.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_34368319
Als het ècht niet gaat, dan gaat het niet. Maar ik begrijp je dilemma
Heel erg veel sterkte vandaag
  maandag 23 januari 2006 @ 06:43:51 #283
35189 Troel
scherp en bot
pi_34368328
quote:
Op maandag 23 januari 2006 06:39 schreef Isabeau het volgende:
Als het ècht niet gaat, dan gaat het niet. Maar ik begrijp je dilemma
Heel erg veel sterkte vandaag
Nouja, ik weet dat het toch niet lekker zal gaan. Zelfs als ik gewoon zit voel ik mijn rug. Best raar, het is dus echt 1 punt in mijn rug. Gisteren toen ik in de auto wilde gaan zitten kon ik van de pijn mijn rechterbeen er niet eens inkrijgen, dus dat ben ik maar omhoog gaan trekken.
Zelfs Midalgan helpt compleet niets, normaal wordt het daar lekker warm van en dan voel je de pijn minder, maar nee hoor.

Misschien is het gewoon verstandiger om echt maar gewoon af te bellen, zonde van mijn leuke les, maar beter voor mijn rug.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_34368338
Nou ja, ik denk niet dat bewegen je rug verder zal schaden, maar ik denk gewoon dat je van de pijn niet weet wat je doen moet als je steeds moet bukken en dergelijke. En dat in combinatie met je slaaptekort en maagpijn, nee, vrolijk zou ik daar niet van worden.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 23 januari 2006 @ 07:07:03 #285
13151 crew  Rewimo
pi_34368401
Dat klinkt niet fijn Troel. Tja ik zou denk ik wel gaan maar meteen aangeven dat je zo'n pijn in je rug hebt, dan kunnen ze er rekening mee houden. En als het echt niet gaat kun je altijd nog naar huis.

Sterkte hoor!

*manmoedig aan de muesli met eiwit gaat*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † maandag 23 januari 2006 @ 09:00:25 #286
43556 miss_dynastie
pi_34369175
quote:
Op maandag 23 januari 2006 04:55 schreef Isabeau het volgende:
Wikipedia over afvallen en water drinken:
[..]

Waar ik heb geleerd dat 2 liter water al onzin is, wil wikipedia dat ik minstens 4,5-5 liter water per dag drink. Ik moet er niet aan denken! De hele dag op de wc.
Jeminee, daar moet je inderdaad niet aan denken zeg
* miss_dynastie heeft gelijk een vreselijk vol gevoel bij het idee
  maandag 23 januari 2006 @ 09:23:07 #287
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_34369498
quote:
Op maandag 23 januari 2006 09:00 schreef miss_dynastie het volgende:

* miss_dynastie heeft gelijk een vreselijk vol gevoel bij het idee
En da's dan weer mooi, afvaltechnisch gezien

Ik moet deze week verplicht shoppen
En mezelf eraan helpen herinneren dat ik 2 maten kleding kleiner uit het rek moet pakken, anders komt mijn kast nog voller te hangen met te grote kleding
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 23 januari 2006 @ 09:24:47 #288
13151 crew  Rewimo
pi_34369529
Misschien toch maar even passen voor je iets koopt?
  maandag 23 januari 2006 @ 09:29:52 #289
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_34369586
Ja, misschien is dat inmiddels ook wel minder traumatisch dan vroeger
  maandag 23 januari 2006 @ 09:55:43 #290
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_34369987
Nieuw regeltje...

Oud:

flugeltje (1m57) (39,6) was 100 kg, weegt nu 97,6kg wil eerst naar 90kg. - 2,4

Nieuw:

flugeltje (1m57) (39,0) was 100 kg, weegt nu 96,9 kg wil eerst naar 90kg. - 3,1

Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 23 januari 2006 @ 09:57:40 #291
13151 crew  Rewimo
pi_34370023
Dat ziet er goed uit, flugeltje
pi_34370140
ik ben nog langs Heerenveen gereden Isa heb nog even gezwaaid vrijdag

en ja, het IS koud, het is godsgruwelijk koud..
Doei.
  maandag 23 januari 2006 @ 10:10:32 #293
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_34370285
Hm, zal ik ook maar weer eens updaten?

Kwakveense (1m60) (35,7) was 100,5 kg, weegt nu 91,5 kg en wil graag 75 kg wegen - 9,0

werd na oud en nieuw, verjaardag en kerst enzo (en na een maand overspannen te zijn geweest)

Kwakveense (1m60) (37,3) was 100,5 kg, weegt nu 95,4 kg en wil graag 75 kg wegen -5.1 kg (nooit doorgegeven want te pijnlijk en in ontkenning enzo )

is nu

Kwakveense (1m60) (36,3) was 100,5 kg, weegt nu 93,3 kg en wil graag 75 kg wegen - 7,2 kg

dus hoera! wat er bij kwam is er ook haast alweer af!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 23 januari 2006 @ 10:14:08 #294
13151 crew  Rewimo
pi_34370361
Nou, dat heb je dan alweer redelijk op de rails lijkt me zo
pi_34370499
kwakveense Dat gaat weer de goede kant op...

Ik kreeg gisteravond losgepeuterd uit vriendje dat ik afgelopen week dus ook minimaal 6 ons ben afgevallen..
Ik vind het zo raar, tijden ging het heel traag en voor mijn gevoel doe ik niet veel anders dan toen, en ik val snel af...
Al zal het fietsen ook wel invloed hebben, ik fiets nu nog 2 keer per week 1 uur..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_34371686
Ik snap het Troel Ik ben van de vrijdagnacht op de zaterdagnacht ook ziek geworden. Toen ben ik smorgens nog gegaan en toen moest ik overgeven op mijn stage. Toen dacht ik shit shit shit. En toen ben ik ziek naar huis gestuurd. En ik zou bellen als ik weer beter was ik denk dat ik woensdag weer ga. Maar ik was dus in mijn stage tijd ook al 1 keer eerder ziek geweest. En dan voelt dat extra vervelend om dan weer thuis te blijven. Maar mijn stagebegleidster zei ook ziek is ziek of het nou 14 dagen geleden is of een half jaar ziek is ziek en je kunt zo niet gaan werken.

Troel ik vind je ook zielig knuff
  maandag 23 januari 2006 @ 11:15:11 #297
139240 notendop
dopperdedop
pi_34371768
Even een update. Net op de weegschaal gestaan e.d. en nu mag ik mijn regeltje updaten

notendop (1m75) (36,9) was 115 kg, weegt nu 113 kg en wil graag 85 kg wegen -2
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 23 januari 2006 @ 11:50:52 #298
13151 crew  Rewimo
pi_34372784
Het gaat lekker hier
  maandag 23 januari 2006 @ 12:09:17 #299
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_34373361
Bij mij moet er nog 1 kilo vanaf voor ik weer op mijn regeltje sta. Ik zou het oude regeltje wel graag nog
in de lijst houden, dat stimuleert me om volgende week dan toch echt weer gelijk getrokken te zijn

Voor Troel en Riann beterschap gewenst

En Isa, ik vind vet ook nooit zo'n geslaagd woord, en dan juist in een normaal gesprek of schrijven!

Ik was nog eens met een gezelschap uit eten bij de Mexicaan en bestelde vooraf lekkere nachos
met guacemole. Degene met wie ik in gesprek was bood ik even later ook wat aan, maar die
keek me geschokkeerd aan en zei: oooohw nee dat eet ik niet, daar word je moddervet van

Ben overigens de rest van de avond met degene die aan de andere kant van me zat in gesprek
geweest en madam verder niet meer gesproken. Was echt leuk om te horen
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  maandag 23 januari 2006 @ 12:37:34 #300
35189 Troel
scherp en bot
pi_34374129
Nou, na het berichtje net besloot ik om toch maar te gaan. Dus ik ging richting badkamer, nog even naar het toilet. Waar vervolgens mijn ontbijt eruit kwam. Toen was de keuze snel gemaakt. Net nog een hele tijd liggen slapen, dat was wel lekker, mijn maag doet weer gewoon maar mijn rug is nog steeds pijnlijk. En het zal wel gewoon iets verkeerd zijn, want Bert had ook last van zijn maag (en ik had 38,5 graden )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')