Het gaat er heel anders aan toe dan hier. Een tijdje geleden was het wel gezellig, maar dat is meestal bij vlagen. Ik kom er maar weinig, hier zitten meer bekenden, dat is leuker om af en toe te lezen hoe het daarmee gaat.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:47 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Klein vraagje dan (ik begrijp waarom het andere topic gestart is), voel je je als ex-dittopicer daar thuis?
Nou, het zijn dingen waarin ik mijn kinderen niet zou laten lopen hoorquote:Op zondag 22 januari 2006 18:10 schreef Maeghan het volgende:
CoolCat is toch kinderkleding?
Nee ik weet wat je bedoelt. Ik had eigenlijk moeten zeggen, "Cool Cat is toch een winkel voor kinderprostituees?" Het ergste wat ik ooit gezien heb was op m'n werk, een meisje van een jaar of tien, met een halftransparant minirokje en een string eronder... En als ze pappa hielp met boodschappen inpakken trok haar rokje nog op.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, het zijn dingen waarin ik mijn kinderen niet zou laten lopen hoor![]()
Hier is het gewoon zo'n echte breezerslettenwinkel
Waar ik heb geleerd dat 2 liter water al onzin is, wil wikipedia dat ik minstens 4,5-5 liter water per dag drink.quote:Elk goed dieet zal adviseren dagelijks 1,5 tot 2 liter water te drinken. Voor iedere 10 kilo overgewicht 1 liter extra. Het wordt overigens afgeraden om meer dan 10 liter per dag te drinken.
Op de één of andere manier vind ik dat niet kunnen. Of stel ik me aan?quote:Terwijl het vaak vrij duidelijk is waarom een bepaald individu vet wordt, is het veel moeilijker om te begrijpen waarom het gemiddelde gewicht in bepaalde maatschappijen recent is toegenomen.
Ik vind het woord vet nog niet eens het ergste.quote:Op maandag 23 januari 2006 04:59 schreef Isabeau het volgende:
En ik vind de gebruikte woordkeuze op wikipedia behoorlijk denigrerend:
[..]
Op de één of andere manier vind ik dat niet kunnen. Of stel ik me aan?
Ja, vandaar veel tenenkrommende informatie.quote:
Daarom kijk ik er zelden opquote:Op maandag 23 januari 2006 06:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, vandaar veel tenenkrommende informatie.
Ik ben trouwens helemaal op en ik heb het heel heel erg koud. Ik zit met m'n winterjas aan op m'n werk, maar moet zo ook naar buiten en dan is het natuurlijk nog veel koude![]()
Wees blij, dan mag je zo naar bed.quote:Op maandag 23 januari 2006 06:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, vandaar veel tenenkrommende informatie.
Ik ben trouwens helemaal op en ik heb het heel heel erg koud. Ik zit met m'n winterjas aan op m'n werk, maar moet zo ook naar buiten en dan is het natuurlijk nog veel koude![]()
Ik heb stagequote:Op maandag 23 januari 2006 06:28 schreef Isabeau het volgende:
Och, TroelDat klinkt nog rampzaliger zeg. Heb je veel te doen vandaag?
Nouja, ik weet dat het toch niet lekker zal gaan. Zelfs als ik gewoon zit voel ik mijn rug. Best raar, het is dus echt 1 punt in mijn rug. Gisteren toen ik in de auto wilde gaan zitten kon ik van de pijn mijn rechterbeen er niet eens inkrijgen, dus dat ben ik maar omhoog gaan trekken.quote:Op maandag 23 januari 2006 06:39 schreef Isabeau het volgende:
Als het ècht niet gaat, dan gaat het niet. Maar ik begrijp je dilemma
Heel erg veel sterkte vandaag
Jeminee, daar moet je inderdaad niet aan denken zegquote:Op maandag 23 januari 2006 04:55 schreef Isabeau het volgende:
Wikipedia over afvallen en water drinken:
[..]
Waar ik heb geleerd dat 2 liter water al onzin is, wil wikipedia dat ik minstens 4,5-5 liter water per dag drink.Ik moet er niet aan denken! De hele dag op de wc.
En da's dan weer mooi, afvaltechnisch gezienquote:Op maandag 23 januari 2006 09:00 schreef miss_dynastie het volgende:
* miss_dynastie heeft gelijk een vreselijk vol gevoel bij het idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |