quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:32 schreef Isabeau het volgende:
Poepkleur is een ingewikkeld iets. Maar een mooi onderwerp voor bij de thee
Weet ikquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:35 schreef Isabeau het volgende:
RedScorpion met een gewoon dieet kan je ook 8 kilo kwijt zijn voor eind mei hoorIk heb ook ooit een dieet met shakes geprobeerd en daar val je ook absoluut van af, maar het verandert helemaal niets aan je eetgewoontes, de oorzaak van je overgewicht. En ik vond het lang zo lekker niet als een door mezelf klaargemaakte maaltijd (ik had bijvoorbeeld vanavond zalm met aardappeltjes en doperwtjes, is toch een stuk lekkerder dan een shake). Daarbij is het vaak gewoon duurder. Maar ik weet zeker dat je op -8 staat eind mei
Succes!
Ik weet het echt niet met de weight watchers was ik in de 1e week 1,5 kilo afgevallen hoe is het mogelijk toen ben ik met kerst oud en nieuw en weekendje weg alles bij elkaar er dus weer aangekomen ik moet zeggen ik het met kerst niet opgelet met oud en nieuw heb ik niet opgelet en met het weekendje weg heb ik niet opgelet. Tussendoor steeds wel. Ik ben nu weer positief begonnen met de weight watchers. Maar er is helaas nog niks af. En nu begin ik 2 feb dus met aquafun. Hopelijk dat het meewerkt met het afvallen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:09 schreef Isabeau het volgende:
Lukt het nog steeds niet, Riann? Wat vaag... Wat denk je zelf dat de oorzaak is?
ja ik vind het ook vaag maar goed hopelijk komt het weer. Zolang ik niks meer aankom ben ik al wel blij want ik wil dus nooit maar dan ook nooit meer naar 102 kilo. Maar waarom sta jij niet meer in het lijstje je zult het vast ooit wel hebben verteld maar dan heb ik er over heen gelezen of ik ben het vergeten.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:17 schreef Isabeau het volgende:
Dus eerst viel je met weight watchers (heel mooi) 1,5 kilo af, dat gewicht kwam terug door kerst en oud & nieuw maar wil er nu niet meer af? Vaag hoor. Kan ik ook niet verklaren, maar ik hoop dat het aquafun helpt en dat je daarna weer gewoon afvalt.
ja dat snap ik wel ik had er ook veel moeite mee om hier weer te vertellen hoeveel dat ik inmiddels in een korte tijd alweer was bij gekomen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb wel een tijdje niet in de OP gestaan omdat ik me zo schaamde dat ik al die afgevallen kilo's (ik woog 81) er gewoon weer bij had gekregen![]()
Cool!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:03 schreef Isabeau het volgende:
Yppy was trouwens bijna 30 kg kwijt, onze eerste succesdieetclubster
En bijna alles is er nog af.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:03 schreef Isabeau het volgende:
Yppy was trouwens bijna 30 kg kwijt, onze eerste succesdieetclubster
Echt cool! Wil je misschien effe een regeltje posten, dan zet ik je op een gedeelde vierde plaats met dznl (tenzij ik daarmee uit de top vijf valt natuurlijkquote:Op zaterdag 21 januari 2006 09:58 schreef YPPY het volgende:
[..]
En bijna alles is er nog af.Het kan dus wel. Houdt moed!
![]()
Daarmee bevestigen ze dan meteen mijn gevoel dat het een beetje betweters zijn, zowel met het percentage-verhaal als met het 'hoe lijn ik het beste'... Ik geloof dat als ik mijn eetpatroon daar post, dat ze allemaal gaan roepen dat ik veel te veel eetquote:Op zaterdag 21 januari 2006 09:44 schreef Isabeau het volgende:
Levitation, we gaan nooit antwoord krijgen op de BMI % vraag hè? En ze blijven hem gewoon gebruiken.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:03 schreef Sjeen het volgende:
Waar een feestje en iemand die eigenlijk teveel gedronken heeft (en daardoor dus precies tegen me zei wat hij dacht) goed voor kan zijn![]()
Persoon in kwestie is vandaag jarig, dus die ga ik nog eens een extra dikke kus geven![]()
Tuurlijkquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]mag ik zo brutaal zijn om te vragen wat deze onbeschofte held(in) precies zei?
En dat is nog het knapstquote:Op zaterdag 21 januari 2006 09:58 schreef YPPY het volgende:
[..]
En bijna alles is er nog af.Het kan dus wel. Houdt moed!
![]()
Mijn regeltje kan hier niet, omdat ik in het andere topic thuis hoor. Mijn bmi is gezond, dus ik ben al lang geleden overgehuisd. Voor anderen die nog veel af moeten vallen is het niet leuk als ik daar tussen in sta met een gezond gewicht. Daarom zijn we ook met dat andere topic begonnen. Maar jullie zien me af en toe nog wel verschijnen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:00 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Echt cool! Wil je misschien effe een regeltje posten, dan zet ik je op een gedeelde vierde plaats met dznl (tenzij ik daarmee uit de top vijf valt natuurlijk)
Klein vraagje dan (ik begrijp waarom het andere topic gestart is), voel je je als ex-dittopicer daar thuis?quote:Op zondag 22 januari 2006 17:40 schreef YPPY het volgende:
[..]
Mijn regeltje kan hier niet, omdat ik in het andere topic thuis hoor. Mijn bmi is gezond, dus ik ben al lang geleden overgehuisd. Voor anderen die nog veel af moeten vallen is het niet leuk als ik daar tussen in sta met een gezond gewicht. Daarom zijn we ook met dat andere topic begonnen. Maar jullie zien me af en toe nog wel verschijnen.
Het gaat er heel anders aan toe dan hier. Een tijdje geleden was het wel gezellig, maar dat is meestal bij vlagen. Ik kom er maar weinig, hier zitten meer bekenden, dat is leuker om af en toe te lezen hoe het daarmee gaat.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:47 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Klein vraagje dan (ik begrijp waarom het andere topic gestart is), voel je je als ex-dittopicer daar thuis?
Nou, het zijn dingen waarin ik mijn kinderen niet zou laten lopen hoorquote:Op zondag 22 januari 2006 18:10 schreef Maeghan het volgende:
CoolCat is toch kinderkleding?
Nee ik weet wat je bedoelt. Ik had eigenlijk moeten zeggen, "Cool Cat is toch een winkel voor kinderprostituees?" Het ergste wat ik ooit gezien heb was op m'n werk, een meisje van een jaar of tien, met een halftransparant minirokje en een string eronder... En als ze pappa hielp met boodschappen inpakken trok haar rokje nog op.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, het zijn dingen waarin ik mijn kinderen niet zou laten lopen hoor![]()
Hier is het gewoon zo'n echte breezerslettenwinkel
Waar ik heb geleerd dat 2 liter water al onzin is, wil wikipedia dat ik minstens 4,5-5 liter water per dag drink.quote:Elk goed dieet zal adviseren dagelijks 1,5 tot 2 liter water te drinken. Voor iedere 10 kilo overgewicht 1 liter extra. Het wordt overigens afgeraden om meer dan 10 liter per dag te drinken.
Op de één of andere manier vind ik dat niet kunnen. Of stel ik me aan?quote:Terwijl het vaak vrij duidelijk is waarom een bepaald individu vet wordt, is het veel moeilijker om te begrijpen waarom het gemiddelde gewicht in bepaalde maatschappijen recent is toegenomen.
Ik vind het woord vet nog niet eens het ergste.quote:Op maandag 23 januari 2006 04:59 schreef Isabeau het volgende:
En ik vind de gebruikte woordkeuze op wikipedia behoorlijk denigrerend:
[..]
Op de één of andere manier vind ik dat niet kunnen. Of stel ik me aan?
Ja, vandaar veel tenenkrommende informatie.quote:
Daarom kijk ik er zelden opquote:Op maandag 23 januari 2006 06:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, vandaar veel tenenkrommende informatie.
Ik ben trouwens helemaal op en ik heb het heel heel erg koud. Ik zit met m'n winterjas aan op m'n werk, maar moet zo ook naar buiten en dan is het natuurlijk nog veel koude![]()
Wees blij, dan mag je zo naar bed.quote:Op maandag 23 januari 2006 06:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, vandaar veel tenenkrommende informatie.
Ik ben trouwens helemaal op en ik heb het heel heel erg koud. Ik zit met m'n winterjas aan op m'n werk, maar moet zo ook naar buiten en dan is het natuurlijk nog veel koude![]()
Ik heb stagequote:Op maandag 23 januari 2006 06:28 schreef Isabeau het volgende:
Och, TroelDat klinkt nog rampzaliger zeg. Heb je veel te doen vandaag?
Nouja, ik weet dat het toch niet lekker zal gaan. Zelfs als ik gewoon zit voel ik mijn rug. Best raar, het is dus echt 1 punt in mijn rug. Gisteren toen ik in de auto wilde gaan zitten kon ik van de pijn mijn rechterbeen er niet eens inkrijgen, dus dat ben ik maar omhoog gaan trekken.quote:Op maandag 23 januari 2006 06:39 schreef Isabeau het volgende:
Als het ècht niet gaat, dan gaat het niet. Maar ik begrijp je dilemma
Heel erg veel sterkte vandaag
Jeminee, daar moet je inderdaad niet aan denken zegquote:Op maandag 23 januari 2006 04:55 schreef Isabeau het volgende:
Wikipedia over afvallen en water drinken:
[..]
Waar ik heb geleerd dat 2 liter water al onzin is, wil wikipedia dat ik minstens 4,5-5 liter water per dag drink.Ik moet er niet aan denken! De hele dag op de wc.
En da's dan weer mooi, afvaltechnisch gezienquote:Op maandag 23 januari 2006 09:00 schreef miss_dynastie het volgende:
* miss_dynastie heeft gelijk een vreselijk vol gevoel bij het idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |