Volgens mij zei ze knuf, met een f dusquote:Op donderdag 19 januari 2006 09:07 schreef ymme het volgende:
[..]
"knul"
sorry, ik weet niet hoe je dat bedoelt, maar ik ben een meid![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:09 schreef pluisje het volgende:
[..]
Volgens mij zei ze knuf, met een f dus
Dat gebeurt hier ook zo vaak, volgens mij leiden die weegschalen van tegenwoordig een heel eigen levenquote:Op donderdag 19 januari 2006 09:27 schreef Faithy het volgende:
ik moet een andere weegschaal hebben, want ik zie door de bomen het bos niet meer..
voor mn gevoel was ik afgevallen, volgens de weegschaal niet, en een half uur later weer wel (ja, ik was gefrustreerd)
Pluisje, je kunt bij AH hamsteren, 2 pakken SpecialK voor ¤ 4,- (ook die met chocola en fruit)quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:08 schreef pluisje het volgende:
Ik eet altijd een kommetje SpecialK met (vruchten)yoghurt
Best te doen, alleen vind ik die SpecialK best prijzig (maar er zijn hier bij de c1000 in het dorp weinig eetbare en gezonde alternatieven te vinden, en geloof me, ik heb alles getest)
Oh, daar moet ik Rick dan eens heen sturenquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:21 schreef Faat het volgende:
[..]
Pluisje, je kunt bij AH hamsteren, 2 pakken SpecialK voor ¤ 4,- (ook die met chocola en fruit) [afbeelding]
Je moest het allemaal elke dag nemen op de vis na, dat moest je 4x per week nemen. Voor het optimale resultaat dan. Maar het is gewoon een enorme hoeveelheid chocoladequote:Op woensdag 18 januari 2006 23:26 schreef kwakveense het volgende:
als je die ingredienten echter over een week verspreidt krijg e wél al het goede binnen maar dan iest gedoseerder...
toch?
Dank uquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:33 schreef Rewimo het volgende:
[..]
www.valtaf.nl
Daar kun je ook van die leuke grafiekjes maken en zo
Dus dat aanmelden kost niets.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:44 schreef Rewimo het volgende:
Euh aanmelden en dan doet ie het vanzelf voor je als je je gegevens hebt ingevoerd
Sterker nog... vanmorgen woog ik 79,6quote:Op donderdag 19 januari 2006 08:34 schreef Fuente het volgende:
Ikiskoel, mooie meid ben je!
Beessie, wow wat een verschil! Daar mag je zeker trots op zijn
Kwakveense, ook al een heel verschil, vooral in je gezicht!
Ymme, wat rot voor je van je hond... en iedereen heeft baalmomenten met eten hoor *knuf* En lekker van die 0.7 kilo eraf!
Notendop, welkom!
Sjeen je bent bijna onder de 80!!
RedScorpion, welkom!
Nog een vraag aan jullie. Waarmee ontbijten jullie allemaal? Ik eet 's morgens vaak brood of beschuit maar heb dan ruim een uur later weer honger (ik fiets dan ook 13 km naar mijn werk). Maar nu was ik aan het denken om 's morgens brinta te gaan eten. Doen er dat meer? En hoe zoeten jullie het? (ik vind het op zich best lekker, maar niet zonder suiker
)
Mijn nieuwe regeltje:
Fuente (1m77) (35,7) was 114,2 kg, weegt nu 112 kg en wil graag 99 kg wegen - 2,3
Fuente (1m77) (35.6) was 112 kg, weegt nu 111,5 kg en wil graag 99 wegen - 2.8
Yeeeyquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:00 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Sterker nog... vanmorgen woog ik 79,6![]()
"smak smak smak"quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:53 schreef Levitation het volgende:
Bah, ik heb vandaag al een stuk caramelvlaai (jammie!) en een muffin op. Mocht van mezelf omdat ik jarig ben, maar eigenlijk baal ik er wel van dat ik 't gegeten heb. Ik heb nu echt zo'n vettige smaak in m'n mond. Bah.
Morgen maar een "balansdag" houdenvooral omdat het weekend ook wel weer bal zal zijn, ik vier zaterdag mijn verjaardag.
Succes!quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:06 schreef ymme het volgende:
Ik ga nu even een boterham naar binnen werken.
En dan op naar het tentamen.
Dank je wel.quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:15 schreef Faat het volgende:
Levitation gefeliciteerd en Ymme succes met je tentamen!!![]()
Ik heb last van ernstig lekkere trek hier en de gedachte aan caramelvlaai doet me watertanden![]()
Zet hem op, je kunt het!quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:22 schreef ymme het volgende:
Dank je wel.
Ik zit nu op school te wachten tot het 14.00 uur is.![]()
ik krijg honger als ik die vlaai zo ziequote:Op donderdag 19 januari 2006 12:49 schreef Levitation het volgende:
[..]
Succes!![]()
En iedereen hartelijk dank voor de felicitaties!
Speciaal voor Faat 'n stukje calorie-vrije caramelvlaai:
[afbeelding]
En voor de rest natuurlijk ook..
is dat hetzelfde als dat aquaspinnen wat ik ga doen?quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:03 schreef Riann het volgende:
ik heb me vandaag opgegeven voor aquafun samen met mijn mama![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |