quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:09 schreef pluisje het volgende:
[..]
Volgens mij zei ze knuf, met een f dus
Dat gebeurt hier ook zo vaak, volgens mij leiden die weegschalen van tegenwoordig een heel eigen levenquote:Op donderdag 19 januari 2006 09:27 schreef Faithy het volgende:
ik moet een andere weegschaal hebben, want ik zie door de bomen het bos niet meer..
voor mn gevoel was ik afgevallen, volgens de weegschaal niet, en een half uur later weer wel (ja, ik was gefrustreerd)
Pluisje, je kunt bij AH hamsteren, 2 pakken SpecialK voor ¤ 4,- (ook die met chocola en fruit)quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:08 schreef pluisje het volgende:
Ik eet altijd een kommetje SpecialK met (vruchten)yoghurt
Best te doen, alleen vind ik die SpecialK best prijzig (maar er zijn hier bij de c1000 in het dorp weinig eetbare en gezonde alternatieven te vinden, en geloof me, ik heb alles getest)
Oh, daar moet ik Rick dan eens heen sturenquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:21 schreef Faat het volgende:
[..]
Pluisje, je kunt bij AH hamsteren, 2 pakken SpecialK voor ¤ 4,- (ook die met chocola en fruit) [afbeelding]
Je moest het allemaal elke dag nemen op de vis na, dat moest je 4x per week nemen. Voor het optimale resultaat dan. Maar het is gewoon een enorme hoeveelheid chocoladequote:Op woensdag 18 januari 2006 23:26 schreef kwakveense het volgende:
als je die ingredienten echter over een week verspreidt krijg e wél al het goede binnen maar dan iest gedoseerder...
toch?
Dank uquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:33 schreef Rewimo het volgende:
[..]
www.valtaf.nl
Daar kun je ook van die leuke grafiekjes maken en zo
Dus dat aanmelden kost niets.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:44 schreef Rewimo het volgende:
Euh aanmelden en dan doet ie het vanzelf voor je als je je gegevens hebt ingevoerd
Sterker nog... vanmorgen woog ik 79,6quote:Op donderdag 19 januari 2006 08:34 schreef Fuente het volgende:
Ikiskoel, mooie meid ben je!
Beessie, wow wat een verschil! Daar mag je zeker trots op zijn
Kwakveense, ook al een heel verschil, vooral in je gezicht!
Ymme, wat rot voor je van je hond... en iedereen heeft baalmomenten met eten hoor *knuf* En lekker van die 0.7 kilo eraf!
Notendop, welkom!
Sjeen je bent bijna onder de 80!!
RedScorpion, welkom!
Nog een vraag aan jullie. Waarmee ontbijten jullie allemaal? Ik eet 's morgens vaak brood of beschuit maar heb dan ruim een uur later weer honger (ik fiets dan ook 13 km naar mijn werk). Maar nu was ik aan het denken om 's morgens brinta te gaan eten. Doen er dat meer? En hoe zoeten jullie het? (ik vind het op zich best lekker, maar niet zonder suiker
)
Mijn nieuwe regeltje:
Fuente (1m77) (35,7) was 114,2 kg, weegt nu 112 kg en wil graag 99 kg wegen - 2,3
Fuente (1m77) (35.6) was 112 kg, weegt nu 111,5 kg en wil graag 99 wegen - 2.8
Yeeeyquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:00 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Sterker nog... vanmorgen woog ik 79,6![]()
"smak smak smak"quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:53 schreef Levitation het volgende:
Bah, ik heb vandaag al een stuk caramelvlaai (jammie!) en een muffin op. Mocht van mezelf omdat ik jarig ben, maar eigenlijk baal ik er wel van dat ik 't gegeten heb. Ik heb nu echt zo'n vettige smaak in m'n mond. Bah.
Morgen maar een "balansdag" houdenvooral omdat het weekend ook wel weer bal zal zijn, ik vier zaterdag mijn verjaardag.
Succes!quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:06 schreef ymme het volgende:
Ik ga nu even een boterham naar binnen werken.
En dan op naar het tentamen.
Dank je wel.quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:15 schreef Faat het volgende:
Levitation gefeliciteerd en Ymme succes met je tentamen!!![]()
Ik heb last van ernstig lekkere trek hier en de gedachte aan caramelvlaai doet me watertanden![]()
Zet hem op, je kunt het!quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:22 schreef ymme het volgende:
Dank je wel.
Ik zit nu op school te wachten tot het 14.00 uur is.![]()
ik krijg honger als ik die vlaai zo ziequote:Op donderdag 19 januari 2006 12:49 schreef Levitation het volgende:
[..]
Succes!![]()
En iedereen hartelijk dank voor de felicitaties!
Speciaal voor Faat 'n stukje calorie-vrije caramelvlaai:
[afbeelding]
En voor de rest natuurlijk ook..
is dat hetzelfde als dat aquaspinnen wat ik ga doen?quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:03 schreef Riann het volgende:
ik heb me vandaag opgegeven voor aquafun samen met mijn mama![]()
Ik heb hem van de week aangehad. Maar ik was blij dat ik hem 's avonds weer uit kon doen. Hij past eigenlijk net iets te precies, zit nog niet echt lekker.quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:39 schreef Troel het volgende:
Hoe is het met je beige broek eigenlijk Rewimo? Past die al?
Oh, wat herkenbaar. Ik heb dat soort 'vlagen' van weken tot maanden. Dan wil ik ècht dat het morgen beter gaat en morgen gaat het weer minstens net zo slecht als vandaag. Dan neem ik me weer voor om morgen...etc. Ik heb dat ook in periodes dat ik moe, sachrijnig en gestresst ben. Te moe om te koken en een kant & klaar hap is stukken minder lekker, maar wel makkelijk. Ik heb ook de toverspreuk om het goed te doen in zo'n periode nog niet ontdekt, maar mocht iemand hem wel hebben dan hoor ik het graag.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:04 schreef Maeghan het volgende:
Morgen ga ik het beter doen hoor! Dat neem ik me al de hele maand voor, maar iedere dag ben ik moe en grijp ik toch weer naar lekkere kip-kerriewraps, croissantjes en ander gemakkelijk en lekker voedsel. Ik hoef morgen in ieder geval de deur niet uit, dat scheelt. Dan blijft het altijd wel gewoon bij brood en fruit.
Hoe doen jullie dat nu als je tijd tekort komt en moe en chago bent? Wat houdt je dan toch tegen om een 'fout' product te eten?
Probeer vooral niet de Light chocolademelk van de Albert Heijn. Tenminste niet als je een innige relatie met de wcpot wilt beginnen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:12 schreef Rewimo het volgende:
Niet in huis halen? Maar ja da's makkelijk gezegd als je net een verjaardag hebt gehad. Hier liggen de kasten ook nog vol met van alles. Gelukkig heb ik een stok achter de deur, ik moet uitkijken wat ik eet anders kan ik er erg beroerd van worden. Dat maakt het makkelijker om er vanaf te blijven of alleen maar een klein beetje te nemen. Hoewel ik me net te buiten ben gegaan aan chocoladepinda's
Ligt eraan hoe gezellig je toilet isquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:41 schreef Troel het volgende:
Probeer vooral niet de Light chocolademelk van de Albert Heijn. Tenminste niet als je een innige relatie met de wcpot wilt beginnen.
Idd, op dat moment is het gewoon niet boeiend.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:19 schreef Isabeau het volgende:
Maar ik moet toch boodschappen doen, Rewimo en dan ben ik zo moe en kan het me zo weinig schelen dat ik gewoon tiramisu, chocolademouse en pizza haal. En ik vind pizza niet eens echt lekker.
Ja, dat ken ik. En ik haal niets in huis, dat doen mijn ouders vooral (maar dan nog, ik kan daar tegenwoordig wel redelijk afblijven; ik heb hier zelfs in de kast rumbonen liggen die ik met de kerst gehad heb, de doos is al twee weken open en ze zijn nog niet op). Probleem daarbij is dat ik 4 dagen in de week college heb en dus 4 dagen in de week 's ochtends en 's middags vlak langs de AH to go loop met die overheerlijke warme hamkaascroissantjes, en ik dus vaak 's ochtends geen tijd meer heb om thuis te eten, en dan maar onderweg wat haal. Als ik later van huis ga mis ik m'n metro en dus m'n trein, en als ik gelijk wegga heb ik nog net twee minuutjes overom een croissantje op het station te kopen (en afgezien van het vet en de kcal, het is ook heel slecht voor de portemonnee, maar 's ochtends vroeg boeit dat me gewoon totaal niet). Brood van tevoren klaarleggen vind ik echt smerig, ik ben echt een zeikerd, alles moet vers en zo. Nu zou ik dus kunnen proberen om eerder op te staan, maar ik ben verschrikkelijk slecht in vroeg opstaan (ben daar letterlijk ziek van, ga er soms zelfs spontaan van overgeven) en ik kom al standaard overal te laat sinds ik naar de basisschool ging, dus de kans dat dat op korte termijn veranderd gaat worden is nihil.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:30 schreef Liejannuh het volgende:
Eigenlijk moet je gewoon zorgen voor een redelijk voorraad redelijk gezond eten. Zo heb ik altijd een paar blikken sperziebonen in de kast staan, ligt er een flinke voorraad kipfilet in de vriezer en heb ik ook flink wat rijst in huis. Kun je altijd een makkelijke en snelle maaltijd mee maken.
Maar ik ben ook zo'n typje dat alles opeet wat in huis is. Dus ik moet het maar gewoon niet in huis halen.
Dat had ik al ervarenquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:58 schreef Rewimo het volgende:
Ik zal eraan denken, Troel. En ik raad je druivensap ook erg af trouwensDat zorgde bij mij voor een volle toiletpot...
Nee dat is zeker niks voor mij, brrr. Dat vind ik echt vies, daar zit van die prut in. Alhoewel het niet zo goor is als dat Brinta ontbijt, daar bleef ik de hele dag bananenprut opboeren.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:14 schreef Rewimo het volgende:
Maeghan, is Hero fruitontbijt niks voor jou? Dat giet je helemaal zo naar binnen. En dat hebben ze vast ook bij de AH to go
Ja, ik weet alleen niet in hoeverre ik dat mag. Breaker mag ik in ieder geval niet (ongekookte/onverwerkte zuivel), en ik mag meestal geen lightproducten ook (aspartaam). Ik mag ook geen noten 1 (amandelen en hazelnoten vooral), ik weet niet of er Slimfast repen zijn zonder noten? Dat is mss. wel te proberen. Ik deed eerst wel bijv. Sultana of Bammetjes in m'n tas voor op college, maar dat vult niet genoeg dus dan eet ik me weer klem aan die dingen, dat hielp ook niet. Die SlimFastrepen zit ook een soort vulmiddel in volgens mij, of niet? Ik probeer nu dus ook om na college gewoon even een broodje met beleg te halen bij de gewone AH ipv een croissantje (redelijk succesvol hoor, mijn hamkaascroissantjesinname is zeker met 90% gedaald vergeleken met vorig jaar).quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:43 schreef Isabeau het volgende:
Suggesties voor Maeghan:
- maaltijdreep van Slimfast (ik vind ze lekker)
- breaker light
- een vers broodje van de AH to go, geen croissant
- fruitontbijt (light)
We gaan het weer over poep hebben. Yippie!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 08:03 schreef ymme het volgende:
Misschien een klein beetje heel erg goor, zo op de vroege ochtent.
Maar ik had gisteren en vandaag ookal weer ,hele witte/creme kleurige ontlasting (poep dus)
Kan dit te maken hebben met het feit, dat mijn lichaam compleet aan het veranderen is daarbinnen, of betekent het dat mijn lichaam iets tekort heeft?
Ik eet alles toch gewoon.
Maak me hier een klein beetje zorgen om.
(ik heb wel eens van ontgiften gehoort ofzo, kan dit het zijn?)
het is met gewichten en zoquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:40 schreef Troel het volgende:
[..]
is dat hetzelfde als dat aquaspinnen wat ik ga doen?
putten waar ligt dat ergensquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:36 schreef Isabeau het volgende:
Hey, Riann, ga je mee naar de sauna in Putten? Zie het meetingtopic
best wel heel erg ver voor mij maar zoals ik al eerder heb aan gegeven sauna in geldrop die is geweldig www.thermengeldrop.nl en ik kan jullie dan wel ophalen op station eindhoven eventueelquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:53 schreef Isabeau het volgende:
Op de Veluwe geloof ik, bij Amersfoort of zo in de buurt.
ja sorry ik zit op moment ook een beetje met geld en zo en als voor dat reizen zoveel moet betalen word het gewoon ook een ontzettend duur dagje voor mij. Ik heb geen OV meer omdat ik stage moet lopen en ik dat niet met OV kan bereiken krijg ik er een vergoeding voor. En ik krijg maar 133 euro in de maand studiefinancering en daar moet ik wel alles mee doen. Benzine betalen, kleding autoverzekeringen en zo dat haal ik zoiezo allemaal niet met die 133 euro dus ik ben al blij dat ik een vergoeding er voor krijg maar dat is maar zo'n klein beetje. helaas.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:00 schreef Isabeau het volgende:
Riann, alles is te ver voor joubehalve de sauna naast de deur. Maar daar komen we vast ook nog wel een keer. Maakt verder niet uit dat dat 3 uur reizen is voor mij.
Ik was vreselijk moequote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:57 schreef Isabeau het volgende:
Lekker, 8 km wandelenIk hoop niet dat je al erg moe was op dat moment, want het is nogal een eindje.
tuurlijk kan je blijven slapenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb geen ov en geen stufi en kan absoluut geen auto betalenMaar goed, ik begrijp het wel, ik vind het alleen jammer dat je niet meekan. Dan moeten we de sauna bij jou in de buurt maar een keer proberen. Maar alleen als ik kan blijven slapen
(geen zin om 6 uur op een dag in een trein te zitten)
Het spijt me, het is leedvermaak, maar toen ik dit las moest ik even hardop lachen. Sorry nogmaalsquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:13 schreef Fuente het volgende:
Ik ben geloof ik nog nooit zo boos geweest als gisteravond, maar met het lopen zakte het wel. En mijn mannetje was lief opgebleven dus toen kon ik ook nog even uitrazen.
Dan kom ik graag een keerquote:
is goedquote:
Geeft nietsquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het spijt me, het is leedvermaak, maar toen ik dit las moest ik even hardop lachen. Sorry nogmaalsIk zag je al helemaal boos en mopperend door het donker lopen. En echt lekker weer was het gisteren ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |