abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34231234
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 09:09 schreef pluisje het volgende:

[..]

Volgens mij zei ze knuf, met een f dus
Ik ben net wakker. Dus heb nog een beetje slaperige ogen, en mijn bril niet op.
  donderdag 19 januari 2006 @ 09:22:32 #103
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_34231300
verschil cruesli en muesli: cruesli zit gepofte rijst en flakes door en meer suiker...is dus ongezonder, maar ook veeel lekkerder vnd ik
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_34231361
Cruesli is krokant, en vaak zoetiger, zitten meer suikers in.

Zelf ontbijt ik dus ook met Muesli, +/- 40 gram + 1 theelepel zoetstof en magere yoghurt + glas sinasappelsap. Of anders 2 bruine boterhammen voorzien van klein beetje boter en slankie smeerkaas.

Over de gehele dag verspreid eet ik in totaal 5 stuks fruit.

Tussen de middag eet ik 4 bruine boterhammen met wat boter, en mager beleg, dus bijv kiprolade. Met daarbij 1 á 2 glazen karnemelk.

Savonds gewoon normaal groente, aardappelen en stukkie vlees (meestal kip).

Alleen ben ik op dit moment weer begonnen met Biamed dieet. Maat van mij is daarmee binnen +/- 3 maanden bijna 20 kg mee kwijt geraakt. En zijn broer iets minder.

De 1e 2 dagen mag ik alleen maar shakes hebben als voedsel, 5stuks verdeeld over elke dag.
De opvolgende dagen 2x een shake als maaltijdvervanger + normale maaltijd waarbij ik moet letten op bepaalde waarden verdeeld in :

Kcal,max
gr koolydraten.min
gr eiwitten,min
gr vetten,max

Deze waarden zijn specifiek voor mij bepaald door een bepaalde meeting (zie ook de link voor meer info).

Als je die waarden dus strikt volgt zou dat volgens hun leiden tot een bepaalde vetreductie binnen 1 week. In mijn geval op dit moment 1.1 kg per week.

Volgende meting staat voor mij gepland op 31-01-2006 om 20u30.

Zal mij benieuwe hoe mij dit afgaat.

Sport op dit moment 2x in de week, combo cardio/fitness. En zodra het weer wat beter wordt, zal daar 2x per week fietsen (á +/- 40km per keer) aan toegevoegd gaan worden.

En doelstelling van -8 kg + strakkere body gezet voor eind mei. Moet haalbij zijn

Grtz. Remko
= What else do you have to do on a saterdaynight =
pi_34231380
ik moet een andere weegschaal hebben, want ik zie door de bomen het bos niet meer..

voor mn gevoel was ik afgevallen, volgens de weegschaal niet, en een half uur later weer wel (ja, ik was gefrustreerd)

oh, en ik heb gisteren een magnum op Zo'n grote, met amandels..

*hapt van een banaan* <-- veel gezonder..

en kwak! echt een mooi verschil

En Beessie ook! geweldig
Doei.
pi_34231385
Oh, ik moet ook nog gaan ontbijten.
Heb om 14.00 uur een belangrijk tentamen, dus ik zit alweer met mijn neus in de boeken te kijken.
Daardoor vergeet ik helemaal te ontbijten.
Dat ga ik nu toch eerst maar eens doen, en daarna kan ik nog verder leren.

dom...ontbijt is het belangrijkste wat er is.
Lekker melk met cornflakes.
  donderdag 19 januari 2006 @ 09:32:43 #107
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_34231499
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 09:27 schreef Faithy het volgende:
ik moet een andere weegschaal hebben, want ik zie door de bomen het bos niet meer..

voor mn gevoel was ik afgevallen, volgens de weegschaal niet, en een half uur later weer wel (ja, ik was gefrustreerd)
Dat gebeurt hier ook zo vaak, volgens mij leiden die weegschalen van tegenwoordig een heel eigen leven
pi_34231881
Je moet je gewoon altijd op de zelfde weegschaal wegen.
Ik heb thuis geen weegschaal.
Doe dus alleen wegen op de lijnclub.

Maar over een poosje, als ik aan mijn streefgewicht ben (phoe moet ik nog meer dan 25 kilo) dan koop ik er zelf een, zodat ik het zelf kan gaan bijhouden.
Anders zou ik nog wel 1x in de maand naar de EGA kunnen, maar dan hoop ik het toch wel zelf in de hand te hebben. En dan elke kilo die eraan zit, er meteen weer af te halen
pi_34231927
Mbt wegen.. hou altijd een vaste dag en tijdstip aan, en ga niet meer dan 1x per week op de weegschaal staan (anders kan afvallen een obsessie worden).

En idd 1 vaste weegschaal aanhouden.

Ikzelf hou eigenlijk altijd de zaterdagmorgen aan, en dan zonder kleding, en geen ontbijt nog in m'n mik.

Grtz. Remko
= What else do you have to do on a saterdaynight =
  donderdag 19 januari 2006 @ 09:52:51 #110
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_34231938
Ook al gebruik je dezelfde weegschaal, dan nog sta je soms verbaasd van hoeveel je in een uurtje aan kan komen of af kan vallen

Daarom zou je ook eik maar eens per week op dat ding moeten gaan staan, maar ja
pi_34232013
Ik heb lekker mijn bakkie cornflakes met melk op.
Zit nu lekker te smullen van een vers gepest glaasje jus.

(alleen in deze sinasappels zat niet bijster veel sap, dus het netje is alweer bijna leeg, normaal heb ik perssinasappels maar ja die waren op, nu dus gewoon handsinasappels, maar dan pers je je eigen een ongeluk voordat je het glas vol hebt)
pi_34232026
Oh trouwens.
Ik zie het lijnen weer helemaal zitten.
Heb d'r weer zin an

Mede dankzij de steun van jullie hier
pi_34232328
Hoe bereken ik mijn bmi opnieuw?

lengte:1.66
Gewicht 90
pi_34232487
google --> BMI uitrekenen
Doei.
  donderdag 19 januari 2006 @ 10:21:22 #115
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_34232628
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 09:08 schreef pluisje het volgende:
Ik eet altijd een kommetje SpecialK met (vruchten)yoghurt
Best te doen, alleen vind ik die SpecialK best prijzig (maar er zijn hier bij de c1000 in het dorp weinig eetbare en gezonde alternatieven te vinden, en geloof me, ik heb alles getest )
Pluisje, je kunt bij AH hamsteren, 2 pakken SpecialK voor ¤ 4,- (ook die met chocola en fruit)
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  donderdag 19 januari 2006 @ 10:23:38 #116
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_34232694
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 10:21 schreef Faat het volgende:

[..]

Pluisje, je kunt bij AH hamsteren, 2 pakken SpecialK voor ¤ 4,- (ook die met chocola en fruit) [afbeelding]
Oh, daar moet ik Rick dan eens heen sturen
pi_34232838
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 23:26 schreef kwakveense het volgende:
als je die ingredienten echter over een week verspreidt krijg e wél al het goede binnen maar dan iest gedoseerder...

toch?
Je moest het allemaal elke dag nemen op de vis na, dat moest je 4x per week nemen. Voor het optimale resultaat dan. Maar het is gewoon een enorme hoeveelheid chocolade
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 19 januari 2006 @ 10:33:54 #118
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_34232989
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 10:16 schreef Faithy het volgende:
google --> BMI uitrekenen
www.valtaf.nl

Daar kun je ook van die leuke grafiekjes maken en zo
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_34233093
Ik plaats in het topic van slank de zomer in, een berichtje.
En meteen dat negatieve gedoe over je heen zeg.
Bah.. wat een naar topic is dat zeg.

pi_34233103
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 10:33 schreef Rewimo het volgende:

[..]

www.valtaf.nl

Daar kun je ook van die leuke grafiekjes maken en zo
Dank u
Maar kan niet echt zien, waar ik het dan kan uitrekenen
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 19 januari 2006 @ 10:44:16 #121
13151 crew  Rewimo
pi_34233292
Euh aanmelden en dan doet ie het vanzelf voor je als je je gegevens hebt ingevoerd
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 19 januari 2006 @ 10:45:08 #122
13151 crew  Rewimo
pi_34233310
En als dat te ingewikkeld is kun je deze misschien wel de baas?

http://home.tiscali.be/marynisn/www/bereken_bmi.htm
pi_34233337
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 10:44 schreef Rewimo het volgende:
Euh aanmelden en dan doet ie het vanzelf voor je als je je gegevens hebt ingevoerd
Dus dat aanmelden kost niets.
Ik dacht dat het geld kosten. Omdat dat je een eigen site krijgt met dagboek etc.

Ok ga ik dat eens doen.
Maar eerst moet ik toch echt nog even 2 hoofdstukken leren voor tentamen van vanmiddag.
pi_34233540
Ymme (1m66) (32,6) was 94,0 kg, weegt nu 90 kg en wil graag <65 kg wegen - 4,0

BMI aangepast (haha van 33 naar 32,6)
  Licht Ontvlambaar donderdag 19 januari 2006 @ 11:00:24 #125
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_34233699
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 08:34 schreef Fuente het volgende:
Ikiskoel, mooie meid ben je !

Beessie, wow wat een verschil! Daar mag je zeker trots op zijn

Kwakveense, ook al een heel verschil, vooral in je gezicht!

Ymme, wat rot voor je van je hond... en iedereen heeft baalmomenten met eten hoor *knuf* En lekker van die 0.7 kilo eraf!

Notendop, welkom!

Sjeen je bent bijna onder de 80!!

RedScorpion, welkom!

Nog een vraag aan jullie . Waarmee ontbijten jullie allemaal? Ik eet 's morgens vaak brood of beschuit maar heb dan ruim een uur later weer honger (ik fiets dan ook 13 km naar mijn werk). Maar nu was ik aan het denken om 's morgens brinta te gaan eten. Doen er dat meer? En hoe zoeten jullie het? (ik vind het op zich best lekker, maar niet zonder suiker )

Mijn nieuwe regeltje:

Fuente (1m77) (35,7) was 114,2 kg, weegt nu 112 kg en wil graag 99 kg wegen - 2,3

Fuente (1m77) (35.6) was 112 kg, weegt nu 111,5 kg en wil graag 99 wegen - 2.8
Sterker nog... vanmorgen woog ik 79,6
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_34235063
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 11:00 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Sterker nog... vanmorgen woog ik 79,6
Yeeey
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_34235187
Bah, ik heb vandaag al een stuk caramelvlaai (jammie!) en een muffin op. Mocht van mezelf omdat ik jarig ben, maar eigenlijk baal ik er wel van dat ik 't gegeten heb. Ik heb nu echt zo'n vettige smaak in m'n mond. Bah.

Morgen maar een "balansdag" houden vooral omdat het weekend ook wel weer bal zal zijn, ik vier zaterdag mijn verjaardag.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_34235605
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 11:53 schreef Levitation het volgende:
Bah, ik heb vandaag al een stuk caramelvlaai (jammie!) en een muffin op. Mocht van mezelf omdat ik jarig ben, maar eigenlijk baal ik er wel van dat ik 't gegeten heb. Ik heb nu echt zo'n vettige smaak in m'n mond. Bah.

Morgen maar een "balansdag" houden vooral omdat het weekend ook wel weer bal zal zijn, ik vier zaterdag mijn verjaardag.
"smak smak smak"

Gefeliciteert.
En op je verjaardag verdien je eens wat extra's
pi_34235641
Ik ga nu even een boterham naar binnen werken.
En dan op naar het tentamen.

pi_34235878
GEFELICITEERD!!!

en dan mag dat best hoor
Doei.
  donderdag 19 januari 2006 @ 12:15:50 #131
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_34235980
Levitation gefeliciteerd en Ymme succes met je tentamen!!

Ik heb last van ernstig lekkere trek hier en de gedachte aan caramelvlaai doet me watertanden
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_34236997
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 12:06 schreef ymme het volgende:
Ik ga nu even een boterham naar binnen werken.
En dan op naar het tentamen.

Succes!

En iedereen hartelijk dank voor de felicitaties!
Speciaal voor Faat 'n stukje calorie-vrije caramelvlaai:

En voor de rest natuurlijk ook..
***Levi was here***
  Licht Ontvlambaar donderdag 19 januari 2006 @ 12:53:15 #133
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_34237143
Fijne verjaardag
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 19 januari 2006 @ 13:02:49 #134
13151 crew  Rewimo
pi_34237438
Gefeliciteerd, Levitation

Ik neem dat stuk vlaai met die chocolaatjes
pi_34237483
gefeli
pi_34238157
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 12:15 schreef Faat het volgende:
Levitation gefeliciteerd en Ymme succes met je tentamen!!

Ik heb last van ernstig lekkere trek hier en de gedachte aan caramelvlaai doet me watertanden
Dank je wel.
Ik zit nu op school te wachten tot het 14.00 uur is.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 19 januari 2006 @ 13:29:49 #137
13151 crew  Rewimo
pi_34238470
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 13:22 schreef ymme het volgende:
Dank je wel.
Ik zit nu op school te wachten tot het 14.00 uur is.
Zet hem op, je kunt het!
pi_34238578
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 12:49 schreef Levitation het volgende:

[..]

Succes!

En iedereen hartelijk dank voor de felicitaties!
Speciaal voor Faat 'n stukje calorie-vrije caramelvlaai:
[afbeelding]
En voor de rest natuurlijk ook..
ik krijg honger als ik die vlaai zo zie

maar ik ga even lunchen

Gefeliciteerd met je verjaardag Levitation
pi_34238795
Levitation gefeliciteerd....

Ennuh, lekkere vlaai, maar wel errug zoet..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  donderdag 19 januari 2006 @ 14:43:35 #140
35189 Troel
scherp en bot
pi_34241152
Oud:
Troel (1m78) (39,8) was 163,9 kg, weegt nu 125,8 kg en wil graag 70 kg wegen - 38,1
Nieuw:
Troel (1m78) (39,6) was 163,9 kg, weegt nu 125,6 kg en wil graag 70 kg wegen - 38,3

Levidinges gefeliciteerd!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 19 januari 2006 @ 16:20:42 #141
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_34244678
levitation: ik heb net eene cht stuk taart gegeten (in a'dam...na t lushen...) dus die is posthuum op jou!

gefeli!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_34246012
ik heb me vandaag opgegeven voor aquafun samen met mijn mama
  donderdag 19 januari 2006 @ 17:40:07 #143
35189 Troel
scherp en bot
pi_34247235
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 17:03 schreef Riann het volgende:
ik heb me vandaag opgegeven voor aquafun samen met mijn mama
is dat hetzelfde als dat aquaspinnen wat ik ga doen?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_34247249

Het tentamen, ging gewoon beter dan ik had durven dromen.
Ik kan hier dus nooit voor gezakt zijn
Zo happy is nu.
pi_34248251
Oud:
Take_A_Picture (1,72) (28,7) was 85 kg, weegt nu 85 kg en wil graag 65 kg wegen -0
Nieuw:
Take_A_Picture (1,72) (28,5) was 85 kg, weegt nu 84,4 kg en wil graag 65 kg wegen -0,6

Woei!!! Na 1 week!
Tralalalaaa
pi_34248968
ymme lekker dat je tentamen zo goed ging! En ik vind Slank de Zomer in ook al zo'n negatief en fanatiek topic. Hier is iedereen veel liever (en realistischer)

RedScorpion met een gewoon dieet kan je ook 8 kilo kwijt zijn voor eind mei hoor Ik heb ook ooit een dieet met shakes geprobeerd en daar val je ook absoluut van af, maar het verandert helemaal niets aan je eetgewoontes, de oorzaak van je overgewicht. En ik vond het lang zo lekker niet als een door mezelf klaargemaakte maaltijd (ik had bijvoorbeeld vanavond zalm met aardappeltjes en doperwtjes, is toch een stuk lekkerder dan een shake). Daarbij is het vaak gewoon duurder. Maar ik weet zeker dat je op -8 staat eind mei Succes!

Faithy amandelen zijn héél gezond hoor (de rest maar even vergeten) En zo'n weegschaal hebben we geloof ik allemaal. Ik ben wel eens een kilo afgevallen in 10 minuten, echt super.

Levitation Gefeliciteerd Ik lijn nooit op mijn verjaardag, het is maar 1x per jaar hoor Maar ik herken het wel dat als je een hele tijd vrij vetarm hebt gegeten dat dan iets vets gewoon smerig voelt en smaakt in je mond.

Vandaag bij de kringloop winkel een nieuwe tweedehandsbroek gehaald. Ik had e rabsoluut één nodig, maar ik vond het toch zonde om een nieuwe te kopen. Deze zit op zich prima Er hing ook een héél erg mooie broek in maat 42 en die pastte ik dus niet. Wild ehem eerst toch meenemen, maar heb hem toch maar laten hangen. Weet niet of ik er nu spijt van heb of niet Kopen jullie wel eens kleren die te klein zijn?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 19 januari 2006 @ 18:38:29 #147
13151 crew  Rewimo
pi_34249083
Ik heb hier een fraaie broek hangen die mijn moeder heeft gekocht voor 4 euro in de tweedehandswinkel. Om mijn benen past ie al prima, hij gaat alleen niet dicht Maar ik krimp er vanzelf in
  donderdag 19 januari 2006 @ 18:39:30 #148
35189 Troel
scherp en bot
pi_34249113
Hoe is het met je beige broek eigenlijk Rewimo? Past die al?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_34249119
Ik ben dus bang dat ik er echt nooit in zal krimpen
pi_34250174
Ik heb net wat gebakken aardappeltjes op. Beetje kabeljauwfilet en toen wou ik aan de rode bieten beginnen, moest ik bijna kokhalsen na de eerste hap.
Werd me ineens misselijk. Bah.
Ik kan nu dus ook niet meer aan eten denken. Probeer de rode bieten vanavond wel op te eten.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 19 januari 2006 @ 19:25:09 #151
13151 crew  Rewimo
pi_34250868
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 18:39 schreef Troel het volgende:
Hoe is het met je beige broek eigenlijk Rewimo? Past die al?
Ik heb hem van de week aangehad. Maar ik was blij dat ik hem 's avonds weer uit kon doen. Hij past eigenlijk net iets te precies, zit nog niet echt lekker.
pi_34252438
Tja, ik vind ze in het slanktopic wel heel weinig eten. Maar ja, die gasten moeten vaak veel minder kwijt natuurlijk, en als je weet dat je maar twee maanden streng voor jezelf hoeft te zijn en dan weer 'normaal' kunt eten is dat een stuk makkelijker vol te houden. Ik moest in eerste instantie 28 kilo kwijt, dat doe je echt niet even een kilootje per week. Lijkt me niet echt fijn voor je vel en zo, bovendien word je dan volgens mij echt teringchagrijnig ook.

Ik eet sowieso iedere dag 4 a 6 boterhammen en avondeten, en lang niet altijd boterhammen met gezond beleg. Fruit eet ik gewoon onbeperkt, ze kunnen m'n rug op met de fruitsuikers. Als ik trek heb in iets kan ik nog altijd beter een banaan eten dan een chocoladereep denk ik dan. Ik ben dik geworden van de chocola, niet van die paar kilo fruit per week, dus dat zal nu ook het probleem niet vormen.

Het lukt hier trouwens nog steeds niet met afvallen. Ik heb het echt superdruk en het is nog steeds koud. Ik ben doodmoe, ik heb al weken vrijwel dagelijks hoofdpijn, van de week ook weer gewrichtspijn, zelfs last van slapeloosheid terwijl ik dat al jaren niet meer heb gehad.

Vandaag was echt een rampendag qua afvallen: ontbeten met een dubbele portie all-bran met soyamelk en een victoriaans cakeje (stonden nog op tafel van een verjaardag gisteren), tussen de middag een chocoladecroissantje, 's middags gelukkig de schade beperkt tot twee appels, twee pistoletjes met huzarensalade (at onderweg, dus wilde iets hebben waar een vorkje oid bij zat), thuis een boterham met rookworst, een bakje groentesoep, nog twee appels, en toen ik net chocolade typte realiseerde ik me dat ik nog een halve mars delight had, dus die heb ik ook maar op. Verder wel alleen water gedronken, dat is in ieder geval al één verandering die ik toch wel goed volhoud. En over gisteren zal ik het helemaal maar niet hebben, met de appeltaart met slagroom =P

Morgen ga ik het beter doen hoor! Dat neem ik me al de hele maand voor, maar iedere dag ben ik moe en grijp ik toch weer naar lekkere kip-kerriewraps, croissantjes en ander gemakkelijk en lekker voedsel. Ik hoef morgen in ieder geval de deur niet uit, dat scheelt. Dan blijft het altijd wel gewoon bij brood en fruit.

Hoe doen jullie dat nu als je tijd tekort komt en moe en chago bent? Wat houdt je dan toch tegen om een 'fout' product te eten?
Sanity is (not) statistical
pi_34252677
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 20:04 schreef Maeghan het volgende:
Morgen ga ik het beter doen hoor! Dat neem ik me al de hele maand voor, maar iedere dag ben ik moe en grijp ik toch weer naar lekkere kip-kerriewraps, croissantjes en ander gemakkelijk en lekker voedsel. Ik hoef morgen in ieder geval de deur niet uit, dat scheelt. Dan blijft het altijd wel gewoon bij brood en fruit.

Hoe doen jullie dat nu als je tijd tekort komt en moe en chago bent? Wat houdt je dan toch tegen om een 'fout' product te eten?
Oh, wat herkenbaar. Ik heb dat soort 'vlagen' van weken tot maanden. Dan wil ik ècht dat het morgen beter gaat en morgen gaat het weer minstens net zo slecht als vandaag. Dan neem ik me weer voor om morgen...etc. Ik heb dat ook in periodes dat ik moe, sachrijnig en gestresst ben. Te moe om te koken en een kant & klaar hap is stukken minder lekker, maar wel makkelijk. Ik heb ook de toverspreuk om het goed te doen in zo'n periode nog niet ontdekt, maar mocht iemand hem wel hebben dan hoor ik het graag.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 19 januari 2006 @ 20:12:57 #154
13151 crew  Rewimo
pi_34252712
Niet in huis halen? Maar ja da's makkelijk gezegd als je net een verjaardag hebt gehad. Hier liggen de kasten ook nog vol met van alles. Gelukkig heb ik een stok achter de deur, ik moet uitkijken wat ik eet anders kan ik er erg beroerd van worden. Dat maakt het makkelijker om er vanaf te blijven of alleen maar een klein beetje te nemen. Hoewel ik me net te buiten ben gegaan aan chocoladepinda's
pi_34252957
Maar ik moet toch boodschappen doen, Rewimo en dan ben ik zo moe en kan het me zo weinig schelen dat ik gewoon tiramisu, chocolademouse en pizza haal. En ik vind pizza niet eens echt lekker.
pi_34253362
Eigenlijk moet je gewoon zorgen voor een redelijk voorraad redelijk gezond eten. Zo heb ik altijd een paar blikken sperziebonen in de kast staan, ligt er een flinke voorraad kipfilet in de vriezer en heb ik ook flink wat rijst in huis. Kun je altijd een makkelijke en snelle maaltijd mee maken.

Maar ik ben ook zo'n typje dat alles opeet wat in huis is. Dus ik moet het maar gewoon niet in huis halen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Liejannuh op 19-01-2006 20:40:39 ]
  donderdag 19 januari 2006 @ 20:41:04 #157
35189 Troel
scherp en bot
pi_34253740
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 20:12 schreef Rewimo het volgende:
Niet in huis halen? Maar ja da's makkelijk gezegd als je net een verjaardag hebt gehad. Hier liggen de kasten ook nog vol met van alles. Gelukkig heb ik een stok achter de deur, ik moet uitkijken wat ik eet anders kan ik er erg beroerd van worden. Dat maakt het makkelijker om er vanaf te blijven of alleen maar een klein beetje te nemen. Hoewel ik me net te buiten ben gegaan aan chocoladepinda's
Probeer vooral niet de Light chocolademelk van de Albert Heijn. Tenminste niet als je een innige relatie met de wcpot wilt beginnen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_34254201
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 20:41 schreef Troel het volgende:
Probeer vooral niet de Light chocolademelk van de Albert Heijn. Tenminste niet als je een innige relatie met de wcpot wilt beginnen.
Ligt eraan hoe gezellig je toilet is
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 19 januari 2006 @ 20:58:57 #159
13151 crew  Rewimo
pi_34254423
Ik zal eraan denken, Troel. En ik raad je druivensap ook erg af trouwens Dat zorgde bij mij voor een volle toiletpot...
pi_34254517
Afvallen, poep en BH"s. Ik vraag me af of ze het daar in het Slank voor de zomer-topic ook ooit over hebben
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 19 januari 2006 @ 21:03:12 #161
13151 crew  Rewimo
pi_34254588
Nee daarvoor moet je gezellig hier zijn
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 19 januari 2006 @ 21:03:56 #162
13151 crew  Rewimo
pi_34254616
Ik begin me steeds meer te verheugen op de meeting
pi_34254740
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 20:19 schreef Isabeau het volgende:
Maar ik moet toch boodschappen doen, Rewimo en dan ben ik zo moe en kan het me zo weinig schelen dat ik gewoon tiramisu, chocolademouse en pizza haal. En ik vind pizza niet eens echt lekker.
Idd, op dat moment is het gewoon niet boeiend.
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 20:30 schreef Liejannuh het volgende:
Eigenlijk moet je gewoon zorgen voor een redelijk voorraad redelijk gezond eten. Zo heb ik altijd een paar blikken sperziebonen in de kast staan, ligt er een flinke voorraad kipfilet in de vriezer en heb ik ook flink wat rijst in huis. Kun je altijd een makkelijke en snelle maaltijd mee maken.

Maar ik ben ook zo'n typje dat alles opeet wat in huis is. Dus ik moet het maar gewoon niet in huis halen.
Ja, dat ken ik. En ik haal niets in huis, dat doen mijn ouders vooral (maar dan nog, ik kan daar tegenwoordig wel redelijk afblijven; ik heb hier zelfs in de kast rumbonen liggen die ik met de kerst gehad heb, de doos is al twee weken open en ze zijn nog niet op). Probleem daarbij is dat ik 4 dagen in de week college heb en dus 4 dagen in de week 's ochtends en 's middags vlak langs de AH to go loop met die overheerlijke warme hamkaascroissantjes, en ik dus vaak 's ochtends geen tijd meer heb om thuis te eten, en dan maar onderweg wat haal. Als ik later van huis ga mis ik m'n metro en dus m'n trein, en als ik gelijk wegga heb ik nog net twee minuutjes overom een croissantje op het station te kopen (en afgezien van het vet en de kcal, het is ook heel slecht voor de portemonnee, maar 's ochtends vroeg boeit dat me gewoon totaal niet). Brood van tevoren klaarleggen vind ik echt smerig, ik ben echt een zeikerd, alles moet vers en zo. Nu zou ik dus kunnen proberen om eerder op te staan, maar ik ben verschrikkelijk slecht in vroeg opstaan (ben daar letterlijk ziek van, ga er soms zelfs spontaan van overgeven) en ik kom al standaard overal te laat sinds ik naar de basisschool ging, dus de kans dat dat op korte termijn veranderd gaat worden is nihil.

Het enige wat ik tot nu toe dan heb kunnen bedenken is om AllBran te kopen, want AllBran giet je in een bakje, melk erover en dan heb ik het in drie minuten op, terwijl vier a zes boterhammen smeren gewoon te lang duurt en dat kan ik met mijn ochtendhumeur ook gewoon niet opbrengen (sommige mensen bedoelen met ochtendhumeur 'trek in koffie', bij mij is mijn ochtendhumeur dusdanig erg dat mijn werkgever mij alleen middagen en avonden laat werken omdat m'n collega's niet meer tegen me durfden te praten - en dat terwijl ik heel erg mijn best deed om vriendelijk te blijven, maar blijkbaar zonder resultaat). Bovendien heb ik als ik misselijk ben meer moeite om iets droogs als brood weg te werken, en dat vergroot de kans dat mijn maaginhoud er weer uitkomt ook aanzienlijk. Maar goed, AllBran kan ik weer niet meenemen naar college, dus dan kom ik daar weer hongerig vandaan. En laat het gebouw waar wij college hebben nu net weer geen kantine hebben, dus dan kom ik op de terugweg weer langs de AH to go, en dan kan ik het toch weer niet laten.

Ik heb ook gewoon geen zelfdiscipline he?

Verder werk ik dus in een supermarkt, en het is zeker op de saaie avonden heel verleidelijk om 'even de aanbiedingen te bekijken' en dan weer naar huis te gaan met een nieuw vruchtensapje, of een bakje nootjes. Ja, want nootjes zijn gezond, daar zit selenium in wat ik anders niet genoeg binnenkrijg, zegt dat wat op m'n schouder zit. En ik tuin er helaas vaak genoeg in. (Ok, nootjes eet ik echt vier keer per jaar of zo, maar vruchtensapjes... mjummie)

Ik dacht er dus ook beter aan te doen rijstewafels met een chocoladelaagje te nemen als ik echt enorme trek had in chocola en/of koekjes. Blijkt er evenveel in te zitten als in roomboterchocoladekoekjes!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 19 januari 2006 @ 21:14:24 #164
13151 crew  Rewimo
pi_34255033
Maeghan, is Hero fruitontbijt niks voor jou? Dat giet je helemaal zo naar binnen. En dat hebben ze vast ook bij de AH to go
  donderdag 19 januari 2006 @ 21:16:04 #165
35189 Troel
scherp en bot
pi_34255115
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 20:58 schreef Rewimo het volgende:
Ik zal eraan denken, Troel. En ik raad je druivensap ook erg af trouwens Dat zorgde bij mij voor een volle toiletpot...
Dat had ik al ervaren

Een glaasje gaat trouwens prima hier, maar 2 nog net niet
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 19 januari 2006 @ 21:16:43 #166
13151 crew  Rewimo
pi_34255144
Ik had er inderdaad meer dan 1 op.
pi_34255344
Tip voor Meaghan: maak je brood de avond van tevoren klaar! Scheelt je 's ochtends weer veel tijd. Kun je het in de metro of in de trein opeten.
pi_34255362
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 21:14 schreef Rewimo het volgende:
Maeghan, is Hero fruitontbijt niks voor jou? Dat giet je helemaal zo naar binnen. En dat hebben ze vast ook bij de AH to go
Nee dat is zeker niks voor mij, brrr. Dat vind ik echt vies, daar zit van die prut in. Alhoewel het niet zo goor is als dat Brinta ontbijt, daar bleef ik de hele dag bananenprut opboeren. En toen ik hoorde dat er ook nog eens visvet in zat verwerkt was de eetlust helemaal gauw weg.
pi_34256480
Suggesties voor Maeghan:

- maaltijdreep van Slimfast (ik vind ze lekker)
- breaker light
- een vers broodje van de AH to go, geen croissant
- fruitontbijt (light)
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 19 januari 2006 @ 21:51:57 #170
13151 crew  Rewimo
pi_34256909
Dat fruitontbijt vult trouwens niet bijzonder goed. Zelfs ik met mijn kleine maag krijg daar na een uurtje alweer trek van...
pi_34257958
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 21:43 schreef Isabeau het volgende:
Suggesties voor Maeghan:

- maaltijdreep van Slimfast (ik vind ze lekker)
- breaker light
- een vers broodje van de AH to go, geen croissant
- fruitontbijt (light)
Ja, ik weet alleen niet in hoeverre ik dat mag. Breaker mag ik in ieder geval niet (ongekookte/onverwerkte zuivel), en ik mag meestal geen lightproducten ook (aspartaam). Ik mag ook geen noten 1 (amandelen en hazelnoten vooral), ik weet niet of er Slimfast repen zijn zonder noten? Dat is mss. wel te proberen. Ik deed eerst wel bijv. Sultana of Bammetjes in m'n tas voor op college, maar dat vult niet genoeg dus dan eet ik me weer klem aan die dingen, dat hielp ook niet. Die SlimFastrepen zit ook een soort vulmiddel in volgens mij, of niet? Ik probeer nu dus ook om na college gewoon even een broodje met beleg te halen bij de gewone AH ipv een croissantje (redelijk succesvol hoor, mijn hamkaascroissantjesinname is zeker met 90% gedaald vergeleken met vorig jaar).

Ik zal vd week het SlimFast schap even bekijken op m'n werk, als ik me weer verveel, in plaats van de aanbiedingen

[ Bericht 8% gewijzigd door Maeghan op 19-01-2006 22:24:59 ]
pi_34258884
Ik drink sochtens altijd een glas goedemorgen, dat is zo weg. Is dat wat?
Of een muesli reep, die kan je gewoon meenemen.
En wat ik altijd doe is brood de avond ervoor smeren want sochtends heb ik geen zin om daarvoor eerder op te staan
pi_34259492
Levitation: Gefeliciteerd!
Je bent maar een keer per jaar jarig dus nu mag je ervan genieten hoor .

Isabeau: Ik koop wel wel te kleine klering maar dat doe ik niet te veel. Vorig jaar dacht ik al in een te kleine broek te passen maar nee hoor .. Dus koop er maar 1 of 2 is mijn tip

Maeghan: tja, als ik moe ben, ga ik lopen snoepen. Ik heb daar nog steeds niets op kunnen vinden behalve dat ik niets in huis moet halen. In december had ik last van wintermoeheid waardoor ik extra ging snoepen, maar ik had voorgenomen om nu wat minder te snoepen. Maar goed daar heb je niets aan .
Als je tijd te kort hebt, kan je het beste zorgen dat je makkelijk klaarmaakvoer in de koelkast hebt liggen. Oh, bij de AH hebben ze mueslirepen met chocolade, misschien wat voor je ontbijt en je chocobehoefte? Bij mij werkt het prima .
pi_34268406
Misschien een klein beetje heel erg goor, zo op de vroege ochtent.
Maar ik had gisteren en vandaag ookal weer ,hele witte/creme kleurige ontlasting (poep dus )

Kan dit te maken hebben met het feit, dat mijn lichaam compleet aan het veranderen is daarbinnen, of betekent het dat mijn lichaam iets tekort heeft?
Ik eet alles toch gewoon.

Maak me hier een klein beetje zorgen om.
(ik heb wel eens van ontgiften gehoort ofzo, kan dit het zijn?)
pi_34268487
Dat van een tijdje de controle helemaal kwijt zijn herken ik. 'morgen' begin ik weer . Moeilijk hoor! Maar goed, je komt er uiteindelijk wel met vallen opstaan!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 20 januari 2006 @ 08:17:25 #176
13151 crew  Rewimo
pi_34268513
Geen idee, ymme Misschien kan Isabeau er iets over zeggen.
pi_34268592
Ik voel me vandaag zo slank!
Ik heb geen thermisch ondergoed aangedaan onder mijn broek en dat verschil merk je wel! Net als die 3 kilo die ik ondertussen kwijt ben!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 20 januari 2006 @ 08:57:43 #178
13151 crew  Rewimo
pi_34268881
Ik zie je stralen, Liejannuh
pi_34268911
Ymme, ik las ergens dat het te maken heeft met een verstoring van de lever of de gal, maar heb dat boek (stond in een hoofdstukje over 'waarom is onze ontlasting bruin') niet bij de hand.

En ik wacht natuurlijk op de deskundige uitleg van Isabeau, want ben een absolute leek
pi_34269386
@Maeghan: Wat ik soms doe is 's avonds (bevroren) brood smeren en het dan als lunch pakketje in de vriezer leggen. 's Morgens neem ik dan een pakje bevroren brood mee naar m'n werk. Tegen lunchtijd is het keurig ontdooit en smaakt 't nog heel vers.
Nu moet ik zeggen dat ik als student ook te "lui" was om 's morgens brood te smeren, nu ik werk en wat meer ritme heb lukt 't me 's morgens wel. Ik neem tegenwoordig ook de tijd om te ontbijten, vroeger deed ik dat terwijl ik tv keek of mijn boeken verzamelde.

@Alle lieve dieeters hier:
Bedankt voor alle felicitaties van gisteren! Is echt heel leuk om te lezen.
***Levi was here***
pi_34270415
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 08:03 schreef ymme het volgende:
Misschien een klein beetje heel erg goor, zo op de vroege ochtent.
Maar ik had gisteren en vandaag ookal weer ,hele witte/creme kleurige ontlasting (poep dus )

Kan dit te maken hebben met het feit, dat mijn lichaam compleet aan het veranderen is daarbinnen, of betekent het dat mijn lichaam iets tekort heeft?
Ik eet alles toch gewoon.

Maak me hier een klein beetje zorgen om.
(ik heb wel eens van ontgiften gehoort ofzo, kan dit het zijn?)
We gaan het weer over poep hebben. Yippie!

Is het volumineus, brijachtig en plakt het een beetje aan de wc-pot (remsporen)? Dit noemen we steatorroe en dat wijst op een slechte absorptie van vet en vet-oplosbare stoffen. Dit kan worden veroorzaakt door een verstoring van de galsecretie, verstoring van de alvleesklierfunctie (de functie van verteringssappen, dus niet van de insuline produktie), een pathologische dunnedarm flora (je bacterievriendjes zijn uitgemoord door bacterieklootzakjes), vage slijmvliesafwijkingen in de dunne darm waaronder spruw (coeliakie) en de ziekte van Whipple.

Is je ontlasting ontkleurd en je urine juist donkerder? Dit kan worden veroorzaakt door problemen met je lever en galwegen. Er is dan een uitscheidingsstoornis van galkleurstof naar de galblaas/galwegen of een obstructie in de galblaas of galwegen (denk aan galstenen). Hoe erger die obstructie, hoe meer je ontlasting ontkleurd is. Door de verminderde aanvoer van gal in de dunne darm krijg je ook een probleem met de vertering van vet en dat maakt de ontlasting nog weer lichter van kleur.

Bij een probleem met de lever en de galblaas/galgangen heb je vaak ook jeuk (doordat galzouten in je bloed rondcirculeren), geelzucht (kan je het beste zien aan het wit van je ogen bij daglicht) en bij galstenen ook pijn. Een probleem met je lever kan worden veroorzaakt door hepatitis (bijv. door hepatitis virussen, epstein barr virus, cytomegalovirus, alcohol, geneesmiddelen, gif). Meestal heb je dan geen trek meer in eten, ben je moe en lusteloos, is er een griepachtig beeld en misselijk met soms braken.

Te dik zijn geeft een grote kans op galstenen. Hoe hoger je BMI, hoe groter de kans op galstenen is. Nou lijkt het voor de hand te liggen dat afvallen de kans verlaagd, maar dat werkt dus precies de andere kant op. Afvallen is een beruchte oorzaak voor galstenen en hoe sneller je afvalt, hoe groter het risico op galstenen. Een dieet met te weinig vet of een dieet waarbij maaltijden worden overgeslagen zijn ook een belangrijke veroorzaker van galstenen. De galblaas leegt zich dan niet vaak genoeg en galstenen krijgen een kans te vormen.

Na bariatrische chirurgie is de kans op galstenen trouwens nog veel groter. Ongeveer 1/3e ontwikkelt dan galstenen.

Maar goed, als je ontlasting zo ontkleurd blijft moet je echt even langs je huisarts. Ik kan wel aangeven waar het probleem eventueel zou kunnen zitten, maar met die kennis word je niet beter Het enige wat je zelf zou kunnen doen is probiotica innemen om een eventuele verkeerde darmflora te lijf te gaan (met yakult light en hoe al die drankjes maar heten). Voor de rest kan je niets zelf doen en heb je een arts nodig.

[ Bericht 0% gewijzigd door Isabeau op 20-01-2006 10:31:35 ]
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 20 januari 2006 @ 10:29:14 #182
13151 crew  Rewimo
pi_34270565
Ah, nu snap ik ook waarom ze bij die operatie van ons de galblaas weghalen (nou ja, ik was 'm al kwijt maar bij Troel is ie weggehaald. En bij ons allebei ook de blindedarm.)

En bij mij was het na de galblaasoperatie juist altijd geel De laatste tijd wordt het steeds donkerder.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 10:31:36 #183
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_34270617
hoi allemaal

na deze boeiende post over poep (en dat op de nuchtere maag!) ook even mijn bijdrage. Als ik een keertje geen zin heb om brood te smeren, dan neem ik ook vaak fruitontbijt light en kan daar prima een paar uurtjes mee vooruit. Neem er vaak een glas sinaasappelsap bij. En dan neem ik op mijn werk rond een uurtje of 10 -11 wel weer een banaantje.

Heb nog geen update. Zal maandag of dinsdag wel worden. maandag helaas niet kunnen sporten door een gekneuste knie en daar baal ik eigenlijk de hele week al van. Zo erg dat ik heb besloten dat ik morgen gewoon weer ga volleyballen. Als het niet gaat, kan ik altijd nog stoppen dacht ik zo.

verder 3 dagen naar school geweest en net ff teveel lekkers gehad. (klasgenoten die van alles meenemen naar school en het je dan aanbieden, soms erg moeilijk om te weigeren).
Naja morgen ook gewoon weer aan het werk, dus dat is beter voor mijn eetpatroon.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_34270632
Poepkleur is een ingewikkeld iets. Maar een mooi onderwerp voor bij de thee
pi_34270654
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 17:40 schreef Troel het volgende:

[..]

is dat hetzelfde als dat aquaspinnen wat ik ga doen?
het is met gewichten en zo
pi_34270714
Hey, Riann, ga je mee naar de sauna in Putten? Zie het meetingtopic
pi_34271076
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 10:36 schreef Isabeau het volgende:
Hey, Riann, ga je mee naar de sauna in Putten? Zie het meetingtopic
putten waar ligt dat ergens
pi_34271118
Op de Veluwe geloof ik, bij Amersfoort of zo in de buurt.
pi_34271136
Nou mijn portie beweging voor gisteren heb ik wel gehad, kon om 23:00 lopend naar huis (8 km) doordat de laatste bus ineens geschrapt was en de bus waarmee ik de bus van 22:30 kon halen, gewoon niet kwam opdagen (snappen jullie 'm nog?) GRRRR. Wel goed voor de beweging natuurlijk

Verder gaat het hier redelijk, op de ham-kaas croissant van gisteren en de 4 chocoladekoekjes na
Sara
Merel
Ukje
pi_34271240
Lekker, 8 km wandelen Ik hoop niet dat je al erg moe was op dat moment, want het is nogal een eindje.
pi_34271267
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 10:53 schreef Isabeau het volgende:
Op de Veluwe geloof ik, bij Amersfoort of zo in de buurt.
best wel heel erg ver voor mij maar zoals ik al eerder heb aan gegeven sauna in geldrop die is geweldig www.thermengeldrop.nl en ik kan jullie dan wel ophalen op station eindhoven eventueel
pi_34271297
Riann, alles is te ver voor jou behalve de sauna naast de deur. Maar daar komen we vast ook nog wel een keer. Maakt verder niet uit dat dat 3 uur reizen is voor mij.
pi_34271452
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 11:00 schreef Isabeau het volgende:
Riann, alles is te ver voor jou behalve de sauna naast de deur. Maar daar komen we vast ook nog wel een keer. Maakt verder niet uit dat dat 3 uur reizen is voor mij.
ja sorry ik zit op moment ook een beetje met geld en zo en als voor dat reizen zoveel moet betalen word het gewoon ook een ontzettend duur dagje voor mij. Ik heb geen OV meer omdat ik stage moet lopen en ik dat niet met OV kan bereiken krijg ik er een vergoeding voor. En ik krijg maar 133 euro in de maand studiefinancering en daar moet ik wel alles mee doen. Benzine betalen, kleding autoverzekeringen en zo dat haal ik zoiezo allemaal niet met die 133 euro dus ik ben al blij dat ik een vergoeding er voor krijg maar dat is maar zo'n klein beetje. helaas.
pi_34271537
Ik heb geen ov en geen stufi en kan absoluut geen auto betalen Maar goed, ik begrijp het wel, ik vind het alleen jammer dat je niet meekan. Dan moeten we de sauna bij jou in de buurt maar een keer proberen. Maar alleen als ik kan blijven slapen (geen zin om 6 uur op een dag in een trein te zitten)
pi_34271702
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 10:57 schreef Isabeau het volgende:
Lekker, 8 km wandelen Ik hoop niet dat je al erg moe was op dat moment, want het is nogal een eindje.
Ik was vreselijk moe Had 8 uur gewerkt, net voor het eerst weer een nachtje doorgeslapen (onze dochter was ervoor 5 nachten wakker geweest) en had het helemaal gehad. Ik ben geloof ik nog nooit zo boos geweest als gisteravond, maar met het lopen zakte het wel. En mijn mannetje was lief opgebleven dus toen kon ik ook nog even uitrazen .
Sara
Merel
Ukje
pi_34271720
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 11:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb geen ov en geen stufi en kan absoluut geen auto betalen Maar goed, ik begrijp het wel, ik vind het alleen jammer dat je niet meekan. Dan moeten we de sauna bij jou in de buurt maar een keer proberen. Maar alleen als ik kan blijven slapen (geen zin om 6 uur op een dag in een trein te zitten)
tuurlijk kan je blijven slapen
pi_34271937
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 11:13 schreef Fuente het volgende:
Ik ben geloof ik nog nooit zo boos geweest als gisteravond, maar met het lopen zakte het wel. En mijn mannetje was lief opgebleven dus toen kon ik ook nog even uitrazen .
Het spijt me, het is leedvermaak, maar toen ik dit las moest ik even hardop lachen. Sorry nogmaals Ik zag je al helemaal boos en mopperend door het donker lopen. En echt lekker weer was het gisteren ook niet.
pi_34271951
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 11:14 schreef Riann het volgende:
tuurlijk kan je blijven slapen
Dan kom ik graag een keer
pi_34272075
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 11:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dan kom ik graag een keer
is goed

ik moet bw onderzocht worden op deze ziekte: myotone dystrofie
is een erfelijke ziekte en een aantal tante's hebben dat en ik heb een aantal kenmerken ervan. kan ook zijn dat spap dan alleen onderzocht word want als die het niet heeft dan kan ik het ook niet hebben. Maar daar belt de dokter over terug vandaag. Wat we het beste kunnen doen mij laten onderzoeken of spap.
pi_34272165
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 11:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het spijt me, het is leedvermaak, maar toen ik dit las moest ik even hardop lachen. Sorry nogmaals Ik zag je al helemaal boos en mopperend door het donker lopen. En echt lekker weer was het gisteren ook niet.
Geeft niets Ik kan er nu zelf ook enigzins om lachen, echt weer wat voor mij
En inderdaad, lekker weer was niet .
Sara
Merel
Ukje
pi_34272341
over vies weer gesproken. Mijn kat komt net binnen banjeren en mij een knuffel geven. Is die kat zeiknat

vind ie leuk ofzo.

en nu heb ik dus modderpoten op mijn broek en natte vegen op mijn trui

raar beest

btw. het groene thee assortiment van pickwick is zooooo lekker!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 20 januari 2006 @ 11:34:54 #202
13151 crew  Rewimo
pi_34272372
Lieve poessie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')