Cruesli is krokant, en vaak zoetiger, zitten meer suikers in.
Zelf ontbijt ik dus ook met Muesli, +/- 40 gram + 1 theelepel zoetstof en magere yoghurt + glas sinasappelsap. Of anders 2 bruine boterhammen voorzien van klein beetje boter en slankie smeerkaas.
Over de gehele dag verspreid eet ik in totaal 5 stuks fruit.
Tussen de middag eet ik 4 bruine boterhammen met wat boter, en mager beleg, dus bijv kiprolade. Met daarbij 1 á 2 glazen karnemelk.
Savonds gewoon normaal groente, aardappelen en stukkie vlees (meestal kip).
Alleen ben ik op dit moment weer begonnen met
Biamed dieet. Maat van mij is daarmee binnen +/- 3 maanden bijna 20 kg mee kwijt geraakt. En zijn broer iets minder.
De 1e 2 dagen mag ik alleen maar shakes hebben als voedsel, 5stuks verdeeld over elke dag.
De opvolgende dagen 2x een shake als maaltijdvervanger + normale maaltijd waarbij ik moet letten op bepaalde waarden verdeeld in :
Kcal,max
gr koolydraten.min
gr eiwitten,min
gr vetten,max
Deze waarden zijn specifiek voor mij bepaald door een bepaalde meeting (zie ook de link voor meer info).
Als je die waarden dus strikt volgt zou dat volgens hun leiden tot een bepaalde vetreductie binnen 1 week. In mijn geval op dit moment 1.1 kg per week.
Volgende meting staat voor mij gepland op 31-01-2006 om 20u30.
Zal mij benieuwe hoe mij dit afgaat.
Sport op dit moment 2x in de week, combo cardio/fitness. En zodra het weer wat beter wordt, zal daar 2x per week fietsen (á +/- 40km per keer) aan toegevoegd gaan worden.
En doelstelling van -8 kg + strakkere body gezet voor eind mei. Moet haalbij zijn
![]()
Grtz. Remko