abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 17 januari 2006 @ 12:51:27 #51
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_34156081
Dat gaat goed, Ikiskoel
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_34156289
Hehe ja het gaat best goed!! Thanks! Vind het heerlijk dat ik nu al 4 kg kwijt ben. Goede motivatie om door te gaan.
Wil eigenlijk ook nog stoppen met roken, maar ben bang dat ik dan weer aan ga komen... Dus misschien moet dat maar even wachten.
It is your friends who make your world!
pi_34173652
Goedendag mensen! Ik wil me bij dezen even aanmelden voor de Dieetclub! Altijd een meelezer geweest, maar nu toch maar de stap zetten om mee te doen.

notendop (1m75) (37,2) was 115 kg, weegt nu 114 kg en wil graag 85 kg wegen -1

Vorige week begonnen...

[ Bericht 3% gewijzigd door notendop op 17-01-2006 20:43:13 ]
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 17 januari 2006 @ 20:52:15 #54
13151 crew  Rewimo
pi_34174614
Welkom notendop
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_34177804
Welkom!!!
pi_34182308
Zoooooo ik vind gezond eten en bewegen leuk!!!!!!!! Ik wordt er echt zo happy van! En het is helemaal af als ik m'n 2 literpak water op heb.
Tralalalaaa
pi_34183458
Hehe ja achteraf ben ik ook altijd erg blij om resultaat te zien en te voelen Kilo's kwijtraken en wat bewegen maakt een mens blij!!
pi_34190485
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 23:31 schreef Take_A_Picture het volgende:
Zoooooo ik vind gezond eten en bewegen leuk!!!!!!!! Ik wordt er echt zo happy van! En het is helemaal af als ik m'n 2 literpak water op heb.
leuk! Gezond eten vind ik meestal zelfs veel lekkerder dan friet met mayo of chips etc. En bewegen is ook heel erg leuk, maar beginnen met bewegen....blech.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_34190548
oud
Ymme (1m66) (33,0) was 94,0 kg, weegt nu 91,7 kg en wil graag <70 kg wegen - 3,3

Nieuw
Ymme (1m66) (33,0) was 94,0 kg, weegt nu 90 kg en wil graag <65 kg wegen - 4,0

Ondanks een rottijd, toch nog 0,7 kilo eraf.
  woensdag 18 januari 2006 @ 09:11:38 #60
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_34192465
Waarscheinlijk zit ik volgende week, onder de 90

Joepie!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 18 januari 2006 @ 10:44:07 #62
13151 crew  Rewimo
pi_34192653
Lekker hoor ymme
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_34193298

woensdag 18 januari 2006 @ 11:12:41 #64
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_34193314
hmmm...dat gezond eten lekkerder is dan friet ben ik het geheel mee ONEENS

Ik vind bruin brood bijvoorbeeld nog steeds vies, en ik vind ook geen enkel beleg lekker op bruinbrood/volkorenbrood...t s nog steeds een straf voor me om dat te eten ipv lkere witte boterhammen met lekker beleg...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 18 januari 2006 @ 11:13:51 #65
13151 crew  Rewimo
pi_34193339
Ik vind volkorenbrood lekker (dat lichtbruine spul vind ik niks) maar sommige dingen smaken nu eenmaal het lekkerst op vers witbrood. Pindakaas bijvoorbeeld, of bruine suiker
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_34193402
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 11:13 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind volkorenbrood lekker (dat lichtbruine spul vind ik niks) maar sommige dingen smaken nu eenmaal het lekkerst op vers witbrood. Pindakaas bijvoorbeeld, of bruine suiker
Ik vind bruin brood heerlijk in combinatie met rosbief (zout en peper)
Witbrood, heb ik dus al heel lang niet meer op. Maar daar zijn de zoete dingen dus echt wel het lekkerst op
  woensdag 18 januari 2006 @ 11:16:28 #67
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_34193405
Ik vind het heerlijk om af en toe te snoepen, en dat doe ik in het weekend dan ook wel eens, maar ik ben eigenlijk ook altijd wel weer blij als het maandagochtend is, en ik weer alleen gezonde dingen ga eten

Grof volkoren boterham met kaas
pi_34193421
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 11:16 schreef pluisje het volgende:
Ik vind het heerlijk om af en toe te snoepen, en dat doe ik in het weekend dan ook wel eens, maar ik ben eigenlijk ook altijd wel weer blij als het maandagochtend is, en ik weer alleen gezonde dingen ga eten

Grof volkoren boterham met kaas

Dan vooral de slankie kaas, licht pittig.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 18 januari 2006 @ 11:20:21 #69
13151 crew  Rewimo
pi_34193505
Of roggebrood met kaas Ik hou het meest van jonge kaas trouwens.
pi_34194967
Hallo allemaal! Bedankt voor het warme welkom!
pi_34194995
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 11:12 schreef kwakveense het volgende:
hmmm...dat gezond eten lekkerder is dan friet ben ik het geheel mee ONEENS

Ik vind bruin brood bijvoorbeeld nog steeds vies, en ik vind ook geen enkel beleg lekker op bruinbrood/volkorenbrood...t s nog steeds een straf voor me om dat te eten ipv lkere witte boterhammen met lekker beleg...
Is dat Blue Band-brood dan niks voor jou?
pi_34195023
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 11:20 schreef Rewimo het volgende:
Of roggebrood met kaas Ik hou het meest van jonge kaas trouwens.
Oude kaas vind ik
Nee, echt dat eet ik nooit.
Op een verjaardag ook, als ze dan met blokjes kaas voorbij komen, vraag ik altijd eerst of het jonge of oude is hoor. Misschien heel dom, maar oude kaas is ranzig.
  woensdag 18 januari 2006 @ 12:56:06 #73
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_34196652
Tjongejonge, alweer een nieuw topic?!?! Gaat wel snel hier! Ik heb al langer niet meer echt mijn best gedaan, maar ik moet nu toch echt weer aan de slag. Volgende week mijn bruidsjurk afspelden, dus dan wil ik echt weer die 84.5 hier uit het lijstje hebben!!!
A cat is a lion in a jungle of small bushes
pi_34196776
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 12:56 schreef Droeke het volgende:
Tjongejonge, alweer een nieuw topic?!?! Gaat wel snel hier! Ik heb al langer niet meer echt mijn best gedaan, maar ik moet nu toch echt weer aan de slag. Volgende week mijn bruidsjurk afspelden, dus dan wil ik echt weer die 84.5 hier uit het lijstje hebben!!!
De topics gaan sneller dan de kilo's
  woensdag 18 januari 2006 @ 13:35:36 #75
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_34198187
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 12:59 schreef ymme het volgende:

[..]

De topics gaan sneller dan de kilo's
zeg dat wel
A cat is a lion in a jungle of small bushes
  Licht Ontvlambaar woensdag 18 januari 2006 @ 14:30:18 #76
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_34200355
Oud:
Sjeen (1m70) (28,1) was 105,0 kg, weegt nu 81,3 kg en wil graag <80 kg wegen - 23,7

Nieuw:
Sjeen (1m70) (27,7) was 105,0 kg, weegt nu 80 kg en wil graag <80 kg wegen - 25

You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_34200433
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 13:35 schreef Droeke het volgende:

[..]

zeg dat wel
Behalve dan bij Sjeen.
Gaat lekker Sjeen!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  Licht Ontvlambaar woensdag 18 januari 2006 @ 14:41:59 #78
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_34200873
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 14:31 schreef Levitation het volgende:

[..]

Behalve dan bij Sjeen.
Gaat lekker Sjeen!
Ben sinds twee weken weer aan het rennen. Heb de maand december alles een beeje gelaten voor wat het was. En ben eigenlijk niet echt aangekomen toen, nu wel weer aan het afvallen! Nieuwe sporttas, here I come!!!
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_34203069
Ik heb net lekker een kopje boulion op.
En een glas vers geperste sinasappelsap.

Straks gaan we onze hond ophalen bij de dierenarts (de urn met as) en dan gaan we even lekker bij de MacDonals eten, om deze rotperiode af te sluiten.
En gaan we langzaam aan opnieuw beginnen.
pi_34203489
Even geknipt uit 't vorige topic:
quote:
Op zondag 15 januari 2006 13:52 schreef ymme het volgende:
Dinsdag post ik voor het eerst in dit jaar, een update.
Ik zie het zwaar in.
Laatste tijd nogal een rottijd gehad.

December, (zwager+ons)opgelicht (kijk dinsdag 17 jan. om 20.55 naar de tros, dan kunnen jullie dit verhaal allemaal horen)
Toen werd hond ziek, en die hebben we woensdag in moeten laten slapen.
Dus kortom, veel snel eten..
Vaak geen honger, en dus dan naar de zoetigheid vliegen.
Dus ik zie het zwaar in. Maar we wachten af...
Ik heb gisteren inderdaad Opgelicht gezien, was wel benieuwd, maar welk verhaal was het?
Het waren allemaal rotverhalen...
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 15:34 schreef ymme het volgende:
Straks gaan we onze hond ophalen bij de dierenarts (de urn met as) en dan gaan we even lekker bij de MacDonals eten, om deze rotperiode af te sluiten.
En gaan we langzaam aan opnieuw beginnen.
Sterkte ermee!
***Levi was here***
pi_34204605
Sinds vandaag ook weer begonnen, dus kan me toevoegen aan het lijstje.

RedScorpion (1m76) (28,5) weegt nu 88,4 kg en wil graag 80 kg wegen.

Grtz. Remko
= What else do you have to do on a saterdaynight =
pi_34205960
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 15:42 schreef Levitation het volgende:
Even geknipt uit 't vorige topic:
[..]

Ik heb gisteren inderdaad Opgelicht gezien, was wel benieuwd, maar welk verhaal was het?
Het waren allemaal rotverhalen...
[..]

Sterkte ermee!
Over Anthonie de Bruin.

Guido Wildenbeest en zijn familie (wij dus) zijn gedupeerde daarvan.
  woensdag 18 januari 2006 @ 16:42:44 #83
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_34206095
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 12:06 schreef notendop het volgende:

[..]

Is dat Blue Band-brood dan niks voor jou?
heb ik geprobeerd...maar das ook niet echt lekker...zit een bijsmaakje aan...

ik eet gewoon geroosterd volkoren meergranenbrood met los beleg erbij of met drooggebakken bacon of ham erop. en regelmatig lekker een paar sneetjes witbrood...
  woensdag 18 januari 2006 @ 16:47:07 #84
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_34206296
Welkom nieuwelingen en gegroet oudjes

tvp
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_34207001
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 16:39 schreef ymme het volgende:

[..]

Over Anthonie de Bruin.

Guido Wildenbeest en zijn familie (wij dus) zijn gedupeerde daarvan.
Dat heb ik echt met open mond aangehoord! Ongelofelijk dat er zulke mensen (Anthonie) rondlopen. Onvoorstelbaar dat mensen zo ontzettend kunnen liegen en bedriegen! Iedereen zou er in vliegen, ik zeker! Ik had het echt te doen met Guido, vooral ook vanwege de enorme finaciële nasleep. Ik hoop dat die Anthonie voorlopig nog vastzit!

Ik vraag me trouwens af hoe dat juridisch zit met de aankopen die Anthonie op naam van Guido's bedrijf heeft gedaan. Volgens mij kun je vrij eenvoudig (wel tegen betaling) bij de KvK opvragen of iemand tekenbevoegd is, is Guido dan wel aansprakelijk? Ik hoop dat jullie goed advies kunnen inwinnen...
Wat een klote situatie!

Ik wens jullie heeeeeel veel sterkte toe!
***Levi was here***
pi_34207112
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 17:04 schreef Levitation het volgende:

[..]

Dat heb ik echt met open mond aangehoord! Ongelofelijk dat er zulke mensen (Anthonie) rondlopen. Onvoorstelbaar dat mensen zo ontzettend kunnen liegen en bedriegen! Iedereen zou er in vliegen, ik zeker! Ik had het echt te doen met Guido, vooral ook vanwege de enorme finaciële nasleep. Ik hoop dat die Anthonie voorlopig nog vastzit!

Ik vraag me trouwens af hoe dat juridisch zit met de aankopen die Anthonie op naam van Guido's bedrijf heeft gedaan. Volgens mij kun je vrij eenvoudig (wel tegen betaling) bij de KvK opvragen of iemand tekenbevoegd is, is Guido dan wel aansprakelijk? Ik hoop dat jullie goed advies kunnen inwinnen...
Wat een klote situatie!

Ik wens jullie heeeeeel veel sterkte toe!
Guido heeft zelf een stichting. Op de naam van Guido Wildenbeest, en alleen hij is tekenbevoegd.
Maar ja, dat weten bedrijven natuurlijk niet.
Ook heeft Anthonie heel veel getekend, als medewerker zijnde van Villeroy en Boch.
Er zijn nog heel veel meer dingen, maar die mogen nog niet aan het licht komen, omdat er nog onderzoeken etc hiernaar zijn.
Zodra hier meer over bekent is zal ik nog meer details vertellen. Het is allemaal nog veel erger dan het lijkt namelijk.
pi_34210964
Ik heb dat programma niet gezien, maar ik wens jullie in ieder geval sterkte met alle nasleep, Ymme. En dat er toch wat gerechtigheid mag komen in de toekomst. Ook sterkte voor deze droevige dag en ik hoop dat je het een beetje hebt kunnen afsluiten.

Ik eet trouwens wit, bruin en volkoren door elkaar, waar ik maar zin in heb. Meestal is het volkorenbrood of het werkelijk verrukkelijke blue band brood (dat blijft dágenlang vers smaken!). Het ene beleg smaakt nou eenmaal beter op witbrood en het andere op volkorenbrood

Vandaag voor mijn gevoel heel veel gegeten, maar toen ik alles ging optellen kwam ik net boven de 1000 kcal uit. Het verbaast me elke keer weer hoeveel je kan eten als je maar de juiste keuzes maakt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_34211758
Ymne, Guido heeft toch ook een keer gewerkt voor dat klusprogramma van Martijn Krabbé?
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 18 januari 2006 @ 20:18:39 #89
13151 crew  Rewimo
pi_34214365
Hee, dat verhaal stond in de Telegraaf vandaag toch?
pi_34218890
Ik vond het polymeal altijd wel een grappig concept en uit een soort verveling heb ik alle aanbevolen voedingsmiddelen ingevoerd in de eetmeter. Het polymeal is een soort maaltijd die het meeste effect zou hebben op je gezondheid en het bestaat uit rode wijn (150 ml), amandelen (68 gram), knoflook (3 gram), de donkerste chocolade die je kan vinden (100! gram), groente en fruit (minstens 400 gram) en vis (120 gram).

Maar als je dat dagelijks zou eten dan levert alleen die voeding al 1340 kcal! En je raadt het al, het grootste deel komt voor rekening van de chocolade (500 kcal) en de amandelen (400 kal). Deze maaltijd bevat ook veel te veel vet en ook te veel verzadigd vet (de chocolade dus). Tsja...aan de ene kant zou het dus waanzinnig gezond zijn en aan de andere kant bevat het heel erg veel vet en wel erg veel kcal voor maar 6 ingrediënten op een dag.
  woensdag 18 januari 2006 @ 23:26:29 #91
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_34223940
als je die ingredienten echter over een week verspreidt krijg e wél al het goede binnen maar dan iest gedoseerder...

toch?
pi_34227105
Oh. Ik had ooit weer eens ergens gehoord dat je voor een bepaald gunstig effect op hart- en vaten maar drie noten per dag mocht eten. Dus niet meer of minder dan drie. En ik weet ook al niet meer welke precies dat effect hadden.

Iedere dag wijn vind ik ook wat te veel van het goede. Verder houd ik niet van pure chocola, ben ik allergisch voor amandelen en ik weet ook niet of mijn omgeving het op prijs zou stellen als ik iedere dag knoflook zou gaan eten. Beetje onpraktisch dieet dus.
Sanity is (not) statistical
pi_34230705
Ikiskoel, mooie meid ben je !

Beessie, wow wat een verschil! Daar mag je zeker trots op zijn

Kwakveense, ook al een heel verschil, vooral in je gezicht!

Ymme, wat rot voor je van je hond... en iedereen heeft baalmomenten met eten hoor *knuf* En lekker van die 0.7 kilo eraf!

Notendop, welkom!

Sjeen je bent bijna onder de 80!!

RedScorpion, welkom!

Nog een vraag aan jullie . Waarmee ontbijten jullie allemaal? Ik eet 's morgens vaak brood of beschuit maar heb dan ruim een uur later weer honger (ik fiets dan ook 13 km naar mijn werk). Maar nu was ik aan het denken om 's morgens brinta te gaan eten. Doen er dat meer? En hoe zoeten jullie het? (ik vind het op zich best lekker, maar niet zonder suiker )

Mijn nieuwe regeltje:

Fuente (1m77) (35,7) was 114,2 kg, weegt nu 112 kg en wil graag 99 kg wegen - 2,3

Fuente (1m77) (35.6) was 112 kg, weegt nu 111,5 kg en wil graag 99 wegen - 2.8
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_34230726
Ah Fuente is een medefietser!
Ik fiets zelf 20 km naar mijn werk (geen zin om met de auto te gaan) en drink meestal wat voordat ik weg ga (water of sap, melk zoals ik vanochtend deed is niet zo handig ivm slijmvorming) en dan eet ik op mijn werk een boterham.
Nu moet ik daar wel bij zeggen dat ik meestal voor kwart voor 7 weg ben en dan heb ik dus echt geen zin in eten.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 19 januari 2006 @ 08:41:29 #95
13151 crew  Rewimo
pi_34230752
Ik eet 's morgens een bak muesli met melk. Brood krijg ik niet weg zo vroeg (7 uur), dit gaat prima. En het duurt lang voor je weer trek krijgt. Ik doe er zoetstofpoeder door.
pi_34230774
Ik ga meestal rond 7 uur weg, vandaag pas rond 14:00 ivm late dienst.

Mijn mannetje eet altijd cruesli met yoghurt, maar dat vind ik goor Wat is het verschil tussen cruesli en muesli?
Ik ga het gewoon es proberen met brinta en zoetsotf .
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 19 januari 2006 @ 08:46:59 #97
13151 crew  Rewimo
pi_34230821
Ik heb ook een soort cruesliachtig iets, eigen merk van de Dekamarkt, met appel. Smaakt me best
pi_34231093
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 08:34 schreef Fuente het volgende:
Ikiskoel, mooie meid ben je !

Beessie, wow wat een verschil! Daar mag je zeker trots op zijn

Kwakveense, ook al een heel verschil, vooral in je gezicht!

Ymme, wat rot voor je van je hond... en iedereen heeft baalmomenten met eten hoor *knuf* En lekker van die 0.7 kilo eraf!

Notendop, welkom!

Sjeen je bent bijna onder de 80!!

RedScorpion, welkom!

Nog een vraag aan jullie . Waarmee ontbijten jullie allemaal? Ik eet 's morgens vaak brood of beschuit maar heb dan ruim een uur later weer honger (ik fiets dan ook 13 km naar mijn werk). Maar nu was ik aan het denken om 's morgens brinta te gaan eten. Doen er dat meer? En hoe zoeten jullie het? (ik vind het op zich best lekker, maar niet zonder suiker )

Mijn nieuwe regeltje:

Fuente (1m77) (35,7) was 114,2 kg, weegt nu 112 kg en wil graag 99 kg wegen - 2,3

Fuente (1m77) (35.6) was 112 kg, weegt nu 111,5 kg en wil graag 99 wegen - 2.8
"knul"
sorry, ik weet niet hoe je dat bedoelt, maar ik ben een meid
pi_34231102
Ik eet altijd een kommetje SpecialK met (vruchten)yoghurt
Best te doen, alleen vind ik die SpecialK best prijzig (maar er zijn hier bij de c1000 in het dorp weinig eetbare en gezonde alternatieven te vinden, en geloof me, ik heb alles getest )
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 19 januari 2006 @ 09:08:49 #100
13151 crew  Rewimo
pi_34231106
Er staat KNUF
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')