quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:31 schreef Take_A_Picture het volgende:
Zoooooo ik vind gezond eten en bewegen leuk!!!!!!!! Ik wordt er echt zo happy van! En het is helemaal af als ik m'n 2 literpak water op heb.
Ik vind bruin brood heerlijk in combinatie met rosbief (zout en peper)quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:13 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind volkorenbrood lekker (dat lichtbruine spul vind ik niks) maar sommige dingen smaken nu eenmaal het lekkerst op vers witbrood. Pindakaas bijvoorbeeld, of bruine suiker
quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:16 schreef pluisje het volgende:
Ik vind het heerlijk om af en toe te snoepen, en dat doe ik in het weekend dan ook wel eens, maar ik ben eigenlijk ook altijd wel weer blij als het maandagochtend is, en ik weer alleen gezonde dingen ga eten
Grof volkoren boterham met kaas
Is dat Blue Band-brood dan niks voor jou?quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:12 schreef kwakveense het volgende:
hmmm...dat gezond eten lekkerder is dan friet ben ik het geheel mee ONEENS
Ik vind bruin brood bijvoorbeeld nog steeds vies, en ik vind ook geen enkel beleg lekker op bruinbrood/volkorenbrood...t s nog steeds een straf voor me om dat te eten ipv lkere witte boterhammen met lekker beleg...
Oude kaas vind ikquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:20 schreef Rewimo het volgende:
Of roggebrood met kaasIk hou het meest van jonge kaas trouwens.
De topics gaan sneller dan de kilo'squote:Op woensdag 18 januari 2006 12:56 schreef Droeke het volgende:
Tjongejonge, alweer een nieuw topic?!?! Gaat wel snel hier! Ik heb al langer niet meer echt mijn best gedaan, maar ik moet nu toch echt weer aan de slag. Volgende week mijn bruidsjurk afspelden, dus dan wil ik echt weer die 84.5 hier uit het lijstje hebben!!!
zeg dat welquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:59 schreef ymme het volgende:
[..]
De topics gaan sneller dan de kilo's![]()
Behalve dan bij Sjeen.quote:
Ben sinds twee weken weer aan het rennen. Heb de maand december alles een beeje gelaten voor wat het was. En ben eigenlijk niet echt aangekomen toen, nu wel weer aan het afvallen! Nieuwe sporttas, here I come!!!quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:31 schreef Levitation het volgende:
[..]
Behalve dan bij Sjeen.
Gaat lekker Sjeen!![]()
Ik heb gisteren inderdaad Opgelicht gezien, was wel benieuwd, maar welk verhaal was het?quote:Op zondag 15 januari 2006 13:52 schreef ymme het volgende:
Dinsdag post ik voor het eerst in dit jaar, een update.
Ik zie het zwaar in.
Laatste tijd nogal een rottijd gehad.
December, (zwager+ons)opgelicht (kijk dinsdag 17 jan. om 20.55 naar de tros, dan kunnen jullie dit verhaal allemaal horen)
Toen werd hond ziek, en die hebben we woensdag in moeten laten slapen.
Dus kortom, veel snel eten..
Vaak geen honger, en dus dan naar de zoetigheid vliegen.
Dus ik zie het zwaar in. Maar we wachten af...
Sterkte ermee!quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:34 schreef ymme het volgende:
Straks gaan we onze hond ophalen bij de dierenarts (de urn met as) en dan gaan we even lekker bij de MacDonals eten, om deze rotperiode af te sluiten.
En gaan we langzaam aan opnieuw beginnen.
Over Anthonie de Bruin.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:42 schreef Levitation het volgende:
Even geknipt uit 't vorige topic:
[..]
Ik heb gisteren inderdaad Opgelicht gezien, was wel benieuwd, maar welk verhaal was het?
Het waren allemaal rotverhalen...![]()
[..]
Sterkte ermee!![]()
heb ik geprobeerd...maar das ook niet echt lekker...zit een bijsmaakje aan...quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:06 schreef notendop het volgende:
[..]
Is dat Blue Band-brood dan niks voor jou?
Dat heb ik echt met open mond aangehoord!quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:39 schreef ymme het volgende:
[..]
Over Anthonie de Bruin.
Guido Wildenbeest en zijn familie (wij dus) zijn gedupeerde daarvan.
Guido heeft zelf een stichting. Op de naam van Guido Wildenbeest, en alleen hij is tekenbevoegd.quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:04 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat heb ik echt met open mond aangehoord!Ongelofelijk dat er zulke mensen (Anthonie) rondlopen. Onvoorstelbaar dat mensen zo ontzettend kunnen liegen en bedriegen! Iedereen zou er in vliegen, ik zeker! Ik had het echt te doen met Guido, vooral ook vanwege de enorme finaciële nasleep. Ik hoop dat die Anthonie voorlopig nog vastzit!
Ik vraag me trouwens af hoe dat juridisch zit met de aankopen die Anthonie op naam van Guido's bedrijf heeft gedaan. Volgens mij kun je vrij eenvoudig (wel tegen betaling) bij de KvK opvragen of iemand tekenbevoegd is, is Guido dan wel aansprakelijk? Ik hoop dat jullie goed advies kunnen inwinnen...
Wat een klote situatie!
Ik wens jullie heeeeeel veel sterkte toe!![]()
"knul"quote:Op donderdag 19 januari 2006 08:34 schreef Fuente het volgende:
Ikiskoel, mooie meid ben je!
Beessie, wow wat een verschil! Daar mag je zeker trots op zijn
Kwakveense, ook al een heel verschil, vooral in je gezicht!
Ymme, wat rot voor je van je hond... en iedereen heeft baalmomenten met eten hoor *knuf* En lekker van die 0.7 kilo eraf!
Notendop, welkom!
Sjeen je bent bijna onder de 80!!
RedScorpion, welkom!
Nog een vraag aan jullie. Waarmee ontbijten jullie allemaal? Ik eet 's morgens vaak brood of beschuit maar heb dan ruim een uur later weer honger (ik fiets dan ook 13 km naar mijn werk). Maar nu was ik aan het denken om 's morgens brinta te gaan eten. Doen er dat meer? En hoe zoeten jullie het? (ik vind het op zich best lekker, maar niet zonder suiker
)
Mijn nieuwe regeltje:
Fuente (1m77) (35,7) was 114,2 kg, weegt nu 112 kg en wil graag 99 kg wegen - 2,3
Fuente (1m77) (35.6) was 112 kg, weegt nu 111,5 kg en wil graag 99 wegen - 2.8
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |