ymme lekker dat je tentamen zo goed ging! En ik vind Slank de Zomer in ook al zo'n negatief en fanatiek topic. Hier is iedereen veel liever
![]()
(en realistischer)
RedScorpion met een gewoon dieet kan je ook 8 kilo kwijt zijn voor eind mei hoor
![]()
Ik heb ook ooit een dieet met shakes geprobeerd en daar val je ook absoluut van af, maar het verandert helemaal niets aan je eetgewoontes, de oorzaak van je overgewicht. En ik vond het lang zo lekker niet als een door mezelf klaargemaakte maaltijd (ik had bijvoorbeeld vanavond zalm met aardappeltjes en doperwtjes, is toch een stuk lekkerder dan een shake). Daarbij is het vaak gewoon duurder. Maar ik weet zeker dat je op -8 staat eind mei
![]()
Succes!
Faithy amandelen zijn héél gezond hoor
![]()
(de rest maar even vergeten) En zo'n weegschaal hebben we geloof ik allemaal. Ik ben wel eens een kilo afgevallen in 10 minuten, echt super.
Levitation Gefeliciteerd
![]()
Ik lijn nooit op mijn verjaardag, het is maar 1x per jaar hoor
![]()
Maar ik herken het wel dat als je een hele tijd vrij vetarm hebt gegeten dat dan iets vets gewoon smerig voelt en smaakt in je mond.
Vandaag bij de kringloop winkel een nieuwe tweedehandsbroek gehaald. Ik had e rabsoluut één nodig, maar ik vond het toch zonde om een nieuwe te kopen. Deze zit op zich prima
![]()
Er hing ook een héél erg mooie broek in maat 42 en die pastte ik dus niet. Wild ehem eerst toch meenemen, maar heb hem toch maar laten hangen. Weet niet of ik er nu spijt van heb of niet
![]()
Kopen jullie wel eens kleren die te klein zijn?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."