abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 21 januari 2006 @ 11:25:57 #226
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_34304245
60 kilo is wel gruwelijk zwaar ja

*zich voorneemt om genoemd topic blijvend te mijden*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 21 januari 2006 @ 12:19:31 #227
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_34305550
ik woog ooit 78...op mijn 18e...en voelde me moddervet...nu zou ik er een moord voor doen om dat weer te wegen zeg ik weleens. wat eigenlijk niet waar is want ik ga eerder gezond eten en sporten dan iemand vermoorden denk ik...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  Licht Ontvlambaar zaterdag 21 januari 2006 @ 13:03:09 #228
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_34306790
Toen ik 18 was, ging ik naar de Hoge Hotelschool. Het eerste jaar verplicht intern, da's funest voor je gewicht. Ik ging dan ook van 68 naar 75 dat jaar. Het tweede jaar, doordeweek werken op school en in het weekend bijbaantje in bediening. Weer van 75 naar 65... Toen stage in Londen, erg slecht gegeten en veel guinness gedronken... weer 75... En toen ging het mis met mij... geen gejojo meer, maar gewoon elk jaar een aantal kilo erbij. Tot dat ik afeglopen april dus moest constateren dat ik 105 kilo woog. En dat was niet te wijten aan mijn zwangerschap... Op 25 april om kwart voor twee 's nachts ging de knop om. Waar een feestje en iemand die eigenlijk teveel gedronken heeft (en daardoor dus precies tegen me zei wat hij dacht) goed voor kan zijn
Persoon in kwestie is vandaag jarig, dus die ga ik nog eens een extra dikke kus geven
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_34308774
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 13:03 schreef Sjeen het volgende:
Waar een feestje en iemand die eigenlijk teveel gedronken heeft (en daardoor dus precies tegen me zei wat hij dacht) goed voor kan zijn
Persoon in kwestie is vandaag jarig, dus die ga ik nog eens een extra dikke kus geven
mag ik zo brutaal zijn om te vragen wat deze onbeschofte held(in) precies zei?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Licht Ontvlambaar zaterdag 21 januari 2006 @ 14:08:36 #230
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_34308966
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 14:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

mag ik zo brutaal zijn om te vragen wat deze onbeschofte held(in) precies zei?
Tuurlijk
Mijn Held kwam naast me staan en vroeg of hij iets heel eerlijks tegen me mocht zeggen... Hij vond me een leuke meid, maar maakte zich eigenlijk een beetje zorgen om me en om mijn gezondheid. Want het kon toch niet goed zijn voor mijn gewrichten enzo... Om meteen te schrikken van zichzelf en zich wel tien keer te verontschuldigen. De dag erna zelfs nog in een email... Terwijl ik hem dus echt super dankbaar ben dat hij ervoor gezorgd heeft dat mijn knopje omging. Het feit dat ik hem erg leuk vind en hij mij ook wel, heeft uiteraard goed geholpen als motivatie
pi_34309813
Nou, eerlijkheid is soms best een eye-opener. Hij was in ieder geval niet tè lomp als ik dat zo lees, hij was gewoon bezorgd haha
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Licht Ontvlambaar zaterdag 21 januari 2006 @ 14:51:29 #232
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_34310389
Ja, lief he!
pi_34314059
Hoi
pi_34314064
Ik meld me aan

* SCH is 187 en woog zonet 107, 3 kilo en is 38 jaar

Zou het allang fijn vinden eens onder de 100 te wegen en wat prettiger kleding te kopen.
pi_34314110
Ja, mijn belangrijkste reden om af te vallen is misschien wel het leuke kleren kunnen kopen. Als je boven een bepaalde maat zit is alles maatje hobbezak.
pi_34314194
Herkenbaar. Ik heb zelf vooral een enorme hekel aan broeken passen. Al het vet lijkt zich vooral op te hopen op mijn benen en heupen en dus past bijna niets.

Maar vanochtend heb ik zowaar 2 leuke broeken gekocht die goed pasten en ze waren nog eens mega afgeprijsd ook!
En dan ben ik pas een paar kilo kwijt! Ik kan er voorlopig weer tegen aan dus op broeken gebied!
pi_34314254
Ik heb zo'n enorme hekel aan broeken kopen Ik kom altijd helemaal gefrustreerd en sachrijnig thuis haha. Maar leuk dat je twee goed passende, leuke broeken hebt gevonden
pi_34314278
Ik ben vanmorgen weer de stad in geweest - als het niet XXL is, hoef ik het niet eens te passen.

En ik doe al jaren met dezelfde broeken. Gelukkig geef ik niet zoveel om kleding.., Vaochtend wel weer soort jack gekocht, die passen atlijd wel
pi_34314400
Yep, bovenkleding is meestal een stuk eenvoudiger dan broeken e.d.
pi_34314409
Ik wilde eerst die broeken ook niet passen eigenlijk, maar ben nu wel heel blij dat ik het wel heb gedaan
Bijkomende frustratie: de ene broek van een bepaald merk in een bepaalde maat past als een zonnetje, terwijl de andere broek van hetzelfde merk in dezelfde maat veel te strak zit.
Het is gewoon zo verschrikkelijk frustrerend!

Bovenkleding vind ik overigens een stuk minder vervelend kopen (sinds mijn operatie 3 jaar geleden).
  † In Memoriam † zaterdag 21 januari 2006 @ 17:54:22 #241
43556 miss_dynastie
pi_34316254
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 09:58 schreef YPPY het volgende:

[..]

En bijna alles is er nog af. Het kan dus wel. Houdt moed!
En dat is nog het knapst
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 21 januari 2006 @ 18:11:36 #242
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_34316741
Welkom SCH
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 21 januari 2006 @ 18:12:12 #243
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_34316761
ik heb van de week getracht een witte blouse/overhemd te kopen.

dames maatjes XL komen de knopen echt niet bij elkaar, en heren overhemden passen niet om mijn kont en worden bbovenaan te wijd...

mijn vriendinnen waren hoogst verbaasd dat ik nergens in pasten. gelukkig schatten ze me blijkbaar nog dunner in dan ik ben . ik krijg wel vaak complimenten dat ik me goed kleed, ik doe ook erg mijn best, maar ik draag eigenlijk nooit dingen die ik écht leuk vind..
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_34341279

Ik had een heel leuk rose truitje gekregen, vorig jaar van mijn schoonmama, maar deze was dus veels te klein.
En nu vanochtend, ik pas hem weer eens, ooh heerlijk. Het past gewoon

Ymme zo blij is nu
  zondag 22 januari 2006 @ 17:40:43 #245
1762 YPPY
Yppiaans
pi_34349306
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 10:00 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Echt cool! Wil je misschien effe een regeltje posten, dan zet ik je op een gedeelde vierde plaats met dznl (tenzij ik daarmee uit de top vijf valt natuurlijk )
Mijn regeltje kan hier niet, omdat ik in het andere topic thuis hoor. Mijn bmi is gezond, dus ik ben al lang geleden overgehuisd. Voor anderen die nog veel af moeten vallen is het niet leuk als ik daar tussen in sta met een gezond gewicht. Daarom zijn we ook met dat andere topic begonnen. Maar jullie zien me af en toe nog wel verschijnen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  Licht Ontvlambaar zondag 22 januari 2006 @ 17:47:19 #246
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_34349494
quote:
Op zondag 22 januari 2006 17:40 schreef YPPY het volgende:

[..]

Mijn regeltje kan hier niet, omdat ik in het andere topic thuis hoor. Mijn bmi is gezond, dus ik ben al lang geleden overgehuisd. Voor anderen die nog veel af moeten vallen is het niet leuk als ik daar tussen in sta met een gezond gewicht. Daarom zijn we ook met dat andere topic begonnen. Maar jullie zien me af en toe nog wel verschijnen.
Klein vraagje dan (ik begrijp waarom het andere topic gestart is), voel je je als ex-dittopicer daar thuis?
pi_34349651
Isabeau Ik merk het wel dat ik afval, mijn broeken beginnen te wijd te worden.... Dus ik loop de hele dag broeken op te sjorren...

Verder neit zoveel te melden, zonet even lekker genoten van een ijsje bij de Mac, dus ik kan er deze week weer tegenaan
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  zondag 22 januari 2006 @ 17:53:07 #248
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_34349658
en mij zijn AL mijn kleren van vorig jaar en daarvoor TE GROOT! en ik kan nu lekker bij "normale' winkels lekker shoppen meestal onderkleding maat 44 (en soms alweer 42 ) en dat bij 185 cm....
best een beetje trots!
en bovenkleding is xxl ook echt niet meer nodig nu gewoon lekker xl
echt een stuk makkelijker om lekker te shoppen... alleen wel duur als je je hele garderobe moet aanpassen
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zondag 22 januari 2006 @ 17:56:40 #249
35189 Troel
scherp en bot
pi_34349762
Ik heb kleding aan nu in maat 48/50
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 22 januari 2006 @ 18:07:43 #250
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_34350120
die had je zo van mij kunnen krijgen helaas allemaal al in de humanabak gedaan... wel zonde want had nog veeeeel kleren die nog best nieuw waren.. (maat 48)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')