quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:03 schreef Sjeen het volgende:
Waar een feestje en iemand die eigenlijk teveel gedronken heeft (en daardoor dus precies tegen me zei wat hij dacht) goed voor kan zijn![]()
Persoon in kwestie is vandaag jarig, dus die ga ik nog eens een extra dikke kus geven![]()
Tuurlijkquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]mag ik zo brutaal zijn om te vragen wat deze onbeschofte held(in) precies zei?
En dat is nog het knapstquote:Op zaterdag 21 januari 2006 09:58 schreef YPPY het volgende:
[..]
En bijna alles is er nog af.Het kan dus wel. Houdt moed!
![]()
Mijn regeltje kan hier niet, omdat ik in het andere topic thuis hoor. Mijn bmi is gezond, dus ik ben al lang geleden overgehuisd. Voor anderen die nog veel af moeten vallen is het niet leuk als ik daar tussen in sta met een gezond gewicht. Daarom zijn we ook met dat andere topic begonnen. Maar jullie zien me af en toe nog wel verschijnen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:00 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Echt cool! Wil je misschien effe een regeltje posten, dan zet ik je op een gedeelde vierde plaats met dznl (tenzij ik daarmee uit de top vijf valt natuurlijk)
Klein vraagje dan (ik begrijp waarom het andere topic gestart is), voel je je als ex-dittopicer daar thuis?quote:Op zondag 22 januari 2006 17:40 schreef YPPY het volgende:
[..]
Mijn regeltje kan hier niet, omdat ik in het andere topic thuis hoor. Mijn bmi is gezond, dus ik ben al lang geleden overgehuisd. Voor anderen die nog veel af moeten vallen is het niet leuk als ik daar tussen in sta met een gezond gewicht. Daarom zijn we ook met dat andere topic begonnen. Maar jullie zien me af en toe nog wel verschijnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |