abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34437882
He bah, vervelend Riann..

woensdag 25 januari 2006 @ 09:40:52 #152
35189 Troel
scherp en bot
pi_34437908
Ik heb mijn horloge inmiddels op het 1-na strakste gaatje zitten
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_34438119
Troel ik had eerst ook altijd horloge om nu al 1,5 ruim niet meer als het niet al langer is ik dacht laatst laat ik hem weer om doen. Veelste groot. Hij is tussendoor al verzet het is een bandje met schakels. Ik zou er voor naar de HEMA moeten om er schakels er tussen uit te laten halen. Is eigenlijk wel een lekker gevoel toch
  woensdag 25 januari 2006 @ 09:51:56 #154
35189 Troel
scherp en bot
pi_34438163
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 09:50 schreef Riann het volgende:
Troel ik had eerst ook altijd horloge om nu al 1,5 ruim niet meer als het niet al langer is ik dacht laatst laat ik hem weer om doen. Veelste groot. Hij is tussendoor al verzet het is een bandje met schakels. Ik zou er voor naar de HEMA moeten om er schakels er tussen uit te laten halen. Is eigenlijk wel een lekker gevoel toch
Ik heb dat dus ook met een zilveren armband. Zou je daar ook schakeltjes tussenuit kunnen laten halen? Hij glijdt nu van tijd tot tijd van mijn arm.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_34438219
Volgens mij moet dat best lukken hoor Troel.
Toen mijn moeder een ketting van mijn oma erfde moest er ook een stukje tussenuit...
Dat is toen bij de juwelier gedaan
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  woensdag 25 januari 2006 @ 09:56:11 #156
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34438261
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 17:36 schreef Isabeau het volgende:
Of als ik kleren wil kopen. Ook een mooi moment om jezelf moddervet te voelen. Met dank aan de kledingwinkels
Maandagavond op dansles (jaja, truttig voor sommigen maar oh zo leuk ) waren al die spiegels om me heen wel een flinke eyeopener. Niet dat ik het niet al lang wist, maar jeumig... een paar jaar geleden zag ik er toch anders uit in die spiegels.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 januari 2006 @ 09:57:02 #157
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_34438274
Oew en ik ga hier in de lift tegenwoordig uitgebreid in de spiegel kijken (liften hebben spiegel over hele wand)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 25 januari 2006 @ 10:02:01 #158
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34438363
Sjeen en vriendje, gecondoleerd...
  woensdag 25 januari 2006 @ 10:02:44 #159
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34438379
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 09:57 schreef Rewimo het volgende:
Oew en ik ga hier in de lift tegenwoordig uitgebreid in de spiegel kijken (liften hebben spiegel over hele wand)
Vanavond naar de sportschool... nog zo'n spiegelfestijn.
pi_34438381
ik moest het in de eetgroep wel eens verplicht doen, dat heette dan spiegelen..
Eerst voor de spiegel, later op camera en dat terugkijken..
Wat vond ik dat een ramp die eerste keer zeg..
Maar nu kijk ik ook wel makkelijker in de spiegel...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_34438398
Lift
Dames LOPEN is veel beter natuurlijk
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 januari 2006 @ 10:16:11 #162
13151 crew  Rewimo
pi_34438708
Ik loop naar beneden
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_34438760
Sjeen, sterkte voor de komende tijd voor jullie en zijn familie.

Spiegels Ik vind spiegels altijd maffe dingen. In de één lijk ik een tonnetje en bij een andere spiegel denk ik dat het allemaal wel reuze meevalt. Volgens mij zijn er dikke mensen en dunne mensen spiegels op de markt. Het is een complot, dat zeg ik je!

Als je denkt dat het wil, Riann... maar misschien voel je je morgen alweer een stuk beter. Hoop ik voor je.

ymme, wat een leuk dieet heb jij! Patat en chinees met gebakken banaan en toch meer dan een pond afvallen En -2 is vrees ik niet haalbaar met normaal eten, dat wil alleen in de eerste 1-2 weken (glycogeen voorraad die verdwijnt) en heel misschien als je in hongerstaking gaat. Of van die vochtafdrijvende dieetthee gaan gebruiken

RedScorpion: komt een leuk weekend aan voor als je aan het lijnen bent Ik besluit altijd welke dag ik een gebakje neem aan de hand van wie er jarig is. De ene jarige haalt jaarlijks gebak uit de diepvries bij de supermarkt en de ander maakt zelf taart ofgaat naar een bepaalde banketbakker. Nou, dan weet ik het wel Succes dit weekend en je niet al te schuldig voelen als je een klein beetje mee-eet!

Komend weekend heb ik weer een berucht DnD weekend...ditmaal in een luxe bungalow in de Achterhoek. Luxe = incl 6-persoons jaccuzi en sauna. Nou ja, dat klinkt dus wel gezond. Maar ik heb al begrepen dat ze vrijdag patat wilden, zaterdag pannenkoeken en zondag uit eten. *zucht* En natuurlijk de enorme bergen aan chips, nootjes en snoep (waaronder standaard een paar zakken m&m's). Gelukkig ben ik DM (spelleider) waardoor ik niet al teveel kan eten omdat ik domweg steeds aan het praten en regelen ben. Dat scheelt weer. Nu nog een verhaal in elkaar zetten (nog geen zin in gehad)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_34438806
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 10:16 schreef Rewimo het volgende:
Ik loop naar beneden
Wist je trouwens dat het verschil uitmaakt of je trap op of trap af loopt? Nee, niet alleen voor je spieren, maar voor de hoeveelheid vetten en glucose in je bloed Bij het één nemen de triglyceriden in je bloed af en bij de ander het glucose. En iemand heeft dat onderzocht (ik weet alleen niet meer welke wanneer afneemt, dus dit is eigenlijk zinloze informatie)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_34438820
Mezelf uithongen, echt niet... Wordt ik zo lekker schagie van...
En is niet gezond.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 januari 2006 @ 10:34:23 #166
13151 crew  Rewimo
pi_34439194
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 10:19 schreef Isabeau het volgende:
Wist je trouwens dat het verschil uitmaakt of je trap op of trap af loopt? Nee, niet alleen voor je spieren, maar voor de hoeveelheid vetten en glucose in je bloed Bij het één nemen de triglyceriden in je bloed af en bij de ander het glucose. En iemand heeft dat onderzocht (ik weet alleen niet meer welke wanneer afneemt, dus dit is eigenlijk zinloze informatie)
En bedankt
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 januari 2006 @ 10:35:33 #167
13151 crew  Rewimo
pi_34439220
De reden dat ik niet al te graag trappenloop is dat mijn achillespezen chronisch geïrriteerd zijn Ik kom allang niet meer hijgend en zonder adem boven, dat is dus geen bruikbare uitvlucht meer

[ Bericht 2% gewijzigd door Rewimo op 25-01-2006 10:35:53 (chrinisch? :')) ]
pi_34439936
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 10:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik ook in de krant gelezen een tijdje terug. Het maakt een verschil of je conditie wil opbouwen of wil verbranden. Afhankelijk van je doel ga je dan met de lift naar boven en wandelend naar beneden of omgekeerd
Als je op deze site bergopwaarts als zoekterm invult, krijg je wat uitleg
pi_34439991
Ik ben net de laatste week bezig om alles met de trap te doen in het gebouw. En aangezien ik een keer of 6 per dag naar de derde moet vanaf de eerste telt het wel lekker aan zo..
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 januari 2006 @ 11:01:02 #170
13151 crew  Rewimo
pi_34440000
quote:
De invloed van bergwandelen op de bloedglucose

In veel gevallen is het antwoord op een vraag het doel waarnaar wetenschappers streven. Het bedenken van een vraag is echter ook niet altijd eenvoudig en leidt soms tot vreemde vraagstellingen. Zoals bijvoorbeeld de volgende: is bergopwaarts of bergafwaarts gunstiger voor de glucosestofwisseling? Om een wetenschappelijk gefundeerd antwoord te kunnen geven, is een onderzoeksteam onder leiding van Professor Heinz Drexel aan het 'Lehrkrankenhaus' in Feldkirch (Oostenrijk) aan de slag gegaan.
Dat lichaamsbeweging goed is voor de glucose- en vetstofwisseling mag bekend zijn. De onderzoekers uit Feldkirch waren echter benieuwd of het zou uitmaken of de wijze van beweging nog verschil zou uitmaken. Met andere woorden: is er een verschil in de stofwisseling bij concentrische en excentrische spierbelasting? Concentrische belasting is primair aanwezig bij bergopwaarts lopen, concentrisch bij bergafwaarts.

Om dit te onderzoeken heeft een team van 45 mensen 16 weken lang een bergwandeltraining gevolgd waarbij de verschillende personen over een hoogte verschil van 600 meter uitsluitend naar boven of naar beneden wandelden. Om de weg in tegengestelde richting af te leggen werd een kabelbaan gebruikt.

Uit de meetresultaten van de steeds gehouden orale bloedglucosetest bleek dat het lipidegehalte (zoals cholesterol) van de proefpersonen voornamelijk verbeterde bij een opgaande bergwandeling. De invloed op de bloedglucose bleek echter sterker te zijn bij een bergwandeling naar beneden!

Wie dus zowel zijn lipide- als zijn glucosestofwisseling wil verbeteren, kan beter helemaal niet met de kabelbaan gaan en zowel naar boven als naar beneden wandelen. En pech hebben degenen die op het platte land leven, aldus de onderzoekers. Deze mensen moeten wellicht een vakantie naar het gebergte overwegen.

In dat ene vette zinnetje zit een fout maar ik weet als leek niet welke
  woensdag 25 januari 2006 @ 11:11:21 #171
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34440314
Ik loop idd ook naar beneden. Nu nog even mezelf er weer toe zetten ook omhoog te lopen. Deed ik vroeger wel een hele tijd.
pi_34440343
Het is excentrisch bij bergafwaarts.

"Ontbijt niet overslaan". Prima, ik heb altijd het gevoel dat ik wel ontbijt, maar ik ben nu al 2 uur uit m'n bed of zo en heb nog niets gegeten. Als ik straks brood pak dan is dat voor mijn gevoel mijn ontbijt. Hoe snel na het opstaan moet je eigenlijk ontbijten? (ik heb al wel een heel groot glas water op...zeg maar een bloemenvaasje water)
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 januari 2006 @ 11:14:24 #173
13151 crew  Rewimo
pi_34440389
Als ik moet werken ontbijt ik ook op tijd, maar in het weekend wordt het weleens 11 uur of zo...
pi_34440435
Isabeau,ik weet het ,inderdaad aardig weekend voor de boeg, maar af en toe een beetje leven hoort er ook bij, moet gewoon opletten dat ik niet en-en doe, maar en-of. Kwestie van keuzes maken. Maar gaat goedkomen, door de weeks hou ik me echt strikt aan het dieet, en in het weekend wat makkelijker daarin. Gelukkig ook weer met regelmaat naar de sportschool sinds paar weken. In ieder geval 2x in de week, en zodra het weer het weer toelaat weer 2x in de week fietsen (+/- 40 km per keer). Gaat allemaal goed komen.

Grtz. Remko
= What else do you have to do on a saterdaynight =
pi_34440535
In het weekend iets minder strict moet kunnen, RedScorpion En je sport al lekker zeg! Ik doe wat dat betreft veel te weinig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')