Oh leuk!quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:22 schreef ymme het volgende:
Ik doe het dadelijk aan. Dan zal ik snel een foto posten.
![]()
Ach dan kun je die broek binnenkort toch niet meer aanquote:
hihihihihi... zal ik mezelf dan maar voorblijven houden dat er fruit in zit, maakt het wat minder erg inderdaad. En denk niet dat ik er bang voor hoef te zijn dat schoonvader favo gebak in huis haalt, hebben meestal andere dingen, wat ook lekker is, maar ik veel makkelijker kan laten staanquote:Op donderdag 26 januari 2006 08:58 schreef Isabeau het volgende:
RedScorpion: appeltaart valt wel mee en zoals Rewimo al zegt: er zit fruit in(en in chips zitten aardappels, lieverd
) Ik hoop maar dat je schoonvader niet je lievelingsgebak in huis haalt
Dat komt mij heel erg bekent voor jaquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:48 schreef octopussy het volgende:
bij mij worden er wel eens dingen opgevreten door het beddengoed. Dan vind ik een maand later ofzo vaak een prop kleding in het hoeslaken wat netjes opgevouwen in de kast ligt![]()
UHm, nee, ik denk dat ik wel begrijp waarom die vraag daar staatquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:05 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Slecht geslapen vannacht? Ikke wel...
Ik heb vanacht heerlijk geslapen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:05 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ontopic:
Net terug van volleybalwedstrijd... verlorenMaakt mijn toch al niet beste humeur er niet beter op...
Hee Cheer Upquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:21 schreef Livy het volgende:
Ik kan wel huilen.. wist dat ik iets te zwaar was, maar toen ik vanmorgen sinds lange tijd op de weegschaal stond was het echt toch een schok!
Ik hoop dat dit me een beetje motiveert om af te vallen![]()
Ik woog vanmorgen 78 kilo bij een lengte van 1.68m, das dus een BMI van 28
Liefs
Tja zo kun je het natuurlijk ook bekijkenquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:32 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Hee Cheer Up
Ik woog vanmorgen 78,9 bij 1.70m en ik was er heeeeeeeel blij mee
Is toch een mooi streven... onder de 70,5 zou voor jou al een gezond gewicht zijn. Heb je al een idee hoe je het wil gaan aanpakken?quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:37 schreef Livy het volgende:
[..]
Tja zo kun je het natuurlijk ook bekijken![]()
Ik heb nogal een gare weegschaal dus kan niet zo nauwkeurig zien hoeveel ik af ga vallen, maar ga sowieso m'n best doen! Wil naar de 65 kilo..
Mijn streef BMI!quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:21 schreef Livy het volgende:
Ik kan wel huilen.. wist dat ik iets te zwaar was, maar toen ik vanmorgen sinds lange tijd op de weegschaal stond was het echt toch een schok!
Ik hoop dat dit me een beetje motiveert om af te vallen![]()
Ik woog vanmorgen 78 kilo bij een lengte van 1.68m, das dus een BMI van 28
Liefs
Nergens last van. ik vind het alleen onbeleefd als mensen de moeite nemen een heel verhaal als antwoord op jouw vraag te tikken om er niet op te reageren.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:05 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ontopic:
Net terug van volleybalwedstrijd... verlorenMaakt mijn toch al niet beste humeur er niet beter op...
Het is opzich ook niet zo heeeel dramatisch, vooral als ik in de spiegel kijk vind ik het allemaal wel meevallen, maar tis toch gezonder om wat minder te wegen en daarnaast hoop ik dat ik iets beter in m'n vel ga zitten.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:45 schreef Levitation het volgende:
[..]
Mijn streef BMI!![]()
Hihi, flauw van me...
Welkom in 't dieet topic! Weet je al hoe je het wilt gaan aanpakken? 13kg moet te doen zijn! Succes ermee!![]()
Isabeau, bedoelde het waarschijnlijk niet rot, maar meer als een grapje.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:19 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Nergens last van. ik vind het alleen onbeleefd als mensen de moeite nemen een heel verhaal als antwoord op jouw vraag te tikken om er niet op te reageren.
Isabeau, doe niet zo rot
Moest je daarom zo lachen?quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:35 schreef ymme het volgende:
[..]
Isabeau, bedoelde het waarschijnlijk niet rot, maar meer als een grapje.
Misschien een idee om eens na te denken over dingen die mensen zeggen, dan zou je bepaalde reacties misschien beter begrijpen...quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:19 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Nergens last van. ik vind het alleen onbeleefd als mensen de moeite nemen een heel verhaal als antwoord op jouw vraag te tikken om er niet op te reageren.
Isabeau, doe niet zo rot
Ach ja, ik zie de lol er maar van in.quote:
Misschien een idee om je even in te lezen in de persoon in kwestie zodat het duidelijk wordt waarom er op een bepaalde manier gereageerd wordt?quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:07 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Misschien een idee om eens na te denken over dingen die mensen zeggen, dan zou je bepaalde reacties misschien beter begrijpen...
Daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:20 schreef Troel het volgende:
[..]
Misschien een idee om je even in te lezen in de persoon in kwestie zodat het duidelijk wordt waarom er op een bepaalde manier gereageerd wordt?
Wat mij betreft dus niet.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:21 schreef Marloes het volgende:
Krijgen we hier nou ook alweer van die lush taferelen
Ik begrijp niet wat je bedoelt?quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:07 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Misschien een idee om eens na te denken over dingen die mensen zeggen, dan zou je bepaalde reacties misschien beter begrijpen...
En wat, in godsnaam, is heel erg.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:23 schreef ymme het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in.
Maar dat is natuurlijk geen excuus om altijd maar "begrepen" te worden.
Begrijp mij niet verkeert, het is heel erg.. Maar op bepaalde momenten een beetje beter nadenken is ook niet verkeerd lijkt mij.
Verder heb ik mijn woordje hierover gedaan. Het Lush-geouwehoer begint alweer.
Kan ook helemaal niets meer zeggen.
Never mind.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:25 schreef heaven7 het volgende:
[..]
En wat, in godsnaam, is heel erg.
Misschien komt het omdat ik me goed kan verplaatsen in heaven07, ik snap waarom ze die opmerking maakte. En op het moment zoiets voor jou een kwestie van overleven is kan het verdomd vervelend zijn als er dan geintjes over gemaakt worden.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:23 schreef ymme het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in.
Maar dat is natuurlijk geen excuus om altijd maar "begrepen" te worden.
Begrijp mij niet verkeert, het is heel erg.. Maar op bepaalde momenten een beetje beter nadenken is ook niet verkeerd lijkt mij.
Verder heb ik mijn woordje hierover gedaan. Het Lush-geouwehoer begint alweer.
Kan ook helemaal niets meer zeggen.
En ik kan me daar niet in verplaatsen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:28 schreef Troel het volgende:
[..]
Misschien komt het omdat ik me goed kan verplaatsen in heaven07, ik snap waarom ze die opmerking maakte. En op het moment zoiets voor jou een kwestie van overleven is kan het verdomd vervelend zijn als er dan geintjes over gemaakt worden.
En dat bedoelde ik er ook mee te zeggen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:28 schreef heaven7 het volgende:
"Dat gedoe wat ik heb" is helemaal niet ergAlsjeblieft Ymme, hou je mond.
Het enige waar ik over viel was dat ik de moeite had genomen een verhaal te tikken waar niet op gereageerd werd en dat vond ik onbeleefd.
Het was niet eens rot bedoeld al snap ik wel dat die post van mij zo overkwam.
Ik ben er van overtuigd dat pashokjes en de bijbehorden spiegels gemaakt zijn om je extra dik te laten lijken!quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:33 schreef ymme het volgende:
Als ik jiust in de spiegel kijk, dan vind ik het helemaal niet meevallen.
Vooral als ik kleren aan het passen ben ik winkels, jeetje denk ik dan, die is dik (tegen mezelf)
Meten heb ik nog niet gedaan, ga ik vanavond maar eens doen, dan kan ik idd mooi het begin vastleggen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 07:52 schreef YPPY het volgende:
Die eerste keer op de weegschaal is erg BE, maar de volgende keren krijg je vast beter nieuws. Doe je ook jezelf meten? Dat kan ook motiverend zijn als je geen kilo’s afvalt, maar wel centimeters.
Ja, maar zonder die sportschool gaat het me helemaal niet lukken.quote:Op donderdag 26 januari 2006 08:58 schreef Isabeau het volgende:
BrightEyes: Oeh, je hebt de stap gezet! Ik ga niet eens naar de sportschool omdat ik me daar niet wil vertonen met mijn dikke kontIk geloof dat ik op mijn cadeautjes-voor-het-afvallen lijstje ergens bij 75 kg 'sportschool abonnement' heb staan. Maar dat duurt nog wel even.
Deze keer was het zo, dat ik het voor Isa opnam.quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:00 schreef heaven7 het volgende:
Het laatste wat ik erover wil zeggen is dat ik überhaupt niet snap waarom jij je altijd overal mee bemoeit Emmy, helemaal als je steeds zegt dat het geen "bick" deal is en "einde discussie" Ondertussen ben jij wel degene die er het meest over zegt, spreek jezelf dan niet zo tegen.
Sorry.. .dat is dus juist wat ik nou niet wou hebben.quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:51 schreef octopussy het volgende:
BE weegschalen kunnen zo hard zijn![]()
ik wil een roze pluche weegschaal, eentje die liegt tegen me (zo van: het valt best mee hoor)![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |