abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34463489
Ik begon ook op een gegeven moment maar te lachen dat we spoken hadden. Zo sta je met een broek in je handen en zo is ie weg.

Zal ik een topic in het Truth forum openen?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_34463624
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 21:50 schreef teigan het volgende:
Faithy, getsie zeg, maar als ik vragen mag, wat voor werk doe je op dit moment dan eigenlijk?
ik werk bij de commerciele afdeling van een woningbouwvereniging in het centrum van Den haag en verhuur onder andere bedrijfsruimtes waar nogal veel geldproblemen ook zijn, incassozaken, dus wel vaker lastige klanten.. maar nog niet zo erg als dit meegemaakt...

maar verder is het een geweldige baan hoor
Doei.
  Licht Ontvlambaar woensdag 25 januari 2006 @ 22:23:04 #228
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_34463631
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 22:19 schreef Isabeau het volgende:
Ik begon ook op een gegeven moment maar te lachen dat we spoken hadden. Zo sta je met een broek in je handen en zo is ie weg.

Misschien hebben zij wel een 'logische' verklaring
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_34463893
Als ik de broek heb gevonden dan meld ik het wel weer

Enne, Faithy, ik hoop dat je vannacht een beetje kan slapen meid Sterkte
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_34464257
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 21:31 schreef heaven7 het volgende:
Iksje, ik heb de moeite genomen jouw vraag te beantwoorden, misschien kun je even reageren?
ja sorry hoor...
wou nog vragen hoe/wanneer hij juist ingezien had dat z'n gewicht niet goed was voor z'n gezondheid?
Voor de rest sluit ik me aan bij je post... hij moet het zelf willen enzo... en voor de rest maakt het me inderdaad niet zo veel uit, ik ben tenslotte op hem gevallen toen dat buikje er al zat...
pi_34466062
Faithy: Ai, als zoiets op je werk gebeurt is het logisch dat je nashaked... Goed dat je dan even gebeld hebt want over zoiets moet je altijd even praten. Sterkte met slapen .

Isabeau: heb je je broek niet gewoon aan stiekum? Ik dacht ook een keer zoiets, had ik hem aan, hoezo snugger .

Iksje: dat vriendje van mij is ook te zwaar. Wij hebben gewoon standaard niets lekkers (behalve kauwgom en fruit) in huis . Ik maak vaak het avondeten klaar zodoende let ie dan op de lijn. Maar goed, hij weet het zelf dat ie moet afvallen en zit bijna aan het einde van zijn studie geneeskunde, dus zelf weet ie het vast beter. Ik sleur hem af en toe van zijn stoel / kamer af als ik vind dat ie mee moet gaan wandelen (want hardlopen doe ik niet meer). Als ie zin heeft, gaat ie mee en dat is al een stuk vaker dan vroeger. Het is zelfs al zo met hem dat ie naar de stad gaat wandelen ipv met de stadsbus .

Ik wilde vanavond ook gaan sporten maar toen hoorde ik dat het ging ijzelen dus ja, dan maar niet naar badminton aan de andere kant van Utrecht. Vervolgens dacht ik van "dan maar wandelen" en net toen ik naar buiten wilde gaan, ging het hozen. Naja, dan maar een uurtje allerlei oefeningetjes binnen gedaan, ook heel stoer vond ik van mezelf .

Oh, en hebben jullie gehoord van het " no diet dieet" (jaja, ik heb weer wat )? Je hoeft niet op dieet maar je moet wel je slechte gewoontes aanpassen. Ik heb het boek nog niet helemaal uit maar ik heb er wel uitgepikt dat volgens de Engelse psychologen dunne personen een flexibelere wereldbeeld hebben dan dikkere personen en dat dunne personen minder slechte gewoontes hebben (ja, zeker eetgewoontes ofzo ). Beetje eigenaardig toch? Maar euhm: ik ga de magere personen bij mij op kantoor in de gaten houden hoe flexibel ze zijn, dan worden ze vast gek van mij .
  woensdag 25 januari 2006 @ 23:36:51 #232
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34466544
Ik heb me vanavond aangemeld bij de sportschool, vrijdag introductie.
Toen ik thuis kwam dacht ik 'laat ik eens zien hoe erg het nou echt is'.
Echt erg dus. De tranen stonden in mijn ogen toen ik van de weegschaal af stapte.
Maar heel erg hard mijn best gaan doen dus.
pi_34467116
Mijn vriend zit wat betreft gewicht best dicht bij mij in de buurt de laatste tijd

Hij zegt dat zodra ik hem ga inhalen (dus onder zijn gewicht komt) dan gaat hij ook afvallen. Yeah Right

hij is in ieder geval wel gemakkelijk met eten, hij lust praktisch alles. Hij heeft dan de mazzel dat hij dingen als sla heerlijk vind en sporten leuk vind (was dat voor mij ook maar zo). Ongezond is hij dus niet.

Faithy
wat een kutverhaal zeg. Hoop dat je weer wat over je schrik heen bent

BE weegschalen kunnen zo hard zijn
ik wil een roze pluche weegschaal, eentje die liegt tegen me (zo van: het valt best mee hoor)

de mijne zegt doodleuk tegen me dat met mijn leeftijd en lengte ik best 55 kilo mag wegen

[ Bericht 40% gewijzigd door octopussy op 26-01-2006 00:04:25 ]
pi_34467347
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 22:19 schreef Isabeau het volgende:

Stond je raam open?
Sanity is (not) statistical
pi_34467712
{zeurmodus] ik heb trouwens al weer het dieeten (lees: gezond eten) opegegeven na een paar dagen. Het lijkt wel alsof ik mezelf steeds probeer te saboteren. Het gevolg is dat ik dan weer eens een periode de andere kant doorsla en alles eet wat ik lekker vind. Vanavond heb ik zelfgemaakt pizza (met allerlei soorten kaas) en een zakje kruidnootjes met chocola gegeten
En nu ben ik misselijk ja.

Ik mis op het moment ook alle regelmaat en beweging enzo. Ik zit thuis op de bank met de laptop op mijn schoot. Heb best wel zin om naar de sportschool te gaan, maar ik kan even geen abbo betalen. Mijn motorrijles ging kut vanochtend, instructeur zat continue te zeiken.

Vriend is al naar bed en ik moet nog steeds beginnen met schoolopdrachten die ik morgen af moet hebben.
Ik baal sowieso al van die kut studie en het gaat allemaal weer zo moeeeeeeeeeizaam. [/zeurmodus]
pi_34471049
* Liejannuh geeft octopussy een knuffel!
Soms wil het allemaal gewoon even niet, heb je wel eens.
Kun je trouwens op school geen sportabbonnement nemen? Ik meen me te herinneren dat er op de HHS ook nog ergens sportfaciliteiten zijn?
pi_34471081
* Faithy doet mee met de knuffel van Liejannuh en octo

grouphug...

ik snap precies wat je bedoelt, en door studies enzo, als dat even ook al niet lekker gaat, wordt de onstabiliteit alleen nog maar erger enzo...

Als je een sportmaatje zoekt als het financieel wat beter gaat, kunnen we misschien wel samen gaan sporten, ben je niet de enige die ontevreden is met zichzelf
Doei.
pi_34471225
Die vriend is vast eindelijk bekeerd Isabeau. Zou tijd worden. Voorlopig zit hij nog vast, dan hoef je je geen zorgen te maken. Tegen de tijd dat ie vrij komt, is hij jou vast vergeten.

Faithy, ik heb in een zwembad gewerkt en ben ook eens bedreigd. Omdat meneer vond dat de kinderen te hard aan het kletsen waren. Het liep uiteindelijk met een sisser af, maar ik vond het doodeng weer over het park te fietsen. Wel fijn dat er de eerste dagen nog politie is, dat geeft vast een veiliger gevoel. Sterkte de komende dagen, het zal nog wel een paar keer terugkomen (de herinnering dan).

Dat dieet klinkt geniaal Pandorah. Staat er ook in hoe je die slechte gewoontes kwijtraakt? Gewoon wat flexibeler worden lijkt me nog moeilijker dan afvallen.

Die eerste keer op de weegschaal is erg BE, maar de volgende keren krijg je vast beter nieuws. Doe je ook jezelf meten? Dat kan ook motiverend zijn als je geen kilo’s afvalt, maar wel centimeters.

Octopussy, kun je niet wat gaan wandelen of fietsen als je je zo slecht voelt? (en het is niet midden in de nacht) dan kun je A. niet eten B. je beweegt toch en C. na wat beweging voel je je vaak een stuk beter. Een beetje om de negatieve spiraal te keren zeg maar.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_34471397
Faithy, hoop dat je een beetje lekker geslapen hebt door het akkefietje van gisteren, wat een verhaal zeg. Snap niet dat mensen zo kunnen doorslaan, terwijl oorzaak vaak aan hunzelf te wijten is.

Zo 1e verjaardag van deze week erop zitten, en ja gebakje gegeten. Broertje had een heerlijke zelf gebakken appeltaart staan met slagroom.Daar kan ik echt geen nee tegen zeggen . Maar verder geen chips gegeten, en dit betekend dus voor mij zondag ook geen gebak bij verjaardag schoonvader. Maar denk ook niet dat ik daar heel veel problemen mee zal hebben.
= What else do you have to do on a saterdaynight =
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 26 januari 2006 @ 08:35:03 #240
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_34471481
Een stuk zelfgebakken appeltaart is ook niet te versmaden natuurlijk

Enne... d'r zit heel gezond fruit in
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_34471727
Pandorah: M'n broek is nog steeds zoek. Ik heb zelfs in de koelkast gekeken. En ik wilde gisteravond op de fiets naar mijn ouders, maar door het weer ben ik maar thuis gebleven. Ik zag me op de terugweg al naar huis glibberen. En dat 10 km lang En dat NoDiet doe ik denk ik ook haha. Ik heb gewoon mijn eetgewoontes hardhandig aangepakt. Een beetje door elkaar gerammeld en helemaal fris en heropgevoed uit de kast gehaald. Ik heb niet het idee dat ik op dieet ben en zoals ik nu eet zou ik in principe de rest van mijn leven wel kunnen eten. Nou ja, ik weeg alleen alles, maar dat is voor mijn "achterafcontrole" en als ik dan teveel heb gehad kan ik daar niets meer aan veranderen. Als ik te weinig heb gehad moet ik nog iets eten en als ik bijv. calcium te weinig heb gehad dan neem ik nog een beker optimel of neem een calciumtablet. Maar wat dat boek betreft, ik hou niet zo van onderzoekjes die gewoon een halve bevolkingsgroep over één kam scheren. Dikkere mensen minder flexiblel Wat een onzin. En dat ze slechtere eetgewoontes hebben daar hoef je geen Sherlock Holmes voor te zijn. Maar ik ken ook genoeg mensen van het type bonenstaak die heel erg slechte eetgewoontes hebben. Maar die worden er niet dik van. Life's not fair.

Iksje: heaven mist een beetje sociale vaardigheden, maar dat is niet erg, verder is ze heel aardig. PS: ik heb ook nog geen reacti eop mijn stukje gehad (nee nee, dat hoeft niet )

BrightEyes: Oeh, je hebt de stap gezet! Ik ga niet eens naar de sportschool omdat ik me daar niet wil vertonen met mijn dikke kont Ik geloof dat ik op mijn cadeautjes-voor-het-afvallen lijstje ergens bij 75 kg 'sportschool abonnement' heb staan. Maar dat duurt nog wel even.

octopussy: Dat is stiekem mijn allereerste streefgewicht, namelijk lichter zijn dan Dennis Niet vertellen hoor! En wat betreft je zeurmodus: zeur maar lekker tegen ons aan Ik herken je gevoel helaas al te goed en ik begreep mezelf op die momenten domweg niet. Ik wilde toch dunner en fitter worden? Waarom stop ik dan al die ongezone dikmakende troep mijn mond in en kom niet van de bank af? Het sloeg allemaal nergens op. Nu zit ik weer in een fase dat ik heel gezond doe, maar ik maak me geen enkele illusie: dat kan zo weer omslaan. Nu begrijp ik niet hoe ik zo ongezond en onverstandig kan doen, maar straks als ik weer een pizza met warme chocolademelk met slagroom naar binnen stouw dan begrijp ik niet hoe ik in hemelsnaam gezond kon doen. Het slaat nergens op. Dus ik hoop alleen maar voor je dat je snel weer omslaat richting gezondheidsfreak Hoelang duurt je studie trouwens nog? Je klinkt er niet bepaald happy bij.

Maeghan: ik heb nog niet buiten gekeken Dat zou raar zijn, dat ik mijn broek HOP naar buiten heb gegooid.

RedScorpion: appeltaart valt wel mee en zoals Rewimo al zegt: er zit fruit in (en in chips zitten aardappels, lieverd ) Ik hoop maar dat je schoonvader niet je lievelingsgebak in huis haalt
pi_34471843
Oh gisteren een nieuw setje gekocht.
EIgenlijk zonde, omdat ik deze over een paar maanden niet meer aan kan, maar ja ik moet er op de verjaardagen toch een keer anders uitzien.
En hele mooie rok met een leuk truitje, en leuke laarzen eronder.
En maatje 44.
Het truitje is een xl.

Zo gaaf gewoon.
Heb al 2 jaar geen rok maar aan gehad, omdat ik het zelf geen gezicht vond.
  donderdag 26 januari 2006 @ 09:12:52 #243
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_34471926
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 08:58 schreef Isabeau het volgende:
Maeghan: ik heb nog niet buiten gekeken Dat zou raar zijn, dat ik mijn broek HOP naar buiten heb gegooid.
Raarder dan hem in de koelkast proppen?
  donderdag 26 januari 2006 @ 09:14:23 #244
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_34471950
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 09:07 schreef ymme het volgende:
Oh gisteren een nieuw setje gekocht.
EIgenlijk zonde, omdat ik deze over een paar maanden niet meer aan kan, maar ja ik moet er op de verjaardagen toch een keer anders uitzien.
En hele mooie rok met een leuk truitje, en leuke laarzen eronder.
En maatje 44.
Het truitje is een xl.

Zo gaaf gewoon.
Heb al 2 jaar geen rok maar aan gehad, omdat ik het zelf geen gezicht vond.
Leuk he, kleding aan kunnen waar je vroeger met een boogje omheen liep?

Ik ga morgen ook weer even shoppen. Broeken heb ik inmiddels allemaal in 2 maten kleiner, maar ik wil nu ook wel eens wat kleinere bovenkleding
pi_34471953
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 08:58 schreef Isabeau het volgende:
Pandorah: M'n broek is nog steeds zoek. Ik heb zelfs in de koelkast gekeken. En ik wilde gisteravond op de fiets naar mijn ouders, maar door het weer ben ik maar thuis gebleven. Ik zag me op de terugweg al naar huis glibberen. En dat 10 km lang En dat NoDiet doe ik denk ik ook haha. Ik heb gewoon mijn eetgewoontes hardhandig aangepakt. Een beetje door elkaar gerammeld en helemaal fris en heropgevoed uit de kast gehaald. Ik heb niet het idee dat ik op dieet ben en zoals ik nu eet zou ik in principe de rest van mijn leven wel kunnen eten. Nou ja, ik weeg alleen alles, maar dat is voor mijn "achterafcontrole" en als ik dan teveel heb gehad kan ik daar niets meer aan veranderen. Als ik te weinig heb gehad moet ik nog iets eten en als ik bijv. calcium te weinig heb gehad dan neem ik nog een beker optimel of neem een calciumtablet. Maar wat dat boek betreft, ik hou niet zo van onderzoekjes die gewoon een halve bevolkingsgroep over één kam scheren. Dikkere mensen minder flexiblel Wat een onzin. En dat ze slechtere eetgewoontes hebben daar hoef je geen Sherlock Holmes voor te zijn. Maar ik ken ook genoeg mensen van het type bonenstaak die heel erg slechte eetgewoontes hebben. Maar die worden er niet dik van. Life's not fair.

Iksje: heaven mist een beetje sociale vaardigheden, maar dat is niet erg, verder is ze heel aardig. PS: ik heb ook nog geen reacti eop mijn stukje gehad (nee nee, dat hoeft niet )

BrightEyes: Oeh, je hebt de stap gezet! Ik ga niet eens naar de sportschool omdat ik me daar niet wil vertonen met mijn dikke kont Ik geloof dat ik op mijn cadeautjes-voor-het-afvallen lijstje ergens bij 75 kg 'sportschool abonnement' heb staan. Maar dat duurt nog wel even.

octopussy: Dat is stiekem mijn allereerste streefgewicht, namelijk lichter zijn dan Dennis Niet vertellen hoor! En wat betreft je zeurmodus: zeur maar lekker tegen ons aan Ik herken je gevoel helaas al te goed en ik begreep mezelf op die momenten domweg niet. Ik wilde toch dunner en fitter worden? Waarom stop ik dan al die ongezone dikmakende troep mijn mond in en kom niet van de bank af? Het sloeg allemaal nergens op. Nu zit ik weer in een fase dat ik heel gezond doe, maar ik maak me geen enkele illusie: dat kan zo weer omslaan. Nu begrijp ik niet hoe ik zo ongezond en onverstandig kan doen, maar straks als ik weer een pizza met warme chocolademelk met slagroom naar binnen stouw dan begrijp ik niet hoe ik in hemelsnaam gezond kon doen. Het slaat nergens op. Dus ik hoop alleen maar voor je dat je snel weer omslaat richting gezondheidsfreak Hoelang duurt je studie trouwens nog? Je klinkt er niet bepaald happy bij.

RedScorpion: appeltaart valt wel mee en zoals Rewimo al zegt: er zit fruit in (en in chips zitten aardappels, lieverd ) Ik hoop maar dat je schoonvader niet je lievelingsgebak in huis haalt
Ik weet niet waarom, maar ik moest even stiekem lachen toen ik jou post las.
pi_34472011
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 09:12 schreef pluisje het volgende:
Nou ja, daar had ik mijn portemonnaie al een keer teruggevonden

En lach me niet uit, ymme En waar blijft de foto van je nieuwe setje (hoeft niet hoor, lekker dat je een rok aan kan)
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 26 januari 2006 @ 09:19:03 #247
13151 crew  Rewimo
pi_34472025
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 09:12 schreef pluisje het volgende:
Had je trouwens de diepvriezer gecheckt, Isa?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 26 januari 2006 @ 09:20:11 #248
13151 crew  Rewimo
pi_34472044
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 09:18 schreef Isabeau het volgende:
Ach, toen ik zwanger was vond ik een pakje boter in de keukenla. Maar ja, toen had ik een excuus
pi_34472074
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 09:20 schreef Rewimo het volgende:
Ach, toen ik zwanger was vond ik een pakje boter in de keukenla. Maar ja, toen had ik een excuus
Misschien ben ik wel zwanger!!
pi_34472088
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 09:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En lach me niet uit, ymme En waar blijft de foto van je nieuwe setje (hoeft niet hoor, lekker dat je een rok aan kan)
Ik doe het dadelijk aan. Dan zal ik snel een foto posten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')