Het is je van harte gegund.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:05 schreef Troel het volgende:
Troel (1m78) (39,4) was 163,9 kg, weegt nu 124,7 kg en wil graag 70 kg wegen - 39,2
Sorry kaputwiehund
dat bedoelde ik...quote:Op maandag 23 januari 2006 19:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoogeveen, lieverd, Hoogeveen. Heerenveen ligt in friesland
Ik ben afgelopen week 1,8 kg afgevallen en weeg nu 94 (zelf ff aangepast in de openingspost).![]()
Ja die heb ik ook. Ik vind het erg onduidelijk werken! Het is wel mooi dat het erg compleet is qua producten.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:59 schreef Iksje het volgende:
notendop, heb je dat programma van hier? Want dat snap ik ook zo goed niet...
denk dat ik ook gewoon niet geschikt ben voor puntendenken![]()
Al ken ik mensen die er heel positief over zijn...
Misschien kun je wat gaan studeren dan?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:46 schreef ymme het volgende:
wat is dat toch lekker. Z'n zelf vers geperst sapje.
Oh![]()
Zin om te bagger...
Veveel me mensen. Help iemand leuke idee'tjes wat je kunt doen op internet.
heb de afgelopen maand dag en nacht liggen leren.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:21 schreef notendop het volgende:
[..]
Misschien kun je wat gaan studeren dan?Volgende week begin ik met afstuderen, 6 maandjes. Dan komt er weer wat meer regelmaat in m'n leven gelukkig!
Ik ben begonnen op 19 juli 2003. Sinds juli 2005 schommel ik rond dit gewicht. De laatste tijd heb ik het gevoel dat ik wat zwaarder wordt (ik heb me nog niet gewogen). Tijd om de broekriem weer wat strakker aan te halen dus.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:22 schreef notendop het volgende:
@kaputwiehund: hoe lang heb jij er eigenlijk over gedaan om dat gewicht te bereiken dat in je regeltje staat?
Ah, tentamenweken ook voorbij? Ik heb vorige maand mijn 2 allerlaatste tentamens gehad, en sindsdien heb ik vrij totdat ik aan het afstuderen begin en het gebrek aan regelmaat maakt dingen af en toe wel moeilijk. Ben jij ook in de buurt van het afstuderen (gezien je leeftijd)?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:26 schreef ymme het volgende:
[..]
heb de afgelopen maand dag en nacht liggen leren.
Nu doe ik ff 3 dagen niets.
(waar er al 1 van voorbij is, dus alleen morgen nog)
Ga zo dadelijk even lekker in bad met Lush.![]()
Ik vind het echt knap hoor, ik mag hopen dat ik dat ook bereik. Heb je misschien voor/erna foto's gepost ooit? Daar zou ik wel benieuwd naar zijn namelijk.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:31 schreef kaputwiehund het volgende:
[..]
Ik ben begonnen op 19 juli 2003. Sinds juli 2005 schommel ik rond dit gewicht. De laatste tijd heb ik het gevoel dat ik wat zwaarder wordt (ik heb me nog niet gewogen). Tijd om de broekriem weer wat strakker aan te halen dus.
Wel ooit gepost ja. volgens mij staat er wat in mijn fotoboek.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:35 schreef notendop het volgende:
[..]
Ik vind het echt knap hoor, ik mag hopen dat ik dat ook bereik. Heb je misschien voor/erna foto's gepost ooit? Daar zou ik wel benieuwd naar zijn namelijk.
Ik nog 20... ben allang tevreden als ik er nog 12 kwijt raak.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:17 schreef Isabeau het volgende:
Oh, ik moet nog 24 kilo voor een gezond gewichtDuurt ook nog wel even haha
Ik ben ook al tevreden als ik 18 kilo afvalquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:38 schreef Levitation het volgende:
Ik nog 20... ben allang tevreden als ik er nog 12 kwijt raak.
Dan maar een licht overgewicht, het moet wel vol te houden zijn.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:31 schreef Troel het volgende:
Rewimo en ik winnen toch wel met hoeveel kilootjes we nog moeten voor een gezond BMI
Eiwitten zijn prima voor je. Het zijn de vetten en suikers waar je op moet bezuinigen. Maar ook weer niet helemaal schrappen, want je hebt ze in beperkte mate gewoon nodig.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:07 schreef Brighteyes het volgende:
Eitje en Vlees!![]()
Daar was mijn moeder vroeger altijd zo streng in!Dubbele eiwitten en weet ik veel. Iig was het niet goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |