Ja nou ik wist wel dat het iets met sterke botten te maken had, maar dit verklaart een boel zeg maarquote:
Misschien kan je apotheek iets voor je doen?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:35 schreef Maeghan het volgende:
Ja, ik snap jouw grapjes wel vaker niet geloof ik. =)
Weet je ook van een merk losse calcium in vaste vorm? Want in bruistabletten zit vaak zoetstof en die mag ik ook al niet. (Jeej, dat ik nog zo dik kan worden van al die dingen die ik niet mag he? =P Misschien komt dat omdat ik het stiekem toch weleens doe).
Ik heb overdag werkelijk nergens last van, en ook geen snoepbehoefte. Maar 's avonds na achtenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:31 schreef notendop het volgende:
Als ik lees hoe sommige mensen de behoefte hebben aan snoep e.d. ben ik toch heel blij dat ik vrijwel nooit zin heb in snoep. Ik lust het meeste niet eens.
Als ik een rijstwafeltje ruik dan lust ik al niks meer. Incl. snoep. Helpt prima dusquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:36 schreef pluisje het volgende:
*knaagt nog wat aan een rijstewafeltje*
Nee is geen vrouwending, doe ik normaal ook, maar omdat ik vorige week ook savonds na het eten gewogen heb zou het geen eerlijke vergelijking zijn geweest.En dus mezelf voor de gek gehouden hebben. Vanmorgen gewogen -> 83,6 kg.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:27 schreef Faat het volgende:
Ik weeg me toch echt 100x liever 's ochtends en zonder kleren...zal wel een vrouwending zijn
Gecondoleert.quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:15 schreef Sjeen het volgende:
Oma van vriendje is vanavond gestorven![]()
En mijn avondeten bestond uit anderhalf glas port en twee dubbele boterhammen
Ik ben zo blij nu, dat ik onder de 90 kilo zit.quote:Op woensdag 25 januari 2006 08:41 schreef ymme het volgende:
Ymme (1m66) (32,6) was 94,0 kg, weegt nu 90 kg en wil graag <65 kg wegen - 4,0
Ymme (1m66) (32,6) was 94,0 kg, weegt nu 89,3 kg en wil graag <65 kg wegen - 4,7
Tuurlijk ben je blij! Ondanks de vervelende tijd die je gehad hebt ben je toch lekker aan het afvallen!quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:01 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik ben zo blij nu, dat ik onder de 90 kilo zit.
Nu wil ik ook meer. Normaal na het wegen, gunde ik mezelf een koekje.
Nou heb ik gezegt tegen mezelf, geen koekje meer voordat ik onder de 80 zit.
Als ik onder de 75 zit, gaan we 1x naar de MAC nog. Om dat te vieren, en dan op naar 65.. en dan is het goed, maar gaat er dan nog meer af, is het ook ok.. maar ik ben al tevreden met 65...
Vriendje is zo lief met steunen... Hoe hij dat gisteren zei, van de MAC![]()
Ja gek he.quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:03 schreef Troel het volgende:
[..]
Tuurlijk ben je blij! Ondanks de vervelende tijd die je gehad hebt ben je toch lekker aan het afvallen!
Zie je wel, dat is hartstikke gezond! We zitten ons zorgen om niets te maken over die bananenquote:Op woensdag 25 januari 2006 09:10 schreef ymme het volgende:
[..]
Ja gek he.
Terwijl ik maandag chinees gegeten heb (gebakken bananen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |