Ik had dat ook wel vaak, maar sinds ik het mezelf gewoon toesta om in het weekend wat te snoepen gaat het veel beter. Ik bepaal dan nl in de loop van de week al wat ik dat weekend 'mag' en leg dat soms al keurig klaar in de kast enzo, zodat ik mezelf erop kan verheugenquote:Op maandag 23 januari 2006 21:04 schreef Isabeau het volgende:
Ik merk gewoon dat als ik ritme en regelmaat heb ik veel normaler en gezonder eet dan als ik laat opsta en een beetje aanrommel op een dag (zoals in het weekend). Ik probeer dan te snacken op appels en dergeljke. Maar ja, als ik eenmaal één ijsje neem en weet dat de vriezer nog veel meer ijsjes heeft dan pak ik er zo nog 3.![]()
Gebruik je een CD of zo'n programma van 30mb? Die CD vond ik erg duidelijk, maar ik heb nu een WW-programma met flexipoints geinstalleerd waar ik totaal niet wijs uit word..quote:Op maandag 23 januari 2006 21:21 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ach, gelukkig was het een zak japanse mix, dus het is nog te overzien!Nouja, ooit leer ik het wel!
[..]
Herkenbaar!Ik heb ook dat FlexiPoints systeem van WeightWatchers geinstalleerd en ben nu lichtelijk geobsedeerd door punten!
Maar het maakt je wel bewust van wat je eet!
Oh die zijn zo lekkerquote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:51 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb nu al zin in mijn ene gebakken banaan op 18 februari(dat heb ik mijzelf tenminste beloofd)
Wow, goed hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:05 schreef Troel het volgende:
Troel (1m78) (39,4) was 163,9 kg, weegt nu 124,7 kg en wil graag 70 kg wegen - 39,2
Sorry kaputwiehund
Tja, en dan moet jij eens weten hoeveel respect ik voor de mensen heb die zonder een operatie kunnen afvallenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:06 schreef ymme het volgende:
[..]
Wow, goed hoor![]()
![]()
![]()
Voel me er niets bij. Zoveel als jij afvalt.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:28 schreef Rewimo het volgende:
Woei, we zijn met zijn allen 171,5 kilo afgevallen (gegevens lijstje openingspost)
Is misschien wel leuk om dat in de OP mee te nemen, en bij de updatelijstjes? 't Is wel even werk maar het staat wel indrukwekkendquote:
Done...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:59 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Is misschien wel leuk om dat in de OP mee te nemen, en bij de updatelijstjes? 't Is wel even werk maar het staat wel indrukwekkend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |