Waar ben je ongeveer?quote:Op zondag 22 januari 2006 19:07 schreef Yankee_One het volgende:
* is bezig met castlevania
Sonic Rush is een tof spel, maar veeeeelste kortquote:Op zondag 22 januari 2006 19:14 schreef Strolie75 het volgende:
Moet...Sonic...hebben
Maar Ouendan gamen![]()
Ik hou van tof & kortquote:Op zondag 22 januari 2006 19:20 schreef RaymanNL het volgende:
Sonic Rush is een tof spel, maar veeeeelste kort
Morgen is er een gebeuren voor de Europese pers in London; als er nieuwe kleuren komen wordt het daaraangekondigd durf ik te wedden. Dus als er morgen niks gebeurt, verwacht dan maar niet.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:59 schreef JimmyJames het volgende:
Ik zit een beetje te twijfelen of ik weer een DS zal halen. Tig games spreken mij aan, Mario & Luigi, Brain Training en Castelvania om er een paar te nomen. Mijn hoofdbezwaar is dat ik dat ding zo lelijk vind. Dus het is een beetje afhankelijk van het wel of niet releasen door nintendo van nieuwe kleuren, de witte vind ik bijv. erg mooi.
Is het al bekend of er naast de blauwe en de roze binnenkort nieuwe kleuren worden uitgebracht in Europa?
hopelijk wordt het niet zo'n aanfluiting als nintendogsquote:Op zondag 22 januari 2006 19:49 schreef Xrenity het volgende:
Ik ga denk Brain Training halen als die in NL uitkomt :|
Hopelijk wordt die game een beetje volwassen in de markt gezet door Nintendo.
GG Classic?quote:Op zondag 22 januari 2006 21:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Godver, inderdaad een kwaliteitshandheldMaar ja, dat zijn eigenlijk alle handhelds van Nintendo geweest. De GG Classic vroeger met Tetris, Mario Land 1 en 2, FF Adventure, Zelda: LA, Double Dragon, de GBA met FF:Tactics, M&L, FFIV, Metroid Fusion/Zero Mission, WW:Twisted, Advance Wars en nu de DS weer en die is er pas een jaar
Zo slecht was die game nu ook weer niet, t was gewoon niet de topper die de hype ons deed geloven. Mijns inziens was het een hele aardige game die gewoon te weinig mogelijkheden bood en daardoor ging vervelen.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:24 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
hopelijk wordt het niet zo'n aanfluiting als nintendogs
Rechts in blijven drukken.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:42 schreef Kill_em_all het volgende:
Damn net sonic gehaald, is wel snel, alleen ik snap dat level design echt niet. Ik ren maar wat rond als een mofo maar heb echt geen flauw idee hoe of wat
Tips anyone?
That's what it's all about. Rennen. Als een egel zonder kop. Totdat je bij het einde van het level bent.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:42 schreef Kill_em_all het volgende:
Damn net sonic gehaald, is wel snel, alleen ik snap dat level design echt niet. Ik ren maar wat rond als een mofo maar heb echt geen flauw idee hoe of wat
Tips anyone?
Zo is het spel in stage 1, wacht maar, stage 2 is een kutstage, daar moet je je ff doorheen slaan, daarna kun je rustig van de andere stages genietenquote:Op maandag 23 januari 2006 12:42 schreef Kill_em_all het volgende:
Tips anyone?
Ik geloof dat Inkie1010 die game heeftquote:Op maandag 23 januari 2006 14:45 schreef killermj het volgende:
Heeft iemand: Battles of Prince of Persia ?
Of heeft iemand die gespeeld ? Is het wat ?
Want kan hem krijgen, maar weet niet echt of het wat voor mij is... iemand ervaring![]()
Ik ben benieuwd. Maar vorige week zou er toch ook iets van dien aard zijn?quote:Op zondag 22 januari 2006 20:09 schreef Thomper het volgende:
[..]
Morgen is er een gebeuren voor de Europese pers in London; als er nieuwe kleuren komen wordt het daaraangekondigd durf ik te wedden. Dus als er morgen niks gebeurt, verwacht dan maar niet.
Foutgezegd: vandaag of morgen is die persconferentie, en blijkbaar dus morgen. Hij is er wel. Vorige week zou volgens Lik-Sang het nieuwe design van de DS onthult worden, maar Nintendo zelf zei dat dat 'die week' niet zou gebeuren.quote:Op maandag 23 januari 2006 16:44 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Maar vorige week zou er toch ook iets van dien aard zijn?
Spannendquote:Op maandag 23 januari 2006 17:27 schreef Thomper het volgende:
[..]
Foutgezegd: vandaag of morgen is die persconferentie, en blijkbaar dus morgen. Hij is er wel. Vorige week zou volgens Lik-Sang het nieuwe design van de DS onthult worden, maar Nintendo zelf zei dat dat 'die week' niet zou gebeuren.
Ik heb hem!! Ik zelf vind het een leuk spel, het is een soort stratego met legertjes. En beurtelings kan je aanvallen doen. Je moet zo allemaal missies spelen. Je moet er denk ik wel van houden en veel meer dan die battles is het dan ook weer niet. Maar ik vind het geen slechte gamequote:Op maandag 23 januari 2006 14:45 schreef killermj het volgende:
Heeft iemand: Battles of Prince of Persia ?
Of heeft iemand die gespeeld ? Is het wat ?
Want kan hem krijgen, maar weet niet echt of het wat voor mij is... iemand ervaring![]()
Final Fantasy later dit jaarquote:Op maandag 23 januari 2006 22:59 schreef Poit het volgende:
Wil alleen nog ff een lekker dikke turn based RPG die niet al teveel geforceerd met het touchscreen werkt. Gewoon, battle bovenin, keuze's onderin (al dan niet met stylus). Lijkt me mooi.
Wel een beetje diepgang met die kaarten ? of is elk gevecht hetzelfde ?quote:Op maandag 23 januari 2006 21:36 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Ik heb hem!! Ik zelf vind het een leuk spel, het is een soort stratego met legertjes. En beurtelings kan je aanvallen doen. Je moet zo allemaal missies spelen. Je moet er denk ik wel van houden en veel meer dan die battles is het dan ook weer niet. Maar ik vind het geen slechte game
WiFI Netwerk + M3 Adapter/SuperCard + Homebrew = je computer besturen met je DS. Het kan echt.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:21 schreef killermj het volgende:
[..]
MSPAINT... heb jij ooit windows op een DS zien draaien !?
Ook gehaald dit weekend. Ik ben er sinds de NES helemaal uit, maar dat komt welquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:33 schreef Oksel het volgende:
Ik ga zo ook Castlevania halen. En dan 6 uur treinen..
RPD sessie ? (terminal services)quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:26 schreef Thomper het volgende:
[..]
WiFI Netwerk + M3 Adapter/SuperCard + Homebrew = je computer besturen met je DS. Het kan echt.
Heb echt geen verstand van de techniek erachter, maar wel al drie mensen het zien doen. Dus het zal best kloppen.quote:
hmm erg mooi ja, alleen waar kun je je games laten? in je broekzak?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:22 schreef philipnorth het volgende:
Zal idd wel gewoon een VNC iets zijn.
Verder:
[afbeelding]
[afbeelding]
ik blij dat ik mss per maart/april een baan heb naast mijn studie die zorgt dat ik me daar wienig zorgen over hoef te makenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:17 schreef Webby het volgende:
Ik moet ook maar eens Castlevania kopen, maar sta deze maand al zo rood dat ik heel februari eigenlijk geen dvd's en/of games meer kan halen..
Ik ben nu bij stage 5 maar ik vind het nogsteeds niet echt geweldig. 3 en 4 zijn wel beter dan 1 en 2 maar ik heb toch het gevoel dat ik niet echt iets hoef te doen. Er zijn steeds alleen een paar punten waar je goed moet opletten. Gelukkig heb ik hem bij de FRS gekocht en staat er op de bon dat je alles binnen 2 weken mag ruilen. Ik ga vrijdag dus maar even sonic ruilen voor mario en luigi, ik denk dat dat spel mij veel beter zal bevallen. Hoop alleen wel dat ze M&L dan hebben.quote:Op maandag 23 januari 2006 15:14 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Zo is het spel in stage 1, wacht maar, stage 2 is een kutstage, daar moet je je ff doorheen slaan, daarna kun je rustig van de andere stages genieten![]()
Die zijn geweldig
Mag je op Crazy Frog jagenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:08 schreef knater het volgende:
Metroid Prime Hunters Scans
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Vooral bagger, een paar toffe games.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zoveel goede games.En een hoop bagger ook
Ah, die kan ook onder de kop links te laten liggen crap dus.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat is Nintendo Puzzle League, aka Tetris Attack: een puzzelgame maar dan met Pokehoofdjes.
Pokemon games zijn zelde goed als het geen RPG's zijn. Colloseum was vet, Snap was best ok. Maar verder.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ho. Puzzle League is GEEN crap. Fantastische puzzelgame
Godverdomme heel stad en land afgezocht naar Castlevania, hadden ze hem nérgens! Heb ik me uur zitten vervelen in die kuttrein..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:33 schreef Oksel het volgende:
Ik ga zo ook Castlevania halen. En dan 6 uur treinen..
Nee, toen ging de game nog niet online toen de demo uitkwam.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:49 schreef Ghostbuster het volgende:
Kan je die metroid demo trouwens online spelen?
Neequote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:49 schreef Ghostbuster het volgende:
Kan je die metroid demo trouwens online spelen?
Als ik wat geld overheb ga ik het gewoon proberen. Het concept klinkt wel tof, en het ziet er lief uit,.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:49 schreef inkie1010 het volgende:
Zooo jammer het leek me echt zoo leuk
Hmm.. okay. Ik denk dat ik Castlevania wel okay vindt.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Verzendtijd ongeveer 6 tot 14 dagen, verzendkosten a 2 euro per game ongeveer. Doen of niet doen ligt aan jezelf, ik vind Ouendan tof, Castlevania niet.
Há! Dat klinkt goed. Nog geen ervaring met Zuiderpark, eens even kijken. Een idee over de levertijd?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:58 schreef Thomper het volgende:
Castlevania is nieuw bij (daar heb je hem weer) Zuiderpark voor 31 euro te koop, Ouendan niew bij YesAsia.com voor 35 euro. Zuiderpark is 2 euro verzenden, YesAsia gratis. Overal wel goedkoper dus.
Past het niet door de brievenbus is het 5 euro, maar ik weet niet zeker of de WiFi stick daaronder valt. Moet je even proberen, je kan het zien voordat je bestelt door het bestelproces tot halverwege te doorlopen ofzo.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:00 schreef Ghostbuster het volgende:
Is het altijd 2 euro bij Zuiderpark verzendkosten?
Mischien bestel ik mn stick wel daar
Dat verschilt bij hem per game. Vaak binnen een week, maar was het niet op voorraad dan duurde het soms een maand. Misschien van te voren mailen?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:00 schreef Oksel het volgende:
[..]
Há! Dat klinkt goed. Nog geen ervaring met Zuiderpark, eens even kijken. Een idee over de levertijd?
Ja maar die hebben we hier nietquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:02 schreef Erwtensoep het volgende:
bedoel je zo'n wifi stick? Die kun je toch bij de Dixons kopen?
50 euro? het kost hoogstens iets van 43 euro als je bij lik-sang koopt (voor dat bedrag had ik quedan binnen).quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:45 schreef Thomper het volgende:
Pokemon Trozei is geen Puzzle League/Tetris Attack; lijkt nog het meeste op Zoo Keeper. Je krijgt in ieder geval een scherm vol Pokehoofdjes, en je kan ze verticaal of horizontaal slepen. Vier op een rij = verdwijnen van hoofdjes en punten.
Hands-on preview met uitleg: http://www.ds-gamer.nl/article/2123p1.html
Edit: ik dus Roy.Dan pimp ik gelijk even de toffe Ouendan importactie voor mensen die niet via Lik-Sang etc kunnen kopen. De 50 euro die het gaat kosten (meer bestelling/minder kosten) zijn het zeker waard.
http://www.ds-gamer.nl/forum/thread.php?threadid=6019&sid=
quote:Op woensdag 25 januari 2006 06:45 schreef Tain het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
meer
Ziet er goed uitquote:Op woensdag 25 januari 2006 06:45 schreef Tain het volgende:
meer
Pinball in JUNI!? Belachelijkquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:28 schreef Thomper het volgende:
Nieuwe DS releasedata.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |