Waar ben je ongeveer?quote:Op zondag 22 januari 2006 19:07 schreef Yankee_One het volgende:
* is bezig met castlevania
Sonic Rush is een tof spel, maar veeeeelste kortquote:Op zondag 22 januari 2006 19:14 schreef Strolie75 het volgende:
Moet...Sonic...hebben
Maar Ouendan gamen![]()
Ik hou van tof & kortquote:Op zondag 22 januari 2006 19:20 schreef RaymanNL het volgende:
Sonic Rush is een tof spel, maar veeeeelste kort
Morgen is er een gebeuren voor de Europese pers in London; als er nieuwe kleuren komen wordt het daaraangekondigd durf ik te wedden. Dus als er morgen niks gebeurt, verwacht dan maar niet.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:59 schreef JimmyJames het volgende:
Ik zit een beetje te twijfelen of ik weer een DS zal halen. Tig games spreken mij aan, Mario & Luigi, Brain Training en Castelvania om er een paar te nomen. Mijn hoofdbezwaar is dat ik dat ding zo lelijk vind. Dus het is een beetje afhankelijk van het wel of niet releasen door nintendo van nieuwe kleuren, de witte vind ik bijv. erg mooi.
Is het al bekend of er naast de blauwe en de roze binnenkort nieuwe kleuren worden uitgebracht in Europa?
hopelijk wordt het niet zo'n aanfluiting als nintendogsquote:Op zondag 22 januari 2006 19:49 schreef Xrenity het volgende:
Ik ga denk Brain Training halen als die in NL uitkomt :|
Hopelijk wordt die game een beetje volwassen in de markt gezet door Nintendo.
GG Classic?quote:Op zondag 22 januari 2006 21:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Godver, inderdaad een kwaliteitshandheldMaar ja, dat zijn eigenlijk alle handhelds van Nintendo geweest. De GG Classic vroeger met Tetris, Mario Land 1 en 2, FF Adventure, Zelda: LA, Double Dragon, de GBA met FF:Tactics, M&L, FFIV, Metroid Fusion/Zero Mission, WW:Twisted, Advance Wars en nu de DS weer en die is er pas een jaar
Zo slecht was die game nu ook weer niet, t was gewoon niet de topper die de hype ons deed geloven. Mijns inziens was het een hele aardige game die gewoon te weinig mogelijkheden bood en daardoor ging vervelen.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:24 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
hopelijk wordt het niet zo'n aanfluiting als nintendogs
Rechts in blijven drukken.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:42 schreef Kill_em_all het volgende:
Damn net sonic gehaald, is wel snel, alleen ik snap dat level design echt niet. Ik ren maar wat rond als een mofo maar heb echt geen flauw idee hoe of wat
Tips anyone?
That's what it's all about. Rennen. Als een egel zonder kop. Totdat je bij het einde van het level bent.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:42 schreef Kill_em_all het volgende:
Damn net sonic gehaald, is wel snel, alleen ik snap dat level design echt niet. Ik ren maar wat rond als een mofo maar heb echt geen flauw idee hoe of wat
Tips anyone?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |