quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:16 schreef mordradead het volgende:
DS staat voor defecte snaai
Of voor Dump Sony ?quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:16 schreef mordradead het volgende:
DS staat voor defecte snaai
Ik dacht Dampende Sexquote:
zeker weten, die game moet ik hebben. OBJECTION roepen, ik verheug me nu al. (En een aantal studie genoten met mij, die zijn ook zeer benieuwd, we lagen op de borrel woensdag krom om het idee van dat schreeuwen)quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:02 schreef Wunk het volgende:
De DS gaat mij de kerst door helpen, hij gaat morgen mee naar m'n ouders
Goed nieuws man! Dat betekent waarschijnlijk dat er ook een Nederlandse versie komt. En laten dat nou mijn favoriete worms stemmetjes zijn!quote:
Laat ik nu de enige Nederlander zijn die geen hekel heeft aan Duits, integendeel...quote:
Godverquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:46 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Sony heeft Lemmings gekregen toen ze Psygnosis opkochten.
Wacht maar tot je de cover zietquote:Op zondag 25 december 2005 01:06 schreef Kill_em_all het volgende:
bubble bobble lijkt me ook vetheb dat echt vaak gespeeld op een snes emu. Wanneer komt die hier uit? als die voor 30 euro te koop is ga ik hem wel halen.
Ik heb hem gisteren bij de FRS gekocht voor 39,99.quote:Op zondag 25 december 2005 01:06 schreef Kill_em_all het volgende:
bubble bobble lijkt me ook vetheb dat echt vaak gespeeld op een snes emu. Wanneer komt die hier uit? als die voor 30 euro te koop is ga ik hem wel halen.
Sony heeft Lemmingsquote:Op zondag 25 december 2005 10:57 schreef Morthill het volgende:
Worms op de DS, ooh daar gaat weer wat cash. De DS brengt wel een hoop toffe games uit momenteel moet ik zeggen, daar kan Sony wat van leren.
Ehm ja.. ff wachten dan tot Sony geen consoles meer maakt..quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:09 schreef Wunk het volgende:
[..]
Mwach, 10 jaar geleden was Sonic op een nintendo ook ondenkbaar
5.5 kreeg het spel.quote:Op zondag 25 december 2005 20:18 schreef Erwtensoep het volgende:
Volgens mij had het spel een onvoldoende in [N]-gamer, maar pin me er niet op vast (heb ook geen zin om het blad te halen eigenlijk)
Op gymnasium was een 6.5 pas een voldoende.quote:Op zondag 25 december 2005 20:30 schreef Erwtensoep het volgende:
Oh net geen onvoldoende dus
Op school het mooiste punt wat je kan krijgen
Wtfquote:Op zondag 25 december 2005 20:33 schreef BMH het volgende:
[..]
Op gymnasium was een 6.5 pas een voldoende.![]()
Ach, ik heb op 't werk een jamma arcade cabinet met mame er op staan, dat is pas leuk bubble bobble spelenquote:Op zondag 25 december 2005 01:06 schreef Kill_em_all het volgende:
Gek gymnasium dan.quote:Op zondag 25 december 2005 20:33 schreef BMH het volgende:
[..]
Op gymnasium was een 6.5 pas een voldoende.![]()
Geweest jah.quote:Op maandag 26 december 2005 11:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Gek gymnasium dan.
Bij mij, en in de rest van Nederland, was een 5.5 en hoger een voldoende.
Maar no offence hoor, ben jij gymnasiast geweest.
.
En afgemaakt ook en zo? Kan het mij eerlijk gezegd niet voorstellen. NoFI natuurlijkquote:
Mijn houding jegens leren en taal is nogal laks. Ik zat op het gymnasium, maar had totaal geen motivatie om ook maar iets te doen. Ik ga lekker gamen. Iets nuttigers valt er in het nutteloze bestaan van een mens toch niet te doen.quote:Op maandag 26 december 2005 16:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En afgemaakt ook en zo? Kan het mij eerlijk gezegd niet voorstellen. NoFI natuurlijk.
Maar ehm, was je er nooit tijdens Nederlands of zo?.
Helemaal mee eens. Er kwamen de afgelopen maanden teveel goede spellen voor de Nintendo DS.quote:Op maandag 26 december 2005 16:43 schreef Steeven het volgende:
Hold it! Ik heb Castlevania DS besteld en nu is het voorlopig genoeg geweest ja, met al die goeie games voor die kuthandheld.
Ja dan had je alleen maar een psp moeten kopen, dan heb je dat probleem nietquote:Op maandag 26 december 2005 16:43 schreef Steeven het volgende:
Hold it! Ik heb Castlevania DS besteld en nu is het voorlopig genoeg geweest ja, met al die goeie games voor die kuthandheld.
Super Princess Peach in februariquote:Op maandag 26 december 2005 16:43 schreef Steeven het volgende:
Metroid Prime Hunters bedoel je.quote:Op maandag 26 december 2005 20:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Super Princess Peach in februari
Mjwa ik weet niet, lijkt me een verwijfd spelletje. Ik moet em nog uit mn 'te kopen spellen' lijst halen. Volgens mij is het spel retemakkelijk.quote:Op maandag 26 december 2005 20:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Super Princess Peach in februari
Rayman... Jij bent eng. Gelukkig meen je het nietquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:20 schreef RaymanNL het volgende:
Fifa Street 2 (NDS)
topspel!
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]![]()
DS![]()
donder op EAquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:20 schreef RaymanNL het volgende:
Fifa Street 2 (NDS)
topspel!
DS![]()
Hilarischquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:20 schreef RaymanNL het volgende:
Fifa Street 2 (NDS)
topspel!
DS![]()
Dan moeten we het tijdens die Cave In + Pelican show maar eens tegen elkaar op gaan nemenquote:
Dat merk je ook gewoon tijdens het tegen de AI spelen. Ik krijg sommige races 3 rode + 3 blauwe schilden in mijn aars gejaagd, en dan moet ik nog maar zien te winnen >_< Houdt het wel spannend aan de andere kant, en is hartstikke tof met vrienden. Lekker voluit vloekenquote:Op woensdag 28 december 2005 12:52 schreef Erwtensoep het volgende:
Gisteren in de trein multiplayer mario kart gedaan, maar wat is het ook een fucking oneerlijk spelletje
Je kan beter de hele tijd 2e rijden en dan op het laatst een rode of blauwe schild krijgen, dan de hele tijd op kop rijden.
Die kerels van Nedgame kennen alleen maar SNK vs. Capcom. Dat spel spelen ze nu al sinds de opening in Enshede iedere dag.quote:Op woensdag 28 december 2005 12:19 schreef hbootsman het volgende:
Nou je had gelijk DimensionPlus was helaas uitverkocht maar nedgames had hem nog liggen ga hem zo ophalen
Hoe het gesprek ging LOL
Ik: Hallo, hebben jullie animal crossing wild world mischien ook nog
Verkoper: Je wil wat hebben? Dat zegt me helemaal niets... wat voor systeem is het?
Ik: Nintendo DS
Verkoper: OOOHHHH dan bedoel je Animal crossing DS![]()
LOL nou ja dat was de oude naam toch volgens mij heb nog maar even voor de zekerheid gevraagd of ie wel echt voor de DS is en het is zo dus zal wel goed zijn =P
IS in Groningen wel anders, maar goed, dat kan ook aan mij liggen.quote:Op woensdag 28 december 2005 13:04 schreef BMH het volgende:
[..]
Die kerels van Nedgame kennen alleen maar SNK vs. Capcom. Dat spel spelen ze nu al sinds de opening in Enshede iedere dag.![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 14:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
AC en Brain training halen een miljoen:
omfgquote:last week it was:
AC 184k
MKDS 146k
and DS sold 409k
this week: AC sold 416k (226% of last week)
MKDS sold 302k (206% of last week)
so I would expect the ds to sell in the region of ~700-800k and that confirms Iwata's 5.44 million sold.
Deja Vuquote:
Sony doet het absoluut niet slecht kwa verkoopcijfers. Helemaal als je kijk naar welke games er nu daadwerkelijk leuk zijn voor de PSP.quote:Op woensdag 28 december 2005 16:46 schreef Morthill het volgende:
Kan me zo voorstellen dat de mensen bij Nintendo bij het bekendmaken van deze cijfers een leuk telefoontje hebben gepleegd naar Sony, en het enige wat ze deden was lachen
Op die manier doet de Gizmondo het ook goed.quote:Op woensdag 28 december 2005 17:16 schreef BMH het volgende:
Sony doet het absoluut niet slecht kwa verkoopcijfers. Helemaal als je kijk naar welke games er nu daadwerkelijk leuk zijn voor de PSP.
quote:Op woensdag 28 december 2005 18:05 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Op die manier doet de Gizmondo het ook goed.
Dat slaat natuurlijk nergens op. De gizmondo verkoopt voor geen meter.quote:Op woensdag 28 december 2005 18:05 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Op die manier doet de Gizmondo het ook goed.
Hoeveel games zijn er nu daadwerkelijk leuk voor de Gizmondo? Geen.quote:Op woensdag 28 december 2005 18:15 schreef BMH het volgende:
Dat slaat natuurlijk nergens op. De gizmondo verkoopt voor geen meter.
Maar de PSP verkoopt maandelijks toch nog wel 50-100 k in japan. En dat is zeker wel meer dan de gizmondo.quote:Op woensdag 28 december 2005 18:16 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Hoeveel games zijn er nu daadwerkelijk leuk voor de Gizmondo? Geen.
Dat je dan toch nog weet te verkopen, vind ik knap.
Volgens mij was het ook vooral een grapquote:Op woensdag 28 december 2005 18:32 schreef BMH het volgende:
[..]
Maar de PSP verkoopt maandelijks toch nog wel 50-100 k in japan. En dat is zeker wel meer dan de gizmondo.
Ik weet wat je bedoelt, maar de vergelijking is zwak imo.
Jij kent duidelijk de Japanners nietquote:Op woensdag 28 december 2005 20:40 schreef Erwtensoep het volgende:
1 miljoen in twee weken, dat kan toch nooit....
bronquote:'Pokémon Diamond & Pearl wereldwijd online speelbaar'
Pokémon Diamond en Pokémon Pearl, de Pokémon spellen die voor de Nintendo DS worden ontwikkelt, zullen inderdaad online te spelen zijn. Dit heeft Junichi Masuda van ontwikkelaar GameFreak aangegeven. Masuda ziet overigens ook graag dat men internationaal met elkaar kan communiceren. Wat wellicht kan betekenen dat Europeanen tegen Amerikanen en tegen Japanners kunnen strijden in deze aankomende spellen.
Volgens Masuda zijn beide spellen overigens nog lang niet af. Men zal in ieder geval gebruik maken van alle Nintendo DS-mogelijkheden, zoals de twee schermen, het touchscreen, draadloze LAN-communicatie en Nintendo WiFi Connection.
We hebben het hier wel over de DS hoorquote:Op woensdag 28 december 2005 20:40 schreef Erwtensoep het volgende:
1 miljoen in twee weken, dat kan toch nooit....
Ik had een luie pixel en heb mijn DS geruilt.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:53 schreef mel723 het volgende:
Ik heb gister een DS gehaald, alleen nu viel me net op dat ik in het bovenste schermpje een luie pixel heb. Weliswaar langs de rand, maar ik zit er wel de hele tijd naar te kijken. Ik moet nu even gaan bekijken of ik het echt zo storend vind. Zijn er meer mensen die ook luie/dode pixels hadden. Hoe gaat eventueel de afhandeling via Nintendo dan, ben je je DS lang kwijt?
bronquote:Eerder ging het gerucht al dat ontwikkelaar Rare wellicht Perfect Dark naar de Nintendo DS zou brengen, nu heeft een medewerker van Rare tijdens een forumdiscussie aangegeven de DS-versie van Perfect Dark niet te 'ontkennen'. De medewerker van Rare schreef het volgende op de website van de ontwikkelaar:
Quote:
I've just noticed I didn't specifically deny a DS edition of Perfect Dark while I was banging on about the PS3 and GameCube - I could easily rectify that, but it'll be fun to watch the conspiracy theories unravel.
Officieel heeft de ontwikkelaar nog geen informatie vrijgegeven over haar ontwikkeling met betrekking tot de Nintendo DS.
Okquote:Op donderdag 29 december 2005 20:54 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik had een luie pixel en heb mijn DS geruilt.Zou ik ook doen als ik jou was.
Dat zijn juist niet de games waar ik een DS voor heb. Mario 64 was nog wel leuk, maar verder hebben 'console-games' niets te zoeken op de DS.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:55 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
bron
Perfect Dark DS
Wat ben ik blij dat ik eenDS
heb.
Met uitzondering van Metroid Prime Hunters natuurlijkquote:Op donderdag 29 december 2005 22:30 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
Dat zijn juist niet de games waar ik een DS voor heb. Mario 64 was nog wel leuk, maar verder hebben 'console-games' niets te zoeken op de DS.
Ik ben geen fan van Metroid Prima en de besturing van de Demo vond ik bepaald niet lekker werken. Maar we zullen zien.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:32 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Met uitzondering van Metroid Prime Hunters natuurlijk
Dat spel wordt echt fantastisch
Volgens mij zegt ie dus juist dat die niet komt. Of ben ik nou gek?quote:Op donderdag 29 december 2005 20:55 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
bron
Perfect Dark DS
Wat ben ik blij dat ik eenDS
heb.
Dat was mn eerste ervaring ook.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:58 schreef Steeven het volgende:
Ik heb Castlevania DS. De looks bevallen me enorm. Ik ging af bij de 1e eindbaas. Heb er zin in. Korte zinnen.
Ik ben gewoon terug gegaan naar de winkel en heb gezegd wat ermee aan de hand was. Ze zeiden dat ze m terug stuurden naar Nintendo.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:23 schreef mel723 het volgende:
[..]
OkBen je naar de winkel geweest, of heb je het via Nintendo gedaan?
Volgens mij ook hoor. "I could easily rectify that", oftewel, ik zou dat makkelijk kunnen weerleggen. Waarna hij zegt dat het wel leuk is om alle idioten te laten speculeren.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Volgens mij zegt ie dus juist dat die niet komt. Of ben ik nou gek?
Netjes van de DSquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:55 schreef Xrenity het volgende:
Grafiekje maar weer van GAF Culex
[afbeelding]
In Nederland wel jah. Mediamarkten hebben er wel wat.quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:29 schreef Oksel het volgende:
WOEEEEEEEEEEEEEEEH!
Lief, lief vriendinnetje...![]()
"Dit jaar geven we elkaar géén kado's, beloofd? Ja, is goed hoor.. we hebben al genoeg spullen, geen geld, bla bla bla.. "
Echt, ik wist het níét!
Alles uitgepakt.. geen DS, zoals ik al had verwacht.. alleen kado's van schoonouders, opa's & oma's.. toverd ze toch nog een pakje uit een donker hoekje... met een DS Mario Kart pakket!![]()
![]()
![]()
Alleen kan nog niet online, geen wireless router.. heeft iemand die Nintendo USB stick al gezien?
Ik zie alleen geen WiFi logo? Dat is wel jammerquote:Op zaterdag 31 december 2005 10:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Marilyn Manson appeared on an in-between commercial feature on E! Channel recently, and had this to say:
MM: Yeah, I bought a Nintendo DS a couple of weeks ago. That thing is pretty neat.
E!: What games?
MM: Oh, uh, I'm pretty good at Mario Kart. My friend got me this little Japanese lawyer game(Phoenix Wright). It's (bleep) amazing.
ooo dat vind ik eigenlijk stiekem best cool!!quote:Op zaterdag 31 december 2005 10:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Helaas voor jou, het kan wel.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:29 schreef unstoppablemark het volgende:
huh die grafiek klopt niet? kijk dan hoeveel de nintendo ds wordt verkocht in december :/ dat kan niet
17 maartquote:Op zondag 1 januari 2006 15:34 schreef Retarded het volgende:
Weet iemand al wanneer Worms uitkomt?
Manson is de man. Vooral ook dat ''uhm im pretty good at mariokart''quote:Op zondag 1 januari 2006 15:01 schreef mikando18 het volgende:
Zelfs Marilyn Manson houd van de DS![]()
[..]
Zucht, dus in Maart ook weer DS game kopen. Financieel gaat het lekker zo.quote:
Beste Roy,quote:Op zondag 1 januari 2006 15:05 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
ooo dat vind ik eigenlijk stiekem best cool!!
ja, zoo keeper is een fantastisch spel... ik heb hem een hele tijd op school multiplayer gespeeld totdat dat ding steeds weer uit m'n handen werd gerukt.... gewoon leuk simpel spelquote:Op maandag 2 januari 2006 11:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zoo Keeper is best leuk en verslavendHeb de game kunnen kopen voor 16 euro en ik vermaak me al 3 dagen zowat de hele tijd met deze game
Enige game die ik tussendoor heb gespeeld is Kirby, maar daar zit ik vastIn level 7-1, het tweede deel (met die karretjes achter die wazige shit) kom ik niet voorbij...
RPG is op dit moment Mario & Luigi 2, maar die is hier nog niet gereleased.quote:Op maandag 2 januari 2006 11:35 schreef Oksel het volgende:
En wat is nou dé RPG voor de DS op dit moment?
En is er al een Zelda geplanned voor de DS?
En wat zijn de top 3 van must have's op de DS op dit moment, die in NL gerelaesed zijn?
Daarom, Sk8land heb ik maar gelijk gekocht.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:21 schreef Erwtensoep het volgende:
Sk8land is nog maar net uit en nu al 25 euro
Ik zou het wel weten als ik m nog niet had! (zelfde geld voor meteos)
Is Another Code de moeite waard voor 20 euro?
Die zie ik niet in dat lijstje staan, was het een actie die slechts een uur duurde ofzo?quote:Op maandag 2 januari 2006 21:15 schreef Thomper het volgende:
Zuiderparkse koopjescorner update! http://zuiderpark-computers.nl/index.php?cPath=1649
Ik heb gekocht:
1 x Mario & Luigi - Partners in Time (NDS) () = ¤35,99
1 x [KC] Metal Gear Solid - The Twin Snakes (NGC) () = ¤14,99
Alles is op=op, en Mario & Luigi was een gewone pre-order.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:15 schreef Fusion het volgende:
[..]
Die zie ik niet in dat lijstje staan, was het een actie die slechts een uur duurde ofzo?
Koop een USB oplaadkabel, paar euro en erg makkelijkquote:
Klasse spelquote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
gisteren begonnen met castlevania: dawn of sorrow , en de eerste 2 eindbazen al verslagen![]()
Je hebt voor ieder spel een andere FC jaquote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:45 schreef Oksel het volgende:
Heb je nou voor elk spel een andere Friendcode, of in het algemeen een FC?
Dan pak je toch je reserve stylus. Elke DS eigenaar heeft een reserve stylus...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:25 schreef inkie1010 het volgende:
Ik ben 1 stylus kwijtgeraakt in de trein tijdje terug
Ja die heb ik ookquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:54 schreef Mister_Jeep het volgende:
[..]
Dan pak je toch je reserve stylus. Elke DS eigenaar heeft een reserve stylus...
110 of zo bij de Media Markt geloof ik.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:15 schreef linebear het volgende:
Wat kost de DS vandaag de dag ?!? Zit te denken om er een te komen. Dan lekker afwisselen met mijn PSPHeb gisteren een dongle gekocht. Dus dan kan ik er ook mee online gaan.
Nee zonder. De bundels met bv Mario kart gaan voor ¤140 over de toonbank.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:25 schreef linebear het volgende:
met game !?
Hehe nee manquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:25 schreef linebear het volgende:
met game !?
gamer.nlquote:Nintendo heeft een overeenkomst gesloten met telecomaanbieder T-Mobile, waardoor het mogelijk is met je Nintendo DS gebruik te maken van de T-Mobile Hot Spots, om zo op meer dan 600 punten in Nederland gratis online Mario Kart te spelen. De T-Mobile Hot Spots bevinden zich onder andere in hotels, wegrestaurants, op vliegvelden en in alle restaurants van McDonald's.
Binnenkort hoopt Nintendo eveneens de meeste grote verkooppunten van videogames te voorzien van Hot Spots, zodat klanten in de winkel games online kunnen uitproberen. Om thuis online te spelen met je Nintendo DS heb je een WiFi accespoint nodig, of je maakt gebruik van de speciale Nintendo USB WiFi Connector.
Vooralsnog zijn Mario Kart DS en Tony Hawk's American Sk8land de enige twee titels die Nintendo's WiFi Connection ondersteunen, maar verwacht wordt dat daar in 2006 nog diverse titels aan worden toegevoegd. De eerste WiFi titel die in 2006 zal verschijnen is Nintendo's eigen Animal Crossing: Wild World.
De big MC kon volgens mij al. Die hebben een open netwerk. Je kunt nu iig wel bij de La Placa en haast elke ander hotspot gratis Wifi-en.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik kan dus zo de Mac inlopen en gaan Mario Karten? Zonder dat ik ook maar iets met T-Mobile te maken heb? Relaxed
En helemaal gratis ookquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik kan dus zo de Mac inlopen en gaan Mario Karten? Zonder dat ik ook maar iets met T-Mobile te maken heb? Relaxed
Dat boeit toch niet. Je DS maakt de verbinding via de hotspot.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat is wel coolGeldt dit alleen voor de NDS, of ook voor bijv laptops en de PSP? Hoe weet zo'n hotspot wat voor apparaat er verbinding maakt
Ik denk dus dat dat niet hoeft met je DS?quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:49 schreef linebear het volgende:
Volgens mij moet je toch eerst naar T-mobile sms-en
Allebeiquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:58 schreef H.Flick het volgende:
Wat is Phoenix Wright nou voor een game eigenlijk? Is het een point&click-adventure of een advocaten-sim waarbij je OBJECTION in de microfoon moet gillen?
Ach alles beter dan "Zit!"quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:58 schreef H.Flick het volgende:
Wat is Phoenix Wright nou voor een game eigenlijk? Is het een point&click-adventure of een advocaten-sim waarbij je OBJECTION in de microfoon moet gillen?
Het heerst! Hij staat bij mij als 2e beste game van 2005.quote:
Ik had al een beetje gelezenquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het heerst! Hij staat bij mij als 2e beste game van 2005.en bij de totaal-telling van alle gamecrew-leden kwam hij als 4e beste game uit de bus.
--> http://games.fok.nl/review.php?reviewid=8342
ZIt je dan onder een parasol of heb je een uber plakplaatje?. In de zon zie ik niks op me schermquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:50 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik had al een beetje gelezen. Ik ga hem denk ik kopen voor van de zomer, want dan gebruik ik mijn DS vooral.
Als ie niet op voorraad is wordt ie niet verzonden. Achteraf een game bestellen bij DVD Box is kut, ze houden geen stock bij. Je moet maanden van te voren je game pre-orderen, dan is alles goed.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:55 schreef Morthill het volgende:
Wanner komt die klere game nu eens binnen, ik heb hem bijna 2 weken geleden besteld bij DVDboxoffice, zeg niet dat de duane er weer in is gaan snuffelen.
edit: ff gekeken, hij staat nog bij open orders. Hij is 22-12 besteld. Gaat lekker snel dit.
Phoenix Wright?quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:55 schreef Morthill het volgende:
Wanner komt die klere game nu eens binnen, ik heb hem bijna 2 weken geleden besteld bij DVDboxoffice, zeg niet dat de duane er weer in is gaan snuffelen.
edit: ff gekeken, hij staat nog bij open orders. Hij is 22-12 besteld. Gaat lekker snel dit.
Ik zit te vissen en als het donker is zit je dan meestal in een tentje met of een portable DVD speler of een DSquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:06 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ZIt je dan onder een parasol of heb je een uber plakplaatje?. In de zon zie ik niks op me scherm
http://forum.fok.nl/topic/794550/7/25#33674856quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=8467
Die had ik gezien, maar deze officiele verklaring van Nintendo nog nietquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:12 schreef mikando18 het volgende:
[..]
[Nintendo DS 41] Hooked on Phoenix
Mijn trauma center is nog steeds pendingquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:27 schreef Webby het volgende:
[..]
Phoenix Wright?
Ik heb hem bij play-asia besteld voor 28 euro incl. verzenden en hij was in 8 dagen binnen..
Als hij nog bij open orders staat bij dvdbox kan je gewoon cancelen, het bedrag wordt ook pas afgeschreven als het product de status shipping krijgt. Als je ze mailt met de vraag of het out of stock is en vraagt wanneer de stock weer expected is krijg je meestal wel een aardig antwoord..
Ik heb bij dvdbox te lang op Trauma Center moeten wachten
Lekker cynisch...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.ga-forum.com/showpost.php?p=2538182&postcount=136
Kreeg vandaag een mailtje met sorry voor het lange wachten enzo. De game is gewoon nog steeds niet op voorraad.quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:27 schreef Webby het volgende:
[..]
Phoenix Wright?
Ik heb hem bij play-asia besteld voor 28 euro incl. verzenden en hij was in 8 dagen binnen..
Als hij nog bij open orders staat bij dvdbox kan je gewoon cancelen, het bedrag wordt ook pas afgeschreven als het product de status shipping krijgt. Als je ze mailt met de vraag of het out of stock is en vraagt wanneer de stock weer expected is krijg je meestal wel een aardig antwoord..
Ik heb bij dvdbox te lang op Trauma Center moeten wachten
Dat is fijn want die andere drivers zijn echt niet lekker... ik moet 3 keer installeren wil het goed gaan en dan nog 2 keer de computer opnieuw opstarten enz enz enz. En wat helemaal raar is, als de USB connector aan de ene pc is aangesloten is ons hele netwerk f*cked en kan er niet meer geprint worden....quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:04 schreef mikando18 het volgende:
Er is ook een nieuwe driver uitgekomen voor de mensen die de usb connector niet aan de praat krijgen.
http://ms.nintendo-europe.com/usb/en/
Wat een belachelijk stuk zeg. Niet 1 DS verkocht, yeah right..quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.ga-forum.com/showpost.php?p=2538182&postcount=136
Tis sarcastischquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:03 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Wat een belachelijk stuk zeg. Niet 1 DS verkocht, yeah right..
10 miljoen shipped zei Sony op CES.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
De DS staat op 14 miljoen, de PSP op 10 denk ik.
Tsja, en hier werkte die dus gewoon in1xquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:14 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Dat is fijn want die andere drivers zijn echt niet lekker... ik moet 3 keer installeren wil het goed gaan en dan nog 2 keer de computer opnieuw opstarten enz enz enz. En wat helemaal raar is, als de USB connector aan de ene pc is aangesloten is ons hele netwerk f*cked en kan er niet meer geprint worden....
scheelt op de een of andere manier ook per pc ofzo, mijn eigen pc had ook geen problemen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:23 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Tsja, en hier werkte die dus gewoon in1x
Nee...maar die zal er vast wel komen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:25 schreef kepler het volgende:
ik ben een DS-leek... is er al duidelijkheid over een remake van de DS? (nieuw design enzo?)
daar wil ik eigenlijk op wachten want het huidige design vind ik persoonlijk maar niks... de redesign zal vast niet komen voor juli als ik op stage gaquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee...maar die zal er vast wel komen.
ow nu maakt het design en grootte opeens niet meer uitquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:35 schreef Strolie75 het volgende:
Het gaat toch om de games! Wat boeit het nu dat de DS uitziet als een baksteen!
ik ga pas in juli op stage dus misschien dat ik nog ff wacht. Het lijkt me namelijk wel erg tof om een DS te hebben in het vleigtuig of als ik ver van huis benquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:53 schreef Strolie75 het volgende:
Binnenkort denk ik niet....misschien dat Nintendo op de E3 of de Tokyo Game Show met wat informatie komt. Maar aangezien de huidige DS als een gek verkoopt denk ik niet dat ze voorlopig met een nieuw model komen.
Ik dacht ook dat ik hem vooral op reis en op vakantie zou spelen. Maar ik merk dat de DS op de bank en in bed ook heerlijk speelt. Maar dat komt vooral door een aantal topgames die je gewoon NIET kunt neerleggen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:56 schreef kepler het volgende:
ik ga pas in juli op stage dus misschien dat ik nog ff wacht. Het lijkt me namelijk wel erg tof om een DS te hebben in het vleigtuig of als ik ver van huis ben
geen idee nogquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat ik hem vooral op reis en op vakantie zou spelen. Maar ik merk dat de DS op de bank en in bed ook heerlijk speelt. Maar dat komt vooral door een aantal topgames die je gewoon NIET kunt neerleggen.
Waar ga je eigenlijk stage lopen Gijs?
Beter een kut in je hand dan een DS in je kut.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:34 schreef Oksel het volgende:
Ik vind hem kut in de hand liggen.
Ik heb de onderkant van deze met deze op de bovenkant. Dan deze stylus holder en de gaming experience is compleet.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:34 schreef Oksel het volgende:
Ik vind hem kut in de hand liggen.
Omdat ie momenteel nogal kut in de hand ligtquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:35 schreef Strolie75 het volgende:
Het gaat toch om de games! Wat boeit het nu dat de DS uitziet als een baksteen!
quote:Famitsu komt met het bericht dat in het voorjaar van 2006 een nieuw model van een bestaande spelcomputer op de markt zal komen. Volgens het artikel gaat het niet om de GameCube, Xbox of PlayStation 2, maar om een nieuwe uitvoering van de PSP of de Nintendo DS.
Naast een nieuw design zou de vernieuwde spelcomputer ook diverse verbeterde functies krijgen. Navraag bij Japanse winkeliers leerde dat het waarschijnlijk gaat om een nieuwe versie van de Nintendo DS.
Hier ben ik best voor in. Apparaten slijten ook en van het design en de ergonomie ben ik nog steeds niet heel kapot. Tis dat de games geweldig zijnquote:Op zondag 8 januari 2006 19:55 schreef kepler het volgende:
hmm vernieuwde versie DS toch dit jaar op de markt? (ws alleen in Japan...)
[..]
Mwah, zo erg is het niet. Het is een iets grotere GBA SP. Maar de grootte maakt em net even te lomp though. Wat mij betreft mogen ze de handheld wel zodanig aanpassen dat ik niet snel kramp in mn klauwen krijg.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:28 schreef kepler het volgende:
het design nu vind ik echt heel erg
en hij is ook best groot voor een handheld, dus ik wacht gewoon wel even op die remake
hopelijk komt hij ook snel in de EU uit
de grootte maakt het design ook zo slecht, dat was het eerste wat me opviel toen ik zo'n ding in handen had... We zullen zien wat de remake ons brengtquote:Op zondag 8 januari 2006 20:30 schreef Steeven het volgende:
[..]
Mwah, zo erg is het niet. Het is een iets grotere GBA SP. Maar de grootte maakt em net even te lomp though. Wat mij betreft mogen ze de handheld wel zodanig aanpassen dat ik niet snel kramp in mn klauwen krijg.
ach het design is gewoon niet het moeders mooiste, en als er binnenkort toch een remake komt dan wil ik daar best even op wachtenquote:Op zondag 8 januari 2006 22:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat zeuren om het designAls je een kleine handheld wilt moet je een Micro kopen. Ik kan uren met mn DS spelen zonder kramp te krijgen hoor, ook in Mario Kart
Ik heb er zin inquote:1. Metroid Prime Hunters will have 5 different planets, and at least 25 different areas.
2. Weavel can split his body into two sections, one of which is a stationary automatic gun battery. It fires at anyone in the way of the mobile section.
3. Each bounty hunter will have his or her own ship. Designs will reflect similarities to the each bounty hunter's armor structure.
4. The Metroid Prime Hunters single-player adventure will be extremely non-linear. You (as Samus) are trying to get the special Alimbic artifacts, but if a rival hunter gets there before you, you must get in your ship, force down to a planet, and take the artifact from him.
5. Nintendo is trying to make each bounty hunter a separate entity. If Metroid Prime Hunters is a success, man may expect new Metroid games with protangonists other than Samus Aran.
6. The story of Metroid Prime Hunters takes place between Metroid Prime 1 and Metroid Prime
nou het blad Famistu (of hoe dat ook heet) is het dus niet met je eens. Zie ook mijn bericht een paar posts terugquote:Op zondag 8 januari 2006 22:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er komt niet *binnenkort* een redesign, die wordt op z'n vroegst (!) pas op de E3 aangekondigd. Ik verwacht overigens niet dat er dan een remake aangekondigd wordt omdat de Revolution alle aandacht moet krijgen
Wedden?quote:Op maandag 9 januari 2006 00:33 schreef kepler het volgende:
[..]
nou het blad Famistu (of hoe dat ook heet) is het dus niet met je eens. Zie ook mijn bericht een paar posts terug
Ik ookquote:Op maandag 9 januari 2006 21:54 schreef turkish_n3z het volgende:
ik geef de DS gemiddeld een dikke 8
Mijn review is inmiddels te lezen op games.fokquote:Op maandag 9 januari 2006 21:54 schreef turkish_n3z het volgende:
ik geef de DS gemiddeld een dikke 8
Ja, wat een pret heb ik gehad met de review van die game.quote:
Welke RPG's?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik geen de DS ook een 8. Er zijn fantastische games op uitgekomen en heb tot nog toe altijd wel een toffe game kunnen spelen, maar die 9 is voor komend jaar, als de RPG's gaan komen
Hmm, zie maar 2 titels die ik met mijn huidige kennis mss zou kopenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Contact, Lost Magic, FFIII, Children of Mana, Iron Feather, Pokemon, Tales of the Tempest, Xenosaga I-II, euh, nog meer nodig?
Idd, Pokemon MMORPG is zeker een MMORPG die ik evenveel zou kunnen spelen als WoW mits goed uitgewerkt. Lijkt me echt fantastisch. Helaas worden het vast gewoon battle en trade mogelijkheden. Niks spannends. Leuk, maar niet geweldig.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naja, ik ben iig al helemaal gehyped om die gamesXenosaga lijkt mij nou weer net niet zo boeiend
Ben ook benieuwd of Pokemon nou écht online gaat (geruchten zeggen van wel) en if so, hoe. Een MMORPG zou het tofst zijn, maar ik verwacht eigenlijk niet meer dan een one-on-one mogelijkheid.
Ik heb ook al allang geen last meer van kramp, als ik op de DS speel, dat had ik alleen even bij het begin, gewoon bij het begin flink spelen, dan verneuk je goed je duimen, en daarna heb je er nooit meer last vanquote:Op zondag 8 januari 2006 22:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat zeuren om het designAls je een kleine handheld wilt moet je een Micro kopen. Ik kan uren met mn DS spelen zonder kramp te krijgen hoor, ook in Mario Kart
Ik wil m'n gamequote:Currently Electroplankton has been removed as we are now trying to confirm its release here in Canada as Nintendo is handling this game very different than most normal releases. If the game is not released or delayed everyone who preordered will be notified and will be offered either an exchange or refund.
Sorry for any concern.
Sidney
Customer Service Representative
VIDEOGAMESPLUS.CA
Eerlijk gezegd boeit het me bij rpg's niet zo hoe ze eruit zien, tis meer de ervaring die telt!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:26 schreef Morthill het volgende:
Xenosaga ziet er wel erg vet uit moet ik zeggen. Contact en Lost Mana zien er niet erg boeiend uit.
quote:Mawashite Koron is an inofficial successor to the 1992 released Super Famicom puzzle game Cameltry (also known as On the Ball in the US).
The target in this game is to lead a ball through a dungeon-like maze under a special time limit. This is done by rotating the maze left and right. A close-up view of the ball and its surroundings is shown on the top screen, while a full map is visible on the bottom one. Played with the stylus, the dungeon rotates depending on which icon is pressed. You can also make the ball spin, increase its speed and give it destructive abilities.
The single player mode contains four difficulties. In the multi player mode, you compete by trying to escape from the dungeon fastest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |