Godverquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:46 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Sony heeft Lemmings gekregen toen ze Psygnosis opkochten.
Wacht maar tot je de cover zietquote:Op zondag 25 december 2005 01:06 schreef Kill_em_all het volgende:
bubble bobble lijkt me ook vetheb dat echt vaak gespeeld op een snes emu. Wanneer komt die hier uit? als die voor 30 euro te koop is ga ik hem wel halen.
Ik heb hem gisteren bij de FRS gekocht voor 39,99.quote:Op zondag 25 december 2005 01:06 schreef Kill_em_all het volgende:
bubble bobble lijkt me ook vetheb dat echt vaak gespeeld op een snes emu. Wanneer komt die hier uit? als die voor 30 euro te koop is ga ik hem wel halen.
Sony heeft Lemmingsquote:Op zondag 25 december 2005 10:57 schreef Morthill het volgende:
Worms op de DS, ooh daar gaat weer wat cash. De DS brengt wel een hoop toffe games uit momenteel moet ik zeggen, daar kan Sony wat van leren.
Ehm ja.. ff wachten dan tot Sony geen consoles meer maakt..quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:09 schreef Wunk het volgende:
[..]
Mwach, 10 jaar geleden was Sonic op een nintendo ook ondenkbaar
5.5 kreeg het spel.quote:Op zondag 25 december 2005 20:18 schreef Erwtensoep het volgende:
Volgens mij had het spel een onvoldoende in [N]-gamer, maar pin me er niet op vast (heb ook geen zin om het blad te halen eigenlijk)
Op gymnasium was een 6.5 pas een voldoende.quote:Op zondag 25 december 2005 20:30 schreef Erwtensoep het volgende:
Oh net geen onvoldoende dus
Op school het mooiste punt wat je kan krijgen
Wtfquote:Op zondag 25 december 2005 20:33 schreef BMH het volgende:
[..]
Op gymnasium was een 6.5 pas een voldoende.![]()
Ach, ik heb op 't werk een jamma arcade cabinet met mame er op staan, dat is pas leuk bubble bobble spelenquote:Op zondag 25 december 2005 01:06 schreef Kill_em_all het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |