quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:16 schreef mordradead het volgende:
DS staat voor defecte snaai
Of voor Dump Sony ?quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:16 schreef mordradead het volgende:
DS staat voor defecte snaai
Ik dacht Dampende Sexquote:
zeker weten, die game moet ik hebben. OBJECTION roepen, ik verheug me nu al. (En een aantal studie genoten met mij, die zijn ook zeer benieuwd, we lagen op de borrel woensdag krom om het idee van dat schreeuwen)quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:02 schreef Wunk het volgende:
De DS gaat mij de kerst door helpen, hij gaat morgen mee naar m'n ouders
Goed nieuws man! Dat betekent waarschijnlijk dat er ook een Nederlandse versie komt. En laten dat nou mijn favoriete worms stemmetjes zijn!quote:
Laat ik nu de enige Nederlander zijn die geen hekel heeft aan Duits, integendeel...quote:
Godverquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:46 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Sony heeft Lemmings gekregen toen ze Psygnosis opkochten.
Wacht maar tot je de cover zietquote:Op zondag 25 december 2005 01:06 schreef Kill_em_all het volgende:
bubble bobble lijkt me ook vetheb dat echt vaak gespeeld op een snes emu. Wanneer komt die hier uit? als die voor 30 euro te koop is ga ik hem wel halen.
Ik heb hem gisteren bij de FRS gekocht voor 39,99.quote:Op zondag 25 december 2005 01:06 schreef Kill_em_all het volgende:
bubble bobble lijkt me ook vetheb dat echt vaak gespeeld op een snes emu. Wanneer komt die hier uit? als die voor 30 euro te koop is ga ik hem wel halen.
Sony heeft Lemmingsquote:Op zondag 25 december 2005 10:57 schreef Morthill het volgende:
Worms op de DS, ooh daar gaat weer wat cash. De DS brengt wel een hoop toffe games uit momenteel moet ik zeggen, daar kan Sony wat van leren.
Ehm ja.. ff wachten dan tot Sony geen consoles meer maakt..quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:09 schreef Wunk het volgende:
[..]
Mwach, 10 jaar geleden was Sonic op een nintendo ook ondenkbaar
5.5 kreeg het spel.quote:Op zondag 25 december 2005 20:18 schreef Erwtensoep het volgende:
Volgens mij had het spel een onvoldoende in [N]-gamer, maar pin me er niet op vast (heb ook geen zin om het blad te halen eigenlijk)
Op gymnasium was een 6.5 pas een voldoende.quote:Op zondag 25 december 2005 20:30 schreef Erwtensoep het volgende:
Oh net geen onvoldoende dus
Op school het mooiste punt wat je kan krijgen
Wtfquote:Op zondag 25 december 2005 20:33 schreef BMH het volgende:
[..]
Op gymnasium was een 6.5 pas een voldoende.![]()
Ach, ik heb op 't werk een jamma arcade cabinet met mame er op staan, dat is pas leuk bubble bobble spelenquote:Op zondag 25 december 2005 01:06 schreef Kill_em_all het volgende:
Gek gymnasium dan.quote:Op zondag 25 december 2005 20:33 schreef BMH het volgende:
[..]
Op gymnasium was een 6.5 pas een voldoende.![]()
Geweest jah.quote:Op maandag 26 december 2005 11:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Gek gymnasium dan.
Bij mij, en in de rest van Nederland, was een 5.5 en hoger een voldoende.
Maar no offence hoor, ben jij gymnasiast geweest.
.
En afgemaakt ook en zo? Kan het mij eerlijk gezegd niet voorstellen. NoFI natuurlijkquote:
Mijn houding jegens leren en taal is nogal laks. Ik zat op het gymnasium, maar had totaal geen motivatie om ook maar iets te doen. Ik ga lekker gamen. Iets nuttigers valt er in het nutteloze bestaan van een mens toch niet te doen.quote:Op maandag 26 december 2005 16:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En afgemaakt ook en zo? Kan het mij eerlijk gezegd niet voorstellen. NoFI natuurlijk.
Maar ehm, was je er nooit tijdens Nederlands of zo?.
Helemaal mee eens. Er kwamen de afgelopen maanden teveel goede spellen voor de Nintendo DS.quote:Op maandag 26 december 2005 16:43 schreef Steeven het volgende:
Hold it! Ik heb Castlevania DS besteld en nu is het voorlopig genoeg geweest ja, met al die goeie games voor die kuthandheld.
Ja dan had je alleen maar een psp moeten kopen, dan heb je dat probleem nietquote:Op maandag 26 december 2005 16:43 schreef Steeven het volgende:
Hold it! Ik heb Castlevania DS besteld en nu is het voorlopig genoeg geweest ja, met al die goeie games voor die kuthandheld.
Super Princess Peach in februariquote:Op maandag 26 december 2005 16:43 schreef Steeven het volgende:
Metroid Prime Hunters bedoel je.quote:Op maandag 26 december 2005 20:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Super Princess Peach in februari
Mjwa ik weet niet, lijkt me een verwijfd spelletje. Ik moet em nog uit mn 'te kopen spellen' lijst halen. Volgens mij is het spel retemakkelijk.quote:Op maandag 26 december 2005 20:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Super Princess Peach in februari
Rayman... Jij bent eng. Gelukkig meen je het nietquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:20 schreef RaymanNL het volgende:
Fifa Street 2 (NDS)
topspel!
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]![]()
DS![]()
donder op EAquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:20 schreef RaymanNL het volgende:
Fifa Street 2 (NDS)
topspel!
DS![]()
Hilarischquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:20 schreef RaymanNL het volgende:
Fifa Street 2 (NDS)
topspel!
DS![]()
Dan moeten we het tijdens die Cave In + Pelican show maar eens tegen elkaar op gaan nemenquote:
Dat merk je ook gewoon tijdens het tegen de AI spelen. Ik krijg sommige races 3 rode + 3 blauwe schilden in mijn aars gejaagd, en dan moet ik nog maar zien te winnen >_< Houdt het wel spannend aan de andere kant, en is hartstikke tof met vrienden. Lekker voluit vloekenquote:Op woensdag 28 december 2005 12:52 schreef Erwtensoep het volgende:
Gisteren in de trein multiplayer mario kart gedaan, maar wat is het ook een fucking oneerlijk spelletje
Je kan beter de hele tijd 2e rijden en dan op het laatst een rode of blauwe schild krijgen, dan de hele tijd op kop rijden.
Die kerels van Nedgame kennen alleen maar SNK vs. Capcom. Dat spel spelen ze nu al sinds de opening in Enshede iedere dag.quote:Op woensdag 28 december 2005 12:19 schreef hbootsman het volgende:
Nou je had gelijk DimensionPlus was helaas uitverkocht maar nedgames had hem nog liggen ga hem zo ophalen
Hoe het gesprek ging LOL
Ik: Hallo, hebben jullie animal crossing wild world mischien ook nog
Verkoper: Je wil wat hebben? Dat zegt me helemaal niets... wat voor systeem is het?
Ik: Nintendo DS
Verkoper: OOOHHHH dan bedoel je Animal crossing DS![]()
LOL nou ja dat was de oude naam toch volgens mij heb nog maar even voor de zekerheid gevraagd of ie wel echt voor de DS is en het is zo dus zal wel goed zijn =P
IS in Groningen wel anders, maar goed, dat kan ook aan mij liggen.quote:Op woensdag 28 december 2005 13:04 schreef BMH het volgende:
[..]
Die kerels van Nedgame kennen alleen maar SNK vs. Capcom. Dat spel spelen ze nu al sinds de opening in Enshede iedere dag.![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 14:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
AC en Brain training halen een miljoen:
omfgquote:last week it was:
AC 184k
MKDS 146k
and DS sold 409k
this week: AC sold 416k (226% of last week)
MKDS sold 302k (206% of last week)
so I would expect the ds to sell in the region of ~700-800k and that confirms Iwata's 5.44 million sold.
Deja Vuquote:
Sony doet het absoluut niet slecht kwa verkoopcijfers. Helemaal als je kijk naar welke games er nu daadwerkelijk leuk zijn voor de PSP.quote:Op woensdag 28 december 2005 16:46 schreef Morthill het volgende:
Kan me zo voorstellen dat de mensen bij Nintendo bij het bekendmaken van deze cijfers een leuk telefoontje hebben gepleegd naar Sony, en het enige wat ze deden was lachen
Op die manier doet de Gizmondo het ook goed.quote:Op woensdag 28 december 2005 17:16 schreef BMH het volgende:
Sony doet het absoluut niet slecht kwa verkoopcijfers. Helemaal als je kijk naar welke games er nu daadwerkelijk leuk zijn voor de PSP.
quote:Op woensdag 28 december 2005 18:05 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Op die manier doet de Gizmondo het ook goed.
Dat slaat natuurlijk nergens op. De gizmondo verkoopt voor geen meter.quote:Op woensdag 28 december 2005 18:05 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Op die manier doet de Gizmondo het ook goed.
Hoeveel games zijn er nu daadwerkelijk leuk voor de Gizmondo? Geen.quote:Op woensdag 28 december 2005 18:15 schreef BMH het volgende:
Dat slaat natuurlijk nergens op. De gizmondo verkoopt voor geen meter.
Maar de PSP verkoopt maandelijks toch nog wel 50-100 k in japan. En dat is zeker wel meer dan de gizmondo.quote:Op woensdag 28 december 2005 18:16 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Hoeveel games zijn er nu daadwerkelijk leuk voor de Gizmondo? Geen.
Dat je dan toch nog weet te verkopen, vind ik knap.
Volgens mij was het ook vooral een grapquote:Op woensdag 28 december 2005 18:32 schreef BMH het volgende:
[..]
Maar de PSP verkoopt maandelijks toch nog wel 50-100 k in japan. En dat is zeker wel meer dan de gizmondo.
Ik weet wat je bedoelt, maar de vergelijking is zwak imo.
Jij kent duidelijk de Japanners nietquote:Op woensdag 28 december 2005 20:40 schreef Erwtensoep het volgende:
1 miljoen in twee weken, dat kan toch nooit....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |