Daarom, Sk8land heb ik maar gelijk gekocht.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:21 schreef Erwtensoep het volgende:
Sk8land is nog maar net uit en nu al 25 euro
Ik zou het wel weten als ik m nog niet had! (zelfde geld voor meteos)
Is Another Code de moeite waard voor 20 euro?
Die zie ik niet in dat lijstje staan, was het een actie die slechts een uur duurde ofzo?quote:Op maandag 2 januari 2006 21:15 schreef Thomper het volgende:
Zuiderparkse koopjescorner update! http://zuiderpark-computers.nl/index.php?cPath=1649
Ik heb gekocht:
1 x Mario & Luigi - Partners in Time (NDS) () = ¤35,99
1 x [KC] Metal Gear Solid - The Twin Snakes (NGC) () = ¤14,99
Alles is op=op, en Mario & Luigi was een gewone pre-order.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:15 schreef Fusion het volgende:
[..]
Die zie ik niet in dat lijstje staan, was het een actie die slechts een uur duurde ofzo?
Koop een USB oplaadkabel, paar euro en erg makkelijkquote:
Klasse spelquote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
gisteren begonnen met castlevania: dawn of sorrow , en de eerste 2 eindbazen al verslagen![]()
Je hebt voor ieder spel een andere FC jaquote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:45 schreef Oksel het volgende:
Heb je nou voor elk spel een andere Friendcode, of in het algemeen een FC?
Dan pak je toch je reserve stylus. Elke DS eigenaar heeft een reserve stylus...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:25 schreef inkie1010 het volgende:
Ik ben 1 stylus kwijtgeraakt in de trein tijdje terug
Ja die heb ik ookquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:54 schreef Mister_Jeep het volgende:
[..]
Dan pak je toch je reserve stylus. Elke DS eigenaar heeft een reserve stylus...
110 of zo bij de Media Markt geloof ik.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:15 schreef linebear het volgende:
Wat kost de DS vandaag de dag ?!? Zit te denken om er een te komen. Dan lekker afwisselen met mijn PSPHeb gisteren een dongle gekocht. Dus dan kan ik er ook mee online gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |